Vypnutí motoru

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 25.04.2004 do 26.04.2004, založil/a
řadit dle data
17:41:08
26.04.2004
D.J.Vlasta
Ja mam ve 120 jeste uzovkovej motor s EDSRem,take bez ventilu,ale tady uz byl,protoze to byl ten novejsi typ.Ale zrejme se predchozimu majiteli povolil a vyklepal se zavit,tak je tam zatka.Samozapaly mi to nedela,ale zato kilo to v lete skyta porad,kolikrat ho musim taky zastavit pres rychlost.Jednou jsem videl i Karosu,nemoh to chcipnout,tak to musel zastavit pres rychlost.
16:50:48
26.04.2004
Boss
King..no zkus tak chcípnout bez brzdy auto blafající v garáži nebo v řadě aut..:o))
16:07:28
26.04.2004
Samantus
-> King2: spotrebu sem nestudoval a difuzory ti taky presne nereknu, 1. myslim 21 a 2. nevim, äle nema to ten stopventil, ale je tam zaslepka takze ho v nejblizzsi dobe sprznim
15:50:08
26.04.2004
King
2 Samantus: Jaky to ma difuzory ? A co spotreba? :)
15:46:55
26.04.2004
King
2 Boss: Mas castecne pravdu pravdu, ale na na zastaveni motoru blafajiciho na volnobeh staci spojka v soucinnosti se setrvacnosti hmoty auta. Nakonec to lze videt denodenne v podani ruznych pilotu, casto nejmodernejsich stroju....
15:13:20
26.04.2004
Samantus
-> King2: jo tak to mam tedka taky mam SEDR z 1203ky, ale jezdi to s tim jako dabel
13:43:04
26.04.2004
Boss
King..motor je potřeba zastavit brzdou v součinosti s převodovkou..4
Jojo,stovku sem tak chcípal běžně,ale když mi to udělalo poprvé,tak sem byl dost vyplašenej..:o))
13:18:13
26.04.2004
Komár 1981
-> King2: 3
11:24:59
26.04.2004
King
2 Saty: A pak je jeste varianta, ze ma nekdo starej karbec EDSR u kterejch z 90pct chybeji elmag. ventily odpojovani volnobehu, coz ve spojeni s nevhodne teplyma svickama a Specialem vytvari soustavu, kterou neni mozno zastavit pouhym vypnutim zapalovani :) Pak je nutno motor zastavit spojkou v soucinnosti s prevodovkou :)
19:05:08
25.04.2004
Alan
-> Saty: S touhle verzí bych souhlasil6
19:02:04
25.04.2004
Saty
Při vypnutí klíčku se odpojí kladné napětí z svorky č.15 na indukční cívce. Jo a jěště se uzavře elmag. ventil na karbrátoru (odpojí se od něj napětí). Při vypnutí klíčku se prostě odpojí od napětí všechno co je napíchlíé na pojistku č.2
18:57:15
25.04.2004
Zero
Jak to teda je?
10:01:46
25.04.2004
Alan
Hehe tak to teda slyšim poprvý dobrej vtip3
10:00:34
25.04.2004
jb
teda vetsi kravinu sem este neslysel 1 ty byt konstrukterem tak si to hodim jenom rpi vymene oleje nebo svicek
09:22:17
25.04.2004
Gryzly
Když vypneš klíček, tak vzadu na motoru je takový elektromagnet ( něco jak na startéru )a ten vyjede ven a nadzvedne výfukový a sací ventily. Tím pádem ve spalovacím prostoru není žádná komprese a motor přestane spalovat. Problém je když ten magnet zůstane viset, tak pak nemůžeš nastartovat. A je hrůza to celý rozdělávat. 3 2

když vypneš klíček tak přestane jít štáva do indučky.
00:36:53
25.04.2004
Kabal
ze by jiskra?
00:07:43
25.04.2004
Zero
Mozna blbej dotaz ale jak je u skodovky zarizeno ze se vypne motor?
U naftaku se vypne palivovy cerpadlo ale skoda nevim?
Extreme Tyres