
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to nebo není motor z felicie?
prohledat
59 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 14.05.2004 do 20.05.2004, založil/a
15:16:14
20.05.2004
20.05.2004

Jirik - zrušená registrace
2 Luděk: jo a navíc to pak může jezdit na šťávu z jablek. 

15:11:07
20.05.2004
20.05.2004

Luděk
-> Saky: to bude asi tím,že znáš ještě málo lidí,protože nezávisle na tom,v jedné sibiřské vísce Jevněgij Difuzorovič Karburátorov dokáže zázraky 

13:31:19
20.05.2004
20.05.2004

Saky
Vis proc? protoze kdybys naladil karbec na treba 90koni a kroutak kolem 135Nm a stacilo by to mrsknout na jakejkoliv seriovej motor a melo by to tyhle parametry tak by pak tuningovy firmy nemely co zrat-) takze to delat nemuzu, a po pravde ja a ani nikdo koho znam to neumi-)
11:22:39
20.05.2004
20.05.2004

Labros
to je teda dobrej názor, že stačí v sedru povyměnovat gumičky, vyměnit jehlovej ventil a dát tam širší trysky a pojede to líp než fábia. To je teda nejlevnější a nejjednodušší tuning a nevím, proč se Saky nevysere na ty komponenty z Fábie a nezačne jen ladit karburátory.
09:52:31
20.05.2004
20.05.2004

Baghira
-> Saky: Z 613 je vhodnej pro LPG, kvuli větším difuzorům...tuším 27/24 i na neupravenej motor.
09:15:18
20.05.2004
20.05.2004

Saky
jako ten Sedr z Tarty je vhodnej na upravenej motor a stejne se jeste musi vhodne osadit.. ja jen abys to tam nedal tak jak je nezjistil ze to jede nic moc zere jak tank atd..
06:26:24
20.05.2004
20.05.2004

wekky
z T815 těžko, to je nafťák.
SEDRy měli T613, na každou řadu válců jeden, takže to zhruba i odpovídá našemu použití. Ale pro neupravovaný motor bych stejně použil SEDR pro 136 nebo 130, měl by mít lepší spotřebu.
SEDRy měli T613, na každou řadu válců jeden, takže to zhruba i odpovídá našemu použití. Ale pro neupravovaný motor bych stejně použil SEDR pro 136 nebo 130, měl by mít lepší spotřebu.
18:27:59
19.05.2004
19.05.2004

Bosman
Hm..tak Ď, zkusim to zjistit...ale myslím že to bude českej skvost 815
18:23:22
19.05.2004
19.05.2004

Saky
no to ti rekne kazdej kdo upravuje motory. je ho ale potreba spravnbe natryskovat vyhoda ze ma vetsi difuzory.. z jaky tatry to ale nevim v tom se nevyznam.. proste sedr z tatry..
18:19:15
19.05.2004
19.05.2004

Bosman
Saky karbec z tatry jo? A z jaky? Ti to máš odzkoušený?
11:26:14
18.05.2004
18.05.2004

Saky
nevim cemu rikas jede nejede, ja lekr mel a rekl bych ze to trochu jelo.. ono by to asi jelo i se sedrem nicmene jsem to nezkousel..
stejne co se vykonu a vylozenych penez tyka je nejlepsi asi sedr z tatry..
a jestli chces videt skodovku ktera ma LEKR a trochu jede i kdyz uznavam ze je to o tridu jinde tak se podivej na ty cesky formule-)
stejne co se vykonu a vylozenych penez tyka je nejlepsi asi sedr z tatry..
a jestli chces videt skodovku ktera ma LEKR a trochu jede i kdyz uznavam ze je to o tridu jinde tak se podivej na ty cesky formule-)
11:15:06
18.05.2004
18.05.2004

skodavrs
no jsem spokojenej, že jsi se chytl. Je fakt že Lekr tam byl jen chvíli vůbec nic jsem s ním nedělal a naví byl nakloněnej, protože jsem tam žádnej klín nedával. Měl super starty za studena, ale to je jen tím sytičem, ale na druhou starnu ten motor bježel nepravidelně, hnusně kouřil a vůbec nejel. Když jsem tam namontoval Sedr tak to bylo jiný kafe. Je fakt že je modernější konstrukce, ale je taky stavjenej hlavně na co nejnišší spotřebu. To co nahonili lepší hlavou to ztratili na karburaci. Já nevím ještě jsem neviděl škodovku s Lekrem, který by to jelo, ale tím netvrdím, že to není možný.
10:52:51
18.05.2004
18.05.2004

U-Geen
howgh :-)
10:52:17
18.05.2004
18.05.2004

Saky
jenze musis porovnavat porovnatelny.. pokud si s tim SEDRem pohrajes s tryskama vzdusnikama atd.. a budes to porovnavat se seriovym LEKRem tak na tom bude ten SEDR lip.. pokud das oba seriove karbce bude to vykonove asi na stejno ale LEKR bude mit lepsi studeny starty mensi spotrebu a celkove to bude o neco lepsi.. ale pokud upravis i LEKR tak to pojede nejlip.. at uz z hlediska spotreby tak i vykonu.. ale uprava LEKRu vyjde podtstane draz nez uprava SEDRu nebot tam uz neni tolik veci co se da upravovat samodomo..
10:48:19
18.05.2004
18.05.2004

skodavrs
ještě jsem zapoměl, mě příjde daleko zajímavjejší debata na téma Lekr versus Sedr, ale na to jste nikdo nereagoval a tak se vás pokusím vyprovokovat já. Lekr je podle mýho lepší kvůli spotřebě ale pochybuju, že to pojede líp než Sedr. Já to zkoušel s oběma a jasným favoritem se stal Sedr. A ať se vám to líbí nebo ne tak s tím natrhnu prdel fábii kdekoli a kdykoli. Ono stačí když si člověk s tím karburátorem trochu pohraje, vymění všechny gumyčky, jehlovej ventil, a zkouší různý trysky a výsledek se dostavý.
A těď už fakt končim.
A těď už fakt končim.
10:44:57
18.05.2004
18.05.2004

U-Geen
howgh :-)
10:42:39
18.05.2004
18.05.2004

skodavrs
proboha, můžete mi někdo říct, proč se zabejváte takovejma ptákovinama, jako jestli to je motor z feldy? Z toho co jsem přečet je jasný, že to není rapid, ale buďto favorit a nebo felda. Fabie to bude jen s těží ta už vypadá trošku jinak. Podle mýho názoru, je úplně jedno jestli je to favorit nebo felicie, spíš záleží na tom kdo to tam montoval, jak moc to odflák a v jakym stavu ten motor je. Oba motory jsou v podstatě úplně stejný. A montovat do toho Mpi a přidělávat si zbytečně práci, s v podstatě nijakým výsledkem je podle mě blbost. Když chceš aby to jelo líp tak tam radši dej jinej motor. Z feldy stejně nic zázračnýho nevymačkáš a když jo tak na úkor živitnosti motoru a stejně to pojede až ve vysokejch otáčkách. A celkově ta debata je o ničem. Končim.
05:45:21
18.05.2004
18.05.2004

Alan
-> krt: hmm tam ho právě nemám a mám tohle psaný na palici zde,je to pod tou lištou
22:57:00
17.05.2004
17.05.2004

krt
Fabka má číslo přesně tam co fávo nebo filcka.
19:06:03
17.05.2004
17.05.2004

Alan
-> Gryzly: No to je problém že když sem ten motor kupoval tak to číslo měl vybroušeny,ale mám na palici napsáno 135M
21:13:59
16.05.2004
16.05.2004

Gryzly
-> Alan: Nee číslo motoru je na bloku u rozdělovače. Aspoň u favoritů a prvních felicii. Jak je to u fábie to teda nevim. Má fábie ještě nějakej typ motoru? Třeba 782.146? ;-)
20:55:58
16.05.2004
16.05.2004

Alan
-> Gryzly: To mluvíš o čísle na palici?já mám totiž na palici 135M takže to bude felda po 97?
13:45:33
15.05.2004
15.05.2004

Saky
to neni cidlo otacek ale cidlo polohy klikovky.. cidlo otacek by slo udelat jednoduseji ale bylo by k nicemu..
samozrejme ze podle cisla to pozna ale vzhledem k tomu ze se na to nezeptal hned a vetsina motoru je z vrakace tak se dalo uvazovat ze to cislo nema..
samozrejme ze podle cisla to pozna ale vzhledem k tomu ze se na to nezeptal hned a vetsina motoru je z vrakace tak se dalo uvazovat ze to cislo nema..
13:30:50
15.05.2004
15.05.2004

Gryzly
-> Bosman: A co třeba kouknout na to číslo na motoru? pokud je tam 781.135, 781.136 tak je to favorit.Pokud tam je 781.135B 781.136B tak je to favorit od 93 nebo felicie do 97 se vstřikováním BMM. Pokud je tam, 781.135M, 781.136M tak je to felicie od 97 se stříkačkou MPi. Pokud bys chtěl dávat MPi tak musíš navrtat a nebo navařit do převodovky čidlo otáček. pokud dáš na Favo (Felda) motor věnec setrvačníku z rapida tak můžeš mět rapidoidní startér.
16:53:26
14.05.2004
14.05.2004

Saky
no rozumna cena je nejlevnejsi cena jakou sezenes bez DPH ja ho kupoval za 5100 a je novej nikdy nejetej a pod cenu nepujdu to si ho radsi necham a pak ho nekdy nekomu namontuju..
16:52:21
14.05.2004
14.05.2004

Bosman
Saky tak mi dej vědět na mail. Jo a sem koukal na odkaz www u tvyho nicku. Mate tam zajimavý věcičky, teda pokud je to tvá stránka. Tak tě brzy zkontaktuju
16:45:55
14.05.2004
14.05.2004

Mysirda - zrušená registrace
Rozumna cena tipuji tak 3000Kč. 

16:38:17
14.05.2004
14.05.2004

Bosman
Podle toho co bude ta rozumna cena??

16:23:06
14.05.2004
14.05.2004

Saky
no ja rikal ze karbec e levnejsi varianta a ani sem te nechtel nijak urazit ze bys to nezvladl nicmene tohle vsechno je potreba.. a pak to jeste poskladat..
ten Lekr stoji novej neco kolem 5000 a starej jak kde.. nicmene pokud byses rozhodl koupit novej mel bych jeden navic za nejakou rozumnejsi cenu.. ale stejne asi koupis starej-)
ten Lekr stoji novej neco kolem 5000 a starej jak kde.. nicmene pokud byses rozhodl koupit novej mel bych jeden navic za nejakou rozumnejsi cenu.. ale stejne asi koupis starej-)
15:58:25
14.05.2004
14.05.2004

Bosman
Saky já netvrdím že tomu rozumím, ale de všechno. No ale podle toho jak si mi to popsal a co je k tomu třeba si raději asi seženu ten LEKR. Ten se dá ještě koupit???
14:51:45
14.05.2004
14.05.2004

Saky
no ja si nemyslim ze by jakykoliv karburator byl min zravy nez MPi, ja si myslim ze vstrikovani bude mit nejlepsi spotrebu a i nejlepsi vykon pokud se nebude hrabat na nastaveni karbece.. samozrejme za predpokladu stejnych uprav.. proste Mpi karbecem neprekonas..
jinak z karburatoru bych dal taky LEKR nez SEDR.. ale MPI bude lepsi-)
jinak z karburatoru bych dal taky LEKR nez SEDR.. ale MPI bude lepsi-)
14:49:02
14.05.2004
14.05.2004

Saky
Bosman, no nechci te nijak urazit ale se znalostmi co jsi tady predvedl nemyslim ze bys byl pripraven montovat MPI vstrikovani do rapidu, nejdriv by to chtelo pobrat nekde nejake informace a pak jit do toho..
v principu musis sehnat komplet motor z felicie MPi vcetne sani vstriku zapaovaci listy skrtici klapky vsech cidel pak komplet motorovou kabelaz, lepsi je kabelaz uplne vsechna abys mel i WAG a pak sehnat RJ s imobilizerem a klickem z jednoho auta eventuelene imoilizer novej s kodem aby se to dalo preladit, ale pak potrebujes WAGovou koncovku.. samozrejme upravit se da stejne jako jakejkoliv jinej motor, zustal bych pri zemi a upravil jen vacku a hlavu a nebo pouzil objem 1,4-) ale pak se musi preladit chip.. a to je asi tak vsechno..
v principu musis sehnat komplet motor z felicie MPi vcetne sani vstriku zapaovaci listy skrtici klapky vsech cidel pak komplet motorovou kabelaz, lepsi je kabelaz uplne vsechna abys mel i WAG a pak sehnat RJ s imobilizerem a klickem z jednoho auta eventuelene imoilizer novej s kodem aby se to dalo preladit, ale pak potrebujes WAGovou koncovku.. samozrejme upravit se da stejne jako jakejkoliv jinej motor, zustal bych pri zemi a upravil jen vacku a hlavu a nebo pouzil objem 1,4-) ale pak se musi preladit chip.. a to je asi tak vsechno..
14:48:06
14.05.2004
14.05.2004

Luděk
-> Bosman: myslí,jestli je za olejovým filtrem dopravní benzínové čerpadlo.karburátor LEKR je lepší v tom,že je modernější konstrukce,má automatický sytič a lidově řečeno auto má s ním větší tah (te´d zase může někdo oponovat)

14:45:53
14.05.2004
14.05.2004

Boss
Je větší...a přece co je větší to je lepší ne?
14:40:02
14.05.2004
14.05.2004

Bosman
A včem je tenhle karbec lepčí??
14:39:26
14.05.2004
14.05.2004

Bosman
Zabaku nevim kde presně myslíš, vpravo od olejového filtru není nic..nebo myslíš za oil filtrem
14:33:09
14.05.2004
14.05.2004

Luděk
-> Bosman: jinak nejoptimálnějším řešením z hlediska nákladů (a teď zase někteří nebudou souhlasit) je použít LEKRa karburátor,ale s podložkou,aby nebyl zbytečně nakloněný.tyhle karburátory se používaly běžně i ve Feliciích,který se vyvážely třeba do Turecka,nebo ještě někam jižněji

14:32:54
14.05.2004
14.05.2004

Zabak
a v pravo od oil filtru to má nasroubovanou záslepku nebo je to tam v "kuse zalitý" ????
jestli je tam zaslepka tak bych o te feli. pohyboval a jestli ne tak je to felina
jestli je tam zaslepka tak bych o te feli. pohyboval a jestli ne tak je to felina
14:24:23
14.05.2004
14.05.2004

Bosman
merku to ma az za výfukovým potrubím
14:23:48
14.05.2004
14.05.2004

Bosman
Tak ja ho tam ale chci(to vstrikování), to mi nevadi spousta práce. Jen vědět co koupit, sehnat a jestli to pojede lip a min zrat a jestli to pude upravovat a huraaaaa na to

14:21:56
14.05.2004
14.05.2004

Zabak
mnerku na oil to má pred vejfukem u toho držaku motoru nebo až za vejfukem?????
14:21:40
14.05.2004
14.05.2004

Bosman
Tak co tam ma bejt misto karburatoru...pomooooooc.
...sem z toho jelen

14:21:39
14.05.2004
14.05.2004

Saky
motor z feldy do rapida se dava vetsinou s puzitim karburatoru ze skodovky, nebot original vstrikovani malo kdo zapoji je to spoustu prace a penez navic.. tak se to osadi karburatorem a je to, pak je to uz jen blok z feldy a veskere vyhody felda motoru jsou pryc.. ale porad je to felda motor.. nicmene ma to o neco lepsi hlavu a vetsi kompresi nez treba facko tak to jede o neco lp.. nicmene to asi nepojede tak dobre jako primo MPi felda..
14:20:42
14.05.2004
14.05.2004

Zabak
no to že to ma karbec nic neznamená te si mužu dat i na fabku

14:17:07
14.05.2004
14.05.2004

Bosman
Co...no tak tomu nerozumim....debatujeme o tom jestly to je motor z feldy a vono karburátor....tak to teda nemůže bejt motor z feldy. Psal jsem že to má karburátor ze škodovky tak sem myslel že felda ho taky měla. Ach jo
14:14:16
14.05.2004
14.05.2004

Zabak
tohle moc nechapu :
originál karburátor z feldy
originál karburátor z feldy

14:09:27
14.05.2004
14.05.2004

Luděk
-> Bosman: Felda v podstatě (pokud hovořím o vozech určené pro prodej v Evropě) už karburátor neměla,neměly ho už ani Favoriti koncem roku 93
14:04:11
14.05.2004
14.05.2004

Bosman
jo a ještě jeden dotaz....bude mít vliv originál karburátor z feldy nebo ne
14:03:26
14.05.2004
14.05.2004

Bosman
no měrku na olej to má na levý straně skoro vzadu...tak snad jo
13:33:17
14.05.2004
14.05.2004

Luděk
-> Tom: ano Felície do roku výroby 97 BMM (jednobodový vstřikování) měly na bloku motoru díru na čerpadlo zaslepenou záslepkou,poznat se to dá jenom podle díry na měrku oleje a motor z posledních Favoritů/Formanů,který měl taky řemenice na plochý řemen je úplně stejný