Tesneni pod hlavopu :/

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 01.06.2004 do 05.06.2004, založil/a
řadit dle data
21:03:59
05.06.2004
Petr Abrahámek
Odvzusnoval sem to pred tydnem, a ty bubliny tam jdou pri vyssich otackach porad. V pondeli to jde na sundani hlavy a novy tesneni...zaroven se aji shodi hlava o nejakou tu desetinu. Poradite mi o kolik to mam dat aby to slusne jelo a pritom to neprehnal? Motor ma zhruba 10000 po GO.
20:07:57
05.06.2004
Mulis
shodil bych hlavu vymenil tesneni, zkontroloval presahy valcu, kazdopadne ty velky bubliny to neni normal zejo a ty bubliiny sou cejtit po spalinach?
18:35:51
05.06.2004
Kočislav
A nemohou to být jen vzduchové bubliny vyplývající ze špatně odvzdušněné soustavy, které jednoduše při přidání plynu kolují rychleji?
18:27:32
05.06.2004
tina
řikam na 90% ti foukaj vyjfukový plyny do vody, jenže to těsnění není vyrouklý úplně, takže to fouká jenom trochu - taky mě to dělalo přesně todle - při volnoběhu bez plynu v poho a když sem přidával tak tam ty bubliny byly.....
11:10:38
05.06.2004
Petr Abrahámek
Novy informace...zahral sem motor. Prehrivani se prekvapive uz moc neprojevilo, ale zastavil sem u domu a otevrel motor. V expanzce byli nejaky maly bublinky na hladine. Zkusil sem pridat plyn. Tak do pulky to nic nedelalo ale kdyz sem dal plnej tak zacaly vyplouvat na povrch bubliny a kdyz sem to pustil tak zase klid.
20:53:04
04.06.2004
Kočislav
Podle toho, co píšeš bych skutečně poškozené těsnění pod hlavou nehledal. Jezdi dál a uvidíš. Jestli s tím opravdu něco je, tak se to stejně projeví i jinak.
16:30:18
04.06.2004
Petr Abrahámek
Ta voda nevarila, Jel sem tech 150 a potom chvilku klidne po meste...a nevsim sem si ty teploty. Dojel sem pomalu domu a teplota porad 90-95. Sel sem se pri nastartovanym motoru podivat do expanzky. V expanzce to nevrelo, jenom takovy maly bublinky neco jak od vduchovani v akvarku...plyny ktery profukujou?? Netesnost to neni, vsechno je suchy.
To tina: no jo, ale tam je napsany ze kdyz to snizim o 0,8mm tak budu mit kompresni pomer z 8.5 na 9.0 coz je podle me peknej blud..
09:12:45
04.06.2004
PeterP136
Preco by nebolo? Ked so odvzdusnoval prvy raz a nevedel som ze to treba natlakovat, tak som mal otvorenu expanzku a okrem toho, ze to po otvoreni termostatu pekne virilo cez expanzku (ktora tvori vlastne treti (alebo presnejsie druhy) okruh, tak v v nej v jednom kuse plavali na hladinu drobne bublinky (ako zo sodovky), ale v takom mnozstve, ze mi bolo jazne, ze to proste v rurkach, hadiciach a motore vrie.
Po zastaveni motoru som okamzite expanzku neotvaral, vzdy som to vdaka stiahnutej prdeli "co ak" otvaral tak pol minuty v kozenej rukavici a este s handrou, ale vtedy uz ziadne bublinky vidno nebolo, len spenenu hladinu a mnozstvo pary.
23:07:47
03.06.2004
tina
jo dobře, beru to zpět, fyzika neni muj obor:-).
Ale stejně, pokud je vše v chladicim systému OK, když chcípneš motor a otevřeš víčko od expanzky tak by to mělo zasyčet a pokud to navíc bublá určitě to neni dobrý!
23:02:17
03.06.2004
Saky
bod varu vody muze byt klidne 90 klidne 120 to zalezi na tlaku. .
23:00:04
03.06.2004
tina
2 kočislav: samozřejmě sem myslel když běží motor a přidáváš plyn.... Myslim, že při 90 by voda bublat neměla - bod varu vody je přece až při 100

-> Petr Abrahámek:
to snížení si najdi na pandě v sekci motor (aspoň myslim), jestli si dobře vzpomínam, já sem ji snižoval o 0,8 a měl sem skoro 11
19:56:33
03.06.2004
Kočislav
To Tina: pokud po zaparkování (předpokládám že tedy i po vypnutí motoru) ti bublá expanzka a na teploměru máš 90°C, tak bych za tím nehledal prasklé těsnění pod hlavou.
16:36:38
03.06.2004
Petr Abrahámek
A co ten kompresni pomer?
15:28:59
03.06.2004
Zero
:)))))
13:23:39
03.06.2004
Saky
no kdyz sme u toho tak I je taky uplne nekde jinde nez Y tak taky nechapu ty preklepy-)
13:18:33
03.06.2004
aDAm
-> Zero: heeej kruta čeština...navíc B je uplně jidne než P tak by mě zajímalo jak děláš ty překlepy????;-)
13:13:41
03.06.2004
Komár 1981
-> Zero: ty vole, na tebe, aby si clovek vzal prekladatele. 3 jinak spony menit, menit, menit... vyplati se to!
11:56:07
03.06.2004
Zero
Jednou si tahle lezim pod autem a kame namne voda rika skara co je zebyzacalo prset a koukam tece voda z chladiciho potruby a vepredu to trochu kabe takze se chystam vymnenit ty zrezli krouázky co to drzi.
Urcite nejdriv skontroluj jesli nemas nekde netestnost.
11:53:21
03.06.2004
Michal LR
čuchni k té vodě jestli smrdí po spalinách - většinou to jde cítit a někde brzo něco praskne nebo povolí - když to tlakuje do vody.
08:53:59
03.06.2004
tina
určitě to neni normální jestli ti bublá voda v expanzce. Znamená to, že máš netěsnosti v chladicím systému. Může to být třeba jen povolená hadice, ale spíš to těsnění - výfukový plyny ti jdou do vody.....
20:56:30
02.06.2004
Zero
Provozny teplota 120ci je kolem 80 - 90 Celsia ze?
20:41:32
02.06.2004
Kočislav
Já si myslím, že je vcelku normální bublání, když zastavíš s 90°C na teploměru. To ještě o ničem nesvědčí. Sleduj to dál a pokud by se motor soustavně přehříval, tak spolu s dalšími příznaky (hodně šedavé emulze na víčku pro dolévání oleje, spotřeba vody apod.) ujistíš co a jak. To, že to někde pořádně vytočíš a pak zastavíš a teplota je stále nad průměrem, se může přihodit i když máš hlavu v pořádku.
18:25:52
01.06.2004
Petr Abrahámek
Predevcirem sme s kamosama menili saci potrubi za potrubi z erka a bylo to v pohode. Lip to tahlo a tak. No ale nebyl bych to ja kdybych si to nechtel vyzkouset poradne... Slapnul sem tomu a rucicka se vysplhala ke 150 na 4. 5 neni(zatim :)). Pak zaparkuju u domu a teplota porad nad 90. A kdyz sem se mrknul do expanzky tak tam vybublavali nahoru takovy uplne malinky bublinky. Motor je 120 l ..vcelku standart. Je to tesnenim ze jo? A jeste bych se chtel zeptat o kolik bych mel ubrat hlavu abych dosahl komprese 10,5:1. Dik Petr
Extreme Tyres