skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chcípá
prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 09.06.2004 do 11.06.2004, založil/a
20:24:17
11.06.2004
11.06.2004

Fantozzi
-> King2: urcite stalo jenomze jsem strasne linej clovek kterej navic vubec nema cas takze takovato malichernost holt musi pockat :-))
15:01:02
10.06.2004
10.06.2004

King
2 Fantozzi: A nestalo by za to zamyslet se nad vymenou O-krouzku na sroubu bohatosti a kdyz to nezabere, tak by slo narvat do doury se sroubem treba nejakou gumovou zaslepku, ktera ho bude pri samovolnem povolovani krotit.
19:34:55
09.06.2004
09.06.2004

Fantozzi
no me to dela taky a to proto ze mam sroubek bohatosti zasroubovanej nadoraz pac jinak se mi pomalu vytaci ven tak ted koumam jak to udelat aby se nevytacel. A je pravda ze kdyz se jede dlouho se syticem a pak ho vypnu tak se to zlepsi ale kdyz jedu nad 110 km/h nebo nad vzdalenost 40 km tak to zacne delat uplne maximalne :-)) napred se rozsviti mazani pak baterka a chcip dvojka kuc kuc v motoru zarabusi a jedem :-))
16:05:02
09.06.2004
09.06.2004

King
2 Labros: interesantni :) A co kus to original :)
13:24:22
09.06.2004
09.06.2004

Labros
-> King2: tak já jí už dvakrát zapomněl zapojit a pokaždy mi to při dobrždění na volnoběh chcípalo, a okamžitě to zmizelo po zapojení hadičky! 

10:53:15
09.06.2004
09.06.2004

Tomáš
Tak já tam rovnou fouknu ten repáslej, kterej je nastavenej na základní hodnoty a pak by to mohlo fachat už normálně.
10:45:19
09.06.2004
09.06.2004

King
Po 20km je poradne prohratej i motorovej prostor a to znamena ochuzeni smesi pri nasavani teplyho vzduchu. Cili v tvym pripade by to potom vypadalo na hodne bohatou smes na volnobeh (vysroubovani sroubku smesi na karbu vibracema). Do tyhle teorie zase nezapada to chcipani pri zabrzdeni :) Proste prvne vycistit a sestelovat volnobeh....
10:36:11
09.06.2004
09.06.2004

Tomáš
No asi to bude ten karbec, já mám připravenej jeden zrepáslej, ale proč to potom drží když se ujede těch 20 kilometrů?
10:05:28
09.06.2004
09.06.2004

King
2 Jirik: I to je varianta, ale tady bych se spis klonil k celkove rozhozenymu volnobehu (hodne chuda smes), pak staci mala zmena podtlaku v sani motor chcipne.....
09:39:17
09.06.2004
09.06.2004

Jirik - zrušená registrace
A nemá nastavenou nízkou hladinu ? Třeba jak se zabrzdí, tak se benzín odleje. Viděl jsem to u jednoho fiata (127), na slalomu dal u poslední kuželky ručáka a odlil se mu karbec, motor zakuckal, pak se chytil a jelo se dál. Celkově bych to ale taky viděl na buď karbec před smrtí a nebo pouze špatné nastavení. Možná by stačilo ho jenom zrepásnout a přetěsnit, což vyjde stále levněji než novej karbík. 

09:21:32
09.06.2004
09.06.2004

King
2 Labros: specialne tahle hadicka to delat nemuze, protoze z hlediska volnobehu je uplne jedno, jestli je zarazena v airboxu nebo visi v lufte, hlavne nesmi byt ucpana (a nebo ta tryska pres ktrerou to leze z karbu. U Tomase bych to videl na celkove zubozeny stav karbu, hlavne volnobeh systemu. Na benzin jsem uz nejel ani nepamatuju, ale v tomhle rocnim obdobi snad staci sytic jenom na prvnich par set metru a pak uz drzi musi volnobeh jakstaks drzet. Pro zacatek zkus sundat airbox, vyturovat motor na max. a dlani zacpat viko karbu - ten nejhorsi kentus by se mel vyplavit. Pak nastelovat volnobeh a uvidi se....
09:08:06
09.06.2004
09.06.2004

Labros
nemáš vypadlou hadičku ze sání (ze spodku karbece) do airboxu? Jinak může být třeba prasklá hadice ze sání do posilovače.
01:17:06
09.06.2004
09.06.2004

Tomáš
Čau lidi, mám takový problém: když ostřeji zabrzdím a mám stáhnutý sytič, tak mi zdechne motor. Samozřejmě mám zařazezný neutrál. Ten sytič musím mít tak cca 15- 20 km naplno, abych nechcíp. Pak už to můžu stáhnout a udrží se.