-> Saky: Nie, myslel som to ako dve nesuvisiace otazky. Jedna, ked odfaklim zaverne zavity (na oboch stranach) a prdnem ju nazad, tak ci mi na nejakom hrbolci neprejde napr. do kufra :))). Ved ta pruzina musi bt fest silna, ked udrzi 200 az 400kg bez toho aby sli zavity k sebe, takze minimalne tu gumu asi presekne ako nic, nie?
No a druha otazka je, ta ked to sice nahrejem a z cinnych spravim zaverne, ale za nahrievanym miestom to budem chladit, tak ci to ublizi zvysku pruziny, pretoze aj napriek chladeniu sa moze cela pruzina ohriat viac nez 100 pripadne 200 stupnov.
No je zle na zmene charakteristiky :) ? Ved kopu ludi chce tvrdsie pruzenie :). Ja osobne nie, a ked uz, tak progresivne ako ma favo a felda cez ten gumovy srac. Akurat na skodovku s jej tlmicmi by to bol kusok oriesok :).
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Krácení pružin
prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 14.05.2004 do 14.05.2004, založil/a
12:07:20
14.05.2004
14.05.2004

PeterP136
11:57:22
14.05.2004
14.05.2004

Saky
no pokud urizne jen zavernej zavit a pak to narovna a udela zavernej z cinyho tak to zmeni.. a 300stupnu ty pruzine asi jeste nevadi ale s 300 stupnema to neohnes..
11:45:09
14.05.2004
14.05.2004

PeterP136
-> Saky: Akurat si zabudol :) odpovedat na to, ze ak niekto fikne len zaverny zavit (cize vlastnosti pruziny da sa povedat nezmeni), tak ci ten koniec neprefikne gumu pod pruzinou pripadne aj s tanierikom pod (nad) gumou. A toto by zaujimalo aj mna. Inac co to znamena prehriat? 100, 200, 300 stupnov alebo viac?
09:58:33
14.05.2004
14.05.2004

Saky
kdyz ti na tohle odpovi vyrobce pruzin tak ti rekne asi toto zkracenim cinych zavitu zmenis vlastnosti a ze zahranim pruziny uplne pokurvis jeji vlastnosti tak asi tak.. co udela kalena pruzina kterou prohrejes a popustis ti rekne kazdej strojar..
nadruhou stranu se to bezne dela jenze kazdej to dela jen a jen proto ze mu jde jen o vzhled, nikomu nejde o jizdni vlastnosti.. a kazdymu jde o cenu.. takze chces-li klidne rez o kolik ti nikdo nerekne vzal bych to o zavernej zavit a vyzkousel a pak kdyztak jeste pridal.. vic ti k tomu nepovim..
nadruhou stranu se to bezne dela jenze kazdej to dela jen a jen proto ze mu jde jen o vzhled, nikomu nejde o jizdni vlastnosti.. a kazdymu jde o cenu.. takze chces-li klidne rez o kolik ti nikdo nerekne vzal bych to o zavernej zavit a vyzkousel a pak kdyztak jeste pridal.. vic ti k tomu nepovim..
06:54:25
14.05.2004
14.05.2004

Kankunen - zrušená registrace
Ahoj, potřeboval bych vzadu zkrátit pružiny a chtěl bych poprosit o pár rad -
Je nutné ten volnej konec pružiny zarovnávat ? Nebo si to nějak do té gumy sedne ?
Kam je lepší dát fiknutej konec, nahoru nebo dolů na rameno ?
Když budu chtít snížit zhruba o 3 cm, kolik bych měl z té pružiny zhruba vzít ?
(úhlovka / 120kové domečky, které budu taky měnit).
Neprohřeje se pružina když nechám ten konec zarovnat, čím je to nejlepší, autogenem ?
Předem díky moc za rady.
Je nutné ten volnej konec pružiny zarovnávat ? Nebo si to nějak do té gumy sedne ?
Kam je lepší dát fiknutej konec, nahoru nebo dolů na rameno ?
Když budu chtít snížit zhruba o 3 cm, kolik bych měl z té pružiny zhruba vzít ?
(úhlovka / 120kové domečky, které budu taky měnit).
Neprohřeje se pružina když nechám ten konec zarovnat, čím je to nejlepší, autogenem ?
Předem díky moc za rady.
