skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor 742.136 je asi ko
prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 28.04.2004 do 14.05.2004, založil/a
14:54:39
14.05.2004
14.05.2004

Boss
No vida,to mě nenapadlo,je vidět že jsi v tom fakt dobrej..:o))
14:53:24
14.05.2004
14.05.2004

Saky
no to asi jo.. ale na krevsky zisky je lepsi prodavat ty streva co vymenis... tzn das do 136ky streva z fabie a za kurevsky prachy prodas to co z toho zbyde.. jak easy-)
14:47:49
14.05.2004
14.05.2004

Boss
Ale vyndat střeva a prodat je za 8000 by zase hodilo kurevskej zisk..:o))
14:43:50
14.05.2004
14.05.2004

Saky
ano udelej si sam jako postav si to sam, upravy bylo mysleno jako upravy hlavy a vacky.. ale klika je ve stavu ze jde pouzit a to uz sem tady nekolikrat psal... zas abych nabizel jen streva tak jak je vyndam za 8000 tak to me vidis opravdu ve spatnym svetle..
14:41:25
14.05.2004
14.05.2004

Saky
Marek N. to uz je samozrejme na Tobe.. ale na tu cenu 23 byses v tvem pripade nedostal..
mel bys vnitrnosti 8000 plus dily na slozeni cca 3000 a to je vsechno.. zustal bys pri zemi s upravami vacky a hlavy a pouzil bys ostatni dily z rapida.. . lepsi nez se delat z fackem-)
ale poslechni si nazor nekoho kdo uz to ma. .
mel bys vnitrnosti 8000 plus dily na slozeni cca 3000 a to je vsechno.. zustal bys pri zemi s upravami vacky a hlavy a pouzil bys ostatni dily z rapida.. . lepsi nez se delat z fackem-)
ale poslechni si nazor nekoho kdo uz to ma. .
14:38:30
14.05.2004
14.05.2004

Luděk
-> Saky: jestli jsi mluvil ke mě,tak jseš zase vedle,já ani flašku dávat nemusím,mě to vnucujou lidi sami
,ale ze slov,cituji: 8 jen vnitrnosti a udelej si sam.. a nacpi si to do svyho bloku sam si to udelej sam si kup dily sam si udelej upravy atd,konec citátu není nikde psáno,že je to připravený na zástavbu,naopak podle slova upravy atd. se dá vyvodit,že se musí všechno uzpůsobit,takže pak nevím,kde vázne ten tok informací


14:37:18
14.05.2004
14.05.2004

Saky
no ono je to trosku slozitejsi..
musis koupit motor budu uvazovat ze vyckas a ze budes cekat na dobrou koupi a pak ho mas za 4000 levneji asi tezko.. a to bude jen polomotor z nej prodas hlinikovej blok a zbytek do zeleza a ziskas 500kc za suroviny a strasne u toho budes nadavat jka je to vec vyndavat vsechny stefty.. tak ses na 3500,-
pak musis koupit venec setrvacniku u 2R stoji cca 380kc. pak remenici z Feldy 100kc na vrakaci a pak lozisko do kliky SKF za 440,- a ses na cene cca 4400,-
pak musis sehnat nekoho kdo ti sebere setrvak, pro pouziti na venec a predela remenici na klinak a hlavne presoustruzi kliku upravi axialy atd.. coz je malinko problem..
kdyz sezenes nekoho kdo ti tohle udela za 1000ku tak budes stastny clovek ale s tvrdou klikou a prerusovanym rezem te 9z 10soustruzniku vyhodi a nebo to zaplatis..tak uz ses na 5400 pak musis na klice prebrousit axialni krouzek pripadne celou kliku a vsechno to nechat vyvazit s takhle pojebanou klikou ktera uz nema s vyvazenim nic spolecneho te opet kazdej bude mit rad a zaplatis za to tak 1500,- a ses na 6900,- pak zjistis ze axialni vule je uplne mimo tak budes muset sehnat presne brousene podlozky a kdyz budu pocitat jen 200 tak uz ses na 7100
kdyz si pripocitas cas ze si to musel rozebirat obvolavani a benzin kdys to vozil tam tam tam a tam .. tak si myslim ze cena 8000 neni vubec spatna..
ano pokud mas doma vyvazovacku soustruh a brusku je to o necem jinem.. jenze kdo to ma?
musis koupit motor budu uvazovat ze vyckas a ze budes cekat na dobrou koupi a pak ho mas za 4000 levneji asi tezko.. a to bude jen polomotor z nej prodas hlinikovej blok a zbytek do zeleza a ziskas 500kc za suroviny a strasne u toho budes nadavat jka je to vec vyndavat vsechny stefty.. tak ses na 3500,-
pak musis koupit venec setrvacniku u 2R stoji cca 380kc. pak remenici z Feldy 100kc na vrakaci a pak lozisko do kliky SKF za 440,- a ses na cene cca 4400,-
pak musis sehnat nekoho kdo ti sebere setrvak, pro pouziti na venec a predela remenici na klinak a hlavne presoustruzi kliku upravi axialy atd.. coz je malinko problem..
kdyz sezenes nekoho kdo ti tohle udela za 1000ku tak budes stastny clovek ale s tvrdou klikou a prerusovanym rezem te 9z 10soustruzniku vyhodi a nebo to zaplatis..tak uz ses na 5400 pak musis na klice prebrousit axialni krouzek pripadne celou kliku a vsechno to nechat vyvazit s takhle pojebanou klikou ktera uz nema s vyvazenim nic spolecneho te opet kazdej bude mit rad a zaplatis za to tak 1500,- a ses na 6900,- pak zjistis ze axialni vule je uplne mimo tak budes muset sehnat presne brousene podlozky a kdyz budu pocitat jen 200 tak uz ses na 7100
kdyz si pripocitas cas ze si to musel rozebirat obvolavani a benzin kdys to vozil tam tam tam a tam .. tak si myslim ze cena 8000 neni vubec spatna..
ano pokud mas doma vyvazovacku soustruh a brusku je to o necem jinem.. jenze kdo to ma?
14:19:11
14.05.2004
14.05.2004

Marek N.
No mě by se samozřejmě líbilo mít větší obsah a krouťák, ale mé finance jsou teď momentálně velice omezené a zástavba motoru FA by mohla vyjít asi tak na 10K i s motorem což je oproti 23K podstatně levnější. Zbude mi tím pádem motor 742.136 a na ten pak budu mít času habakuk se v tom eventuelně vrtat případně realizovat tu Fábii.
14:19:08
14.05.2004
14.05.2004

CHIP
-> Luděk: No ja to co ty chtel napsat uz driv, ale zda se mi ze fabiacka klika se musi osoustruzit aby se do 136 bloku vlezla ... Takze pokud nekoho clovek sezene, tak je to no problem ...
14:18:11
14.05.2004
14.05.2004

Saky
ano muze si koupit sam motor za cca 4-7000 podle toho na jakej narazi a muze si upravit kliku doma pilnikem a doresit vsechny veci co jsou potreba pro to aby to do toho motoru slo.. to samozrejme muze, ja nabizim za 8000 komplet kliku kterou koupi a da to tam a ma vsechno zarizeny v cene.. a nemyslim si ze by to byla spatna cena.. i kdyz vim ze ty to sezenes vsechno za flasku .. tak ti pripada 8 jako moc..
14:03:31
14.05.2004
14.05.2004

Luděk
diskutujete pěkně,ale pak nechápu,proč by kdokoli měl někomu dávat 8 tisíc jenom za Fabiatický střeva,když ten motor může za ty samý peníze,nebo levněji koupit sám na vrakáči,nebo na inzerát a ještě mu po demontáži zbyde spousta hliníku,za který dostane ve sběrně pár stovek zpátky? (doufám,že v tom textu zase bude někdo vidět urážky a nadávky)
13:09:32
14.05.2004
14.05.2004

Pohan
OK, tak jsme se domluvili. 

13:02:17
14.05.2004
14.05.2004

Saky
23 nedas nic a dostanes motor 742,136 s fabkovym vnitrkem
8 jen vnitrnosti a udelej si sam.. a nacpi si to do svyho bloku sam si to udelej sam si kup dily sam si udelej upravy atd..
8 jen vnitrnosti a udelej si sam.. a nacpi si to do svyho bloku sam si to udelej sam si kup dily sam si udelej upravy atd..
12:58:26
14.05.2004
14.05.2004

Pohan
Saky: Já jsem tvrdil, že postavím 1490 na 742.136 za 23 tisíc. A ty jsi mi tvrdil, že za 23 tisíc maximálně střeva z Fabie. Tady jsi najednou psal, že stačí 8 tisíc. Proto jsem se divil. V tom příspěvku níže byly přehozený jména, už jsem to opravil, sorry.
Takže ještě jednou:
23 tisíc = střeva z Fabie od firmy
8 tisíc = střeva z Fabie udělej urob si sám
Rozumím tomu dobře?
Takže ještě jednou:
23 tisíc = střeva z Fabie od firmy
8 tisíc = střeva z Fabie udělej urob si sám
Rozumím tomu dobře?
12:49:28
14.05.2004
14.05.2004

Pohan
-> Saky 14.05.04 11:59:16: Dotaz: v jedné diskusi jsme o Fabii v 742.136 mluvili - viz níže:
Pohan Takže k Fabii 1,4 v motoru 742.136 + úprava na vrtání 78mm (objem 1490 ccm):
kliková hřídel + ojnice - Fabia
písty + vložky 78mm - výroba na zakázku
jiná vačková hřídel - přesnou specifikaci nevím
blok 742.136 - úprava pro zástavbu vložek 78mm
hlava 742.136 - úprava sacích kanálů + zarovnání
To vše zhruba za 23 000 Kč.
Saky: nechci Ti brat iluze ale za 23000Kc postavis tak akorad to co jsi popsal bez prevrtani. .prevrtani pocitej jeste minimalen plus 12 za nejlevnejsi mozne pouzitelne pisty, vlozky krouzky atd.. az treba po 25za profi dily..
Tady tvrdíš, že stačí 8 tisíc. Jednou je to za 23tis. jednou za 8 tis. Tak jak to je?
Pohan Takže k Fabii 1,4 v motoru 742.136 + úprava na vrtání 78mm (objem 1490 ccm):
kliková hřídel + ojnice - Fabia
písty + vložky 78mm - výroba na zakázku
jiná vačková hřídel - přesnou specifikaci nevím
blok 742.136 - úprava pro zástavbu vložek 78mm
hlava 742.136 - úprava sacích kanálů + zarovnání
To vše zhruba za 23 000 Kč.
Saky: nechci Ti brat iluze ale za 23000Kc postavis tak akorad to co jsi popsal bez prevrtani. .prevrtani pocitej jeste minimalen plus 12 za nejlevnejsi mozne pouzitelne pisty, vlozky krouzky atd.. az treba po 25za profi dily..
Tady tvrdíš, že stačí 8 tisíc. Jednou je to za 23tis. jednou za 8 tis. Tak jak to je?
12:48:26
14.05.2004
14.05.2004

Saky
ze se postavi 15ka s vrtanim 78 za 23tisic jsem nikdy netvrdil.. za 23je cena tak 136ky s fabiackym strevama komplet i s praci ze dostanes celej motor..
cena 8000 je jen za sadu pistu vlozek a kliky s hlavou z fabie vsechno ostatni uz ten clovek ma a pocitam ze si to postavi sam.. ono mu tam jeste pribyde tak 3000 za dily jako tesnnei rozvody gufera olekj atd..
a pokud by chtel jeste upravt hlavu a vacku tak je to 3000 za vacku a 3000 za hlavu.. plus prace 3000 tak uz ses na nejakejch 20ti a kdyz pripocitas cenu 136kovyho motoru vcetne sani karbecu rozdelovace atd to je tak 6000 tak ses na 26000 kc stejne tak jako za komplet motor jsem psal 23 ten byl bez vacky a hlavy.. taze to vychazi porad jakkstaks stejne...
nicmene kdyz nabidnu motor za 23 tak si kazdej rekne ze je to drahe, pokud nabidnu jen vnitrnosti s tim ze si to kazdej postavi sam tak je to pro nekoho zajimavejsi..
cena 8000 je jen za sadu pistu vlozek a kliky s hlavou z fabie vsechno ostatni uz ten clovek ma a pocitam ze si to postavi sam.. ono mu tam jeste pribyde tak 3000 za dily jako tesnnei rozvody gufera olekj atd..
a pokud by chtel jeste upravt hlavu a vacku tak je to 3000 za vacku a 3000 za hlavu.. plus prace 3000 tak uz ses na nejakejch 20ti a kdyz pripocitas cenu 136kovyho motoru vcetne sani karbecu rozdelovace atd to je tak 6000 tak ses na 26000 kc stejne tak jako za komplet motor jsem psal 23 ten byl bez vacky a hlavy.. taze to vychazi porad jakkstaks stejne...
nicmene kdyz nabidnu motor za 23 tak si kazdej rekne ze je to drahe, pokud nabidnu jen vnitrnosti s tim ze si to kazdej postavi sam tak je to pro nekoho zajimavejsi..
12:21:06
14.05.2004
14.05.2004

PeterP136
Nevie niekto preco sa tie vlozky "utopia"? aby som vedel coho sa pripadne vyvarovat.
11:59:16
14.05.2004
14.05.2004

Saky
facko nekupuj dej tam streva z fabky-) komplet streva s klikou a s hlavou tak za 8000 jen das a slozis a jezdis a jeste mas vetsi objem a kroutak nekde jinde..
11:41:30
14.05.2004
14.05.2004

Marek N.
Tak je hlava dole. A jsou to utopený válce jeden dokonce o 2 stovky. 
Bylo mi řečeno, že nejekonomičtější by asi bylo koupit motor z FA. Páč jinak se to rovná v podstatě generálce za údajně 17-18000,-

Bylo mi řečeno, že nejekonomičtější by asi bylo koupit motor z FA. Páč jinak se to rovná v podstatě generálce za údajně 17-18000,-

10:58:10
29.04.2004
29.04.2004

martyCZ
-> Saky: jj, a maznout to nakou barvou, ja to mam v barve karoserie, kterou uz de-facto nemam ;o)
10:56:24
29.04.2004
29.04.2004

martyCZ
-> Marek: nevim, ja klikam na nick ptz. jsem lenivy odscrollovat :o) ted jsem trefil tvuj :o)
09:03:56
29.04.2004
29.04.2004

Saky
ale pokud to budes delat tak musis taky spravne usadit vlozky... -)
06:55:04
29.04.2004
29.04.2004

Marek N.
Dík všem za radu.
Na třetího května jsem se domluvil s jedním mechanikem. Tak to ještě zkusím jestli by to bylo jen těsnění. Jinak mě docel zaujala myšlenka klika+vložky+válce z Fabie (ale zatím jen uvažuju).
Na třetího května jsem se domluvil s jedním mechanikem. Tak to ještě zkusím jestli by to bylo jen těsnění. Jinak mě docel zaujala myšlenka klika+vložky+válce z Fabie (ale zatím jen uvažuju).
23:35:26
28.04.2004
28.04.2004

D.J.Vlasta
Marek N :Ja bych to videl spis na tom jak rikal Baghira,ze jsou spatne udelany presahy valcu a nebo spis spodky valcu v bloku.Pri vymene valcu se musi dosedaci plocha peclive osoustruzit a potom se tam vkladaj medeny tesnici a zaroven vymezovaci krouzky.Pokud to delal nekdo na kolene bez vybavy,tak bych se nedivil ze to bude tim.Kdyz jsem mel motor na generalce a prisel z te dilny,tak musej byt valce provizorne dotazeny sroubama,aby se nemohli pohnout,nez se tam da hlava.Ted mam u sluzebniho Renaultu expres (diesel) ruplou hlavu,dela to docela dobry divy.V zime to netopilo a kdyz nemam povoleny vicko na expanzce,tak se to natlakuje,ze se nafouknou hadice jak balon a brzy by to asi nekde ruplo.Navic po nastartovani nebo kdyz to dlouhou dobu bezi na volnobeh,tak vynechava jeden valec,protoze se do nej tlaci voda a huli to jak starej nakladak.
22:07:00
28.04.2004
28.04.2004

Marek
-> martyCZ: to melo byt asi -> Marek N.:
18:57:38
28.04.2004
28.04.2004

martyCZ
-> Marek: stejny problem na 130 delala praskla hlava. rozhodne bych nesel do favo motoru, ptz. je prakticky stejny jak ten tvuj. co bych mozna zkusil je (jak uz psali lidi predemnou) sundat hlavu a kouknout na tesneni jestli neni praskle nebo podfoukle, pripadne zkusit jinou hlavu (treba z fava) s novym tesnenim. pokud tomu nerozumis nebo nemas vybaveni najdi si nejakeho schopneho mechanika (zadny autorizovany servis ale borca co tomu rozumi) a promluv s nim
je fakt ze 742.136 ma predepsane jine vicko (0.08MPa misto 0.04MPa), ale to tam je predepsano kvuli vyssi teplote termostatu (88°C misto 80°C).
je fakt ze 742.136 ma predepsane jine vicko (0.08MPa misto 0.04MPa), ale to tam je predepsano kvuli vyssi teplote termostatu (88°C misto 80°C).
13:45:08
28.04.2004
28.04.2004

Marek
taky bych to vidle na tesneni pod hlavou a muzou byt i utopen vlozky a ta hlava je z hliniku a pry kdyz se uvari tak by se mohla trochu zkroutit, takze pak muze prisavat. Ja bych vyndal termostat a jestli to bude dobre chladit tak se to urcite zavzdusnuje. ja mel jen tesneni a pak to bylo OK
13:33:40
28.04.2004
28.04.2004

King
To opravdu vypada na tesneni pod hlavou, jk psal Baghira, staci jednou uvarit a je vymalovano. Myslim, ze u 742.13x i fava je klasikou, ze se utopej vlozky valcu a podfouknuti tesneni je potom jenom otazka casu. Tragedii je, ze cast automechaniku si problematikou utopenych vlozek moc vrasky nedela. Pred investici do favomotoru, cimz se mj. dostanes do ilegality, bych nejdriv schodil hlavu (motoru :) a podle toho se rozhodnul....
13:06:16
28.04.2004
28.04.2004

Luděk
-> Marek N.: typuju to na těsnění pod hlavou,ale když vyčistíš chladič (resp. koupíš nový),tak taky ničemu neublížíš,ale kvůli chladiči by se to nezavzdušňovalo,jinak oproti 742.136 nebudeš mít v 781.136 žádnou výhodu
12:33:57
28.04.2004
28.04.2004

Racyk
taky si myslím že to bude to těsnění bo bráchovi i kámošovi se to sem tam uvařilo a jak vyměnili těsnění pod hlavou, tak OK a to si bracha zprvu myslel, taky že je chladič nějaký divný, když ho vypucoval, tak to nebylo o nic lepší, zkoušel jezdit i bez termostatu, ale to zas nezahřál (chladič fakt chladil:)) a jak to přetěsnil, vše až do ted OK a jezdí denně
12:24:08
28.04.2004
28.04.2004

Baghira
-> Marek N.: A neudělal blbě to těsnění na hlavě, nebo ty písty? To že se to zavzdušňuje ukazuje na fouklí těsnění, nebo blbě udělaný přesahy vložek na válcích...bych řekl. Ten zanešenej chladič, je možná na začátku toho všeho. Každopádně téměř každé uvaření na hliníkový hlavě znamená i budoucí fouklí těsnění.
12:22:30
28.04.2004
28.04.2004

Racyk
a nebude to tím, jestli je špatné těsnění pod hlavou, jaksi jsem to ted v tom rychlo čtení neviděl, že bys ho v dohledné době měnil, i když asi jo, ale mohl si natrefit na vadný kus a vaření je světě..
11:34:15
28.04.2004
28.04.2004

Mysirda - zrušená registrace
jo kamosovi to taky delalo a byl z toho uz zoufalej, vzdycky do 15 minut jizdy mu to zaclo varit, tak zkusil vyndat vnitrek termostatu a v pohode, soce mu teplota neska nad 60 stupnu ale jak koupil novej tak zase jezdi uplne normalne. Myslim taky ze to bude spis chyba nekde ve vodnim okruhu nez v motoru.
11:23:08
28.04.2004
28.04.2004

Komár 1981
Sakra, to je ale srani s chladici soustavou, co? No nezavidim ti to! V Praze si ted znami otevreli servis. Jsou v Michli, jestli vis, kde se spojuje ulice Hadovita a Michelska, je tam v Hadovity dum Sue Rider, tak v tech mistech. Umej makat, alespon s mym autem nemaj problem, ale rucit za cizi praci nemzu, ze... tak kdybys chtel zkusit neco noveho. Myslim, ze za praci chtej 250 na hodinu, ale nejsem si 100% jistej. Majitel delal prijimaciho technika v aut. serivsu skoda, jezdival zavody, da se s nima mluvit. Popr. poslu blizsi info na mejl. ahoj
11:08:32
28.04.2004
28.04.2004

Martin
-> Marek N.: Měl jsem podoblé problémy se svojí 105tkou a nepřešly do doby, dokud jsem nevyměnil chladič. Zřejmě byl už zanesenej a nestačil chladit. Zkus ještě takovou trošku prasárničku a vyndej termostat úplně. Teplota by teoreticky neměla překročit 60°C. Pokud jí překročí, tak bych to tipnul na ten chladič.
10:46:44
28.04.2004
28.04.2004

Marek N.
Když jsem ho koupil cca 3 a půl roku tak jsem měl poměrně klid, ale původní majitelé s tím asi moc nejezdili protože měl nalítáno 56 000 a po roce když to začalo blbnout tak šel z trubek takovej sajrajt, že to svět neviděl. Z počátku bylo v háji víčko. Vzhledem k tomu, že už nešlo sehnat nové, tak jsem to řešil expanskou z Felcky. Chvilku jsem měl pokoj teplota i v parným létě v pohodě. Pak to zase začalo proplachoval se systém (jen talkem vody) a zjistilo se, že bylo fouklí těsnění a pro jistotu se stáhla a srovnala hlava. Od tý doby je to nějak v háji. Loni na dálnici mi to uvařilo, ale ještě jsem dojel Vsetína a zpět a hned druhý den k mechanikovy. Ten zjistil, že mám prasklý kroužky a tři písty. Vyměnilo se to plus při té příležitosti i rozvody. Ale od tý doby se to častěji a častěji zavzdušňuje a vaří to aniž bych jel nějak rychle (cca 100 Km/h). Rozhodl jsem se jednak ke změně mechanika a ještě se musím rozhodnout co s tím. Nějak už mě nic nenapadá vyměnil jsem tři termostaty během jednoho roku, proplétaný hadice jsem taky vyměnil za nový.
10:11:35
28.04.2004
28.04.2004

Baghira
Taky bych spíš hledal chybku někde u vodní pumpy nebo v okruhu než v motoru...
10:02:16
28.04.2004
28.04.2004

Vojta - zrušená registrace
Myslim ze zrovna do 136 motor z Fa neni zadny problem dat a stou cenou bych to nevidel taky tak zle. Motor koupis podstatne levneji (zalezi v jakem stavu samozrejme) a za 5000 ho nechat zabudovat....no nevim
Jak psal SAKY nebude to v necem jinem? Mam taky 136 a jeste ani jednou jsem nevaril a to mam pomerne dost nalitano i kdyz mam nedavno menene pist. krouzky, sale, kliku, rozvody, hlava sice neni snizovana ale s teplotou naprosto bez problemu. Termostat mam novy.
Jak psal SAKY nebude to v necem jinem? Mam taky 136 a jeste ani jednou jsem nevaril a to mam pomerne dost nalitano i kdyz mam nedavno menene pist. krouzky, sale, kliku, rozvody, hlava sice neni snizovana ale s teplotou naprosto bez problemu. Termostat mam novy.
10:00:18
28.04.2004
28.04.2004

Giacomo
Odkud jsi? .....taky bych bral ten blok...ale uznávám,že Komár byl rychlejší 

09:52:58
28.04.2004
28.04.2004

Marek N.
Případně pokud by někdo věděl o spolehlivém a schopném mechnaikovy v Praze, který opravdu umí a není to vyžírka tak mi dejte vědět. Dík
09:52:49
28.04.2004
28.04.2004

Saky
a je to urcite motorem? abys nedal jinej motor a nebylo to to samy.. termostat chladic trubky atd jsou OK?
09:43:39
28.04.2004
28.04.2004

Komár 1981
Tak kdyby ses toho motoru chtel zbavit, dej mi urcite vedet, protoze bych potreboval blok. Diky.
09:38:04
28.04.2004
28.04.2004

Marek N.
Chtěl bych se zeptat všeobecného fóra kde bych sehnal nějaký obsáhlý návod na zástavbu motoru Favorit do Rapida 136. Rampuch je v dobrém stavu, ale motor pořád vaří a to je srovnaná hlava před rokem. V listopadu 2003 měněný kroužky s písty (praskly) měněný rozvody a teď o veekendu mi to opět uvařilo.
Už s tím nemám trpělivost. Vzhledem k tomu, že namám garáž kde bych si s tím mohl hrát tak mi připadá finančně nejméně náročný koupit FA motor do 5000,- a za dalších 5000 ho nechat zabudovat a doufat, že bude pokoj. 

