sytic..............

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 13.12.2002 do 14.12.2002, založil/a
řadit dle data
05:46:11
14.12.2002
roman
Když já bych ho radši chtěl aby chodil plynule.Pokud je mi známo,tak na něk toho není moc k seřizování,bowden i struna je OK,a v karburátoru je jenom jedna tryska a dost velká a ta se neucpe???
22:36:13
13.12.2002
cerny_tomas
Bud rad, dit ho mas digitalni a ne jak mi vsichni analogovej. :-))
15:18:43
13.12.2002
Luděk
Vše souvisí a padá s perfektním seřízením ...
14:12:08
13.12.2002
roman
Taky mam problém s e sytičem,mně buď funguje nebo nefunguje.Když ho otevřu naplno tak je to OK,ale když ho chci zavírat třeba napůl,tak to nejde.Prostě když otvíráním páčku,tak otáčky motoru plynule nestoupají(fuhguje to prostě skokově).Takže když sytič otevřu tak motor pěkně řve a když to dám třeba na půlku,tak se zavře asi úplně a chcípne motor.Snad jsem to popsal zřetelně a je to k pochopení.Díky za rady.
10:05:11
13.12.2002
Luděk
No jo,to ale platí jenom u aut,který maj jenom půl motoru ...!!!
09:56:30
13.12.2002
Samantus
tak uz delsi dobu aplikuju, tady probirane tema, rano startovat se syticem vytazenym na pul prdele, teda na tri ctvrte popripade na pul, a vysledek? spica, startuje to na poprve a nechcipe to a necuka pri prvnim rozjezdu, proste startujte takovymhle zpusobem: SYTIC JEN NA PUL PRDELE:-)
Extreme Tyres