výměna bloku 781.13 jako nd

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 28.07.2004 do 12.08.2004, založil/a
řadit dle data
13:33:08
12.08.2004
CHIP
-> VOJTA ATC 175: A co vyresis tim ze budes mit oficialni 136L nebo 136GL ? Motor 781.13x, tam bude stejne nelegalne jako v jakekoli 120-tce ...
13:29:41
12.08.2004
VOJTA ATC 175
Nejlepší je asi řešení koupit šťítek a noty Š136l či GL apod a je to bez debat...
NAvíc s FEldou člověka chlupáči stejnak těžko dojedou...
09:46:46
05.08.2004
Luděk
-> Veron: prostě 781.13 motor Ti dneska oficiálně do škodovky 742jky nikdo nepovolí
08:53:27
05.08.2004
Veron
no něco taky u toho točáku udělá ten rozdíl v počtu kanálů. samozřejmě víc udělá karbec(viz hodnoty) a komprese (ta asi v tomto případě nejvíc). hmmm a vo tom bloku můžu zjišťovat dál...
15:25:13
03.08.2004
martyCZ
-> Jirik: no skoro se nelisi takze to muze byt klidne i ten kompres, jine osazeni karbecu, jine sani nebo jine vyfukove svody :o)
13:29:24
03.08.2004
Jirik - zrušená registrace
Nevíte jak je možný, že 742.130 má větší točák než 742.135 ? Že by to bylo nahnaný jenom jinou kompresí ? Vrtání a zdvih to má stejnej.
13:17:35
03.08.2004
martyCZ
-> Labros: na favo blok litinovy petikanal nedas (leda prilepit)

problem s merkou je, ze je proste delana jinak a tak zmeris kulovy, pokud navic nepouzijes saci kos z rady 742 tak mas dalsi problem - to je to, co skode vadi
12:47:14
03.08.2004
Labros
-> Veron: pokud by to tak bylo, tak by šlo zlegalizovat fávo motor tak, že by se na něj dal litinovej pětikanál, ostatní věci tam stejně každej má ze 120ky. Ale pochybuju, že jim záleží na hlavě, v tom dokumentu od Vašiny je napsáno, že jim vadí sklon - kvůli mazání - a měrka (která je jednak jinak nakloněná a jednak tam nejde když se dá vana ze 120ky). Ale stejně pochybuju že by někdo chtěl dávat na fávo blok pětikanál
10:43:52
03.08.2004
Veron
vždyť jsou ty bloky naprosto stejné(až teda na měrku oleje). jediný problém by byl, kdyby bylo potřeba zjistit číslo motoru a ty se stejně neevidují. výměna motoru je asi něco jiného - hlavní problém je asi sklon kvůli mazání. a do škodule dávat elektroniku!? to si ve škodovce neumí představit. jó kdysi se to zkoušelo, dneska si radši kupte nové auto...
21:42:06
30.07.2004
Ivan
Myslím 781E za 781B nikoli 781 bez čehokoli. 781 jde za určitých podmínek použít místo 742 (pouze bloky !!!!) Stačí mít všechny AS od roku 1998 (resp stačí aspoň číslo tuším 21) Tam je jasný přípis záměnosti bloků, vím o čem mluvím ...
13:38:09
29.07.2004
Michal LR
Chlapci přeji příjemnou zábavu, já se kvůli podobné záměně málem pokousal s Vašinou ze schvalování. 1
09:22:01
29.07.2004
Labros
-> Ivan: Tak to teda fakt nevidim, kde je tam napsáno, že blok 781E(B) můžu dát místo bloku 742.
17:48:41
28.07.2004
Ivan
No s tím že to není povolené nesouhlasím. V tom pamfletu je záměnost u typu 781E(B). V katalogu ND pro Škodu 130-6 je možnost náhradfy bloku motoru, jenž je shodný s favo blokem (pouze blok) , za určitých předpokladů ... Jinak tento blok je náhradován dál. Stačí se zeptat u solidního obchodníka škoda auto a je po problémech. Eventuelně jsem schopen toto přímo typově popsat (myslím z pozice ND), pracuju u jednoho z největších prodejců ŠA na jižní moravě :-))
09:25:49
28.07.2004
Labros
není, a v materiálech Škody auto (např. na skoda-upravy.wz.cz/main/. ../vyjadreni20040429.pdf) je bohužel napsáno, že bloky 781 jsou jako náhradní díl použitelné pouze zase za bloky 781, a na jiném místě je bohužel napsáno, že nedoporučují zástavbu motoru 781, což na DI prakticky znamená že je zakázána.
08:41:47
28.07.2004
Veron
chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s výměnou bloku 742.136 za jiný(v případě poruchy). nové už se nevyrábí, lze tedy použít blok z fáva?
Extreme Tyres