skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdíl
prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 27.07.2004 do 30.07.2004, založil/a
18:49:19
30.07.2004
30.07.2004

Gryzly
2 PeterP136: Rozdíl 742.13? a 781.13? (Rapid a Favo) Favo má plechovou olejovou vanu, kvůli jinému sklonu motoru má jinak natočenej sací koš oleje, měrka oleje je na straně u spojky, taky má jeden šteft na uchycení k převodovce navíc a číslo mutoru je nad řemenicí klikovky u rozdělovače. Já plechodil jen motor a vanu aj s košem a čerpadlem jsem nechal z Fáva. Ale mám už nachystanou vanu čerpadlo i s košem z původního motoru. Mám totiž nějak prohlou tu olejovou vanu a nejde to dobře zatěsnit.
17:07:44
29.07.2004
29.07.2004

King
2 Peter: Rek bych, ze 742.136 a 781.136 je co se strev tyce, nemlich to samy a kdyz clovek vymeni saci kos a vanu, je promena dokonala. Problem je ve zmrdim pristupu Skoda a.s. vuci majitelum starsich priblizovadel, ale to uz se zase opakuju a radsi toho necham nebo se naseru :) Stejne se naseru a zejtra pisu Vasinovi, aby mi jako technik technikovy zduvodnil, proc to co leta fungovalo, najednou od listopadu 2003 nefunguje. Trebaje to opozdeny problem Y2K na favomotoru a pak zklapnu :)
16:56:38
29.07.2004
29.07.2004

King
Co ja vim, tek LSko ma malinko jinou hlavu (objem a tvar spalovaku), ventily, pruziny, vacku a vypoukly pisty...
14:47:28
29.07.2004
29.07.2004

Labros
Dále má LSo jinou ventilovou pružinu (120ka má 2 na ventil). Možná je jiná vačka, ale to bych byl rád kdyby to někdo potvrdil nebo vyvrátil...
09:48:42
29.07.2004
29.07.2004

Sušenka
Pokud ja vim, rozdil je v pistech - LSove by mely byt vypoukle (snad
)

09:34:40
29.07.2004
29.07.2004

minno
a v čom všetkom je ROZDIEL medzi motorom 742.12 (120) a 742.12X (120LS)? Je tam iná hlava, piesty, alebo čo všetko?
09:31:44
29.07.2004
29.07.2004

Labros
-> PeterP136: Olejové čerpadlo se nikdy nemění. Jen sací koš a vana se dává 120ková.
18:01:52
28.07.2004
28.07.2004

PeterP136
Mna by zase zaujimalo cim sa lisia 742 od favo motorov. Vlastne mi ide o olejove cerpadlo. Cerpadlo vo fave ma vraj zuby bez skosenia cim dokazalo mazat skor a lepsie (vyssi tlak), zatial co 105/120 malo skosene. Ale co 742.135/6? Ti co prehadzuju favo do skodovky tam davaju ake cerpadlo? Pripadne ako to kombinuju? Ci prave v tomto nie je pes zakopany. Teda Vasina
.

14:05:02
28.07.2004
28.07.2004

King
Jenom podotek: rozdil v kompresnim pomeru mezi motorem 742.135 a 136 meni dan ani tak hlavou, jako spis odebranim materialu ze dna pistu u 135ky.
22:34:37
27.07.2004
27.07.2004

minno
130, 135 a 136 boli ako aj sedany tak aj kupe.
130 sa robili uz od roku 1984 a je to prva skoda so sirokou zadnou vlecenou napravou.
vykon ma tusim 43kW.
135 a 136 sa robili cca od roku 87, 135 je vykonovo podobna ako 130 a je v nej mozne pouzivat trvale bezolovnaty benzin. 136 ma vykon 46kW. rozdiely su hlavne v kompresnych pomeroch (ine hlavy) a tak, inac maju vsetky zdvihovy objem 1289ccm. 135 a 136 maju takmer totozny motor ako favorit 135/136 :-)
130 sa robili uz od roku 1984 a je to prva skoda so sirokou zadnou vlecenou napravou.
vykon ma tusim 43kW.
135 a 136 sa robili cca od roku 87, 135 je vykonovo podobna ako 130 a je v nej mozne pouzivat trvale bezolovnaty benzin. 136 ma vykon 46kW. rozdiely su hlavne v kompresnych pomeroch (ine hlavy) a tak, inac maju vsetky zdvihovy objem 1289ccm. 135 a 136 maju takmer totozny motor ako favorit 135/136 :-)
22:18:27
27.07.2004
27.07.2004

cici - zrušená registrace
Jaký je rozdíl mezi Škoda 130, 135 a 136? 135 a 136 byli jen Rapidi? Měli nějaký lepší motor?