S.O.S.......

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 09.11.2002 do 13.11.2002, založil/a
řadit dle data
10:50:10
13.11.2002
Luděk
No a tu tý Prahy by to měla být firma Pucková (?) a syn výroba těsnění Sadská,prý je tam zná úplně každý (informaci jsem mámil po telefonu a ne zcela dobře jsem rozuměl),nechával jsem tam dělat přes známýho těsnění na Aprilii a drží doteď.
09:15:36
13.11.2002
Luděk
To Vici:tak kolik máš teda teď obsah (vrtání,zdvih)? To se Ti vešlo do klasickýho bloku 742.?
08:56:30
13.11.2002
vici
kalina dela tesneni jake chces, ale s tim ze s jeho tesneni ma uz bylo par problemu, mimo jine mi fouklo na 1450ce. na 1490ce drzi OK (17000km zatim), ale uz mam koupeny Temac na vrtani 78, tak to radsi casem prehodim. Kalina ale umi i komplet oplechovane tesneni (vypada jak na diesela) coz je, i kdyz drazsi, naprosta bomba, melo by vydrzet vse. i RSo:o))
06:22:26
13.11.2002
wekky
Ti jsou dobří, mají dokonce těsnění na "běžnější" vozy skladem. Když jsem tam byl pro těsnění hlavy na Simcu 1301 vzal jsem to původní, ale oni mi nové rovnou podali z regálu.
13:44:23
12.11.2002
Luděk
takže zatím ta Morava:Jan Kalina,výroba těsnění,Prstné 626,760 01 Zlín,tam nám dělali těsnění na tu Aerovku,napatláš hlavu vazelínou a obtiskneš na ni papír,řekneš co všechno chceš oplechovat a sílu těsnění.
21:11:25
11.11.2002
***R@ZOR***
Dík, to by jsi byl mooc hodnej!
13:31:16
11.11.2002
Zazaa
posilej kontakt uz se na to tresu :)) potrebuju pretesnit RS hlavu :)
08:37:30
11.11.2002
Luděk
Pokud už to máš snížený,tak to prosímTě nezamazávej zbytečně od krve toho umělce,zítra Ti dodám adresy dvou firem,které vyrábí těsnění pod hllavy na zakázku (páč z hlavy to nevím),jedna je u Prahy a druhá někde na Moravě,ale počítej tak 500,- za těsnění.
19:07:11
10.11.2002
Dan
Na písty rači nešahej..... Protože to je pak už jenom sraní a sraní, dyž je vyndáš.
Stát se tuto mě, postupoval bych takle :
1, umlátil bych s tou hlavou toho wola, co to takle snížil
2, sehnal bych si jinou hlavu (klidně malinko vyžranou, to neva), nechal bych jí pod bedlivým dohledem srovnat tak na těch 0.8 a přeházel bych si ty vnitřnosti do tý nový
Hlava z vrakáče nebo vod nějakých soukromníků / servisů (určitě jí něgdo bude mít) nestojí vůbec moc.
15:10:43
10.11.2002
***R@ZOR***
A co takhle vymontovat písty a snížit je tak o 1mm, tím by se i zároveň trochu odlehčili a vyrovnal se kompresní poměr.
13:25:57
10.11.2002
U-Geen
Taky si myslim. Kamos ma 2.0 dolů a funguje to, pravda ze ten motor je maninko o nicem jinym.
13:23:15
10.11.2002
Baghira
Já bych to tak nehrotil, pokud máš 135-ku, tak je to ještě v pohodě. Snížením o 0,8 jsi tím udělal 136-ku (nehotovou, ještě by se musel upravit rozdělovač) a tím milimetrem jsi poněkud zvýšil kompresi. Ale hliníková hlava snese až 2,5mm a to na 136-tce, takže myslím pokud tam nemáš nějaký neprojevený problém s klikovkou, nemělo by se nic stát.
12:37:48
10.11.2002
***R@ZOR***
No jezdit by to mělo, ale jak dlouho? Dělali mi to ve škole na praxi zadara a načeno. Nevíte kde bych mohl sehnat to těsnění? Ptal jsem se v různých mototechnách a všude mi řekli tosamí, že silnější se nevyrábí, jedině na zakázku, ale kde, to mi niko neřek :-(. A co takhle nechat si u CMT (www.cmt.wz.cz) upravit spal. prostor. Nemáte s tim nikdo nějaký zkušenosti? Zatim dík.....
01:15:07
10.11.2002
Ctirda
1,8 je brutalita ale hliníková hlava snese maximum 2,0. Takže by to na to mělo normálně jezdit....
00:08:15
10.11.2002
U-Geen
no je to takova pudová záleržitost... buď to pude nebo nepude :-) na to těsnění se zkus zeptat povolanějších, jinak bych ale postupoval jako Vojta.
20:07:02
09.11.2002
Vojta
Ja bych jim to omlatil o hlavu! Kdyz to byl nejaky soukromnicek tak ten se na to asi vysere ale kdyz ti to delala nejaka firma tak bych to nenechaval jen tak!A 1,8 se mi zda dost!Skus uvidis!Hodne zdaru!
16:31:32
09.11.2002
U-Geen
Tim tesnenim to urcite vyresit de... ale 1,8 by mozna jeste mohlo fungovat... zkus to :-))
15:23:48
09.11.2002
***R@ZOR***
Stala se mi taková blbá věc. Nechal jsem si snižit hlavu (Škoda Rapid 135) o 0,6-0,8mm a voni mi ji cikani zbrousili o 1,8mm!!!! Chtěl bych vědět co teď s tim, jestli to ten motor rozchodí, atd... Nešlo by to nějak vyřešit silnějsím těsněním pod hlavu (nechat si ho někde vyrobit na zakázku, případně kde)? Nebo si nechat upravit spalovací prostor, nebo malinko zbrousit pisty? Prosím pomozte mi, už jsem z toho uplně zoufalej :-( všem moooc děkuju!
Extreme Tyres