Š-130 LR a STK

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 13.04.2004 do 20.04.2004, založil/a
řadit dle data
12:09:14
20.04.2004
Michal LR
-> Luděk: No to chápu a vím, že mám čas a chci to co nejdéle držet na normálních papírech ale rád bych věděl co mě čeká až už to třeba kvůli TK nepůjde. . . Zatím bych třeba ledacos změnil stejně to bude jen replika ale třeba jsou pro HV nějaká pravidla a něco co mě zatím uniká - zatím co se ptám = co komisař to jiný názor.
16:09:15
19.04.2004
Peklo-Evo-Luboš
-> Michal LR: Treba zrovna ja jsem myslel zavodni sirokou LRku, ale s papirama jedny z tech 180 kusu LR, ktery se lisily od serivy 130cy tema drobnostma...
11:47:11
19.04.2004
Luděk
-> Michal LR: v pohodě,ale tak jako tak máš pro jakýkoli vozidlo vyrobený v roce 1984 na veteránský značky minimálně 4ři roky čas4
jinak ještě k těm lidem,fakt je,že jsem v krajský testační komisi zdaleka nejmladší (i když je tam taky kámoš z našeho autoklubu skoro stejně starý) a když jsem slyšel,s jakým pohrdáním mluvili o něm,tak kdo ví,jak mluví o mě a kdybych nebyl předsedou autoklubu a nebyl známý tím,že děláme 3-5 akcí ročně,tak by mě třeba dávno vykousali4
10:04:21
19.04.2004
Michal LR
Luděk: Tak to mě mrzí, jestli jsem se někoho dotkl ale jen jsem tlumočil slova pár veteránistů z Brna a okolí k věkovému průměru a stavu komisařů. Pokud je tomu jinak budu jen rád. Vím, že většina lidí zde bere 130LR jen jako širokou závodku která podle slov Marvana ani u nás nikdy nejezdila. Co dostat legálně na veteránský papíry 130LR r.v. 84, které bylo údajně 200ks, lišila se od 130L nápravou a hlavou a byla pro ministerstvo a policii homologována pro běžný provoz a podle mého názoru je to za pár let vetrerán
09:18:55
19.04.2004
Saky
mimochodem moznost tri je asi nejlepsi co muze byt nicmene otazka? kde sehnat druhe stitky?
09:14:10
19.04.2004
Luděk
-> Peklo-Evo-Luboš: takže máš v podstatě několik možností,ale jaxou reálný už nechám na Tobě:
1,mít papíry a značky originál LR,kde jsou zaznamenaný a povolený všechny vyjímky,pokud je dodržíš,tak jezdíš
2,sehnat někoho,kdo Ti udělá STK i na normální papíry s takovým autem,jaký je
3,mít dvě auta,jedno kvůli legislativě a druhý prostě pro sebe,se všemi pozitivy i negativy
17:52:15
16.04.2004
Peklo-Evo-Luboš
-> Luděk: Jo...tak to sem uz taky poridil zjistit je to totiz v zakone 10 , takze se ptam tebe odborniku 6, jak to udelat s LR ? Asi ji budu muset postavit bez blatniku a vydavat ji za nalakovanou 130ku aby mi dali technickou co ? 8
17:17:22
16.04.2004
Luděk
-> Peklo-Evo-Luboš: no právě ,že s průkazem sportovního historickýho vozidla se na normální silnici moc nesvezeš,teda alespoň za běžnýho provozu
17:07:33
16.04.2004
Peklo-Evo-Luboš
-> Luděk: Dik, za info, takze jestli to dobre chapu, tak LRku jedine na "prukaz historickeho sportovniho" vozidla. Teoreticky by tedy laminatovy blatniky nemusely byt az takovej problem, byt jimi bylo vybaveno jen asi 10% LR (pozdejsi vyvoj). S tim prukazem teda muzu na silnici mimo srazy a zavody ?!....preci s tim nebudu litat po lese 6 V nejaky vyhlasce ministerstva dopravy to myslim bylo uvedeno..... Otazka je, kolik presne za to chteji a jak posuzuji udeleni toho prukazu...nejradsi bych cely auto nejdriv s nekym od nich konzultoval, abych "neprohospodaril&quo t;...
13:06:36
15.04.2004
Luděk
takže nejdřív je zapotřebí,abyste od sebe odlišili dva zcela odlišné termíny a to historické vozidlo a sportovní historické vozidlo
historické vozidlo je vozidlo,které je momentálně do r.v. 1982 a v době své výroby bylo používáno k bežnému provozu na veřejných komunikacích - do téhle kategorie já dělám
sportovní historické vozidlo,je vozidlo starší mám dojem 10ti let a bylo používáno pouze na sportovních akcích (okruhy + uzavřené tratě),to může být motokára,formule,buggyna nebo i dragster
k těm dalším otázkám,termín: mistrovství ČR historických vozidel není kompletní,musí být třeba: na okruzích,nebo v závodech do vrchu a tak,podmínkou pro účast na těchto podnicích je vlastnictví právě průkazu sportovního historickýho vozidla,který se dá získat na těch dvou autodromech za xx tisíc Kč,jaxem už psal.
Co se autentičnosti těch sportovních vozidel týče,tak vzhledem k vatě,kterou to stojí,tak se většinou kouká na to,aby ty auta byly podle dobový dokumentace (tzn. autentičnost),originální díly v tom asi těžko bude někdo mít,protože jejich životnost a trvanlivost je hrozně nízká
12:26:13
15.04.2004
martin m - zrušená registrace
ale ano,-já přece nezpochybňuju existenci 16 ventil.hlavy,-tu vyrobili někdy v 74 v Česaně,-a určena byla pro 200Rs,-na ktteré se ale neobjevila.Jezdila s ní škoda 733 spider(zničená na Hlásné Třebání,-havárie Bobek-Syřiště),-a taky škoda 130 RS A5(opět Jaroslav Bobek),--ale v Králově spideru stoják obecně,-vůbec nebyl.Král použil puvodně motor ze škody 120S,-pak pro nedostatek financí vůz prodal AMK svazarmu Jeseník,-Marcelu Pipkovi,-a ten teprve do něj zabudoval motor ala 130 RS.Fakt,-mám to prokonzultované,-i s Pipkem,-protože svého času mě to hodně zajímalo.Ale je asi fakt,-že pravdy se nedobere nikdo,-a proto zůstává prostor pro takové malé"podvody";o ).Nakonec,-co říkáš na to,-že údajně 2000MI turbo(Kořínek),-a oba Vondrákovi spidery MTX 2-01 jsou údajně do detailu vipilované repliky od Zdeňka Bauera,--i to jsem už zaslechl,-a některé ukazatele naznačují,-že existuje i další řada vozů,-které už nejsou"původní" ,-ale pouze repliky na"originálních" ;papírech,-či se"údajně"dohle daným původem.Jo,-historie těchto skvostů,-je kolikrát hóóódně mlhavá!!!
11:28:47
15.04.2004
Pepino RS
pozor ve spideru byl i 16 V bylo tam hodne motoru a tenhle byl mezi nima ! 180 konevej 16 ventil. a to co ma prasek je naprostej original mechanicka strikacka, rikal snad obsah 1800ccm.4
10:10:22
15.04.2004
martin m - zrušená registrace
-->Luděk:no to je dobré,-to se Tě můžu zrovna na něco zeptat;o).Zatím jsem to moc nesondoval,-ale jaký je postup,-když bych chtěl postavit auto pro MČR historických vozidel,-musí to být naprosto dle dobových parametrů??Jedná se hlavně o motor,-protože litinový 8-mikanál plus blok,-tak ten nemám,-a ani se ho nějak nechystám kupovat.moje vize je taková,-že to postavím na hlinikovém 8-mikanálu(ala felicie-fabie),-blok se se suchým karterém by i šel sehnat,-a otázka zní:pustí mě s tím vůbec někam??Když už ne na"republiku",- tak alespoň na jízdy pravidelnosti(jako je třeba ve Šternberku)??Prostě jestli na to vyřídím sportovní průkaz?Nakonec ta 130 LR/B jezdí taky v mistráku,-a historik to není ani omylem(je to sice super vůz,-ale vždycky to bude jen"experiment" bez původu,-bez hodnoty),-jak je to teda možné??To on je jako nějak"podmazal" -ty komisaře;o),-nebo co??Na ty závody,-a jízdy pravidelnosti jezdím celkem už dost let,-a viděl jsem tam věci nevídané.Třeba Prášek(MČR historických vozidel)se svou Škoda Baghira spider(nyní CHevron MK3),-měl na motoru(stoják ze š720),-hlavu 2 OHC,-která tam prokazatelně nikdy nemohla být(viz historické prameny,články,-vyjádření stavitele Krále),-a to ani nemluvím o dalších,a dalších(hlavně na těch jízdách pravidelnosti,-tam je to zmatek nad zmatek).No prostě,-zdá se mi to naprosto neprůhledné,-a hlavně zřejmě nejsou rovné podmínky pro všechny,-jinak by to takhle přeci nevypadalo,-že někdo jezdí s"paskvilem"bez puvodu,-a ještě regulérně,--a druhého buzerují za kdejakou pitomost,-a nesjede se vůbec.
09:34:06
15.04.2004
Peklo-Evo-Luboš
-> Luděk: Je a je rozdil mezi historickym sportovnim vozidlem a historickym vozidlem? A jaky vek musi mit auto aby to mohl byt historik ? Je jiny od veku udavany pri soutezich napr. v CMPR, tj cca 20let? To je otazek co ?3 9
-> Baghira: Ja uz jsem to tady nekde psal, ze technicka by sla i bez auta, ale tim se odmitam zabyvat, dokud existuji nejake nadeje na "legalniů provoz LR po silnici...
09:03:27
15.04.2004
Baghira
-> Peklo-Evo-Luboš: No já když nechtěl chodit se svým na STK, tak jsem tam chodil s druhou, stejně barevnou škůdkou, taky s LPG, ze který jsem poté akorát přeházel značky...a do důsledku pokud by šlo o číslo karoserie, tak by asi nebyl zase takovej problém ji překytovat a do kytu pak jemně vydrápat číslo stejné jako u toho druhého auta, už jsem to viděl a je to k nepoznání.
08:58:11
15.04.2004
Luděk
-> Michal LR: kupodivu jsem v krajský testační komisi historických vozidel a je mi tak polovic věku co udáváš,tak nevím,jestli Tvoje info je relevantní,navíc historické vozidlo,je vozidlo,které bylo někdy v minulosti provozované na pozemních komunikacích v běžném provozu a navíc letos do r.v. 1982 takže docela smolík
08:51:09
15.04.2004
Peklo-Evo-Luboš
-> Michal LR: Jo, to by nemusel bejt spatnej napad. Uz jsem na to koukal na ministerstvu dopravy. Jen nevim, jestli by mi to uznali jako historku, kdyz na LR nebyly homologovany laminat. blatniky...zacinam uz vazne uvazovat ze to postavim bez nich...8
07:18:34
15.04.2004
Michal LR
Je možnost to dostat na veteránský doklady jako repliku a pak můžeš jezdit prakticky bez omezení ale každej rok jezdíš na nějakou prohlídku a opět banda blbů 60-70 let rozhoruje jestli vůbec značky a průkaz HV dostaneš10
20:07:35
14.04.2004
Peklo-Evo-Luboš
-> Luděk: Jo, ale prukaz sportovniho vozidla tady neresim, protoze si myslim (jestli spatne tak me opravte) ze vozidlo s "Prukazem sportovniho vozidla" musi byt na misto konani soutezi dovezeno, nikoliv po vlastni ose a ze na silnici muze jen pokud prejizdit mezi jednotlivymi RZ. Tzn.: z toho vyplyva, ze normalne s tim na silnici nemuzes. A ja se ptam, jak to obejit...
16:18:33
14.04.2004
Luděk
-> CHIP a všichni okolo: takovýhle auta mají průkaz sportovního historickýho vozidla,který právě stojí několik desítek tisíc Kč,na STK samozřejmě nechodí a jsou pravděpodobně dvě místa v týhle republice,kde se dá získat,v Brně a v Mostě na autodromu
14:45:59
14.04.2004
CHIP
-> Peklo-Evo-Luboš: S takovyma autama se na technickou nechodi ... ta se opravdu dela kdovijak ... ja poctive jezdim na STK ... kdyz nic tak mi aspon reknou kde mam zavady ...
14:09:13
14.04.2004
Peklo-Evo-Luboš
Nekdo s tema laminatovyma blatnikama na STK nebyl ? To by me zajimalo dost...je to na aute dost nevratnej proces...

-> martin m: Jo, vsak sem nad tim taky dost premyslel, jenze me by bylo na nic mit papiry a kus plechu, kdyz bych vsechny usporeny penize dal jenom za ne a auto bych nemel...
-> Roudik: Hm..tak to ja si zvladnu za 1400,- ale kdyby me slo o tohle, tak bych vas tady nezatezoval touhle debatou. Z policejnich "kuloaru" jsem zaslech ze to po 1.5.2004 bude s STK kapku ostrejsi takze....fakt nevim...
21:49:22
13.04.2004
Kurvapes
Já se napomínám sám a předem.
A to se ještě kurvapes někdo diví,že jsem nad tím člověkem nezajásal?Možná není úplně blbej rozhodně,ale rychleji píše než myslí.
Pardon já musel.
20:17:31
13.04.2004
Boss
Všichni co jste tady máte právo nevypovídat..všechno co řeknete může být použito proti vám...Váš odpor je marný 5
20:04:49
13.04.2004
U-Geen
-> Roudik: ješte sem napiš co je to za STK a jak se ten technik menuje.
18:55:37
13.04.2004
Saky
Roudiku, ty uz radsi nic nepis..
17:30:01
13.04.2004
Roudik
Umim udelat na jaky koliv skode STK za 1500kc opravdu to neni problem samozrejme 100kc pro me3 777075189
15:46:49
13.04.2004
martin m - zrušená registrace
no tak to bych řekl,-že je i celkem škoda,-že jsi to"pustil".ono se to dnes moc nezdá,-ale i těch LR,-nebylo vyrobeno zrovna moc,-a kdyby se smlouvalo,-tak 25000,-plus všechny štítky(když to byla totálka),-je dobrá cena za"historika";o ),-no ale taky jednou bude!!já koupil papíry a štítky na 120S,-za nekřesťanské peníze,-ale bůh je mi svědkem,-že už bych je neprodal ani za nic;o)!!!
15:32:20
13.04.2004
Peklo-Evo-Luboš
-> martin m: Bylo to tak pred dvema mesici, pres jednoho "zavodnika". Chtel tusim + - 30 000,- Kc za doklady i s totalne odepsanou LRkou. Ale myslim ze se toho uz zbavil...protoze ja chtel mit driv auto nez doklady...
15:24:13
13.04.2004
martin m - zrušená registrace
a za kolik ti je nabízejí(jestli to není tajné;o)??
15:22:10
13.04.2004
Peklo-Evo-Luboš
-> Saky: mam je moznost koupit. (resp. mel sem, kecali jsme o tom spolu na ICQ) Ale nevim, jestli by nebylo lepsi nechat to na 130covejch jestli to jde, protoze si myslim ze s originalnima papirama bych na silnici nemohl,kvuli ty homologaci... ale treba se pletu, nebot moje zkusenosti s LR i s administrativou nejsou valne...
15:01:39
13.04.2004
Saky
ty mas origo papiry na to?
14:59:19
13.04.2004
Peklo-Evo-Luboš
-> Saky: Mnoo, soucasne s timhle prispevkem jsem psal i na okolni STK a uvidime co oni na to... Ta propadla homologace je presne to, ceho jsem se bal...
14:40:56
13.04.2004
Saky
myslim si ze legalne ani nahodou.. ale tot muj nazor. .proste LRo a ani papirovy LRo uz v dnesni dobe nema na silnici podle me co delat.. nebot kdo to ma ofiko tak uz je stejne homologace asi pryc. .a kdo ma prekopanou skodovku tak ten uz vubec nema sanci legalne neco dostat.. tot muj nazor ale jak je to ve skuitecnosti nevim, a vetsinou je vsechno jinak..
14:34:41
13.04.2004
Peklo-Evo-Luboš
Ahoj lidi, mate nekdo zkusenosti s STK na LRce ? Popripade na STK s autem, ktere ma nejake upravy na styl LR ? Kdo byl na STK s laminatovymi blatniky, necht se hlasi ...1
Extreme Tyres