Kdo přerazí qualitně číslo motoru ?

prohledat
106 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 27.04.2004 do 01.05.2004, založil/a
řadit dle data
23:26:26
01.05.2004
Alan
-> Gryzly: No koukám ta poctivost se někdy moc nevyplácí(to svícení).Taky sem si řikal jestli mám svitit či nemám ale když uviděj ty moje mo¨drý žarofky tak nevim co by na to řekli 8 tak rači nesvítim a nebo to před polišema vypínám1
23:19:56
01.05.2004
Gryzly
-> Alan: Normálka uvěřili mě, ale byli to normální poldové z okrsku a né dopraváci. Stavěli mě proto že jsem jel v létě ve dne s rosvícenýma světlama a jedno mi nesvitilo.
23:08:59
01.05.2004
Alan
-> Gryzly: A co švestky na to?protože taky nemám číslo v TP a na motoru žadný neni tak me to zajíma dikes1
22:41:09
01.05.2004
Gryzly
-> Luděk 29.04.04 09:46:03: Jaká výztuha v levo dole na motoru? už jsem o ní cosik slisel ale namám představu jak to vypadá. Nemáte někdo fotku?

Já mám Favo motor z roku 90. Je tam číslo motoru i typ naraženej klasicky na čele bloku schovanej za rozdělovačem a waser pumpou. a na přírubě waser pumpy mam plošku na číslo, ale jen takovou úzkou jak na starších motorech. Když mě stavěli poldové tak koukli že v techničáku není číslo motoru jen typ, tak mi řekli at to otřu tak jsem jim to otřel a řekl, ře to číslo je v TP vymazané a na motoru žádné číslo není. A hotovo.
10:39:04
01.05.2004
Peklo-Evo-Luboš
-> Jirik: Normalne treba bateriovou kyselinu. popatlej to tim, ono to zesedivi, jak je motor teplej, tak to hezky reaguje. Az to vyschne, tak to pretres hadrikem a jestli to jeste porad bude svitit, tak to uprav znova, nebo tam dej trosku "sajratku" z nejspodnejsich partii motoru...
14:15:27
29.04.2004
Alan
-> Martin: tak to jo vono to vyznělo jako že si tam byl s tou tvojí
14:13:17
29.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Bych to nománě přebouch a polakoval zase nějakou farbou a poznaj nic. 3
14:12:06
29.04.2004
Martin
-> Alan: Ne zatím ne, to bylo s pracovní 105tkou, ve který jsem měnil motor 105 za 105, ale nechtělo se mi na DI to předělávat.
Se svojí 125kou pojedu se 120covým motorem, aby nebyly zbytečný problémy.
14:07:54
29.04.2004
Alan
-> Martin: hele počkej tys jel s tim favo motorem na stk?9
14:05:00
29.04.2004
Martin
Já jsem to číslo nejprve zbrousil malým pilníčkem a dočista zabrousil jemným smirkem, aby nebyly vidět rýhy po pilníku. Pak jsem si vzal kousek hliníkového plíšku a asi 2x jsem si zkusil cvičně to číslo vyrazit. Kupodivu na ostro jsem to trefil napoprvé.
A ještě taková drobnost. To číslo jsem razil den před technickou. Pak jsem to číslo, aby nesvítilo, potřel trochu vazelínou a nechal na to napadat trochu prachu a jiného sajrajtu. Ale kdyby někdo to číslo utřel, tak se blýskalo jak psí koule 1. A když jsem přijel na STK a otevřel motor, tak jsem si všimnul, jakej jsem blb sklerotickej, protože ve žlábku ještě ležel pilník 3. Naštěstí ten člověk jenom mrknul, jestli tam to číslo je a ani ho nekontroloval.
14:02:21
29.04.2004
Alan
-> Jirik: No právě máš ho moc čistej tam poznaj i jestli tam nemáš i třeba jinej šroubek3 no a po vyražení toho čísla bych to číslo malinko zapatlal aby získalo takovou tu patinu,aby vypadalo že je tam od výroby,protože když ho vyrazíš tak ty nový čísla budou hrozně svítit
13:56:12
29.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Tak koukni jak tady vypadá muj rotor, nejsem prase. 4
13:50:13
29.04.2004
Alan
-> Jirik: no lepší než kyselina je kvalitně zavolejovanej motor doporučuju pak je nebude zajímat ani číslo když ho budeš mít zapalany volejem,myslíš že by na to šahly?ne ani náhodou ti by si ruce neušpinily1
13:43:29
29.04.2004
Jirik - zrušená registrace
A co když vyrazím číslo a pak to zamáznu chlebem ? 3 Poznaj to ?
Jakou kyselinu ?
13:39:43
29.04.2004
Peklo-Evo-Luboš
-> Luděk: Kdyz budes delat na STK a prijede tam borec s uzovkou, ktera sice vypada hezky, ale nema vymazany cislo z TP a to cislo souhlasi i s motorem, budes koukat po vyztuze ? Ja bych na to teda ani nemrknul, stejne jako na to nemrkli ty lidi tam. ( treba i proto, ze kdo z nich si pamatuje v jakym typu auta jsou ktery vyztuhy..) Ale hadat se nebudu, protoze mas samo pravdu. Jeste me muzes klidne namitnout, ze jsou na hlave takovy cislicka, a chytrej STkac pozna ze to je bla bla bla...ale kdo po tom dneska jde ?!-> Jirik: Ohledne toho prerazeni. Chce to stary cislo vycistit, kladiveckem trosku pobouchat, vzit jemnej pilnik a v ruce (!) obrousit. Pak na to do puvodnich pozic vyrazis cisla. Na hvezdicku si udelej pripravek. Ma v pristredku kolecko, takze na tom pripravku musis udelat takovej zoubek. Na to prijdes sam. Jo a tu hvezdicku si vyzkousej ! My jsme ji trefili az tak na poosmy...3 Jo a pak to trosku popatlej kyselinou, at to zasedne a neni poznat ze je to prerazeny...
12:59:01
29.04.2004
Baghira
-> Jirik: U těch 130cek jsou ty hlavy trochu problém, ta 105 se dá sehnat tak kolem 2000-2500 kč. Díky konstrukci je tam prasknutí hlavy po jednom uvaření naprosto normální věc.
10:40:53
29.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Tj. čeká až přijdu já ? 3
10:39:02
29.04.2004
Luděk
-> Jirik: yes a proto jsem u motoru 742.130 vyměnil stírací krožky a těsnění pod hlavou,vanou a dal duralový víko na tyčky co zdvihají ventily a čeká,až přijde jeho čas4
10:21:38
29.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Alébrž du hast Japida a tam mit original pohoňovacím ústrojím 136 nejni problém.
10:07:38
29.04.2004
Luděk
-> Jirik: mám tam novou 3k km (motor měl najeto necelých 80k km),ale nechtěl jsem ho trápit na LPG,taxem implantoval 742.136
09:57:41
29.04.2004
Jirik - zrušená registrace
A jak je to s úpravama těch 105kovejch hlav když se 130ková pos... ?
09:56:09
29.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Jsi mě předběh. 4
09:54:53
29.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Jinak u mě na STK měli taky potíže poznat co je to za motor. Prostě na to čučeli ze všech stran a podle zvuku (laďák) a odpichu soudili že to 105ka není ani omylem. 4 Takže by se asi po nějaké podobné laboraci nedivili.
2 Luboš Peklo: a kde jsi to nechal přerazit ?
Je to překlepnutí nějak poznat ?
Jinak mám ještě ouzkej nálitek na přírubě vodní pumpy a 130ky měli asi už ten vysokej i s typem motoru, nebo ne ?
Odfrézovat ? Ale aby to bylo rovně.
09:52:50
29.04.2004
Luděk
-> Jirik: aha,takže chceš můj 130tkový motor,co mám v garáži u souseda ;-) (má ještě malej nálitek)
09:51:05
29.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Já mám r. 83 a mám taky plnoprůtok a novej typ karbecu a ovládání. A dokonce to má i hřeben. 4
09:49:56
29.04.2004
CHIP
-> Luděk: No neco podobnyho jsem chtel zrovna napsat ...
09:46:03
29.04.2004
Luděk
-> Peklo-Evo-Luboš: což je sice krásná věc,ale při pohledu na motor vlevo dolů na tu výztuhu musí být každýmu,kdo tomu jenom trochu rozumí,jasný,že je to 130tka jako vyšitá ;-)
09:34:34
29.04.2004
Peklo-Evo-Luboš
-> Jirik: Cau.Jestli o to jeste stojis, tak ti povim jak to mam ja. Ja sem daval do uzovky 130ku. Jednak proto ze myslim ze oproti favu je zhruba na stejny vykonovy urovni a jednak proto, ze ma stejnej blok a 5ti kanal, takze to vypada stejne jako 105ka se SEDRem.Cislo jsem prerazil na 105ku, na hlave cervenej flek predelal na cernej 105kovej a kazdej se divi, jak ta 105ka jede 3 . A na STK vedi, ze i 105ky mely od urcitiyho roku plnoprutokovej filtr takze je to v pohode. Navic na tom motoru je stejny cislo jako mam v TP (pac jsem ho schvalne nenechal vymazat), takze vsichni policajti se kouknou do TP , pak na cislo motoru a tim to konci....
22:18:14
28.04.2004
Jirik - zrušená registrace
4 oko: naohýbání nových vlastních držáků (ouzkých), podložky pod držáky, vyřezání části "brejlí" na zadní stěně, úprava výztuhy chladiče, úprava držáku blinkrů, zúžení blinkrů - každý o 2 cm, světla Fiat bez parkovaček, hrnce nové PAL. Postupně se to dělalo včetně barvení upravovaných částí cca 2 měsíce jak to časově vycházelo, vědět jaká to byla rasovina, taxem se na to vyprt, holt daň za eMkové blikny. 4
2 Kankunen: kliky jsou leštěné nerez (origo užovka), víčko od Tunerů 1 & 2, pružiny HP (snížení jsem nepočítal, nedokážu říct, ale sedlo to cca o 7 - 8 cm), plynokap. tlumiče, podkladovou desku přístrojovky jsem vyráběl sám, provlíknutí náhonu byla taky labuž, ikonky (kontrolky) jsem použil původní, ty co chyběly jsem ukraď na vrakáči 3, zadní světla Ascona ´76, mlhovku mají v sobě.
17:06:24
28.04.2004
Roupik
Jak jsi vytvořil to 4oko vepředu???4
15:12:51
28.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Nevim jak to bude, počebuju to umejt (1x mě chytnul déšť a je to kuli ulpělému prachu flekatý + zacákaný na bocích), přeleštit, pak načernit nárazníky, pak se seru s těma zrcátkama a pak počebuju ještě do servisu na to převážení kol, páč s nevyváženejma kolama nikam nejedu, musel bych jet pak buď 90 a nebo 120, aby mi to nebrnělo do klepet. A pak taky počebuju nalepit ten tmavej pruch na předňý skvo, hehe 3
14:34:23
28.04.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: Hele ber to tak, že já mám taky starýho žlutýho sráče a dokonce bez kol a mám to tu taky4 A co ten pátek?
14:23:06
28.04.2004
CHIP
-> Jirik: No on Ludek se nechlubi, protoze zatim nema cim ... Bude lak a Ludek sem auto jistojiste umisti ...
Jinak tou fotkou co sem dal U-Geen jsem se opravdu pobavil .... parada ...3 1
14:23:03
28.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Ale chlapci, kdopak by tam byl zvědavej na starej žlutej sráč 1 Za městem kam nejezdím často a nemám tam očíhnutý díry jezdím pomalu, páč bych nějakou nerad vymet a nebo narazil disk. Takže jezdím tak 100 a převážně dodržuju předepsanou rychlost. Kdo ji překračuje si zbytečně koleduje a budí pozornost.
14:16:45
28.04.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: Si děláš srandu ne - do Běšin pojedeš, neb si pro tebe zajedeme, ale né že poletíš furt 150, to bych ti se zelenkou nestíhal :o)) Hele jedeš v pá na sraz - minule to bylo super ne?? Hlavně ta exhibice9
14:16:44
28.04.2004
Giacomo
-> U-Geen: hmmm....tak mi to trochu ulitlo noooo.. mel jsem pocit,ze jsem to na necem takym videl...holt u nas na sidlisti takovy karky nejsou - je to sama fabka,octavka,peugot,daew o,atd. proste asi dostatecne neocenujou deutsch auto :o)) a taky starou dobrou ceskou shade 1
14:10:42
28.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Tuner 2 a Mattess ví kde mám garage.
Ještě zvážím, zda se mezi vás do galerie vměstnám, Luděk tam třeba taky nejni a přispívá. Možná to nafotim, až budou nový zrcátka a nejlíp nějaký ty chromový bumpery. Teď kvůli Běšinám prošvihnu burzu, kde bych mohl k něčemu pěknýmu přijít, tak ještě zvážím zda dám přednost burze a vidině nárazníků (protože ty prodám vždycky) a nebo srazu na jeden den. 4
14:04:36
28.04.2004
U-Geen
-> Jacob: on je (s)opel ascona made in japan? :-)
14:01:59
28.04.2004
Luděk
-> Tuner#2: prej někde na periferii,snad Milda by mohl vědět,někdo mi jenou psal po ICQ,že ví,kde má Jiří tu garáž,ale už si to moc nepamatuju8
13:56:36
28.04.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luděk: Však já mu to říkám pořád a on tomu nechce :o)) kdybych tak jenom věděl kde bylí....4
13:50:55
28.04.2004
Luděk
-> Jirik: soused má raznice,který jsou úplně stejný,jako čísla na škodováckým motoru,ale nevím,jestli to má cenu dělat na autě,který má tak zrezlý nápravy4,ehm. to že je zlatá barva?7
jinak,chlubit se s posunutým teploměrem (doleva) a tachometrem (doprava),to umí každý,ale faktem je to,že kdyby jsi dal tu svoji popelnici do galerie a učinil k ní pořádný popis,že by se mnoho diskuzí a polemik stalo naprosto zbytečnými4
11:42:52
28.04.2004
Giacomo
-> Kankunen: tušim,že ty světla jsou z nějakýho japonce bo tak.....a propo kdysi se tu válel link na zadní světla (snad i s čelem?) z mercedesu.Vypadalo to cool.....nemáte s tím někdo zkušenosti??
11:30:53
28.04.2004
Kankunen - zrušená registrace
Teď mě ještě napadá, z čeho jsou ty zadní světla ? vypadjí tam skvěle, jak na STK a kde máš mlhovku ?
11:26:38
28.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Do galerky to dávat nebudu, za chvíli se na tohle téma zapomene a bude zase klid po pěšině. Na to nafocení by stačil foťák co mám. Jsem s ním spokojenej. Tady to ujelo trochu při kompresi. 4
11:18:12
28.04.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: Jsem moc rád, že jsi sem dal foto - vidíš kolik je tady těch kladných a pochvalných reakcí... Koukej to dát už do galerky - tady to né všichni najdou - já taky nečtu všechny příspěvky. Pokud by jsi chtěl, tak by šlo se někdy domluvit a nafotit to digitálem v lepší kvalitě - ve skutečnosti je to opravdu lepší...
11:16:30
28.04.2004
Martin
-> Jirik: Mno, to je taky zajímavá otázka. Že bys jako myl motor před STK a drhnul si to tak důkladně, že si smyl číslo 3 ? Nevím, jestli je třeba, aby motor měl vůbec nějaké číslo, když nemáš číslo evidováno v TP. Zkus se poptat na nějaké STK či na DI.
11:11:56
28.04.2004
Jirik - zrušená registrace
To je teprve hudba budoucnosti (snad), zatím rozhazuju sítě kdo co ví a má.
Překlepávalo by se samozřejmě celé číslo.
Celkem by mě zajímalo, co by mi kdo mohl říct, dyž bych měl číslo zabroušeno a v techničáku vymazáno. 9
11:02:45
28.04.2004
Martin
-> Jirik: No kdybys jo moc nemohl nikoho sehnat, tak bych si teoreticky mohl ty raznice od známého půjčit. Sám jsem přerážel čísla už dvakrát a žádná sranda to není. Já tedy přerážel komplet celé čislo, s tím typem by nemuselo být tolik práce.
10:47:40
28.04.2004
Jirik - zrušená registrace
Já vim že máte všichni ty raznice doma a nechcete mi ji pučit ni poradit.
Takže jsem se urazil, vypíchnul jsem si oči a uši a už s váma nemluvim. 3 3 3
09:54:15
28.04.2004
Kankunen - zrušená registrace
Ty vole, ta je hustá. Proč ji tady nemáš ?
Bez těch spojlerů a křídel to vypadá fakt pěkně. Z čeho jsou ty kliky a víčko nádrže /na druhém obrázku až dole/?
Ten zadek a profil vypadá prostě výtečně.
líbí se mi ty detaily, zadní větrací otvory v čele, chromové kličky, jak udržuješ ten motor tak čistý ? O kolik to máš vpředu sníženo, jaká je dýlka těch pružin ? stejně tak nechápu jak sji narval ten tachometr doprostřed.
Doufam že až opravím tu svou shnilotinu, že bude aspon z poloviny tak pkná jako ta tvoje. Držím palce.
Extreme Tyres