pred a po

prohledat
14465 příspěvků (zobrazeno 1251 až 1300) od 05.03.2008 do 20.06.2025, založil/a targa 2
řadit dle data
21:28:48
27.06.2016
doking
-> Tuner#2: Tomu autu je čtrnáct let a doteď u podběhů nic, si říkám,že to radši nebudu otvírat, oak se to rozjede a bude po ptákách :-D, sice už jsem měl nutkání se tam kouknout,ale zatím jsem si to vždy rozmyslel a ono taky mít to na zahradě nebo v garáži je něco jiného,takhle nechávám v pneuservisu přehazovat gumy a víc času na to neni a ani není kde sundat to kolo demontovat podběh a vrátit to zpátky, v centru Prahy mezi vajglama a psíma pozůstatkama se válet taky nic moc...



A třeba řešit ďubanec co je na horní hraně skla (resp na začátku střechy, je to tak 1 cm čtvereční,ale až na plech,tak je tam dejme tomu 0,5 mm schod, to jen tak nezamáznu,nezakytuju,resp to by skončilo lakováním celý střechy pomalu,aby to nebylo poznat, a to se asi né úplně vyplatí, jako mohl bych začít styl ala důchodce za minulého režimu, zamazávat všechno štetečkem.
21:27:12
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> iDawe 27.06.16 21:16:16: OMG, stále nechápu v čem je problém, že jsem oblepil kotouč? Přední štíty byly olezlé jen trochu a tohle bohatě do výměny kotoučů a destiče postačí. To samé třmeny, ty byly jen zoxidované a chtěl jsem aby to nějak pod Alu kolem vypadalo. Vše dělláno tak, aby to nestálo extra čas, ale pečlivě a důkladně na místěch, které reznou (mezi tím jsem pomalu 14 dní marodil) a na spodek a nápravnici jsem měl pátek večer a sobotu kdy byl volný zvedák u švagra. Já si myslím, že zespoda nějaké přetažení na okolní plech či plast ničemu nevadí a nijak si to neodporuje s tím, že to je kvalitní práce stejně jako to píšeš tady o té fotce -> iDawe 27.06.16 21:20:47:
21:20:47
27.06.2016
iDawe
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.16 21:10:30: To je moc pěkný 4 .. To odpovídá tvým pracem a schopnostem 6
upraveno 1x, naposled 27.06.2016 21:21:12
21:16:16
27.06.2016
iDawe
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.16 20:56:43: Vidíš to, řešíš že ti shnije poloosa a bodový sváry, ale kotouč oblepíš a třmen celej přepatláš.. nic nemá to smysl, tím co jsem ti chtěl říct bylo něco úplně jinýho. Třeba to že když už jsi byl na geometrii u "známýho" tak píšeš nemuselo se s excentrama vzadu nic dělat, protože byla geometrie dobrá, ale správně bys měl právě např tohle povolit aby až půjdeš dělat znovu geometrii třeba za rok dva to dokázal vůbec povolit. Takže bych se vysral na nějaký barvičky a kraviny kolem, ale promazal bych tyhle důležitý věci. Když už bych se do toho pouštěl. Aby se pak třeba t šrouby nemusely řezat, nežralo mě to nový kotouče s deskama atd.

Domluvil jsem 4
21:13:16
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.06.16 20:59:05: Netuším, myslel jsem, že je to origo, i se to tak tváří.
21:12:41
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> iDawe: -> doking: takže nevím jak vy, ale já jsem rád, že jsem tomu dal včas péči a že to teď bude x let snad jen sloužit. Nepodchytit to teď, tak to za dva roky vypadá jako většina těch co mají 200 - 300 v bazarech, kde už jsou chycené předky prahů, reznou blatníky dole apod. Ani nechci vědět co bude pod podběhama...
21:10:30
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Takže všude 2x dvousložkový základ a navrch lak. Zespoda napatláno plastickou hmotou co je na přetření spojů aby to vypadalo jako origo.
zvětšit pred a po - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 27.06.2016 21:10:30
21:09:19
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Tady taky, zevnitř to kolem metalízy jen prošlo a ta se stejně oloupala...
zvětšit pred a po - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 27.06.2016 21:09:19
21:08:07
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Tady je vidět, kde všude to v bodových svarech a tam kde se šoupe koberec už začalo korodovat. V oblasti tlumiče, vlevo, v pravo, vpravo dokonce odfouknutý ten nátěr přes sváry a pod tím svár orezlý. Je to hlavně v místech kontaktu, tam kde to v kontaktu není, je to OK.



Jo a vše až když jsem do toho dloubnul, jinak se to tvářilo pod plničem na první pohled OK, ale už byly vidět mikroskopické cestičky, tak jsem dloubnul a ejhle...
zvětšit pred a po - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 27.06.2016 21:08:07
21:03:16
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Vzadu spoj nárazník a blatník - na pohled krásné, ale stačilo do toho dloubnout a metalíza odletěla a pod tím tohle.
zvětšit pred a po - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 27.06.2016 21:03:16
21:02:23
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Ze spoda taky odfouklý plastizol a pod tím oxidace, nechat to další dva roky, kvete to jako prahy na autech v bazarech...
zvětšit pred a po - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 27.06.2016 21:02:23
21:01:29
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Po očištění místy odlouplý plastizol, na hranách odfouklá metalíza a lak...
zvětšit pred a po - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 27.06.2016 21:01:29
21:00:35
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Tohle v podběhu - totálně napěchované, vlhké i když bylo sucho...
zvětšit pred a po - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 27.06.2016 21:00:35
20:59:33
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Tady vlevo od trubky jsou vidět už jednotlivé cestičky, takové jakoby oxidace pozinku, protože prostě na tom je jen plnič + mista tlumiče už dost orezlá ve svaru.
zvětšit pred a po - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 27.06.2016 20:59:33
20:59:05
27.06.2016
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.16 20:58:01: co ten tjůnink na brzdový hadici?
20:58:01
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Od svaru odfouklá barva a smerem ke konci pod barvou pěkná koroze, to nechat déle, tak se rozpadne.
zvětšit pred a po - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 27.06.2016 20:58:01
upraveno 1x, naposled 27.06.2016 20:58:13
20:56:43
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> iDawe 27.06.16 19:53:26: Oktávka není jako Fávo a Felda v čem? Max. tak v tom, že to je pozink, ale i z něj to přes mizernou povrchovou úpravu dokáže pěkně vylézt...



Schválně sem naházím pár fotek kde to bude víc vidět.



Tady třeba poloosa...
zvětšit pred a po - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 27.06.2016 20:56:43
20:28:31
27.06.2016
iDawe
-> doking: jj 4
20:01:09
27.06.2016
doking
-> iDawe: -> Tuner#2: Ty podběhy,to už jsem tolikrát slyšel,že by se to mělo dělat,máme 14 leté auto v podstatě přesně a já to nikdy nedělal a musím zaklepat,že vše vypadá v cajku (Octavie 1 to je), nikde v této oblasti žádná koroze nevylejzá a to už jeden blatník byl měněnej, a tam je to taky v poho. Zatímco páté dveře pod tou plastovou lištou na spz už jsou děravý (ale do toho se hrabalo,tak se asi není čemu divit), jinak nějaké drobnosti se najdou,ale vše se tváří,tak,že je to jen na povrchu v místě ošoupaného laku, nebo oťuk po kamínku...oťuk po kamínku vozíme na autě přes 5-7 let a to míto vypadá pořád stejně.
20:00:57
27.06.2016
Milan 136
Jinak já něco takovýho budu muset udělat taky.

nad nápravou zadní je to barvou jen postrašený, bodový sváry už reznou, kýbl na rezervu je zespoda taky jen postrašenej a zadní podběhy pod kobercema taky snesou namatlat. Tu nápravu udělám asi jen to nejhorší.

Když vidím auta z dovozu s několikanásobným nájezdem a pak kouknu pod moje, tak se mi chce brečet 1



Asi to namatlám před zimou
19:53:26
27.06.2016
iDawe
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.16 19:27:46:

Oktávka ale není felda ani favorit.. :-)

Na ní bych se nebál, že mi prohnije miska na tlumiči. Když už jsi barvičkoval třmeny a štíty brzd, tak jsi mohl najít třeba 5minut na to aby jsi povolil dva šrouby, sundal třmen a mohl natřít štíty celý ne? Než oblepovat kotouče :-) To že byly nedávno dělaný brzdy neznamená, že volně choděj a je na nich nějaká ochrana.

Nápravy ti neshnijou a nerozpadnou se, to se opravdu dřív vymlátí uložení a stejně třeba vzadu budeš měnit spodní ramena celý, nebo uložení stabilizátoru apod. A pak samozřejmě nastoupí nový lakování (barvení) aby to vypadalo jakože stejně.¨

Vyčištění podběhů je samozřejmě naprosto správně, ale ochrany jsou i když ne lakovaný kvalitní. Toho bych se nebál.

A vejfuk, určitě vypadá dobře, ale nemáš to benzínovou? Tam ti s největší pravděpodobností dřív prohnije zevnitř..

Jinak chválím péči i na spotřebním autě, což u tebe ani nepochybuju že by nebyla. Jen jsem víc na údržbu a funkčnost. Dělal bych to holt jinak. ;)
19:53:17
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.06.16 19:48:46: JJ byl jsem i u známého na geo než koupím nové letní kola a zimáky, ale nebylo třeba s tím hýbat.
19:50:30
27.06.2016
Jozka
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.16 19:27:46: Osobně bych to asi nedal, ale nepovažuju to za ctnost - určitě si nic nezkazil.. no a všechny auta nemusej zespoda vypadat jak z Rakouska.. 3



E: Nepovažuju za ctnost "to nedat" - aby nedošlo k mýlce..
upraveno 1x, naposled 27.06.2016 19:51:33
19:48:46
27.06.2016
Milan 136
-> Tuner#2: namazal jsi ty šrouby na zadních ramenech? Ty s excentrama?
19:43:23
27.06.2016
minno
-> Tuner#2: Ja ten náter (a očistu) schvaľujem, tiež som to tak robil na rodičovskom "spotrebáku", určite to pomôže a aspoň čiastočne ochráni už chytené podvozkové súčasti. A aspoň to nevyzerá ako hnoj. A schvaľujem to aj preto, lebo nemám rád, keď ľudia na svoj majetok z vysoka se*ú a všetko zanedbávajú.... Aspoň sa potom človek za to nemusí hanbiť, či už na STK, alebo len tak všeobecne.
19:38:24
27.06.2016
StepaNoFUN
-> Nwkt: Ty šrouby jsou zahnilý snad na všech těhlech nápravách. Běžně se to řeže...
19:34:21
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 27.06.16 19:30:46: A v čem je problém? Tak to víc zasmrdí a opálí se barva v okolí. Holt se to pak někdy v budoucnu donatře.
19:32:22
27.06.2016
havlik
-> Nwkt 27.06.16 19:30:46: tak to už je pak jedno jestli natřenej byl nebo ne:)
19:30:46
27.06.2016
Nwkt
-> Tuner#2: Ad 3) mě to brali třeba autogenem, protože ten šrouby byl zahnilej 4
19:28:51
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo 27.06.16 19:22:54: Díky, výfuk jsem vzal komplet kamnářským kovářským Alkytonem. 4
19:27:46
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> iDawe 27.06.16 18:13:09: Vezmu to popořadě:



1. Proč práce zbytečná? Přesně takhle jsem ošetřil tlumiče a misky tlumičů na Fávu a i přes to, že to bylo řádně napadený korozí, tak ta dvousložková základovka to dost výrazně podrží a koroze dál nepostupuje. Neřešit to, tak miska upadne tak jako tátovi na Feldě, protože uhnije ve sváru. Proto jsem to udělal i na Octavii + podběhy nechat, tak to za dvě zimy kvete nehledě toho bordelu co za nima bylo.



2. Brzdiče byly přední jen zoxidované a zadní to samé. Protože plánuju hliníky, tak tam nebudu za nima vozit olezlé brzdiče... Kotouč jsem oblepil proto, abych ho zbytečně nenatřel, když jsem natírat štíty. Nějak v tom nevidím nikde problém a co je na tom prasáckého? Jasně rozebrat to do šroubku jako na Žlutce je jiný level, ale tohle je spotřebák!!! kde byli brzdy dělané před nedávnem, vzadu pomalu nový desky, v předu na půlce a kapalina před rokem nová. Do toho fakt hrabat nebudu, nejsem blázen a ani nemám tolik času se věnovat autu co má sloužit.



3. Proč by se na nápravě co má 130tkm mělo vymlátit uložení? A když vymlátí, v čem je problém ze šroubu strhnout barvu a povolit? Je to lepší než ho nechat dál pučet tak, že na něj pak nenasadíš klíč...



4. Plech nad výfukem je naprosto OK, urezlé byli jen dvě spodní matice, ty jsem dal nové a vše raději opět přetřel, protože surové se rozpadnou na prach jako ty dvě předchozí.



5. Přetaženo na nárazník je, stejně jako na plasty a plechy, přetáhnul jsem i z tlumiče na těhlici, kterou jsem nechal olezlou neb je tam moc hadiček/kabelů a není tam přístup. Opět v tom nevidím problém, je to spotřebák a těhlice jen tak problém nebude jako např. vařené místo na tlumiči, ale o tom jsem už psal a nárazník nikdo nevidí ani když se ohne...



Takže ano, není tomu věnováno xy hodin co na Žlutce, ale myslím si, že jsem tomu dal slušnou péči a prevenci na zimu a rozhodně toho nelituju i díky předchozím zkušenostem na spotřebácích.
upraveno 1x, naposled 27.06.2016 19:30:55
19:22:54
27.06.2016
Peklo
-> Tuner#2: Toto ukážu manželce, až mi zase bude tvrdit, že jsem magor, když na Supovi meju, voskuju spodek a nakonec vezmu výfuk silichromem. Ale nechal bych si takovou péči taky líbit. Ještě sundat ten spodní kryt a vymést pavouky z nárazníku.
18:13:09
27.06.2016
iDawe
-> Tuner#2: Práce podle mě úplně zbytečná, ano pro klid duše vystříkat dutiny, to ano. Ale zbytek je pro mě hrůza. Ty brzdiče, šílený, proč jsi námahu radši nevěnoval vyčištění a ošetření? Než oblepit kotouče a natřít to komplet, to je teda úlet. Natřít nápravu. Proč? se ti stejně dřív vymlátí uložení. Za mě zbytečný práce a jen spíš přidělaná práce do budoucna.

EDIT: A teda opravdu když už jsi to patlal, tak jsi mohl sundat plech nad vejfukem, kterej ti prohnije pod maticema, tj. rozpadne.. Přetřenej nárazník atd. Fuj. To bych od tebe nečekal. Vždycky pěkná práce a teď tohle.
upraveno 1x, naposled 27.06.2016 18:16:08
17:33:03
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 27.06.16 16:08:33: Netusim, kupuju sprej u Regnera. Mrkni na netu co delaj.
16:08:33
27.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.16 15:12:04: Dá se i štětkovat, resp. dělá Valvoline řadu stříkatelnou a štětkovatelnou?
15:12:04
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jarda - zrušená registrace 27.06.16 13:45:49: Ja pouzivam Tectyl od Valvoline a super jak na dutiny, tak pripadny nastrik.
13:45:49
27.06.2016
Jarda - zrušená registrace
-> suri: jaky podvozkovy vosk pouzivas?, me rezistin car uz stve, vydrzi chvilku, jinak do dutin jsem michal ML s olejem a technicakem a ted to ML micham s konzervacnim konkorem a technicakem
13:43:21
27.06.2016
Jirik_Tuňák1983
09:18:43
27.06.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.16 06:00:47: u mna to aj tak nie je sanca rozumne obrusit , ostriekal som to podvozkovym voskom a je to ...
08:00:37
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.06.16 06:46:40: Prace nic moc, ale delal jsem to z pojizdne zidle, takze to tak nejak slo. Hlavne to brouseni, clovek toho ma plnou hlavu a oci 8



-> Sejki - zrušená registrace 27.06.16 06:51:14: Tak planujeme mit to auto do jak se rika do smrti a tohle te naprave o nejaky ten ten rok prodlouzi zivot + i na stk na to budou lepe koukat.
06:51:14
27.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.06.16 22:57:45: to uz zavani otrocinou ne3 mas to pekny 4
06:46:40
27.06.2016
Milan 136
-> Tuner#2: kdy muzu pristavit moje?

To samy bych potreboval udelat taky. Ale neni cas a chut :-D
06:00:47
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 27.06.16 05:44:20: Ja si myslim, ze vyznam to ma, bylo to ve stavu, kdy se tomu dalo pomoct. Jasne, rozebrat a pisek by bylo dukladnejsi, ale na to neni cas...
05:44:20
27.06.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.06.16 22:55:34: aj ja som chcel natierať ale nemá to význam , to skôr pozháňam všetky ramená nové , ponatieram , a nápravnicu dám opieskovať a lak , to bude lepšie riešenie , samozrejme niekedy keď to bude mať viac km
23:16:05
26.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 26.06.16 23:05:39: Nebylo třeba, nástřik zezadu je včetně plastizolu což je vodět i na fotce. Ošizené to bylo hlavně na středu.
23:05:39
26.06.2016
Nwkt
-> Tuner#2: Měl bys tam lepší přístup a natří celou vanu na rezervu
23:02:54
26.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 26.06.16 23:01:12: A čemu tam vadí?
23:01:54
26.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 26.06.16 23:00:20: To je v bakelitu, tam to netřeba měnit. Koupil jsem si jich 20 a vyměnil jen nejnutnější a na choulostivých místech podběhů.
23:01:12
26.06.2016
Nwkt
-> Tuner#2: Btw to jsi natíral s ním? Tos ho mohl taky dát dolů, práce na 5 minut 4
23:00:20
26.06.2016
Nwkt
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.06.16 22:57:25: Ale ty orezlý šrouby na nárazníku, fuj fuj 3
Extreme Tyres