karburátory Mikuni 32 BDS

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 03.07.2004 do 10.07.2004, založil/a
řadit dle data
15:37:11
10.07.2004
Tom
-> **R@ZOR**: Nepude, je to do bloku z feldy. Jinak dneska se mi ozval někdo že by měl na prodej stálej převod 4,22 tak jestli se ho chceš zbavit tak se rozmysli rychle.1
12:17:07
10.07.2004
R@ZOR
-> Tom: A když má to velký uložení, půjde do 742kovýho bloku? Má to i vačku na pal. čerpadlo?
10:26:47
10.07.2004
Tom
-> **R@ZOR**: Ta vačka je nejetá, jenom je v moru, je s povrchovkou a má velký uložení. Stála 3500
00:40:09
10.07.2004
R@ZOR
-> Tom: A prodal by jsi pak tu vačku 265/258? Za kolik by jsi ji prodal, kolik má najeto, má povrchovou úpravu? Dik
14:19:00
07.07.2004
martin m - zrušená registrace
no tak ty co mám já,-tak ty mají prumer difuzoru 34,-a k hlave bych nespis asi stejne nechal udelat konusy-protoze z normalni trubky se stejne nedostanu s prumeru vstupu 34 na prumer standartni velikosti kanalu-cili pruchodu tesnenim.tam by pak palivo asi narazelo na stenu,pulzovalo,-a to by nebylo dobre.nejak si stim dam snad rady,-ale nejakou dobu budu asi jezdit jeste na Jikovu;o),-kazdopadne mockrat diky za rady!!!!
10:12:25
07.07.2004
Petr P
-> martin m: No z 1100 by to mohlo být lepší, ale zas bych se bál naopak příliš velkého průměru difuroru, těžko dosáhneš většíto průměru sacího potrubí a kanálů ve hlavě. Tedy pokud na to použiješ normální trubky. Brácha má FZR1000 a kanály jsou tedy pořádné + 3 sací ventily..

Já jsem potrubí svařil z normálních ocelových trubek bez ohýbání, jen byly stočené na vnitřní průměr 32 a stěnu 2 mm. No a na konci vysoustruřené ty žlábky na gumovou přechodku a karbecy drží jen na ní.. Délka samozřejmě souvisí s naladěním motoru a nejspíš bys jí musel stejně vylaborovat, tak jsem to udělal tak odhadem.. Ale vliv to má docela velkej.

Jinak tady je popsené nastavení podobných karb.: www.gsxr.wz.cz/karb.htm
21:56:22
06.07.2004
Tom
-> martin m: Děkuji, to mi stačí. Já mám od Čepka vačku 265/258 protože sem se bál že to nepojede od spodu, ale asi ji vyměním za jeho 278/265, tak honím rozumy jak to s ostřejšíma vačkama jezdí.1
14:23:16
06.07.2004
martin m - zrušená registrace
jo a ještě co se týče té vačky:Muck dává odpovídající vačku,k odpovídajícím úpravám hlavy válců(tak jak se to má dělat),-a ta TOP Ex má velice dobrý spodek a pořádný zátah začíná nekde kolem 4-4500 do cca 6500 to je strop.Ty jeho motory jsou určeny do běžného provozu,-a na sériové převody,-takže se s tím jezdí příjemně,-já jsem spokojen!
13:38:56
06.07.2004
martin m - zrušená registrace
-->Tom:motor mi dělala firma Tommu motor tuning-Studénka(kousek od Ostravy).Vačka je v jejich žargonu pojmenovaná jako TOP EX,-a určena pro jejich upravu na 1450ccm.Na moje spec přání tehdy byla namontována na standartni objem.
Jinak na Muckovy motory panuji dosti rozporuplne názory.Někdo chválí(i já),-někdo na něj nadává,-ale to je tak asi vždy.Je sice fakt,-že dnes už bych nechal motor stavět asi u někoho jiného,-a pravděpodobně z komponent Motor Excel(což se bude realizovat do 1/2 roku,-max.3/4),-ale své investice do motoru který mám v současné době v rapidu(už se chystám dát tu fotky a info),-nelituju!!
Udělaná je tam hlava,-kompres 10.8/1,-karburátor T613(alternativa je TAZ 1430-doporučuju!!),-svod 4-1 a tlumič z Autovýfuky.CZ,-a jede to solidně.Už jsem s tím i pár lidí pěkně vytrestal;o),-já myslím,že Muck motory stavět umí,-i když ten můj,-je v podstatě jen"zakladní model".Viděl jsem jeho 1450,-a ta jela jako z praku,-na brzdě dávala 112 koní,-a to je fakt!Ale to je vše tak strašlivě individuální,-rozhodně nepatřím k těm,-co tady budou valit ostatním klíny do hlavy,-že ten motor má"zaručeně"ale spoň;o) 100 koní(jak to často slýchávám),-to prostě určitě nemá.Myslím,-že ale s těmi Mikuni,-bych se mohl dostat tak někde k 90-ti(teoreticky),-ale věřím tomu!!!
23:15:05
05.07.2004
Tom
-> martin m: Trošku mimo mísu, od koho je ta vačka 284/276, a jak jede? Kdy začíná a kdy končí. Celkové dojmy?
22:39:35
05.07.2004
martin m - zrušená registrace
-->Petr P:Děkuju,-moc!!Já potřebuju informace fundované od někoho,-kdo to má,-a jezdí s tím,-a to je přesně tento případ;o)!!
Motor mám sice 1289 ccm,ale vačku 284/276,hlavu na to udělanou,svod 4 do 1,paliv.cerpadlo Facet,-a prozatím karburátor Jikov z T 613.Webery mám doma,-ale na jiné auto(výhledově),-Del ortha jsem měl kdysi možnost chvíli testovat na běžný provoz,a"žralo" to jak najaté.
Takže říkáš-že to je se spotřebou lepší?-tak to mě potěšilo!Já teď koupil za babku právě Mikuni 34(1100ccm),-no a tak"laboruju";o ).
To nastavení,-sice nevypadá jednoduše,-ale dejme tomu,-mám docela šikovného kamaráda-nehledě na to,že to osazeni a-la 1100 by už mohlo nějak odpovídat parametrům škodovky,-nemylím se??
.Otázkou zůstává to sací potrubí.
Na jednom rapidu letos na jaře v Kopřivnici,-byly tyhle karburátory na tangenciálním potrubí(čili byly rovně horizontálně),-to tedy říkáš,-že je špatné,-tím se budu řídit.
A ještě jeden dotaz,-a to je ohledně toho sání.Předpokládám,-že jsi ho taky dělal sám.Neexistuje nějaká optimální délka(sklon),-a jaké trubky jsi na to použil(průměr),-byly do konusu?Budu rád alespoň za nějaké přibližné parametry.Každopádně moc díky za informace!!
20:23:16
05.07.2004
Gryzly
-> Petr P: Tak to je něco, Takhle si představuju odpověď na dotaz.
17:23:42
05.07.2004
Petr P
No tak jsem tu.
Už s nima jezdim asi 2 roky.
Tak jaké info chceš? Narozdíl od Weberů DCOE to nejsou závodní korburátory, takže je částečně brán ohled i na spotřebu. (Pro ostatní - jsou ze silniční motorky..)
Záleží na jaký to chceš motor. Na seriový to nemá smysl dávat. Já mám 1341, vačku 260/260, 130L/A výfuk a přes všechny obtíže se parametry zlepšily. Krouťák lepší v celém rozsahu, dokonce dost přibyl těsně nad 2000 a motor se lépe vytáčel na 7000.

Předem upozorňuju, že jsem si s tím jen tak hrál doma, pro pořádné nastavení je třeba vzít motor na brzdu, použít lambdasondu a tyhle karburátory se na to vzhledem k nutým "nestandartním" zásahům moc nehoděj.

S nastavovánim je to potíž.. Nastavovat se dá vzájemná poloha klapek, regulační šroub podtlakového šoupátka a hlavní tryska.

Na nastavení polohy klapek a částečně i vzájemné vyrovnání nastavení šroubů podtakových šoupátek se používá sada 4 manometrů, které ti měří podtlaj v jednotlivých sacích kanálech.

Nejdřív jsem začal laborovat s velikostí hlavní trysky, ale s původní velikostí vzdušníků se mi to nepodařilo nastavit, aby to jelo správně v celém rozsahu. (Karb. byly z 400ccm motoru...) Začal jsem na trysce převrtané na 100 (1mm) a zvětšoval. Když vylaboruješ správný rozměl, jdou trysky objednat v motošopu.

Když se mi to takhle nepodařilo přijatelně nastavit, přistoupil jsem k drastičtější metodě a to k převrtání vzdušníků zalisovaných v karburátorech.. :-) Zvětšil jsem je nepatrně, už si nepamatuju, jaký mají rozměr.. Pak trysky asi 130 až 150.

Problém je nastavení a sesynchronizování šroubů podtlakové regulace šoupátek, nevim jak tomu řikaji "odborně". Ty se staraní o provoz při hodně malém zatížení a hlavně o přechodové stavy při rychlém přidání plynu. Taky jsem vylaboroval, že pružiny co tlačí na šoupátka by potřebovaly být tvrdší, pak motor rychleji reaguje na plyn při volnoběhu.

Ještě jeden problém sytič. Pro startování v zimě je dobré převrtat i trysku sytiče..

Jinak se těm karburátorum moc nelíbí tlak a rázy palivového čerpadla, chtělo by to elektrické nízkotlaké.

Ještě je třeba ty karburátory namontovat alespoň tak našikno, jak je mám já.

Taky snad někdy dodělám motor se vstřikovánim a karburátory i s motorem budou na prodej..

Uff, tak to je článek..
14:12:51
04.07.2004
martin m - zrušená registrace
-->fast turbo:no,-to počítám k tématu asi moc nebude4
11:19:22
04.07.2004
FastTurbo
Sraz byl super až na to kdyby se mi nepodělalo auto a tak jsem si zajel jen jednou6
09:25:12
03.07.2004
martin m - zrušená registrace
Potřeboval bych nějaké info,-buď přímo od toho kdo je má(jestli tu někdo takový je),-a nebo na někoho kontakt,-kdo je má,či měl ve voze namontované.V galerii sice 1 auto je(už jsem tam psal),-ale správce toho rapida tu nebývá asi moc často.Potřeboval bych co možná nejrychleji.Za informace,-díky.
Extreme Tyres