skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Úprava motoru 742.136 na Fabii
prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 16.06.2004 do 24.06.2004, založil/a
09:21:42
24.06.2004
24.06.2004

Saky
asi jo napis mejl..
11:04:15
23.06.2004
23.06.2004

Saky
no zalezi jak ktera vetsinou ji maj skladem a nebo tak do 2-3tydnu
09:51:00
23.06.2004
23.06.2004

BEYER - zrušená registrace
Saky: a v ako casovom horizonte sa da taka vacica zabezpecit ;) bola by to totiz jedna z veci co by som xcel rovno zobrat ked pojdem in Prag... tak preto sa pytam ... dik old facicu mam...
16:13:42
22.06.2004
22.06.2004

Saky
3000 stoji vacka v motorexcelu nitridovana delana na miru k urcitymu motoru.. 500navic stoji pokud nedodas svoji vacku.. takze 3500 a odneses si vacku a nebo das svoji a pak stoji 3000 samozrejme ze ta cena nemuze konkurovat Pavlickovi a vackam z annonce ale aspon je kvalitni
15:56:29
22.06.2004
22.06.2004

DDX
-> Strnadek: 3500.- za nitridovanou?
10:28:50
22.06.2004
22.06.2004

Pohan
Díky za info, už je mi to zcela jasný.

01:24:54
22.06.2004
22.06.2004

Strnadek
A za vačku na zakázku dáš 3500.- (nebo si necháš 136)...
20:02:12
20.06.2004
20.06.2004

Saky
jo to je jedno.. to se lisi RJ a vackou kterou stejne vyhodis
14:07:33
18.06.2004
18.06.2004

Pohan
Je jedno, jestli ten motor 1,4 OHV je s výkonem 44 kW nebo 50 kW?
13:33:04
17.06.2004
17.06.2004

Pohan
-> tina 17.06.04 09:44:47: Co se týče pasivní bezpečnosti, tak máš pravdu, sle dovolil bych si oponovat, co se týče podvozku a brzd. Pokud provedu GO obou náprav (a na závěr udělám geometrii) a brzd, tak to auto bude mít v běžném provozu vyhovující vlastnosti.
Samozřejmě první na řadě by měl být podvozek a pak teprve motor.
Samozřejmě první na řadě by měl být podvozek a pak teprve motor.
10:41:29
17.06.2004
17.06.2004

Saky
Veron: no tak to bych ti oponoval.. vzhledem k tomu ze ty fabie se delaj tak ctyri roky a ten motor je uz trochu jinde tak vetsinou koupis motor kterej ma najeto tak do 40000km (samozrejme koupis i vic) ale na vrakac vetsinou kradou ty novejsi co vypadaj dobre-) samozrejme ze to nepoznas.. ale kdyz si vezmes ze koupis facko tak koupis facko stary minimalne deset let a ty motory sou vetsinou uplne mimo.. tam budes hledat ten dobrej jak jehlu v kupce sena narozdil od fabky kde budes hledat ten spatnej mezi tema dobrejma.. koupil jsem tech motoru uz mozna deset a vetsina jich byla pred prvni vymenou oleje tzn treba kolem 7-12000km mel jsem motor co mel najet 1200km podle tachometru.. a neni to zadny problem.. ale sehnat facko aby melo do 100 to uz problem je a facko se 100 uz moc dobre na upravy neni.. tak asi tak.. proste je to jedina rozumna volba (pokud to porovnavam s GO motoru) ale to je samozrejme na uvazeni kazdeho z Vas..kdyz si chce nekdo delat GO facka at si ji klidne dela stoji to mraky penez a ma nelegalni motor.. kdyz tam da fabku stoji ho to polovicku kroutakem je to uplne jinde, ma sice najeto treba uz 40000km ale ve finale vydrzi vic jak to facko .. ale ja uz o tomhle napsal dost tak uz to nebudu resit
10:28:26
17.06.2004
17.06.2004

Veron
s tím souhlasím, proti tomu se nedá nic říct. které auto ale má dobrý podvozek? nejlepčí pasívní bezpečnost má asi tatra, nebo liazka. ale jo, jsou "lepší auta" než je škoda, ale po návštěvě vrakoviště "lepších aut" si každý udělá obrázek sám, co je to pasívní bezpečnost. to ovšem neřeší téma této diskuse.
09:44:47
17.06.2004
17.06.2004

tina
....no jo jenže pořád je to jen škodovka s mizernym podvozkem, brzdama a pasivní ochranou cestujících.....
09:30:23
17.06.2004
17.06.2004

Veron
taky záleží,jak kompletní motor bude. kilometry vám na 90% procent nikdo neřekne správně(většinou to ani neví), takže dopředu počítejte s GO...
23:01:39
16.06.2004
16.06.2004

Saky
no vahadla pouzijes z fabky ale zdvihatka a zdvihaci tycky musis dat zase z 136ky facka fedly.. neboz fabka ma hydrostely. .
jinak cena motoru je od 4 do 40ti -))
jinak cena motoru je od 4 do 40ti -))
20:39:36
16.06.2004
16.06.2004

Pepino RS
-> Pohan: tak 4000-5000 a nebo taky 10 000,- zalezi na koho narazis ! 

20:31:09
16.06.2004
16.06.2004

Pohan
Díky za informace. Takže mi z toho vychází toto: použít vnitřnosti (klika, písty, ojnice, vložky) a komplet nastrojenou hlavu (to znamená i s ventily a zdvihátky) z Fabie a zbytek nechat z původního 742.136.
A teď další dotaz: za kolik se dá sehnat motor 1,4OHV 44 kW nebo 50 kW? Motorem rozumím nastrojený blok a hlava bez příslušenství jako je sací a výfukové potrubí, alternátor atd.
A teď další dotaz: za kolik se dá sehnat motor 1,4OHV 44 kW nebo 50 kW? Motorem rozumím nastrojený blok a hlava bez příslušenství jako je sací a výfukové potrubí, alternátor atd.
17:13:02
16.06.2004
16.06.2004

Saky
sice sem vsechno napsal na stranky.. ale mate tady v tom par chyb.. tak asi tak pokud pouzijes spodek motoru z fabky a hlavu z fabky tak budes mit KP 10 stejne jako fabka pouzijes-li jinou hlavu je tomu jinak, chce to zmerit a pripadne upravit na takovy KP jaky clovek chce.. co se tyka vacky tak ta do bloku nejde nebot ma vetsi loziska, vystruzit blok je sice reseni (relativne drahe) ale hlavne si tim moc nepomuzes nebot vacka je kratka aoriginalni kolecko pro pohon rozdelovace nebude sedet.. jde to sice i z puvodnim ale nezabira to tak jak ma a dochazi k opotrebeni takze jedina rozumna vec je nechat tam vacku ze 136ky pripadne nejakou lepsi s malejma loziskama.. taktez rozvody se nemuzou puzit z fabie.. (resp muzou ale s podlozkou atd.. ) a jinak je to asi vsechno, nejlepsi je pouzit celej spodek z fabie plus hlavu a vacku na zakazku.. takovy set pak vyjde asi na 10000kc
14:43:34
16.06.2004
16.06.2004

Sita
vysvetleni: s vackou je to tak jako se vsim, samozrejme, ze tam dat jde (vsechno jde ;-), ale neni to ve stylu P&P, tj. ze ji vezmes a das ji tam...
14:39:11
16.06.2004
16.06.2004

PeterP136
Ospravedlnenie prijmam



14:21:58
16.06.2004
16.06.2004

DDX

14:15:15
16.06.2004
16.06.2004

DDX

14:01:16
16.06.2004
16.06.2004

PeterP136
-> DDX: No dovol :) ake 135? :)))
13:54:26
16.06.2004
16.06.2004

DDX
-> PeterP135: fakt, u Fabie neni co pohanet - nieni tam rozdelovac ani ta "zaslepka" (136M).
13:52:19
16.06.2004
16.06.2004

DDX
-> CHIP: pardon, omyl (melo bejt "-> CHIP:" misto "->Sita:")
13:39:24
16.06.2004
16.06.2004

PeterP136
Este je myslim kratsia na strane rozvodov, pretoze vo fabii nie je rozdelovac, takze nepotrebuje byt taka dlha kvoli jeho pohonu. Pozri radsej na Sakyho stranky:
skoda-upravy.wz.cz/
skoda-upravy.wz.cz/
13:38:26
16.06.2004
16.06.2004

DDX
-> Sita: jo, tak tohle je mi jasny, plati totez co u novejsich vacek 136M...
BTW nevite nahodou nekdo cim se lisi vacky fab 44 a 50kW mezi sebou, a jeste ve srovnani s 136M??
BTW nevite nahodou nekdo cim se lisi vacky fab 44 a 50kW mezi sebou, a jeste ve srovnani s 136M??
13:28:32
16.06.2004
16.06.2004

CHIP
-> DDX: Sem to psal, vacka ma vetsi loziska a tudiz by se musel vystruzit blok motoru na vetsi lozisko ... ne ze to nejde ... jde to ... Saky to dela ... nebo mi to aspon psal ....
13:25:43
16.06.2004
16.06.2004

DDX
--> Sita: proc nejde? Cim se lisi od Feldy 136M?
12:47:18
16.06.2004
16.06.2004

Sita
hlava je stejna, je potreba akorat snizi na potrebny KP. vacka z Fabie pouzit nejde.
12:39:34
16.06.2004
16.06.2004

CHIP
Ale jak jsem psal ... Saky napise vic ... a presneji ...
12:39:05
16.06.2004
16.06.2004

CHIP
-> Pohan: No problem s vackou je ... ma jinak velke lozisko a blok se musi tudiz vystruzit na vetsi velikost .... Jinak 742.136 saci potrubi jde nasadit na hlavu z fabie ...
12:37:19
16.06.2004
16.06.2004

Pohan
Ta hlava z Fabie tam dle Sakyho stránek jde. A vačka z Fabie do bloku 742.136, není tam problém? A co sací potrubí 742.136, jde nasadit na hlavu z Fabie?
12:27:55
16.06.2004
16.06.2004

aDAm
-> Pohan: tuším že kebule je dobrá z Fabky neboi Feldy kvuli kanalkum a vačku jakou chceš;-)
12:19:06
16.06.2004
16.06.2004

CHIP
Dotaz primo na telo Sakymu ... a nebo se podivej na jeho stranky ...
12:17:55
16.06.2004
16.06.2004

Pohan
Osazení motoru 742.136 vnitřnostmi z Fabie (kliková hřídel, ojnice, písty, vložky válců) je mi jasný. Ale jakou použít hlavu a vačkový hřídel? Jde oboje použít např. z Fabie?