skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
LEKR vs. SEDR
prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 26.05.2004 do 31.05.2004, založil/a
20:39:18
31.05.2004
31.05.2004

Saky
no ono natryskovat lekra je prave docela problem.. tam uz to neni laborovani z tryskama jako u sedru..
20:36:01
31.05.2004
31.05.2004

Fifa
Ano,protoze rikas ze LEKR je lepsi, tak jak ho nejlepe natryskovat?
14:12:57
27.05.2004
27.05.2004

Saky
mluvis o LEKRu?
13:53:11
27.05.2004
27.05.2004

Fifa
Ok, no. Jake tedy volit trysky a vzdusniky? Metodou pokus ,omyl?
22:22:01
26.05.2004
26.05.2004

Saky
no pokud myslis ze pretryskovani a nastaveni je to nejmensi-) tak s chuti do toho.. ja si zase myslim ze ta benzinova hadicka je to nejmensi..
22:16:12
26.05.2004
26.05.2004

Fifa
Tak ja vim o novym LEKRU za min nez polovicni cenu novyho z kramu, ale "jen" na nej sehnat prachy. Serizeni je to nejmensi, vic me trapi odtok dopredu do nadrze, ty trysky, vyhrejvani zas tak problem nebude. Na MPi jak nejlepe natryskovat? Nechat facko trysky?
21:52:15
26.05.2004
26.05.2004

Saky
das ho rovne ale neodlejva se ani kdyz j nakrivo.. vyhody LEKRU ve vsem mimo ceny a serizeni vyhody SERU cena a seridit to umi kazdej jouda.. ale dobre serizenej a atryskovanej lekr pojede lip bude mit mensi spotrebu atd..
21:41:05
26.05.2004
26.05.2004

Fifa
Vyhody a nevyhody Lekru;Sedru. Asi by bylo nejlepsi aby ten kdo vi udelal seznam u jednoho a druheho. Jen dotaz k LEKRU-neodleva se Vam kdo ho mate hladina benzinu vzhledem k tomu ze je jinak natocen nez u predniho nahonu?