skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vadí to ?
prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 22.07.2004 do 30.07.2004, založil/a
18:57:35
30.07.2004
30.07.2004

Gryzly
-> Saky: jo tolik asi jsem za to já dal v Agreze v Bludově.
09:45:11
28.07.2004
28.07.2004

Saky
no myslim ze je lepsi si to objednat v magnetonu taky za cca 200 + - 50kc stejne si bude muset objednavat i to hlinikove viko ktery ma jinej sklon.. celej komplet vyjde asi na 400,-
20:23:44
26.07.2004
26.07.2004

Jirik - zrušená registrace
2 Tuner: óóó děkuji ti mladý muži. 
Vy jste na mě chlapci takoví hodní....

Vy jste na mě chlapci takoví hodní....

18:02:19
26.07.2004
26.07.2004

TUNER
Čau Jižíku,sežeň si starter z feldy (na vraku tak od 800,- a přivez mi ho + pastorek ze starýho a jeden od nás ti to za 200 předělá....Mam to tak já i spousta dalších...
15:59:25
24.07.2004
24.07.2004

Gryzly
Koukni na tch web, tam jsem psal aj ceny a čísla těch dílů. Je to v komentářích k tomu článku o tom startéru. Ten pastorek je hřídelka dlouhá asi 7 cm na jedné straně je pastorek a na druhé je tuším šroubovice. Pasuje tam z reduktorovýho startéru na Š 1203. Taky jsem vím o dvou pastorcích který jsou navařený na originál hřídelkách z feldy. Prostě někdo ubrousil originál pastorek a navařil tam pastorek ze Š120. A jezdijou už víc jak rok bez problému. To čelo nemusíš měnit, můžeš kladivem vyklepat ten plech nad převodovkou, protože elmg. spínač ční přímo do zadního kufru. Pokud to chceš mít elegantní, tak přešroubuj to víko ze stejnýho startéru na Š1203. Novej reduktorovej stojí od 2400 do 2900. Jak kde. Tady je rozdíl mezi dvanácettroskovým a feldovým víkem. Ty čtyři šrouby na uchycení startéru jsou natočeny stejně.
16:26:43
22.07.2004
22.07.2004

PeterP136
Ak je motor dobre nastaveny a ma v poriadku elektrinu tak aj v tuhych mrazoch nastartuje bez tohoto preklenutia. Ja som ho mal vytiahnute minimalne jednu zimu (zistil som to az pri oprave) a so startom problem nebol. Aspon nie v elektrine ale v zamrznutom splynovaci pri -20, ked som musel motor 5minut ohrievat s plnym plynom (ledva 800 tociek) a vysliapnutou spojkou :), nez splynovac zacal davat dost plynu.
Zvysok pozri na Sakyho strankach, tam mas nazvy aj cisla dielov.
Zvysok pozri na Sakyho strankach, tam mas nazvy aj cisla dielov.
13:37:21
22.07.2004
22.07.2004

King
Nefunkcnost puvodniho preklenuti neni takova tragedie, protoze feldi starter nadlabne i motor pred smrti :) Ke zbytku necht se vyjadri nekdo povolanejsi...
13:23:56
22.07.2004
22.07.2004

Jirik - zrušená registrace
Eletrika není zrovna moje hoby, ale startér z feldy nebo 120kovej s reduktorem nemá svorku pro překlenutí odporu u zapalovací cívky, vadí to nebo ne... Za kolik dukátů je v průměru sehnatelnej ten z feldy ?
A opravdu se nemusí měnit nic jinýho, než pastorek a čelní výko ? Ten pastorek, je myšlenej tentýž co se dával do originál starejch startérů a nebo je ještě nějakej jinej typ ? Co výko pokud jste ho někdo v poslední době zháňal, jak je to z jeho dostupností ? He ?
Předem danke šén... 
A opravdu se nemusí měnit nic jinýho, než pastorek a čelní výko ? Ten pastorek, je myšlenej tentýž co se dával do originál starejch startérů a nebo je ještě nějakej jinej typ ? Co výko pokud jste ho někdo v poslední době zháňal, jak je to z jeho dostupností ? He ?

