Startovací proudy (200 A)

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 09.05.2004 do 09.05.2004, založil/a
řadit dle data
15:56:59
09.05.2004
Gryzly
-> martyCZ: no mě to neříkej můj obor je elektro, teda konkrétně elektronika. Vyděl jsem i pár klíčů 30-32 přepálenejch vejpůl když nějakýmu nešikovy spadnou akorát na kontakty baterky ve vétřiesce.
12:16:15
09.05.2004
martyCZ
-> Gryzly: na baterce je krome kapacity v Ah uveden vetsinou i maximalni vybijeci proud, ten se u klasickych baterek pohybuje (co jsem videl) mezi 360 a 480A. 200A pri startovani neni zase nic tak zvlastniho, proud je to sice relativne velky, ale na malem napeti takze prenaseny vykon neni zase tak velky
10:56:21
09.05.2004
D.J.Vlasta
To je mozny uplne v pohode.Vetsinou kdyz startuju a motor je studenej tak pokles napeti je tak velkej,ze nachvilku prestane hrat radio.Jednou jsem chvatal a mel jsem u meho kila vybitou baterku,tak jsem tam pripojil svarecku a natocil jsem to,ale vodprazily se kontrolky a z baterky zacaly strilet zatky.Ta svarecka ma totiz napeti mezi 30-40 V.3
01:20:23
09.05.2004
Gryzly
No v zimě se stuhlým motorem tam poteče i víc. Kámoš jednou měřil kleštákem na stovce a neměřil něco kolem 400A. Samozřejmě skokově. Si to spočítej. startér má 600 až 1000W (užovka až felda) tak to vychází jen na nějakých 50 - 85 A.
00:47:09
09.05.2004
Karbon
Nekde jsem cet ze startovaci proudy jsou 200 A takovy strasni cislo ani tomu snad neverim je to vazne mozny aby tam byl takovej silenej proud?
Kolik tam tece?
Extreme Tyres