Jakou autobaterii?

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 10.12.2002 do 09.01.2003, založil/a
řadit dle data
12:16:49
09.01.2003
Bob
jasně
10:25:52
09.01.2003
Ivour
Výborně.Myslel jsem si to.Tak hurá s ní tam. :o) Takže používáš 2 44Ah?
09:38:59
09.01.2003
Bob
Ne nevadí to vůbec ničemu
Já používám 2 baterky vo celkový kapacitě 88Ah
09:08:39
09.01.2003
Ivour
Možná blbá otázka.Koupil jsem Vartu 50Ah.Vadí něčemu těch 50Ah?Mám 105L,typ M,rok výroby 1986 - bez úprav.Nevadí to cívce či co?
14:13:57
08.01.2003
Ivour
Zrovna dnes se asi odhodlám koupit novou Vartu.Jinak ještě toto na doplnění.Afa je převlečená Afa.Ne naopak.A Varta a Bosch je jeden výrobce.Stejný výrobek,jen jiná nálepka.Už jsem tady psal,že mám Afu rok výroby 1993 a je pořád oukej.Novou chci z toho důvodu,že už mě to stáří baterky trošku straší.I tak jsem s Afou nastartoval celkem bez problémů za mrazů pod -15°C.Ale za takové zimy ji už dávám domů.Po městě nemá teď pro mě cenu jezdit,jelikož to auto za tak krátkou dobu ani nevytopím.Mám domluvenou Vartu 50Ah.Je prý rozměrově úplně stejná jak původní Akuma.Pro úplnost: mám 105L,typ M.
12:48:02
08.01.2003
alena
k dobíjení- i 35a altik mi stačí dobíjet 125ah baterku, mám to ve 100 berušce a celý rok na ni nemusím šáhnout- je pořád nabitá a to jezdím kousek po vsi
20:47:10
22.12.2002
Dan
Tu reklamu sem neviděl 12
Ale fakt, gdo tam ty opěrky na hlavu nemá (užofkáři), to sou sebevrazi.
Dejte si to tam, esli chcete mít hlavu pořád na krku.....83
09:02:36
20.12.2002
Luděk
To Dan:á pán to směřuje na reklamu Peugeot alias Toyota ...76 ,tam mají límce nakonec všichni.Jinak akumulátor v prostoru pro cestující je cool - H2SO4 to je dobrý na pleť62
22:36:46
19.12.2002
Dan
Bylo to fakt děsný.....
Něgdy se divim, že sme z toho vylezli po svých...... 17
Stojí to za to, jí přidělat.
Jináč dyž se něco takovýho stane, rázem si kandidát na cestu směrem k Jupiteru.
Dyž sme už toho katastrofickýho scénáře, víte, co je hustý ?! Opěrky na hlavu !
Tu tam tehdá mít, nemusel sem jako krypl nosit ten fixační límec celej měsíc !
00:18:38
18.12.2002
cerny_tomas
tak to me vubec nenapadlo na to koukat takhle 28. Nejak si me covece v sekunde naucil ji pripevnovat (protoze ji na zimu vyndavam, tak ji tam mam jen polozenou (v doliku) pak poradne, ale poradne zapojenou a zakrytou tim cernym plastem, ale neprikurtovanou tim zelezim. odedneska bez toho nejedu i kdzy vim, ze je to pekne nahovno, jak to mana jedny strane hak, tak to poradne nedrzi a jak hodim pana-orel, tak to de do rite a nepomuze to.90 Kazdopadne, kdyz hodim 29 tak budu mit vetsi pocit bezpeci, ze mi neprolitne prednim sklem.
22:40:54
17.12.2002
Dan
Tak na baterku zatracenej bacha, páč dyž nás s kámošem (Š120M) nabrala zezadu Ocatvie ve 120-ti a šli sme přes boudu, baterka se urvala i s tim páskovým držákem a já děkoval pánubohu, že se nepřevrhla na kontakt + .
Protože dyž de škodná přes boudu, začne dovnitř týct jak volej, tak benzín. Tagže já se přimlouvam za POŘÁDNÝ přidělání baterky.
00:36:04
17.12.2002
cerny_tomas
cece, altik fakt neresi vse. Zalezi nejen na kapacite, ale na vsech okolnostech, co mas zaply, jak moc tocis, a hlavne, pokud nechavas baterku v aute i pres zimu, tak kdyz sednes do auta a jedes treba i hodinu, tak se nezahreje (baterka), tak se nenabije ani tuk. Takova baterka chce aspon 15 stupinku celsiovejch, aby si dala rict a zacala akumulovat. A i za normalnich teplot se baterka nedobije na 100% ale standarden je to nastaveny tak na 80%. 100% by melo sklony k prebijeni. (zaverem bych jen dodal, ze vse zde mnou sdelene je osobni nazor nepodlozen fakty. Tomas
11:40:45
16.12.2002
Luděk
To Bob:no já jsem už viděl jednak ustřiženej ten zobáček na zajištění opěradla co je v zadním platě a i utrženej plech i s tím vyztužením u díry na zajištění v opěradle,takže je to věc každého soudruha,jenom jsem nabídnul,dle mého optimální řešení.
11:34:06
16.12.2002
Bob
I nerozebíratelný baterky dou doplňovat stačí vrtačka 5 ka vrtáček a trocha toho umu :-))

2luděk nevim proč když sou dobře přidělaný zadní sedačky tak nevym čeho bych se měl bát minulou zimu sem to na zmrzlím sněhu roztáčel docela solidně a žádnej problém sem nepoztřech
10:07:09
16.12.2002
Luděk
Některý baterky opravdu nejdou rozšpuntovat jinak než pilkou a to je už nevratný proces,pravda ovšem je,že i z nich se ta voda odpařuje a většinou na to dojedou.Jinak,nejlepší jsou sebevrazi z položenejma baterkama za zadníma sedačkama,vono když se auto roztočí,anebo jde panna-vorel,tak Tě ta baterka docela slušně utluče.Když chcete vozit dvě baterky,tak jednu alá klasika a druhou u motoru v držáku jako ti,co mají LPG.
18:57:25
15.12.2002
jb
to bob to mi chces rict ze obyc altik 44 nebo 55ah ty v pohode staci dobijet 88ah baterku ? podle me to äsi nebude nikdy nabite do plna .. leda bys tam mel altik z feliny jinak ja mam 48 ah banner UNIBULL celkem drazsi ale do arktickym mrazu :) uplne bezudrzba ale na to neverim takzë jsem ji dolil :) nejprve nejdou videt ty vicka (maj gore memranu) jsou totiz pod takovym odloupavacim smejdem..myslim ze vsechny baterky musi jit otevrit ono bezudrzba je jenom zpomalene vypaovani takze musis dolit ne 6krat do roka ale 1 do roka
14:36:45
15.12.2002
Bob
Mám jí hozenou normálně za zadníma sedačkama a připásaný gumicukem k tý díře co je vydět vršek tlumiče
přívod k baterce je 2 kabelama který vedli ke startéru :-))
Takže ty baterky sou propojený paralerně a chovaj se jako 1 baterka 88 Ah

dobíjení ? žádnej problém není :-))

Jestli ti takhle blbne startér tak ho vyndej a vyměň huhlíky
13:18:25
15.12.2002
JohnyJ
ps:a co dobíjení?
12:59:46
15.12.2002
JohnyJ
to Bob:Jak máš řešený to zapojení 2.baterky?Prostě jsi ji tam někam položil,připevnil a protáhnul kabely od původní baterky na tu 2.?asi ne co?teď jsem koupil novou a mám tu starou někde doma.a ani jedna moc netočí startérem.je to jako kdyby umíral.
23:06:00
12.12.2002
cerny_tomas
Jak rikam, ja ma Bosch Silver 44Ah 360 A (EN) 12 V cerny kryt, stribrnej vrsek, cerveny ousko na noseni (super vec, ale rpohyba se, ze ma slovek dojem ze se utrhne presne v prostredku (tem krajum verim, jsou fakt dobry) Jak rikam ,jsem pekne nasranej, sice je super (mam ji jen 10 mesicu) ale je bezudrzbova, a clovek tak nemuze ani koukat jak je vysoko hladina (pri nizke hladine jsem reklamovat, ale clovek nema jak poznat ze je haldina nizka) a ani nejde merit hustotu,t akze stav nabiti pri nabijeni ani za provozu. Clovek je rad, ze na ni muze zmerit alespon to napeti. Nez abych kupoval nejakou 43AH pro Skodovky, tak bych radeji koupil 44Ah co mam ja. Sedna do auta jak hrnec na pred (nebo je to naopak?) takze jsou to jen zbytecny fory (subjektivne hodnoceno) TOmas
21:20:29
12.12.2002
Martin
Já jsem se také sháněl po nějaké nové, pokud možno silnější baterce do mé 125ky. Bohužel sem zjistil, že se dělá max. 44Ah. 55ka se mi tam nevejde. Byl bych ochoten dát i nějaký ten peníz navic.
14:52:35
11.12.2002
Ivour
Já si svou Afu nechávám nabíjet u jednoho pána.Tam ukládám na zimu i motocyklovou Yuasu už několik let.No ale chci říct to,že ta Afa prý má podle nějakýho výrobního čísla už 9 let!Takže teď jsem ji raději vyndal z auta do tepla.Sice s ní není žádný problém,ale ten její věk mě trošku děsí.Při těchto mrazech...
Jinak jsem nedávno v Barumu při přezouvání na zimní viděl brožurku baterií Bosch.Opsal jsem si z ní jednu doporučenou baterii pro starý škodovky.Já mám 105 L typ M z roku 1986.Ta baterka je Bosch Silver 43Ah pro Škodu 105,120,130,Rapid - typ 0093S5430N.Cena: 1060,- Kč.Tak po té bych já osobně šel když bych si měl vybrat.
14:50:37
11.12.2002
Ivour
Já si svou Afu nechávám nabíjet u jednoho pána.Tam ukládám na zimu i motocyklovou Yuasu už několik let.No ale chci říct to,že ta Afa prý má podle nějakýho výrobního čísla už 9 let!Takže teď jsem ji raději vyndal z auta do tepla.Sice s ní není žádný problém,ale ten její věk mě trošku děsí.Při těchto mrazech...
Jinak jsem nedávno v Barumu při přezouvání na zimní viděl brožurku baterií Bosch.Opsal jsem si z ní jednu doporučenou baterii pro starý škodovky.Já mám 105 L typ M z roku 1986.Ta baterka je Bosch Silver 43Ah pro Škodu 105,120,130,Rapid - typ 0093S5430N.Cena: 1060,- Kč.Tak po té bych já osobně šel když bych si měl vybrat.
14:49:52
11.12.2002
Ivour
Já si svou Afu nechávám nabíjet u jednoho pána.Tam ukládám na zimu i motocyklovou Yuasu už několik let.No ale chci říct to,že ta Afa prý má podle nějakýho výrobního čísla už 9 let!Takže teď jsem ji raději vyndal z auta do tepla.Sice s ní není žádný problém,ale ten její věk mě trošku děsí.Při těchto mrazech...
Jinak jsem nedávno v Barumu při přezouvání na zimní viděl brožurku baterií Bosch.Opsal jsem si z ní jednu doporučenou baterii pro starý škodovky.Já mám 105 L typ M z roku 1986.Ta baterka je Bosch Silver 43Ah pro Škodu 105,120,130,Rapid - typ 0093S5430N.Cena: 1060,- Kč.Tak po té bych já osobně šel když bych si měl vybrat.
13:27:54
11.12.2002
Luděk
Pánové,no tak ty bílý Varty,to jsou vlastně převlečený Afy,takže pěkná sračka,životnost 2 roky (většinou odejde těsně po záruce).Takový ty černý akumulátory s ouškama jsou většinou z Baumaxů a spol. made in Ťawanow a nikdo neví,co vydržej.Fakt je někdy problém si vybrat,ale z nejnižší finanční třídy bych asi volil Akumu (mám ji tam original teile Skoda,ale tím ji nechci chválit,byla zadarmo).Když jsem kupoval v r. 93 Fáčko,tak tam byla Delco -freedom bez ničeho jenom s takovým magický okem a jezdila doletoška v několikati vozech a myslím si,že dojezdila proto,že tata jede 1x za měsíc.Koupil jsem mu z Baumaxu za 899,-Kč 44 Ah.Jinak tam měl taky Banner,ale vzhledem k tomu,že nejezdí ...Optima se mi zdá přecejenom poněkud nevýhodná poměrem výkon/cena.Bosch je kvalitní značka a známej má ve Š105/LPG Silver a chválí
23:13:16
10.12.2002
Boss
No teď onekdá mi chcípla varta..po dvou letech..tak nevím..každopádně jsem si koupil jinou značku..Ani nevím přesně jakou..je černá..:o))Ale ne ta stará asfaltová..:))Tuším že má na sobě napsáno mamut..:)Každopádně je to 44Ah a do hlubokýho kastlíku se vleze v pohodě a co je nejvíc supr je,že má ucho na přenášení,takže se z té díry i dobře vyndává..
21:27:35
10.12.2002
Bob
Já to řeším 2 baterkama top-la (ta tam byla když sem to koupil a varta tu sem kuboval do bejvalýho vraku:-)) voboje 44 Ah a nejsou problémy s točením startéru ani při největších mrazech vo nastartování nemluvím to je jinej problém :-(
21:17:35
10.12.2002
cerny_tomas
Ja jsem koupil Bosch Silver 44Ah za 1048 i s dani pred rokem. JE bezudrzbova. Jenze jsem ted pekne nasranej, nevim, jak presne poznat ze je nabita a dostat se do ni nemuzu ,protoze nema voplne pristupne zatky. Ani nevidim, kolik je v elektrolytu, protoze ma cerny pouzdro. Ted ji dobjim tak naoko, strasne malim proude. JSem z ni proste pene nasranej, takze dalsi koupim s pristupnym ,elektrolitem a jeste k tomu s pruheldnym plastemAH jedine, a kolem 1400 KC maximalne. Akumulatory jsou pekna alchimie, takze do ni vetsi penize cpat nebudu. Leda, ze by to byl akus 3 tisicileti za dobry penize, to bych o tom zacal uvazovat, ale obyc za 200 bych nekoupil nikdy.
21:01:58
10.12.2002
Fén
Do budoucna uvažuji o baterii OPTIMA 850.
20:51:46
10.12.2002
Jirka K.
Tak já jsem měl ve 105L užovce 54 Ah Vartu Silverline a byla úplně super točila jak ďas měla záruku 2,5 roku pravda byla dražší, ale úbytek destilky jsem za celí rok nezaznamenal. Pak mi ji urkadli i s autem :o((.
17:16:03
10.12.2002
Max
Já bych taky řešil cenu :o) jinak já tam mám teďka 40Ah a chcvíli jsme měl 44Ah,ale to už je maximum,jde i blbě vyndávat.(mám užovku)
16:29:18
10.12.2002
Samantus
No ze svy praxe, muzu rict, ze pokud mas melkej kastlik, do hlubokyho sem to nezkousel, taxe ti tam vejde max. 44Ah. Znacku nevim, ja pouzivam Banner. De vo to jak ti to dobiji a jak je ta baterka stara. me blbla tedka rok stara baterka, proste sem ji nabil a po tejdnu pravidelne sem nenatocil, vymenil sem uhliky u altiku a pri 2000ot. rozsvicenejch svetlech, ventilatoru, radiu, to ma 14,2V tak to uz snad bude OK.
16:20:02
10.12.2002
Zabik
Cau lidi, prosim poraďte jaka je nejlepsi autobaterie do Škody 105 L? Me ta ma uz stavkuje a nechce mi ted pri tech mrazech nastartovat. Asi je dost slaba. Prosim poradte jakou koupit? BOSCH? VARTA? AKUMA ? 40 Ah ?
Extreme Tyres