skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
odklon
prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 22.07.2004 do 29.07.2004, založil/a
08:47:15
29.07.2004
29.07.2004

wekky
-> Tom: chování v zatáčkách (lehkost vjezdu, výjezdu X stabilita v přímém směru) určuje z velké míry i záklon. Bohužel ten nejde nastavovat a tím, že každý sníží předek a někdo navíc zvedne zadek se snižuje a tím snižuje i stabilita jízdy vpřed.
10:45:01
23.07.2004
23.07.2004

Zazaa
-> Pepa Popelka: jojo negativni odklon sou Acka
10:44:04
23.07.2004
23.07.2004

Tom
Co já jsem slyšel, tak sbíhavost a rozbíhavost určuje chování auta na silnici. Sbíhavost lépe udržuje přímej směr a s motorem vzadu ho více drží aby se necpal v zatáčkách dopředu. Rozbíhavost umožňuje lepší a rychlejší zatáčení, ale na úkor menší stabylity v přímém směru. To vše ještě ovlivňujou tlumiče, tvrdost pružin, stabilizátory a šíře pneumatik, takže se nedá jednoznačně říct co je na které auto lepší, protože záleží na všem. Mimochodem psaly o tom v článek jednom slovenském tuningu.

08:53:42
23.07.2004
23.07.2004

Pepino RS
jeste pro ujisteni: negativni odklon jsou kola do A je to tak ? 

08:52:49
23.07.2004
23.07.2004

Pepino RS
-> Zazaa: na predku je dobry mit 1mm zbyhovast je to odzkouseny na zavodni trati ! pri rozbyhavosni je auto strasne neklidny, rozbyhavost se dela akorat u predohrabu,´tam se pri zaberu kole stahnou do zbyhavosti ! 

08:41:51
23.07.2004
23.07.2004

Zazaa
a kdyz date vepredu negativni odklon tak jak serizujete zbihavost ??? + nebo - ??
pac me zas par lidi rikalo ze je lepsi dat - neboli rozbihavost ..........
pac me zas par lidi rikalo ze je lepsi dat - neboli rozbihavost ..........
08:32:03
23.07.2004
23.07.2004

Pepino RS
-> Earthworm: prave ze s tim budu rezat zatacky a taky s tim budu potrebovat vyrovnavat smyky, bude to auto na blbnuti takze vsechny vseci ktery se v ormalni provozu nedelaj ja s tim autem delat budu. 

16:33:52
22.07.2004
22.07.2004

Jirik - zrušená registrace
Jezdí normálně furt kudlu město neměsto, pole nepole. 

13:25:47
22.07.2004
22.07.2004

Earthworm
-> Pepa Popelka: Jinak ještě, pokud ten odklon přeženeš,můžeš mít problémi s vyrovnáváním smyku.Záleží jak jézdíš.
13:22:41
22.07.2004
22.07.2004

Earthworm
-> Pepa Popelka: Nejlepši je odklon štelovat po pár zkušebních jízdách,jak se to dělá v soutěžích, ale pokud to chceš na běžnej provoz a nebudeš řezat táhlí zatáčky, tak že ti bude volant vyhazovat zápěstí,potom nešel přes 2°, ale záleží kolik máš penízků na nové obutí.
13:09:08
22.07.2004
22.07.2004

Pepino RS
-> Earthworm: budu tam mit 195/45 R13 kolik by jsi doporucil odklon ? 

12:48:55
22.07.2004
22.07.2004

Earthworm
-> Pepa Popelka: Ten odklon se taky šteluje k šíři pneumatiky,protože je rozdil jestli tam máš 165 nebo 195. U těch širších gum jak dáš větší odklon tak se ti výraně víc sjíždí a možná není ani tak potřeba.
12:46:10
22.07.2004
22.07.2004

Pepino RS
-> Tom: je to mozny jeste sem to nijak nezkousel a ani nelaboroval a proto se tady ptam ! 

12:34:28
22.07.2004
22.07.2004

Tom
Je to kus od kusu, ale jenom těma podložkama tam uděláš tak maximálně 0, já to posunul o cenťák a dostal jsem se na -1,3stupně.

12:28:37
22.07.2004
22.07.2004

Pepino RS
-> Tom: proc vzdyt muzu soupat cely to uhyceni hornichg ramen, takze se nemusi nic prevrtavat ne ! po pochyceni vsec informaci udelam na predku mirny acka a na zadku totez a zbihavost ve predu 1mm a vzadu jeste nevim!? 

12:21:47
22.07.2004
22.07.2004

Tom
Negativ na předku uděláš jenom převrtáním úchytů horních ramen, nebo jejich zkrácením. Já jsem pro mírnej negativ tak do 2stupňů, pak už to bude žrát okraje gumy.

10:15:32
22.07.2004
22.07.2004

Pepino RS
jakej mam udelat negativ na predni naprave ? budu to mit na jezdeni na silnici, slysel jsem ze soutezaky maj 0 negativ a okruhovky maj acka. t+ak nevim kolik a jak to mam udelat ja ? kdy to ma nejlepsi jizdni vlastnosti ? 
