skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba na LPG
prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 30.05.2004 do 12.06.2004, založil/a
01:43:44
12.06.2004
12.06.2004

Gryzly
No mám teď rozhozenej předstih tak jeydím za 10 litrů, ale jazdil jsem delší trasy aj za 7,5 litrů plynu.
11:38:42
03.06.2004
03.06.2004

King
2 Ludek: Sice to nikam nevede, ale definuj mi, prosim, co je pro tebe 80km/h. a) Je to stav, kdy rucicka Tveho tachometru ukazuje na stupnici na dilek s popisem "80" nebo za b) stav, kdy Tvoje vozidlo urazi 22,22m za 1s? Ale sereme na to, ja se vracim ke svym anglicakum a playstation games a skutecne jezdeni nechavam zkusenym praktikum :)
11:20:54
03.06.2004
03.06.2004

Luděk
-> King2: zkus místo koukání do tabulek sednout do nějakýho auta a dát si tam s převodem 3,9 při 80sáti 5tku a uvidíš,jak Tě ten motor bude chválit

11:05:58
03.06.2004
03.06.2004

King
2 Ludek: No jo, to je tezky, kdyz pan slepe veri skodovackym pseudomericum otacek a rychlosti
3000 na 4ku je 80km/h. Ale, ze zrovna Tebe nachytam na takovy trivce


10:10:32
03.06.2004
03.06.2004

Luděk
-> King2: no já jsem do žádných tabulek nekoukal,ale jakožto normální řidič při 2000 otáčkách podřazuju a při 3000 otáčkách řadím vyšší stupeň a to mi prostě vychází okolo 90km/h,nejdřív si pořiď nějaký 5Q a pak o tom můžeme polemizovat,teorie z tabulek Ti moc nedodá

09:57:06
03.06.2004
03.06.2004

King
2 Ludek: Jelikosh 5q 3,9 nemam, musim se uchylit k suchym tabulkam a grafum a ty potfory rikaji, ze 1000rpm na petku znaci rychlost 35km/h nikoliv 50
Pokud budeme za nejnizsi pouzitelne otacky motoru brat 2000rpm, nic nebrani razeni 5ky pri 70ce v pripade, ze si hodlas kvuli potrebe vrtat koleno :)

09:19:21
03.06.2004
03.06.2004

Luděk
-> King2: no,pokud zařadíš 5tku při 1000 otáčkách,tak můžeš jet i 50sát km/h,pokud Ti to auto uskáče
15:57:40
02.06.2004
02.06.2004

King
2 Ludek: Ono je nejak uredne stanoveno, ze 5ka se na S136 radi az pri 90ce?

15:36:13
02.06.2004
02.06.2004

Luděk
-> King2: no když napíšu že na delší trati z důvodu těžšího převodu ve špajzu,tak tím asi myslím to,že zatímco u 125tky dáš 5 rychlost už v 70ti km/h,tak u 13x motoru tak v 90ti km/h,takže musíš mít víc asfaltu před sebou,abys mohl jet takovou ukrutnou rychlostí

15:35:02
02.06.2004
02.06.2004

Baghira
-> King2: Tak na to bych řekl, že s Fávem se mi motor ohřívá na provozní teplotu o 50% rychleji než 130 a spotřeba je o 20% menší...všechny ostatní parametry okrem motoru byly zachovány.
15:32:32
02.06.2004
02.06.2004

King
2 Windman: Ale na +- stejnym aute, stejna prevodovka, stejnej objem, je ponekud zarazejici, ze modernejsi moturek s osmikanalovou makovici sosne o 30pct vic :)
2 Ludek: To jako, ze 136 se dyl prohriva, nez 120ca? :)
2 Ludek: To jako, ze 136 se dyl prohriva, nez 120ca? :)
14:54:22
02.06.2004
02.06.2004

WindMAN
na 130kovom motore som mal 7,5 na 100km, na 136ke mám niečo pod 10 pri rovnakom štýle jazdy a rovnakej konfigurácii auta 

13:53:46
02.06.2004
02.06.2004

Luděk
-> King2: natrhne,ale jenom na delší trati z důvodu těžšího převodu ve špajzu

12:04:57
02.06.2004
02.06.2004

King
Ona i 136 by mela ve spotrebe 125ce natrhnout prdylku, ale jsou nutne vyrazne zasahy do SW ridici jednotky :)
11:39:56
02.06.2004
02.06.2004

Luděk
-> Košan: yes,125tky berou málo,ale ta věc nemá výkon

20:23:13
01.06.2004
01.06.2004

Košan
mě se 125kou 1kč/km při ceně plynu 13.10,-
20:35:05
31.05.2004
31.05.2004

PeterP136
Ja mam necelych 8l, ale to sa veeeelmi krotim (motam sa okolo 90km/h a mesto:medzimesto je asi 1:3, pricom medzimesto je cez horsky prechod). Teraz som pokopol predstih bohuzial stlale na kontaktoch z 5 na 10. Okrem zvysenia hluku asi o 1000% (cinkanie ako na benzin sa nastastie stale neozyva), sa nic mimoriadne nestalo (teda neviem ake divy :) sa mali diat ako mi JC pisal :) ). Takze pojazdim par tyzdnov a uvidim ako spotreba a pripadne pojdem o volaco nizsie.
CO je zaujimave, tak aj stryko so 120 mava sam tak 6 az 7l, ale ja som isiel na 742.136 pod 7 len na dlhej trase mimo mesto predovsetkym po rovinkach, takmer ziadne kopce a max 90km/h.
Inac nemam problem aj 11l, staci to pozicat otcovi nech sa s tym kazde rano vozi do roboty :).
CO je zaujimave, tak aj stryko so 120 mava sam tak 6 az 7l, ale ja som isiel na 742.136 pod 7 len na dlhej trase mimo mesto predovsetkym po rovinkach, takmer ziadne kopce a max 90km/h.
Inac nemam problem aj 11l, staci to pozicat otcovi nech sa s tym kazde rano vozi do roboty :).
16:46:25
31.05.2004
31.05.2004

Komár 1981
Pocitam, ze takovych deset. Mel jsem na favu (bych 46kw), 4q vleckovou prevodovku se 4,22. Jsem zvedavej, jak se to bude chovat ted s 5q... ale nesetrim to, nejezdim sice stale na podlaze.... ale.... 

14:09:00
31.05.2004
31.05.2004

Baghira
-> King2: No já mám taky ETZ a 8° v klidu...tak snad to bude o.k.
14:06:56
31.05.2004
31.05.2004

King
2 Baghira: S tim predstihem si nejsem jistej, protoze mam ETZ a nastavuju "klidovej" predstih asi na 8stupnu (moment, kdy se mijej polovy nastavce v rozdelovaci).
10:53:06
31.05.2004
31.05.2004

Luděk
okolo 8mi litrů běžná spotřeba na cca 15cti kilometrový trasy (motor 742.136 a 5Q 3.9)
10:33:53
31.05.2004
31.05.2004

Baghira
-> King2: Řekni mi prosim tě na kolik máš nastavenej předstih? Já když měl 10°, tak to běželo tak nějak "tvrdě". Teď mám 8°. Vypadá to optimálně, ale nevim jestli to není pro LPG málo. (je to Favo 50KW) U 130 jsem měl 12° a bylo to optimum...je fakt, že tam byla větší komprese.
09:18:17
31.05.2004
31.05.2004

King
Se stopetkou jsem jezdil taky za 6-7l/100 , ale min dylka trasy 50km a z toho ctvrtina po Praze. S Favem na 4q 7-8l, ale to zhruba odpovida, pac jezdim o trosku rychlejc. Jinak se stoprdem jsem v unoru 2001, kdy vrcholila cenova krize (16-17Kc/l) stahnul spotrebu na 5,7l/100 (mereno na 2500km), ale to je extrem: max. rychlost 80, pravdepodobne dost chuda smes a injekce zenskych hormonu, abych se udrzel neslapat na plyn :)
23:45:36
30.05.2004
30.05.2004

Baghira
Se 130cou to bylo 11-12 a teď s tim Favem je to malinko pod 10. Vetší výkon, menší spotřeba...ideální stav :-).
23:26:22
30.05.2004
30.05.2004

Racyk
-> Adam Radimovič:



23:04:32
30.05.2004
30.05.2004

aDAm
no já když požeru něco luštěnin tak mám celkem slušnou spotřebu plynu v sedačce;-))))
23:02:10
30.05.2004
30.05.2004

Racyk
cca 10 mi to žralo se spotrovním vyfukem ale jak jsem hodil seriovou feldu hned to šlo dolu a výkon zůstal skoro stejně, jo a podotykam seriová 130, připište i úpravy na motoru...
23:00:17
30.05.2004
30.05.2004

juris
mě to žere asi 10
22:56:14
30.05.2004
30.05.2004

Racyk
kolik vám to tak žere plynu, mě kdysi i 17 na 100, ale ted jak menim vzduchový filtr co 4-5tis. tak jsem pri dalničnim provozu i na 7,7 a jakmile jedu jen svoje popojizdeni kolem chalupy tak mi to skoci na 8,5-9 no a kámoš mi tvrdí, že jeho tatik se 105 na LPG jezdi za 6,5-7litru, to se mi zda trochu Unreal když jedí jen trate do 20km a min, tak jake mate zkusenosti vy co jedíte na plynu vic jak rok a mate víc jak 18tis...