no je potřeba si ujasnit hlavně několik věcí a to: 742jková skelet nemá žádný štítek,na kterém by to viselo a byl výměnný,ale jednoznačně evidovaný číslo,který je vyražený a je ve tvaru: TMB 1M2 XXX XXX a podle tohoto čísla je jednoznačně jasný,zda-li jde o úzký,nebo široký,nebo 130tkový,takže tam nemáš na čem kde ujet,takže možnosti jsou asi tak tyto:
1,převařit vystřížený číslo ze skeletu původního do skeletu používaného a změnit pouze barvu (třeba i majitele a tak)
2,přestavět na 130tkový papíry to celý auto,ale pak je jednodušší přetypovat svoje papíry na 130tku (ušetříš za převod a všechny ostatní záležitosti absolovuješ naprosto stejně
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pretypovani X zmena TP
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 26.04.2004 do 28.04.2004, založil/a
16:11:07
28.04.2004
28.04.2004

Luděk
16:06:31
28.04.2004
28.04.2004

Zero
To se musi jet na stk aby napsali zavadu.
To se nemuze jet na inspektorat a ric prestavba prepiste my to myslim ze tahle to delal muj tata.
A nebo si to preklepnout v garazi a zadeny papirovani koukal sjem nato slo by mozna stary cislo zabarvit a naklepnout novy par centaku pod stary a aby to nebylo tak napadny tak rovnou pretrit kufr.
To se nemuze jet na inspektorat a ric prestavba prepiste my to myslim ze tahle to delal muj tata.
A nebo si to preklepnout v garazi a zadeny papirovani koukal sjem nato slo by mozna stary cislo zabarvit a naklepnout novy par centaku pod stary a aby to nebylo tak napadny tak rovnou pretrit kufr.
15:55:07
28.04.2004
28.04.2004

Sušenka
No, to je to. Mne rekli, ze cislo karoserie prepsat nejde, a proto to musim vyresit oficialni prestavbou. Jinam bych jel, ale stehovat se kvuli tomu nebudu :-(
15:41:30
28.04.2004
28.04.2004

Martin
-> Crisp: Tak to jsi musel narazit na nějakýho echtúřednickýho blba. Zkusil bych to být tebou jinde, nebo se alespoň jinde zeptej, jak to tedy je. Kupní smlouva jako doklad o nabytí musí stačit. Jen nechápu, proč chce štítek staré kasle a co na tom má trvat měsíc ???
Bráchův postup byl následující :
Jel s autem na STK s papírama, které absolutně neseděly. Tam mu do vážných závad napsali nesouhlasící číslo kasle, motoru a barvu karosérie. Tak se sebral a jel na Bohdalec, kde jim ukázal kupní smlouvu na kasli a motor, zaplatil myslím 10Kč a oni mu to po vyplnění malé žádosti přepsali. Pak následovala opět cesta na STK, kde zjistili, že už to sedí a vydali mu známky na 2 roky. Celé to bylo tak max. na dva dny. (jeden den na STK a na Bohdalec a druhý den na opakovanou STK)
Bráchův postup byl následující :
Jel s autem na STK s papírama, které absolutně neseděly. Tam mu do vážných závad napsali nesouhlasící číslo kasle, motoru a barvu karosérie. Tak se sebral a jel na Bohdalec, kde jim ukázal kupní smlouvu na kasli a motor, zaplatil myslím 10Kč a oni mu to po vyplnění malé žádosti přepsali. Pak následovala opět cesta na STK, kde zjistili, že už to sedí a vydali mu známky na 2 roky. Celé to bylo tak max. na dva dny. (jeden den na STK a na Bohdalec a druhý den na opakovanou STK)
15:30:35
28.04.2004
28.04.2004

Sušenka
-> Martin : Po mne chtel dolozit odhlaseni nove kastle a zpusob jejiho nabyti. A rozhodne vyzadoval stitek z te, na kterou jsem mel papiry. Pak mi rek, ze to bude tak mesic trvat a pak ze mi daj jako vedet. Tak zatim jezdim s jinym cislem kastle a pak to nekdy prevarim (mozna
)

14:43:17
28.04.2004
28.04.2004

Martin
-> Crisp: Měl by to být jen úřednický úkon. Potřebuješ k tomu snad akorát kupní smlouvu na tu kasli, nebo velký techničák, klidně kopii, nebo ustřižený. Brácha takhle přepisoval už dvě auta a vždy to bylo bez problémů. Je fakt, že už to bylo před nějakými 2 roky, tak nevím, zda se nyní něco nezměnilo.
14:27:40
28.04.2004
28.04.2004

Sušenka
->Martin : Libi se mi to "udelas zmenu cisla kastle"
-> Jacob : Musis mit hlavne stitek z ty, ke ktery mas papiry. Dale vi. co uz sem napsal. Me osobne na DI nasr***
-> Jacob : Musis mit hlavne stitek z ty, ke ktery mas papiry. Dale vi. co uz sem napsal. Me osobne na DI nasr***
11:04:23
28.04.2004
28.04.2004

Martin
-> Jacob: Prostě uděláš snad akorát změnu čísla kasle a motor si necháš vyškrtnout, neviděl bych v tom problém.
10:52:27
28.04.2004
28.04.2004

Giacomo
Myslíte že projde přestavba 105 M na papírech 120LS užovka(r.v.80) - je technicky změna k lepšímu,ne?
Teda problém je, že nemám štítek z tý 120 


07:34:07
27.04.2004
27.04.2004

Sušenka
Zasadni problem je, ze je nutno pozadat na oddeleni dopravnich agend tve poverene obce o prestavbu, nebot cislo kastle v technicaku zmenit nejde. Pokud je to eMko na eMko, tak ti to nejspis projde a pak si muzes oficialne nechat prerazit cislo a prenytovat stitek. Vzdycky ale existuje moznost, ze ti to neschvali, nebo ze to pak neprojde technickou. Takze pokud je ta kastle v dobrem stavu, doporucuji prevarit doma
(teda pokud mas celej ten panel s cislem, jinak to pozna i slepej
)


16:29:24
26.04.2004
26.04.2004

Martin
No nevím nevím. Při výměně kasle musíš každopádně na STK, kde ti napíšou do protokolu jako vážné závady nesouhlasící číslo kasle (popř. i motoru) a barvu. S tím pak musíš někam (v Praze je to na Bohdalci) kde ti přepíší číslo kasle a barvu. No a pak znovu na STK, kde ti dají známku a je hotovo.
Ale při té STK je možné, že ti to nepovolí, dokud nebudeš splňovat podmínky pro přestavbu na š136. Ale to už nevím. Brácha takto přihlašoval úplně jiné auto na koupené papíry a vždy to bylo v pohodě. Akorát fakt nevím, jak to je, když nesedí typové označení.
Ale při té STK je možné, že ti to nepovolí, dokud nebudeš splňovat podmínky pro přestavbu na š136. Ale to už nevím. Brácha takto přihlašoval úplně jiné auto na koupené papíry a vždy to bylo v pohodě. Akorát fakt nevím, jak to je, když nesedí typové označení.
16:24:46
26.04.2004
26.04.2004

Samantus
a nebudou pak kontrolovat auto? myslim jako cely? nebo to napise jen ta zenska do technicaku
16:21:40
26.04.2004
26.04.2004

martyCZ
-> Samantus: no myslim ze jde na ty papiry 136 nechat napsat cislo tve kastle jako jeji vymena
16:18:01
26.04.2004
26.04.2004

Samantus
chlapi mam dotaz:
jelikoz neoplyvam financemi a trpelivosti, chtel bych se zeptat co se vic vyplati: muzu mit za zajimavy peniz od jisteho skodovkare papiry na skodu 136 pokud bych na to chtel napsat svoje auto, tak jak mam postupovat?? muj nazor je : odhlasit nebo prodat svoje papiry + vystrizeny stitek z kufru a navarit na jeho misto stitek ze 136ky, namontit SPZ a zmenit majitele + barvu vozu (dela se v tomto pripade Evidencka??? co kdyz posnaj ze je to navareny???? uz sem kolikrat videl prebouchany cislo kastle velkejma XXXXXX a vyrazeny novy cislo vedle - toto delaj urady nebo to muzu udelat sam???) je tento postup lepsi nez legalni pretypovani, jak dlouho proces pretypovani trva a na kolik to celkem vyjde, jeste na svem aute nemam nic z uvedenych veci krome uzke vlecky a 4Q :-)))))))
ja si planuji ze si nejdriv udelam papiry tim zminenym prepisem na 136 (zmena OTP) a pak v klidu motor, brzdy, prevodovka, podle toho co sezenu drive, mam pristup ke zvedaku takze vyjmuti prevodovky a motoru nepovazuji za zbytecnou praci:-))))))
jaky na to mate nazor vy a prosim o vase poznatky z prestaveb, Tunemanuv postup uz sem cet....... Diky
jelikoz neoplyvam financemi a trpelivosti, chtel bych se zeptat co se vic vyplati: muzu mit za zajimavy peniz od jisteho skodovkare papiry na skodu 136 pokud bych na to chtel napsat svoje auto, tak jak mam postupovat?? muj nazor je : odhlasit nebo prodat svoje papiry + vystrizeny stitek z kufru a navarit na jeho misto stitek ze 136ky, namontit SPZ a zmenit majitele + barvu vozu (dela se v tomto pripade Evidencka??? co kdyz posnaj ze je to navareny???? uz sem kolikrat videl prebouchany cislo kastle velkejma XXXXXX a vyrazeny novy cislo vedle - toto delaj urady nebo to muzu udelat sam???) je tento postup lepsi nez legalni pretypovani, jak dlouho proces pretypovani trva a na kolik to celkem vyjde, jeste na svem aute nemam nic z uvedenych veci krome uzke vlecky a 4Q :-)))))))
ja si planuji ze si nejdriv udelam papiry tim zminenym prepisem na 136 (zmena OTP) a pak v klidu motor, brzdy, prevodovka, podle toho co sezenu drive, mam pristup ke zvedaku takze vyjmuti prevodovky a motoru nepovazuji za zbytecnou praci:-))))))
jaky na to mate nazor vy a prosim o vase poznatky z prestaveb, Tunemanuv postup uz sem cet....... Diky