odklon

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 22.07.2004 do 29.07.2004, založil/a
řadit dle data
08:47:15
29.07.2004
wekky
-> Tom: chování v zatáčkách (lehkost vjezdu, výjezdu X stabilita v přímém směru) určuje z velké míry i záklon. Bohužel ten nejde nastavovat a tím, že každý sníží předek a někdo navíc zvedne zadek se snižuje a tím snižuje i stabilita jízdy vpřed.
10:45:01
23.07.2004
Zazaa
-> Pepa Popelka: jojo negativni odklon sou Acka
10:44:04
23.07.2004
Tom
Co já jsem slyšel, tak sbíhavost a rozbíhavost určuje chování auta na silnici. Sbíhavost lépe udržuje přímej směr a s motorem vzadu ho více drží aby se necpal v zatáčkách dopředu. Rozbíhavost umožňuje lepší a rychlejší zatáčení, ale na úkor menší stabylity v přímém směru. To vše ještě ovlivňujou tlumiče, tvrdost pružin, stabilizátory a šíře pneumatik, takže se nedá jednoznačně říct co je na které auto lepší, protože záleží na všem. Mimochodem psaly o tom v článek jednom slovenském tuningu.1
08:53:42
23.07.2004
Pepino RS
jeste pro ujisteni: negativni odklon jsou kola do A je to tak ? 4
08:52:49
23.07.2004
Pepino RS
-> Zazaa: na predku je dobry mit 1mm zbyhovast je to odzkouseny na zavodni trati ! pri rozbyhavosni je auto strasne neklidny, rozbyhavost se dela akorat u predohrabu,´tam se pri zaberu kole stahnou do zbyhavosti ! 4
08:41:51
23.07.2004
Zazaa
a kdyz date vepredu negativni odklon tak jak serizujete zbihavost ??? + nebo - ??
pac me zas par lidi rikalo ze je lepsi dat - neboli rozbihavost ..........
08:32:03
23.07.2004
Pepino RS
-> Earthworm: prave ze s tim budu rezat zatacky a taky s tim budu potrebovat vyrovnavat smyky, bude to auto na blbnuti takze vsechny vseci ktery se v ormalni provozu nedelaj ja s tim autem delat budu. 4
16:33:52
22.07.2004
Jirik - zrušená registrace
Jezdí normálně furt kudlu město neměsto, pole nepole. 1
13:25:47
22.07.2004
Earthworm
-> Pepa Popelka: Jinak ještě, pokud ten odklon přeženeš,můžeš mít problémi s vyrovnáváním smyku.Záleží jak jézdíš.
13:22:41
22.07.2004
Earthworm
-> Pepa Popelka: Nejlepši je odklon štelovat po pár zkušebních jízdách,jak se to dělá v soutěžích, ale pokud to chceš na běžnej provoz a nebudeš řezat táhlí zatáčky, tak že ti bude volant vyhazovat zápěstí,potom nešel přes 2°, ale záleží kolik máš penízků na nové obutí.
13:09:08
22.07.2004
Pepino RS
-> Earthworm: budu tam mit 195/45 R13 kolik by jsi doporucil odklon ? 4
12:48:55
22.07.2004
Earthworm
-> Pepa Popelka: Ten odklon se taky šteluje k šíři pneumatiky,protože je rozdil jestli tam máš 165 nebo 195. U těch širších gum jak dáš větší odklon tak se ti výraně víc sjíždí a možná není ani tak potřeba.
12:46:10
22.07.2004
Pepino RS
-> Tom: je to mozny jeste sem to nijak nezkousel a ani nelaboroval a proto se tady ptam ! 4
12:34:28
22.07.2004
Tom
Je to kus od kusu, ale jenom těma podložkama tam uděláš tak maximálně 0, já to posunul o cenťák a dostal jsem se na -1,3stupně.1
12:28:37
22.07.2004
Pepino RS
-> Tom: proc vzdyt muzu soupat cely to uhyceni hornichg ramen, takze se nemusi nic prevrtavat ne ! po pochyceni vsec informaci udelam na predku mirny acka a na zadku totez a zbihavost ve predu 1mm a vzadu jeste nevim!? 4
12:21:47
22.07.2004
Tom
Negativ na předku uděláš jenom převrtáním úchytů horních ramen, nebo jejich zkrácením. Já jsem pro mírnej negativ tak do 2stupňů, pak už to bude žrát okraje gumy.1
10:15:32
22.07.2004
Pepino RS
jakej mam udelat negativ na predni naprave ? budu to mit na jezdeni na silnici, slysel jsem ze soutezaky maj 0 negativ a okruhovky maj acka. t+ak nevim kolik a jak to mam udelat ja ? kdy to ma nejlepsi jizdni vlastnosti ? 4
Extreme Tyres