Laděnej výfuk

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 19.11.2002 do 23.11.2002, založil/a
řadit dle data
20:43:45
23.11.2002
U-Geen
Mel sem pred tim chvilku burgesse, neboj.
20:18:11
23.11.2002
PJ
2U-G: Co ja vim, tak jsi tam jiny nemel, ja zkousel oba. Pricnak neni uplne spatny, ale burgess je proste znatelne lepsi. Ale to je vecny spor... :-) Pravdu mam ovsem samozrejme jako vzdy ja :-)

2Jirik: No jo, v Pribrami (vyrobce?) pry stoji 1100 Kc...
11:45:40
23.11.2002
U-Geen
Nechtel bych do toho zasahovat, ale vsichni rikaj (krome PJ) ze jedinej vejfuk kterej vyzkouseli a kterej opravdu pomohl zvednout vykon/tocak motoru byl prave pricnej (L/A). Mozna kecaj, ale ja mam stejnou zkusenost.
09:57:14
23.11.2002
Jirik
V Race Lejnu jsou pěkný zloději. Ehm ehm. A v JK mají pěkný howno. Naštěstí jsem objevil novej kšeft. Hehe.
22:04:56
22.11.2002
PJ
Burgess rulezzzz :-)))

Ja s nim jezdil pres 10 tisic km a kdybych ho neurazil, tak bych ho mel klidne dodnes. Hluk samozrejme vyssi (ale o tom to je :-)), ale na upadnuti hlavy to rozhodne nebylo a to jezdim prakticky porad na plno, v 90 o nem nevis vubec, ve 120 sotva a ve 140 na pul plynu to porad neni nic hrozneho, akorat kdyz jedes porad naplno, tak o jeho pritomnosti v motorovem prostoru nepochybujes :-).

Jinak ted mam neco podobneho z Race Line v Pzni (pry to dela nekdo v Pribrami? Mam i cislo od kamarada tunera, ale zatim jsem tam nevolal...) a naprosta spokojenost, zvuk super, nerezovy nedam dopustit.

Jinak mam taky Rapid 135 :-) a na vykon je Burgess (proste plnopruchozi absorpcni vyfuk...) mnohem lepsi nez pricnak, s nim je motor uduseny sice uduseny mene nez se seriovym vyfukem, ale s timto se neda srovnat.
18:09:13
22.11.2002
Dan
Ááno, Jiží má podélnej rámusfuck, ví, o čem mluví, že ?!
:o)
15:23:32
22.11.2002
Jirik
Hehe, auuu moje hlava...
21:01:10
21.11.2002
Dan
Eště něco : u příčňáku je třeba řešit složitější svody a uchycení.
Volba závisí na stylu auta a tvým fkusu.
20:57:33
21.11.2002
Dan
Počítej s tim, že Burgess je dost hlučnej a to hlavně v interiéru.
Řikaj to fšichni, co ho maj. Prej se skoro nedaj jezdit delší štreky (např. dlouhý jízdy po dálnici), prej bolí hlava.
Abarth = příčňák, to jen tak mimochodem.
Ten řve taky pěkně, ale podle toho jak je udělanej (vzor).
Dokonce může bejt tišší než originál (v určitým rozsahu otáček)
Jeho výhoda je, že vlastně je úplně za autem, tudíž máš v interiéru relativní klid, za to ty za tebou si to užívaj :o)
22:57:04
19.11.2002
***R@ZOR***
Jakej laděnej vejfuk by jste mi doporučili na Š.Rapid 135. Mám možnost sehnat buď novýho Abarta, nebo novýho Burgesse, nebo lehce jetej příčnák. Jde mi především o zvuk a jízdní vlastnosti a taky aby to nežralo jak tank. Dík všem...
Extreme Tyres