skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Divná hodnota otáčiek motora:)
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 14.06.2004 do 28.06.2004, založil/a
21:06:51
28.06.2004
28.06.2004

PeterP136
-> JohnyJ&120M: Mne sa obcas zacnu ozyvak v aute vselijake divne tazko identifikovatelne zvuky a potom zistim, ze to su skreky z radia :))).
18:22:58
26.06.2004
26.06.2004

minno
-> JohnyJ&120M: ked nieco drnci tak ti nepomoze ani radio, iba ak by si ho mal velmi ale velmi hlasno:)))
11:40:29
26.06.2004
26.06.2004

JohnyJ&120M - zrušená registrace
no já nevim,ale mě to řve(spíš hučí) akorát kolem 3500-4000ot/min,ale to dělá převodovka.motor klepe tak při sníženým volnoběhu,ale bude to tim,že bude nevyvážená klika+setrvák.
jinak řve jak protržený když ho vytáhnu na neutrál na těch 7500-8000:-)
PS:pokud vás štvou nějaký divný zvuky,tak si dejte rádio víc nahlas:-)
jinak řve jak protržený když ho vytáhnu na neutrál na těch 7500-8000:-)
PS:pokud vás štvou nějaký divný zvuky,tak si dejte rádio víc nahlas:-)
23:39:00
17.06.2004
17.06.2004

Dušan
v těch otáčkách mě většinou rezonoval vyfuk nebo ty plechy okolo. Po pečlivém dotáhnutí se to trochu omezí. Ale ve škodovce nikdy nebude jako v porsche. Ikdyž má motor na stejným místě.
21:37:03
15.06.2004
15.06.2004

minno
inac auto mi ide ticho a ani ziadne velke rezonancie karoserie nemam (iba ked to vytocim za statia:-). ja som mal na mysli skor drncanie ked je nieco povolene a tak...a taketo drncanie sa da predsa vzdy jednoducho odstranit:)
21:36:10
15.06.2004
15.06.2004

Gryzly
To sem měl i já na červnu 86
21:33:49
15.06.2004
15.06.2004

minno
-> Kabal: mam rocnik 88, takze priecku mam uz upravenu a z bokov zavarenu.
21:27:52
15.06.2004
15.06.2004

Gryzly
Bráchovy říkal učitel že motory od 105ky až do fábie jsou blbě vyvážený, jelikož v 1000MB a 100, byl na levé straně motoru ten větrák a upravoval vibrace. a pomůže prej přimontovat na levej držák motoru 3kg závaží. Co vy na to? Slyšel to někdo z vás?
-> Kabal: Dlouhý 30 cm a váží 900g? to je ale macek, to bych chtěl taky. ;-)
-> Kabal: Dlouhý 30 cm a váží 900g? to je ale macek, to bych chtěl taky. ;-)
12:58:48
15.06.2004
15.06.2004

mates
náhodou nevíte,jak by šel spravut otáčkoměr?
Ten muj ma max. otáčky tak 2,5t .... škoda,že to podle těch otáček i nepapá
Ten muj ma max. otáčky tak 2,5t .... škoda,že to podle těch otáček i nepapá

12:52:04
15.06.2004
15.06.2004

Komár 1981
Tyhle rezonance mela odstranit inovace pricky motoru uz z novejsi vyroby ne? Napr. ze je plnena piskem, ci nejak tak...
21:53:43
14.06.2004
14.06.2004

Kabal
-> minno: da se odstranit, teda posunout na vyssi otacky pomoci olova (olovena trubka) pridelana na nosny pricce motoru.... jak to posouvas ze strany na stranu tak v nejakym miste ti to prave posune ty rezonance vejs... prej az na 3100 nebo 3400 ot.... nekde urcite zjistis kolik to ma presne vazit (myslim ze je to 900g a dlouhy to je 30 cm)
20:38:41
14.06.2004
14.06.2004

Jirik - zrušená registrace
V hodnotách kolem 2500 máš všechny škodovácký motory nejhlučnější a spojujou se s tím i ostatní vibrace. A platí to pro 1000 MB až felicii. Fabii nemůžu posoudit, jezdil jsem jenom s dieselem.
20:37:10
14.06.2004
14.06.2004

Martin
-> minno: Přesně tak, jsou to rezonanční otáčky. Mám to samé při 2tis a pak tuším i při 4tis
20:11:29
14.06.2004
14.06.2004

minno
Keď sa mi z času na čas objaví v aute nejaké to drnčanie, napr. dotýkajúce sa tiahla v dverách alebo nejaký ten povolený šrób, vždy ale vždy sa to z celého rozsahu otáčiek vyskytuje len na hodnote cca 2100 ot/min. Nie je to čudné? :) Alebo je na približne tejto hodnote nejaký akusticko-rezonančný prelom? Motor je 120 séria. Vaše skúsenosti s "drnčaniami"?