
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
silentbloky
prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 09.05.2004 do 17.05.2004, založil/a
13:58:24
17.05.2004
17.05.2004

mates
-> Luděk: už se těším...už si letím koupit památník

13:58:06
17.05.2004
17.05.2004

mates
-> Luděk: už se těším...už si letím koupit památník

13:20:18
17.05.2004
17.05.2004

Luděk
-> mates: ó děkuji,děkuji,pokud by jsi chtěl autogram,tak 3.7.2004 na 2nd srazu Škoda virt cz budu plně k dizpozici 

13:13:16
17.05.2004
17.05.2004

mates
-> Luděk: Máš pravdu,díval jsem se pod rapida a vážně jsou o 180° otočené
13:04:17
17.05.2004
17.05.2004

Luděk
-> tense: asi fakt mluvím španělsky,nebo to tady prostě nečteš,kopíruju sem teď jeden z prvních mojich příspěvků k tomuto tématu:
ne ne,vůbec není rozdíl,mezi úzkou a širokou kyvkou,dává se to stejně,jenom vlečka to má obráceně,stejně jako t.ř. 100/110
a druhý příspěvek:
vlečka byla už vymyšlená a používaná,když existovala t.ř. 100/110 a prostě t.ř. 105/120 to pak měla obráceně,zřejmě inovace
konec kopírování,na to,že to tady sleduješ poměrně od začátku,tak jseš nějakej přibržděnej

ne ne,vůbec není rozdíl,mezi úzkou a širokou kyvkou,dává se to stejně,jenom vlečka to má obráceně,stejně jako t.ř. 100/110

a druhý příspěvek:

vlečka byla už vymyšlená a používaná,když existovala t.ř. 100/110 a prostě t.ř. 105/120 to pak měla obráceně,zřejmě inovace

konec kopírování,na to,že to tady sleduješ poměrně od začátku,tak jseš nějakej přibržděnej

11:25:46
17.05.2004
17.05.2004

tense - zrušená registrace
-> Luděk: ...tvrdíš tedy,že všechny Š 100-136 mají silentbloky na podélném rameně stejně!!???..tak se někdy mrkni pod 105M/120M-kyvka a budeš jiného názoru....
23:24:04
14.05.2004
14.05.2004

Labros
-> Luděk: tak teď už souhlasím
nebo možná teprv teď je tomu rozumět, jak jsi to napsal 


17:27:37
14.05.2004
14.05.2004

Luděk
a ještě dovětek t.ř. 100/110 se začala vyrábět po celozávodní dovolené v roce 1969 a vyráběla se do roku 1977 (po celozávodní dovolené se začala vyrábět t.ř. 105/120)
silentbloky podélného ramene jsou u této t.ř. (100/110) a u Rapida montované širší stranou dovnitř,tzn. užší vně vozu
silentbloky podélného ramene jsou u této t.ř. (100/110) a u Rapida montované širší stranou dovnitř,tzn. užší vně vozu

16:56:43
14.05.2004
14.05.2004

Luděk
-> Labros: ach jo,tak nevím,jestli mluvím španělsky,ale já jsem psal,že v roce 1969 se vyráběly tisícovky,resp. řada 1000/1100 a dále jsem psal,že silentbloky podélných ramen zadní nápravy jsou namontovány stejně na Rapidu a t.ř. 100/110,tzn. opačně než na veškerý t.ř. 105/120 a taky jsem psal,že vlečená náprava se zkoušela už na kupé 110 resp. 130RS už to snad ani jednodušeji napsat nemůžu,jedině,že bych přizval nějakýho specialistu pro znakovou řeč,nebo co

16:42:17
14.05.2004
14.05.2004

Labros
-> Luděk: příteli, v roce 69 už se začaly vyrábět hundrtky, v roce 70 pak 110ky a 130RS až někdy během 70.let. Nevím, proč jsi psal, že vlečka to má stejně, jako 100/110, když jediný auto s "vlečkou" bylo 130RS.
14:19:53
14.05.2004
14.05.2004

Luděk
-> Labros: v roce 1969 se ještě vyráběly tisícovky příteli,vlečka se začala testovat a používat na kupé 110R,alias 130RS a pak byla použita zřejmě v zjednodušený konstrukci do Garde a Rapida
-> ostatní pochybovači,co toho asi moc neviděli: netvrdil jsem nic,psal jsem,že to je odhad,ale to bohužel některým při jejich inteligenci nedošlo,ale v každým případě Rapid má silentbloky podélných ramen zamontovaný stejně,jako t.ř. 100/110
-> ostatní pochybovači,co toho asi moc neviděli: netvrdil jsem nic,psal jsem,že to je odhad,ale to bohužel některým při jejich inteligenci nedošlo,ale v každým případě Rapid má silentbloky podélných ramen zamontovaný stejně,jako t.ř. 100/110
12:37:14
14.05.2004
14.05.2004

Saky
ale to ja netvrdim.. samozrejme ze se do doladit jakkoliv ja jen tvrdim ze takhle sem to videl a myslim ze to tak bylo.. ale ja jsem nerozebral miliony aut a nezkoumal takoveto detaily.. takze to netvrdim jiste, nicmene prislo by me to jako logicke..
12:18:59
14.05.2004
14.05.2004

PeterP136
-> Saky: ono to znioe rozumne, lenze sirsi rozchod u rapida oproti garde nie je sposobeny len dlhsou (smerom k naboju) rurkou na sikmom ramene? Aj poloosi-homokinetaky maju roznu dlzku?
12:00:31
14.05.2004
14.05.2004

Saky
no ale oba sme hnupy a nemuzeme to vedet nebot Ludek to prece vi presne.. -)
10:48:56
14.05.2004
14.05.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: To je 100%, protože jsem na to koukal nedávno a u vlečky to tak je - garde to mělo obráceně jak Rapid/130, ale jak to je u kejvačky to nevím...
10:43:48
14.05.2004
14.05.2004

Saky
ja si myslim ze treba uzka garde vlecka to ma obracene nez siroka vlecka a to si myslim na 95pct jak jsou na tom kejvacky nevim ale videl bych to logicky v tom jak jsem to napsal..
10:37:22
14.05.2004
14.05.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
Podle mě je to jak psal Saky - rozdíl úzká - široká, ale musel bych kouknout do knížky...
18:41:18
13.05.2004
13.05.2004

Labros
No tak ať to mates zkusí dát tím vyboulením ven a pak nám řekne, jestli mu to šlo. Vsadím se o cokoliv, že ne, ale když to Luděk ví tak jistě. Musim se taky kouknout na ulici zespoda na nějakýho Rapida

18:38:53
13.05.2004
13.05.2004

Labros
-> Luděk: cože? vlečka byla už vymyšlená a používaná v roce 1969? nemyslel jsi kejvačka?
17:21:56
13.05.2004
13.05.2004

Luděk
-> PeterP136: no zřejmě podle rozměrů zadních ramen,kvůli rozchodu kol a geometrii,ale to je spíš odhad,pravda je asi taková,že vlečka byla už vymyšlená a používaná,když existovala t.ř. 100/110 a prostě t.ř. 105/120 to pak měla obráceně,zřejmě inovace
15:27:16
13.05.2004
13.05.2004

PeterP136
-> Luděk: Mna by zaujimalo preco je to tak.
15:23:14
13.05.2004
13.05.2004

Luděk
-> Saky: ne ne,vůbec není rozdíl,mezi úzkou a širokou kyvkou,dává se to stejně,jenom vlečka to má obráceně,stejně jako t.ř. 100/110
14:31:24
13.05.2004
13.05.2004

Saky
no otoceny vs neotoceny se to dava do uzky verzus siroky napravy ne?
jak pise labros velkou buchtou dovnitr-) u siroky vlecky i kejvacky a malou buchtou dovnitr-) u uzky kejvacky a vlecky..
aspon tak sem to vzdycky videl montovat a je to aspon logicky..
jak pise labros velkou buchtou dovnitr-) u siroky vlecky i kejvacky a malou buchtou dovnitr-) u uzky kejvacky a vlecky..
aspon tak sem to vzdycky videl montovat a je to aspon logicky..
14:16:15
13.05.2004
13.05.2004

Labros
V tý rubeně stojí asi 180 za kus.
14:15:36
13.05.2004
13.05.2004

Labros
O 180 stupňů určitě otočený nejsou, protože se mi to omylem podařilo a polonáprava tam pak nešla ani omylem. Jsou normálně to větší stranou buchty dovnitř. Tvrdší jsou a kámoš mi je přivezl z HK z Rubeny přímo z podnikový prodejny. Pokud vím, tak koupil pár navíc a válí se mu doma, tak mi kdyžtak řekni.
11:22:10
13.05.2004
13.05.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> tense: Já už ani nevím - objednával jsem vždy pár silentbloků do ramen a 4 x k motoru a to vše 3x a stálo to tuším 1.800,- takže pár na podélné a 4 x motor 600,- Kolik vyjdou samostaně fakt nevím - zkus jim zavolat - Rubena - Hradec Králové.
11:00:47
13.05.2004
13.05.2004

tense - zrušená registrace
-> Tuner#2: Na kolik Tě vyšly???
10:55:50
13.05.2004
13.05.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> tense: Sehnat jdou normálně u výrobce v Rubeně - přišly mě na dobírku a mají i tvrdý na motor.
09:23:04
12.05.2004
12.05.2004

tense - zrušená registrace
To Gryzly: Ta první varianta je na vlečku a ta druhá varianta je na kyvku.Silentbloky jsou dva druhy.105-120(kyvka) ma označení 3-3,130-136(vlečka) má označení 5-5-jsou tvrdší,ale pochybuju,že ještě jdou sehnat.Nebo aspoň já jsem je nesehnal...
16:06:35
09.05.2004
09.05.2004

Gryzly
Jo já to dělal před 14ti dnama. ty silentbloky na 130ku jsou z tvrdší gumy. A já nevím jestli jsem je dal správně. Fotky obou možností jsou tady: www.meap.cz/u-geen/.../in
dex.php?action=sho... Jsou to ty dvě poslední. Já to dal tak jak je to na předposledním obrázku. Ale nikdo mi neodpověděl jestli to mám správně. jinak ty tvrdý silentbloky prej dělaj v Rubeně v H. Králové. Já tam dal kousky co sem měl doma bylo na té gumě napsáno : 52.15-8-3 Ale nevím jakej druh to byl.
15:27:02
09.05.2004
09.05.2004

Pepino RS
u 120 a 130 jsou stejny jen u 130 jsou otoceny o 180 stupnu, podel podelny osy.

13:55:19
09.05.2004
09.05.2004

mates
a jak s tím otočením?
13:34:02
09.05.2004
09.05.2004

Alan
-> mates: Ty selenbloky sou podle mě stejný,akorát je rozdíl v tvrdosti ,130 je má tvrdší.Kdyby to tak nebylo tak mě opravte

13:27:28
09.05.2004
09.05.2004

mates
silentbloky u vlečky (podélná ramena-kastle) jsou jiné než 120tkové,a prý jsou otočené.Bohužel 130tkové nemužu sehnat,co kdybych tam vrazil 120tkové a opačně je otočil?