skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dotaz
prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 06.12.2002 do 08.12.2002, založil/a
20:56:43
08.12.2002
08.12.2002

Fén
Co si pamatuju, tak se to dotahovalo po 1000 Km. Pokud se nepletu, tak se to už nedělá. Ještě jsem zapoměl dodat, že se musí zkontrolovat rovinnost ploch a hlavně zda nejsou povytažené závytové otvory.
20:27:48
08.12.2002
08.12.2002

Dan
Fajn.
A teď, dotahuje se po ujetí x km ? (po kolika?)
Něgdo řiká že ne, něgdo že jo.
Tak co ?
A teď, dotahuje se po ujetí x km ? (po kolika?)
Něgdo řiká že ne, něgdo že jo.
Tak co ?
12:56:37
08.12.2002
08.12.2002

Fén
- Očistí se těsnící plochy hlavy válců a bloku motoru a nasadí na blok motoru nové těsnění tak, aby se nezakryli žádné otvory.
- Opatrně nasadíme hlavu válců na motor.
- Nasadíme na původní místa upevňovací šrouby a matice. Ještě předtím je očistíme, osušíme a jejich závity lehce namažeme čistým olejem. Našroubujeme všechny šrouby do hlavy a utáhneme je zatím rukou (nezapomeneme na vzpěru pro zvédání motoru ).
- Pečlive nasadíme na původní místa zdvihací tyče vahadel.
- Namontujeme čep vahadel. Utáhneme čtyři malé upevňovací šrouby čepu momentem 25-30 Nm. Dva velké šrouby utáhneme zatím pouze rukou.
- Nyní utáhneme šrouby hlavy způsobem křížem směrem ven od středu nebo spirálou směrem ven od středu. Nejprve se šrouby utáhnou 17-20 Nm, poté se utáhnou o 90° a potom o dalších 90°.
- Po utažení šroubů lehce potřeme olejem závity upevňovacích matic hlavy válců. Potom matice nasadíme na původní místa a v pořadí od středu ven je utáhneme 20-23 Nm.
Doufám že jsem na nic nezapoměl.
- Opatrně nasadíme hlavu válců na motor.
- Nasadíme na původní místa upevňovací šrouby a matice. Ještě předtím je očistíme, osušíme a jejich závity lehce namažeme čistým olejem. Našroubujeme všechny šrouby do hlavy a utáhneme je zatím rukou (nezapomeneme na vzpěru pro zvédání motoru ).
- Pečlive nasadíme na původní místa zdvihací tyče vahadel.
- Namontujeme čep vahadel. Utáhneme čtyři malé upevňovací šrouby čepu momentem 25-30 Nm. Dva velké šrouby utáhneme zatím pouze rukou.
- Nyní utáhneme šrouby hlavy způsobem křížem směrem ven od středu nebo spirálou směrem ven od středu. Nejprve se šrouby utáhnou 17-20 Nm, poté se utáhnou o 90° a potom o dalších 90°.
- Po utažení šroubů lehce potřeme olejem závity upevňovacích matic hlavy válců. Potom matice nasadíme na původní místa a v pořadí od středu ven je utáhneme 20-23 Nm.
Doufám že jsem na nic nezapoměl.
11:41:17
08.12.2002
08.12.2002
***R@ZOR***
Prosím, potřebuju to co nejdřív, potřebuju to dát dohromady. Dík
22:40:18
06.12.2002
06.12.2002
***R@ZOR***
Mohl by mi nekdo popsat jak se ma správně dotahovat hliníková hlava? Na jaky momen se ma dotahnout, na co si mam dat pozor, atd.. Dík za odpovědi.