Depa depa !
To je PRÁVĚ degraduje na tu nejhorší příčku v žebříčku sedadel, milej zlatej.
Je to dost nebezpečný, je od tebe koupit, my dobře víme, co se na nich válelo a co se na nich dělo :o)
Že jo, tina ?
A eště se chlub, že je máš ve stodole.... lezou po nich vaše zmutovaný myši a serou do nich slepitse. A ty jim pak dáš visačku "málo použitý a zachovalý" :o)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tunit 120 ?
prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 14.11.2002 do 21.11.2002, založil/a
21:39:54
21.11.2002
21.11.2002

Dan
14:23:27
21.11.2002
21.11.2002
rapid
joo panáčku, jak sem řek, než vá ty sedačky prodat tak je radši necham ležet ve stodole...
nezapomeň, že sem na nich seděl já!!! a to zvedá cenu... :o)
nezapomeň, že sem na nich seděl já!!! a to zvedá cenu... :o)
09:56:21
21.11.2002
21.11.2002
tina
a gdybyste neměli v autě na čem sedět tak řekněte rapidovi.........von se jich furt nemůže zbavit nebo žeby se už někdo našel???? :-)))
03:55:33
21.11.2002
21.11.2002
Rapid
teď sem si přečet reakce a souhlasim s klucíma :o)) Dane, tentokrát máš pravdu:o)))
120 nemá budoucnost!
120 nemá budoucnost!
03:51:43
21.11.2002
21.11.2002
rapid
stejně se to nevyplatí....
radši si kup favorita za 3 000,- a máš to....pak můžeš pomalu začít "tunit"
to je, jako by si chtěl zlepšit podvozek pořádnejma kolama a dobrym pneu a řikal sis, ale voni ty plecháče nejsou zas tak zrezlý a ty 165/80 maj ještě 3mm vzorek... tak plecháče vobrousim a natřu a pneu ještě 5 000km vydržej..............
buď chceš aby to jelo, nebo nee :o)))
jako když si pořídíš lepší sedačky. Vono se v těch rapiďáckech taky dobře sedí, ale když chceš sedět líp tak si stejně dáš jiný a nekoukáš na to!
tak to vidim já :o))) ale už sem taky dost utahanej:((( celej den tu kreslim a počítam hydromotor, tak možná melu kraviny :)))
tak to neber špatně) :o)
zdar
radši si kup favorita za 3 000,- a máš to....pak můžeš pomalu začít "tunit"
to je, jako by si chtěl zlepšit podvozek pořádnejma kolama a dobrym pneu a řikal sis, ale voni ty plecháče nejsou zas tak zrezlý a ty 165/80 maj ještě 3mm vzorek... tak plecháče vobrousim a natřu a pneu ještě 5 000km vydržej..............
buď chceš aby to jelo, nebo nee :o)))
jako když si pořídíš lepší sedačky. Vono se v těch rapiďáckech taky dobře sedí, ale když chceš sedět líp tak si stejně dáš jiný a nekoukáš na to!
tak to vidim já :o))) ale už sem taky dost utahanej:((( celej den tu kreslim a počítam hydromotor, tak možná melu kraviny :)))
tak to neber špatně) :o)
zdar
02:33:07
21.11.2002
21.11.2002
RM
Ze se motam do diskuze. Tak by me zajimalo, jak na 120vim motoru zacit, pac ja mam (Dane div se) tedle motor v dobrym stavu! Furt premejslim, jestli tam narvat neco jinyho, ale tohodle motoru by byla skoda...
16:59:19
20.11.2002
20.11.2002
zaky
Dal bych 135;6.Ma tuzsi kliku,bimetaly,8kanal,pev
nejsi blok,ventily...,to jsou veci ktere se ti hodi kdybys chtel vyhledove v budoucnu dal zvysovat vykon,tyhle motory totiz vic snesou.A ma to vyssi obsah,ja mam 1340ccm a to neni konecna,jde to dal...[ja uz ne,mam bobky].
14:26:33
20.11.2002
20.11.2002
Luděk
To Eva: jo radíš mu vcelku dobře,možná ho i trochu uklidňuješ a přesvědčuješ nad spásonosným motorem 120,ale pokud to bylo převrtaný na 1289 ccm,tak to má v sérii stejný výkon jako 136 (46 KW) o úpravách nemluvě. 8smikanál na 120 sežene velice těžko a aby měl smysl 5tikanál tak to chce udělat hlavu tzn. dát na dříky gufera a tvrzený sedla.což je nemalá investice,kterou má u 135,6 sériově zadarmo.Je to věc každého soudruha,ale když nechce jít do 135,6, tak je lepčí dát peníze do motoru,který má.Anebo si udělat 130tku,to na první pohled nerozeznáš.
09:48:32
20.11.2002
20.11.2002

Eva
2 Lukáš: to ne...5 tisic stala jen uprava hlavy... :-)))))) vyslo to asi na 11 tis. (a pravdou je, ze spoustu veci si pritel delal sam)
09:00:41
20.11.2002
20.11.2002
lukas
Eva - a kolik vas ten motor stal ??? :-))))))))))))) urcite ne 5 tisic :-))))))))))
08:54:21
20.11.2002
20.11.2002

Eva
2 Myšo: prodali jsme 120-kovej motor převrtanej na 130-ku a muzu ti rict, ze my 135-ce s lehcima upravama proste ujel na rozjezdu a to okamzite, takze se nenech znechutit, pokud jsi sikovnej, tak klidne 120-ku upravuj, pritel ji mel a vsichni "ti hrozne chytri" se seriovejma favoritama ve 120-kach mu nestacili, tak taky nechapu, proc ta ostra diskuze...a vyhnes se pokute, sebranymu technicaku a slibovanymu odtahu (viz. jeden muj kamarad z HK - okamzite favorita z auta vyndal a prodal a upravuje si 120-ku)
22:24:54
19.11.2002
19.11.2002
tina
to víš že to de ale musíš mít bambule, já mam 40, 45gdo má tak nedá, kámoš měl 38 a na vývoznim rapidu byl taky ale jenom jeden. Dyž zajdeš do rallybazaru v plzni tak tam je mívaj....
22:07:20
19.11.2002
19.11.2002

Dan
Hééémmmm, a gdepa se to dá eště neska sehnat ?
Daj se posehnat i různý velikosti Weberů ?
Daj se posehnat i různý velikosti Weberů ?
21:51:33
19.11.2002
19.11.2002
tina
joooo dyby to žralo jak tři svině tak to by blyla praráda....dyž jedu za 20 taxem celej šťastnej.:-)))
21:47:38
19.11.2002
19.11.2002
tina
Dan: já sem je nekupoval samotný - měl sem k tomu eště to sání (který mi 4x prasklo-taxem ho musel svařit) za 8500. Ale to eště nebylo tak nejhorší...
21:22:19
19.11.2002
19.11.2002

Dan
2 tina :jede to pak jaxvině, ale žere to jak tři svině :o)
Koliks dal za ty Wébery ?
Koliks dal za ty Wébery ?
11:08:53
19.11.2002
19.11.2002
Jirik
No dyť řikam pomálu to samý jako vy. Akorát s tim rozdílem že mu nenapadam 120ku.
A ty Myšo se na ně vyser, akorát si z tebe dělaj prdel a dej tam Fáva :o)
Hehe.
A ty Myšo se na ně vyser, akorát si z tebe dělaj prdel a dej tam Fáva :o)
Hehe.
23:05:26
18.11.2002
18.11.2002
tina
Dan: no a dyž místo pětikanálu dá 8 tak uš je to vo něčem inym.....to je pak hukot...jenže to už musí dát jiný karburátory a neni to úprava za 100 ale jede jako drak:-))
21:28:04
18.11.2002
18.11.2002

Dan
Cha chá, 120 v dobrým stavu ?!
Eště řekni z vrakáče....... he he.
Leda tak vod ňákýho dědy, cos tim jezdil na chaloupku jednou měsíčně.....
Nesmysl !!!!!!
Ať jedu za jakoukoliv starou škodofkou, sakumprdum fšecky smrdí a hulí jaxvině. Takže motor 120 v dobrým stavu = nesmysl. Dnes.
Přidávam se k ostatním, ladit 120 nemá smysl, ubohej pětikanál atakdále.....
Pokud naladíš 120, dostaneš se na výkon sériovýho Favorita. Mrhání času, energií a penězma. Dáš Favo a budeš jezdit jak dráha a bez úprav. A možná leckoho proženeš :o)
Eště řekni z vrakáče....... he he.
Leda tak vod ňákýho dědy, cos tim jezdil na chaloupku jednou měsíčně.....
Nesmysl !!!!!!
Ať jedu za jakoukoliv starou škodofkou, sakumprdum fšecky smrdí a hulí jaxvině. Takže motor 120 v dobrým stavu = nesmysl. Dnes.
Přidávam se k ostatním, ladit 120 nemá smysl, ubohej pětikanál atakdále.....
Pokud naladíš 120, dostaneš se na výkon sériovýho Favorita. Mrhání času, energií a penězma. Dáš Favo a budeš jezdit jak dráha a bez úprav. A možná leckoho proženeš :o)
13:09:27
18.11.2002
18.11.2002
Jirik
Jo, to jsem slyšel. Kdo jezdil se 110 LS, tak si jí nemohl vynachválit.
No, já bych se taky rozhodl v případě nutnosti GO pro motor Favorit, než opravovat stávající, nebo 120kovej. Finančně se to prostě nevyplatí. Ale pokud ti 120ka stačí a seženeš ji v pěknym stavu za pěkný peníze, tak proč ne. Já osobně na tom nevidim zas až tak nic špatnýho. Nevim proč jste se do něj kvůli tomu tak zostra naváželi. :o/
No, já bych se taky rozhodl v případě nutnosti GO pro motor Favorit, než opravovat stávající, nebo 120kovej. Finančně se to prostě nevyplatí. Ale pokud ti 120ka stačí a seženeš ji v pěknym stavu za pěkný peníze, tak proč ne. Já osobně na tom nevidim zas až tak nic špatnýho. Nevim proč jste se do něj kvůli tomu tak zostra naváželi. :o/
18:27:30
15.11.2002
15.11.2002

U-Geen
taky nechapu
a) objem nicim nenahradis
b) kdyz jinej motor, tak samozrejme s upravama
c) co treba 110LS? malinko papa volej ale zas ej to brus. popripade 120LS + erkova vacka
a) objem nicim nenahradis
b) kdyz jinej motor, tak samozrejme s upravama
c) co treba 110LS? malinko papa volej ale zas ej to brus. popripade 120LS + erkova vacka
13:30:44
15.11.2002
15.11.2002
lukas
navic pretryskovat karbec atp. jak pises budes muset delat stejne nechapu te - ze ti vadi upravy kdyz se mermomoci chces poustet do uprav musis to vzit z gruntu nebo se na to vysrat. Jak to tak ctu tak byt tebou udrzuju si pekne tu 105-ku aby ti pekne jezdila a pustil bych to z hlavy.
13:27:58
15.11.2002
15.11.2002
lukas
tak co po nas chces ??? - nevim o jakym vyvazovani mluvis atp ??? a 136 uz je jedno jestli favoritackej nebo ne - kdyz sezenes se svodama na skudku tak si usetris praci ale to je fuk.
Pokud ti jde o vykon tak jednoznacne 136 pokud ti jde o hrani tak si muzes hrat s tim co mas - takze nevim proc se nas ptas kdyz mermomoci chces 120-tku ani nevim proc.
Pokud ti jde o vykon tak jednoznacne 136 pokud ti jde o hrani tak si muzes hrat s tim co mas - takze nevim proc se nas ptas kdyz mermomoci chces 120-tku ani nevim proc.
13:15:46
15.11.2002
15.11.2002
Myšo
Ale u toho mi vadí další nezbytný úpravy. Mrkev, vyvažování, chladící soustava, karbec a další úpravy. 130ku nechci, má to ještě litinovou hlavu a tenkostěný vložky. Myslel jsem prostě poladit 120kovej motor. Jak říkám žádnej trhač asfaltu nechci. S montáží nejsou problémy, se zápisem do techničáku taky ne a tak mi to přišlo docela dobrý.
Motor co tam mám na GO ještě zralej není, jede pěkně a málo žere. Chtěl jsem něco abych až přestane jet, tak abych ten jinej motor mohl akorát zamontovat a vyrazit. Nic najednou, prostě pomalu na něm pracovat. Volnýho času taky neni zrovna moc.
A proč mrhání penězma ? Já nevim, favoriťáckej motor je dobrej, ale že bych ho nějak vyloženě chtěl tak to ne ?!? To spíš bych raději originál 136, ten se akorát namontuje.
No, vidím že úpravě motoru 120 moc nakloněni nejste, no nevadí. Díky
Motor co tam mám na GO ještě zralej není, jede pěkně a málo žere. Chtěl jsem něco abych až přestane jet, tak abych ten jinej motor mohl akorát zamontovat a vyrazit. Nic najednou, prostě pomalu na něm pracovat. Volnýho času taky neni zrovna moc.
A proč mrhání penězma ? Já nevim, favoriťáckej motor je dobrej, ale že bych ho nějak vyloženě chtěl tak to ne ?!? To spíš bych raději originál 136, ten se akorát namontuje.
No, vidím že úpravě motoru 120 moc nakloněni nejste, no nevadí. Díky
10:14:18
15.11.2002
15.11.2002
Luděk
Pokudchceš pouze testovat a učit se s co nejmenší investicí,začni tím co máš,udělej si z toho 120 (utočit vložky,nebo blok),tak Ti to vyjde levně a stejně jsi chtěl dělat GO.Pokud chceš motor,který má nějakou perspektivu a nevadí Ti legislativní přestupek,tak metodou nejmenšího násilí jdi do motoru 136.
09:03:26
15.11.2002
15.11.2002
lukas
120-tka zas oproti 130 snese vic (silnejsi vlozky) kdyz uz mas zajem o vykon tak si kup 136-ku ale pak uz by to chtelo predelavat i podvozek (to na 130-tku a dobre upravenou 120-cu stejnak).
Ale 136 je asi nejlepsi investice, pokud ti jde jen o to si hrat - nechal bych si tam v pohode tu 105 -ku.
Ale cpat tam 120-tku a tu se pak snazit upravovat mi prijde jako mrhani penez i casu.
Rozhodnuti je ale samozrejme vzdy na tobe - snaz se ale postupovat vecne a logicky a ne zas az tak moc "HR HR"
Ale 136 je asi nejlepsi investice, pokud ti jde jen o to si hrat - nechal bych si tam v pohode tu 105 -ku.
Ale cpat tam 120-tku a tu se pak snazit upravovat mi prijde jako mrhani penez i casu.
Rozhodnuti je ale samozrejme vzdy na tobe - snaz se ale postupovat vecne a logicky a ne zas az tak moc "HR HR"
18:20:15
14.11.2002
14.11.2002

U-Geen
dej tam 130ku a bude to jeste lepsi...
17:10:57
14.11.2002
14.11.2002
Myšo
Ahoj. Mám ve svojí škodovce motor 105 a chci koupit motor 120 a jemně si ho upravovat ve volném čase. Myslím tím úpravu nebo výměnu : karbec, filtr, výfuk, snížení hlavy, ostrá vačka a další drobnější věci. Samozřejmě společně s GO. Někdo mi to schválí, jiný odsoudí.
Myslíte že motor 120 je úplně ztracenej když nepotřebuju vytrhávač dlažby, ale vozítko pro pěkný svezení, který mi neudělá vítr v kapse a půjde mu někdy přišlápnout ?
Myslíte že motor 120 je úplně ztracenej když nepotřebuju vytrhávač dlažby, ale vozítko pro pěkný svezení, který mi neudělá vítr v kapse a půjde mu někdy přišlápnout ?