skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pružiny, tlumiče a odpojení poloos
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 17.07.2004 do 24.07.2004, založil/a
12:56:57
24.07.2004
24.07.2004

Gryzly
-> Jirik: Tys myslel vůli do stran? tak do Hčko vyměň. Já myslel vůli zpředu do zadu. Vto,hle směru jsou ty oválný díry. Nýty odbrousíš, vyrazíš a táš šrouby. A ohledně toho původního motoru: tak ho voz na zadních sedačkách nebo v kufru. Bude to jak když si dáš vypadenej zub na šnůrku na krk. ;-))))))
13:12:35
19.07.2004
19.07.2004

Jirik - zrušená registrace
To je fakt....
muhehehe, díky za podporu pšíteli... 


13:04:18
19.07.2004
19.07.2004

Luděk
-> Jirik: no to máš recht já do MBXka nacpu motor ze 130tky,protože origo motor je KO,neb na něj mnoho let prší na dvoře ;-)
jinak vzhledem k tomu,že u toho Tvého vozu je na něm originál z M.B. zůstalo velice málo,tak nevím,co Tě trápí příteli
jinak vzhledem k tomu,že u toho Tvého vozu je na něm originál z M.B. zůstalo velice málo,tak nevím,co Tě trápí příteli

11:34:48
19.07.2004
19.07.2004

Jirik - zrušená registrace
Já mám prostě špatnej pocit z toho, že tomu autu beru něco, s čím ho Škoda M.B. postavila na kola a dávám tam něco z jiného auta, co tam prostě nepatří.
A s tímhle motorem jsem spokojenej, pěkně šlape, nežere olej, nečmudí, dost lidí i Tuner 2 říkají, že na 105ku to jede překvapivě dobře. Má i nízkou spotřebu, za těch 800,- bysme dojeli z Plzně do Hrocháče a zpátky, při rychlosti 110 - 120.
Ty bys Luďku do MBXka taky necpal motor ze 120ky, už jenom kuli pocitu.
Chci se ale řádně povozit a tak do toho prostě jdu no....
A s tímhle motorem jsem spokojenej, pěkně šlape, nežere olej, nečmudí, dost lidí i Tuner 2 říkají, že na 105ku to jede překvapivě dobře. Má i nízkou spotřebu, za těch 800,- bysme dojeli z Plzně do Hrocháče a zpátky, při rychlosti 110 - 120.
Ty bys Luďku do MBXka taky necpal motor ze 120ky, už jenom kuli pocitu.
Chci se ale řádně povozit a tak do toho prostě jdu no....

10:47:52
19.07.2004
19.07.2004

Luděk
-> Jirik: myslíš jako ten motor?Šak si ho můžeš nechat na stojanu a postavit si ho třeba do obyváku,resp. u Tebe do děcáku 

10:33:43
19.07.2004
19.07.2004

Jirik - zrušená registrace
Jediný čeho je mi upřímně líto je fakt, že tomu autu odejmu něco, s čím to bylo vyrobeno a co k tomu jakoby patří. 

10:32:40
19.07.2004
19.07.2004

Jirik - zrušená registrace
Tak dobže
, mylý pšítely...
Ono když jsme vyndavali motor, tak tam bylo taky hovno místo na odmontování šroubů... Ještě to rozmyslím, máme totiž specielní vozíček na přesouvání pohoňovacího ústrojí - tedy motoru...
Jinak fakt jsem na fakína opravdu zvědavej, páč ve škode s fakínem jsem ještě nejel, pouze v a s obyč fávem.
Včera jsem na dálnitsi hnal od Rokycan ňákou Toyotu a před Plzní jsem jí ještě ve 140ti předjížděl a byl jsem spokojenej a když má fáčko ještě o 300 kubíků víc a větší výkon, taxem na to opravdu zvědavej...

Ono když jsme vyndavali motor, tak tam bylo taky hovno místo na odmontování šroubů... Ještě to rozmyslím, máme totiž specielní vozíček na přesouvání pohoňovacího ústrojí - tedy motoru...
Jinak fakt jsem na fakína opravdu zvědavej, páč ve škode s fakínem jsem ještě nejel, pouze v a s obyč fávem.
Včera jsem na dálnitsi hnal od Rokycan ňákou Toyotu a před Plzní jsem jí ještě ve 140ti předjížděl a byl jsem spokojenej a když má fáčko ještě o 300 kubíků víc a větší výkon, taxem na to opravdu zvědavej...
10:17:44
19.07.2004
19.07.2004

Luděk
-> Jirik: můj názor je takový,že pokud už to budeš mít takhle rozdělaný,tak to tam dávej buď jako celek,tzn. včetně zadní nápravy,nebo si tam ty poloosy nech,ale pak tam dávej sólo převodovku.Nejde o to,že by to nešlo,ale o to,že se zbytečně nadřeš a není tam žádnej manipulační prostor,když Ti tam ty poloosy zůstanou
07:21:30
19.07.2004
19.07.2004

Jirik - zrušená registrace
Ja ja, myslel jsem to gumoidní háčko a tu vůli do stran, je v dobrém stavu, ale má právě malou vůličku do stran. Nevyplatí se teda kupovat nový, mám ho beztak napevno snejtovaný s táhlem.
Dneska se na tu nápravu ještě mrknu, páč odpojení trubky od podélnýho jsem nezkoumal, jde hlavně o nerozhození geometrie. Mám jednu vyndanou z auta (spojenou s ramenem), takže se na to dobře uvidí. Jiží ti děkuje za péči a poradenství.
Dneska se na tu nápravu ještě mrknu, páč odpojení trubky od podélnýho jsem nezkoumal, jde hlavně o nerozhození geometrie. Mám jednu vyndanou z auta (spojenou s ramenem), takže se na to dobře uvidí. Jiží ti děkuje za péči a poradenství.

21:56:07
18.07.2004
18.07.2004

Gryzly
Já to dělal aspoň dvakrát. Jaký futra? Myslíš takový to gumový Hčko co je jako kloub u převodovky na tyčce od řazení? Tak já to kupoval. Dělaj to teď z černýho plastu a jsou tam oválný díry tak tu vůli stejně nezmenšíš. Pak by ti to při coknutí agregátu na silent blocích vyřazovalo, si teda myslím.
21:44:59
18.07.2004
18.07.2004

Jirik - zrušená registrace
My bysme to stejně dělali asi ve dvou, páč bych asi smontoval motor s převodovkou venku a pak to tam zašoupnul. Dají se na nerozebiratelnej kloub u 125kovýho táhla řazení sehnat nový ty futra ?
Jinak říkáš, že nejlepší je odpojit trubky od podélnýho ramena ? Kouknu ještě na to, převodovka je jediná věc, kterou jsem na škodce ještě neměl vyndanou. Nechci právě jak jsem říkal vyndavat znova ty zadní pružiny.
Díky za tip.
Jinak říkáš, že nejlepší je odpojit trubky od podélnýho ramena ? Kouknu ještě na to, převodovka je jediná věc, kterou jsem na škodce ještě neměl vyndanou. Nechci právě jak jsem říkal vyndavat znova ty zadní pružiny.
Díky za tip.

20:51:04
17.07.2004
17.07.2004

Gryzly
nemusíš ani odpojovat brzdový hadice.
20:50:22
17.07.2004
17.07.2004

Gryzly
no ale budeš muset od pojit nohavici od podélného ramena. Ty dva šrouby oddělej, povol 6 šroubů na převodovce, co držej poloosu, a vysuň. Pak to tam ale musejí dávat dva lidi. Jeden drží a druhej směřuje a zasouvá kameny. je to hnus ale jdeto. Znám z vlastní skušenosti.
19:47:17
17.07.2004
17.07.2004

Jirik - zrušená registrace
Odpojoval jste už někdo někdy poloosy na kyvce bez demontáže tlumičů a pružin ?
Nějak se mi to nechce znova stahovat vnějšíma párovejma stahovákama, není to žádná velká zábava (pod autem není místo a musí se dát vzhůru nohama) a tak bych potřeboval poradit jestli je nějaká možnost to odpojit takhle. Držely by to ještě podvěsy, ale aby to šlo pak naštelovat s kamenama zpátky do převodovky, když by to v ní nemělo oporu a taky aby mi tu nápravu pružiny nevystřelily.
Kdybych věděl, že si teď přítáhnu 5q, taxem ty vrchní domky vyměnil najednou s převodama.
Nějak se mi to nechce znova stahovat vnějšíma párovejma stahovákama, není to žádná velká zábava (pod autem není místo a musí se dát vzhůru nohama) a tak bych potřeboval poradit jestli je nějaká možnost to odpojit takhle. Držely by to ještě podvěsy, ale aby to šlo pak naštelovat s kamenama zpátky do převodovky, když by to v ní nemělo oporu a taky aby mi tu nápravu pružiny nevystřelily.
Kdybych věděl, že si teď přítáhnu 5q, taxem ty vrchní domky vyměnil najednou s převodama.
