motor 135/136

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 20.05.2004 do 22.05.2004, založil/a
řadit dle data
21:53:25
22.05.2004
Alan
Já mám 5q kyvka a rok 89 prosinec a má věšechny 10ky
11:20:56
22.05.2004
Gryzly
Tak jak říká Ivan,85 starší měli 8čky štefty a slabší přírubu. já měl 4q z 86 a ten měl 8čky, pak jsem tak 5q ze Š125, takže minimálně rok 88, a ten měl 10ky. Pak jsem byl nucen dát 4q z užovky s 8čkama a ted mám 5q z rapida tak kolem roku 85 a ten někdo převrtal dost prasecky a je to tam naprasklý protože jetam jen asi tak 1mm místa. tak jsem tam dal podložky tak aby to sedělo co nejvíc. Mám aj fotky těch přírub, když jsem to měnil na podzim naposled. tak se mohu podělit.
22:21:21
21.05.2004
Racyk
-> Saky: ano je to tak já s bráchou máme oba 130tky já 86 a on 88 a každý máme jiné tlouštky šteftů... Takže byly dva druhy...
21:07:55
21.05.2004
Ivan,C - zrušená registrace
Ty novší měli zesílenou horní část a díry byly 10tky. Ty starší 5q měli 8čky.
13:01:51
21.05.2004
Saky
tak jsem to overil jeste z jineho zdroje a bylo me receno to co jsem psal.. 5q byly dva druhy a ty novejsi uz maji desitku a nejak jinak neco vevnitr kvuli prutoku oleje.. a ty starsi meli 8ky a ty se prevrtaj a nebo se daj mensi stefty.. 4q se musej prevrtat vsechny..
ale stejne je to uplne jedno-)
proste sem daval nekolik motoru a vsechny mimo jednoho se neupravovaly.. ty mas treba stesti na ty starsi.. a nebo je to uplne jinak-)
12:44:13
21.05.2004
skodavrs
ja mam ty převodovky dvě a u obou jsou 8díry, takže jsem vyndal šrouby z bloku(samozřejmě jsem vyndal i ty trubičky) a šrouby jsem nechal osoustružit na 8průměr
10:26:50
21.05.2004
Saky
no ja se teda nehodlam hadat.. treba feldovej nebo fabkovej blok ma na sroubech takove osazeni cca 12mm trubickazasazena pulkou v bloku a pulkou ma zapadnout do prevodovky a desitku steft.. a ta trubicka se musi but vyndat nebo uriznout a pak to jde v pohode na seriovou prevodovku 5q a nijak se nemusi predelavat.. a uz sem nekolik tech motoru takhle dal a co si vzpominam tak se prevrtaval snad jen jeden.. ono 5q prevodovek bylo taky vic typu tak je mozny ze ten starsi byl jeste 8ka a ten novejsi uz 10ka sroub, ale tohle nevim presne tak sou to jen dohady.. ale vim ze vetsina prevodovek se prevrtavat nemusela...
09:33:52
21.05.2004
skodavrs
tak to sorry že musí oponovat, ale 5q převodovka má díry na 8 šrouby a nedoporučoval bych převrtávat diry, ale nechat osoustružit sřouby 10/8 z motoru. rozhodně to je menší oslabení materiálu.
22:44:36
20.05.2004
Alan
-> Saky: jo asi máš pravdu bude to tak4
22:42:05
20.05.2004
Saky
no ja si myslim ze to je jinak.. 5q prevodovky mely uz desitky stefty a ty se vrtat nemusej, prevrtavaly se jen 4q podle me..
stefty na 742,136ce sou uz taky desitky 8ky meli 120ci atd.. podle mych vzpominek..
22:39:32
20.05.2004
Alan
Jak sem se tady dočet že se musí převrtávat 8mm díry na 10 tak já sem měl v převodovce už všechny díry desítky takže to bylo o ůpravu mín a je to zajímavy
20:55:40
20.05.2004
Peklo-Evo-Luboš
-> Saky: Mozna sem to napsal trochu blbe, ale pochopils to spravne. Slo mi o to, jestli ma facko stejnou polohu v uchyceni, takze kdyz sezenu sani ze skodovky 135/136, tak je to v pohode. Dik moc.
19:32:04
20.05.2004
mates
už ho mám :-)
19:30:25
20.05.2004
mates
moje číslo..
19:29:07
20.05.2004
mates
-> Saky: jasně,jen že se o tom dohadovali...saky pošli mě icq číslo...mám jiný win a nemužu ho sehnat...
19:25:31
20.05.2004
Saky
vic nebo min to je jedno o to mu neslo... a ono stejne nejde odpovedet jestli vic nebo min-) zaprve neni udan defaultni smer otaceni-) a pak hlavne neni udano co je vic k cemu -)
19:04:59
20.05.2004
mates
motor ve facku je min natocenej...ve skodovce je více...já si nechyl sání sfrézovat o 5° na karbecu a 5° na hlavě a byl za 100,- klid...
16:40:49
20.05.2004
Saky
ne ten sklon je danej uchycenim v prevodovce ale to uchyceni primo v motoru je stejny takze pokud vezmes fackovej motor a das ho do skodovky tak bude natocenej stejne jako skodovackej motor... a pokud na nej pridelas sani ze skodovky 742.135/136 tak to bude rovne.. ale pokud nechas puvodni saci z facka a karbec taky tak to bude o deset stupnu nakrivo proto se to taky prevaruje..
16:25:57
20.05.2004
Peklo-Evo-Luboš
-> Saky: Tak presne o tohle se hadame, oponent tvrdi, ze je tam posazenej stejne jako skodovacka 135/136, ja rikal ze je o par stupnu nakrivo....

Takze to znamena ze, kdyz dame na favo svod a sani ze skodovacky 135/136 tak to stejne budy vychazet nakrivo ze jo ?
14:41:04
20.05.2004
Saky
pokud ti jde jen o polohu tak motor ve facku resp i ve felde a fabce je o 10stupnu vic natocenej.. s tim pak samozrejme souvisi olejova vana saci kos jine a karburace jina jinak vnitrek je da se rict porad ten samej..
14:36:06
20.05.2004
Peklo-Evo-Luboš
Cau, určitě se to tady probíralo X krát, ale řešíme s pár lidma debatu, v čem se přesně liší motor 135/136 ze škody od motoru 135/136 z favorita. Jde nám prakticky jen o polohu motoru v autě, popřípadě jiné odlišnosti...nemám na mysli odlišnosti typu, že se musí přeřezat štefty ze závitu 10 na 8 atd... není náhodou fávovej motor danej do škodovky pod jinym úhlem nez originál škoda 135/136 ??? Dík za názory...
Extreme Tyres