Tlumice a snizovani predku...

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 21.06.2002 do 21.06.2002, založil/a
řadit dle data
16:17:39
21.06.2002
Jirik
A jezdí se s tim super..........
16:16:41
21.06.2002
Jirik
Píšu na etapy, protože to píšu už po čtvrtý a vždycky se to nějak posere.
A špunty jsem zkracoval proto, protože po instalaci HP (-65 mm) to sedlo na špalky a nemohlo byto pérovat. Uřízl jsem je na autě, poté vyndal seřezal do špičky a zarovnal. Pak jsem je namazal mejdlem, mezi rameno a špunt jsem strčil prkénko a přejel jsem obrubník a byl tam. Vyndat jdou dobře, zpátky hůř. Teď je mezi špalkem a miskou nepočítám její vybrání cca 1,5 - 2 cm. Nahoře a všade OK. V autě mi skákal 70ti kg tatík a o špalky si to ani neškrtlo. Jinak se zaříznutou a zahřátou pružinou tam toho moc nedáš a na dovolenou třeba u nás v ČR se s tim jet asi taky moc nedá. Lukáš má pravdu, buď série nebo něco pořádného.
16:11:45
21.06.2002
jirik
HP pružiny už nedělá protože co mi říkal pan Hušek jsou škodovky už staré šlupky (on říkal auta) a v době kdy se brka normálně vyráběly nešly kvůli na škodku vysokým cenám moc na odbyt. Výrobu omezili a postupně zastavili, já jsem bral předposlední. Jinak ostatní tady chtějí zkusit nějaké zakázkové pérovny, pružiny mohou vyjít na slušnější peníz a tak se k nim můžeš klidně zkusit připojit. Ty dvě písmena jsou B/G, prodává je JK Design v Rokycanech a dávají jenom -35 mm na obou osách. Což by mohlo být vzhledem ke sklonům škodovek k motoročlunovosti nepříjemné. Mohl bys mít pak nízké auto čumákem do nebe. Něco jiného by bylo když bys měl 105/120, tyhle pružiny jsou totiž dělány pro úhlovku a tak by byl předek OK a zadek by se vůči němu trochu přizvedl. -35 mm dělá i Rieger třeba pro Felicii ale tam je to lepší protože Felda nemá takový jámy mezi kolem a blatníkem a má zatíženej předek takže tam nebude nikdy vejš než zadek. Furt lepší než to amatérské žižlání a zkracování, pružina je z výroby zakalena a tím že nahřeješ konec tak aby šel zarovnat jí prohřeješ klidně do půlky a je to hotový. Ani zdaleka nevydrží co sériová, bude měká a bude se rychle unavovat. Na tyhle budeš mít navíc záruku a stojí asi taky kolem 3500,-. A s nadoraz sníženym autem asi taky nebude nějaký zvláštní ježdění, kdoví co to udělá když třeba v 80ti přejedeš v zatáčce hrbol.
16:02:35
21.06.2002
Jirik
Já bych dorazy neposouval, bouchnout to do nich sice nemusí, ale co když bouchne a flákne to třeba nahoře ramenem do kastle ? Když už to takhle pižláte, hlídáte si i vzdálenost při propérování nahoře u ramene a kastle ? Protože když to tam flákne, tak to bude buď pořádná pecka, nebo se náprava může hodně poškodit. Může se i vytrhnout z kastle, mám zkušenost se Š-1203, Auvajs. Mění se pak hodně odklon kol, namáhá se stabilizátor víc než na kolik je stavěn i spolu se svými úchyty. A jezdit s rádoby tuning autem jenom 50 km/h protože víc se s tim jet nedá aby sis nepřekous jazyk nebo kvůli rozhozené geometrii a poškození nápravy to nejde udžet v přímém směru asi nebude moc příjemné.
15:53:54
21.06.2002
Jirik
Do píči už s tim, kopnu do toho, co s tim kurva je ? Už píšu odpověď po třetí a vždycky se to posere...
15:11:06
21.06.2002
lukas
Jirik - jak si pocital ty dorazy aby to bylo 100% -tně bezpečný ??? - preci jenom bych mel strach o podbehy - navic kdyz tam napasuje treba 15-ka kolo

14:16:13
21.06.2002
Jindra
A co takhle posunout dorazy na ramenech o neco niz? Mozna by to vyresilo tvuj problem. Ja mam pruziny rizly o 2 zavity a blatnik mam nad kolem asi 2 cm a na dorazy me to jeste neslo. Cus J.
14:12:52
21.06.2002
Rosak
Dik, uz jsem to nasel a poslal dotaz. V pripade negativni odezvy - existuje nejaky "ekvivalent"? Slysel jsem jeste o jedne firme (take tusim 2 pismena), ale nepamam si... Rosak.
11:40:59
21.06.2002
Eva
O pruzinach HP toho uz byla napsana spousta, staci si projit starsi prispevky...
HP sporting je nechce delat (duvod moc nevim, nejspis to pro ne neni zas az tak zajimavy), ja mam u nich dohodnutou cenu 1500Kc/ks...
sada HP sportovnich tlumicu na S130-136 stoji cca 3600 Kc (vse vc. DPH)
odkaz na firmu najdes tady u u-geena
11:11:50
21.06.2002
Rosak
Obaval jsem se toho. Myslim, ty "mekky pruziny". Stabilizator je naprosto v poradku, s tlumicema je to horsi. Hele, ty HP pruziny - je na to nejakej www kontakt - kvuli cene a vubec?
10:39:32
21.06.2002
Jirik
Mno já mám konkrétně vpředu kombinaci pružin HP a plyn/kapal. Monroe tlumiče.
Snížení bylo o 6,5 cm. Mezi kolem a blatníkem mám stejně jako píšeš ty. A nemůžu si to vynachválit. Dírám se samozřejmě raději vyhýbám, ale ani když jí projedu tak to není pecka jako kráva. Drcne to se mnou podstatně míň než v tátově Feldě. Spíš budeš mít nějakej tech. problém kterej půjde jistě vyřešit. Máš v pohodě stabilizátor, nemá třeba utržený některý z úchytů ? A co tlumiče ? Nech je raděj překontrolovat. A pak to může být také tím, že je předek moc měkej a tím to asi bude. Vidím to u kluků co jezdí u nás jak se jim to na těch upižlaninách houpe jak parník. Projedou kolem tebe přez díry a slyšíš jak to bouchá a klepe. Pak to jedině doplnit odpovídajícíma tlumičema, které to podrží.
Zrovna včera jsem viděl frajera, jak točil škodovku co šla, úplně BEZ VEJFUKU a pružiny uříznutý že pomálu nevytočí kola. A mam tuning, říká si. Člověku je toho auta až líto.
10:34:14
21.06.2002
Rosak
Nejde zas tak o komfort, ale bal jsem se, jestli to po case jezdeni nepujde do haje. Ty rany jsou, alespon predpokladam, dopad na dorazy. Kdyz uz se bavime o kratsich pruzinach a tlumicich k tomu, zkus mi neco doporucit, PLS. A pro pripad, ze na to "nebudu" mit, jaky koupit obyc. tlumice, aby vydrzely? Dik. Rosak.
09:51:28
21.06.2002
lukas
jestli si ty problemy nedelas spis ty - snizovani je na picu kdyz ti jde o komfort a kdyz tak velmi decentne (kdyz treba jezdis vetsinou s prazdnym kufrem)
Tlumice a tvrdsi pera vyresej jedine to ze ti to nepude tak casto do dorazu ale tvrdy a nepohodlny to bude tak jako tak - a pocit ze ti upadne prdel budes mit mozna mensi ale nikdy to nebude komfáč jak serijka. Takze jesi ti de o sport jizdu a ne o prachy kup tvrdsi a kratsi pera a odpovidajici tlumice jesi o komfac ser na to.
09:02:56
21.06.2002
Rosak
Zdravim vsechny zucastnene :-) Pred casem jsem nechal snizit "cumak" u jednoho
znameho, co dela take do tuningu a vyslkedkem jsou rozporuplne pocity.
Samozrejme "dyzajnovje" je to MegaSuper a co se tyka jizdy na "rovnejsich"
silnicich tak jak_by_smet. Ale vzit i treba jen v 50ce nejakou "dirku",
treba po zapadlym kanalu, ci nejakou jinou, typicky Prazskou libustku, je
dost hrozny - rana jako prase! Je to STD problem, ci nekde nastala chyba. Kdyz zmerim, jak vysoko je blatnk nad kolem, vychazi mi cca 8cm.
A jeste jednu vec. Vsiml jsem si, ze tu uz nekdo zminuje "mizivej" rozdil mezi Monroe a STD tlumicema. Mne ted nekdo doporucil Sachse (kdyz nepocitam ty tuningovy...). Shanel jsem info proto, ze po roce mam "zadek", alespon podle mereni na stolici, na hranici unesitelnosti a predek s "repasama" po cca mesici za dvou tretin v haji... Pripada mi, ze to moje auto pritahuje problemy :-) Rosak
Extreme Tyres