Odchází mi 180ka

prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 07.11.2002 do 23.11.2002, založil/a
řadit dle data
20:59:18
23.11.2002
U-Geen
Ja mel SACHSe a ted mam tu z 1.6ky. hrabalo to i na dvojku, ted ale nemuzu, neb mam urvanej silenblok prevodovky :-/
09:59:30
23.11.2002
Jirik
Těšil jsem se do hospy. Vrátil jsem se dneska ve 2:35. Bylo to moc gut.
15:33:03
22.11.2002
Luděk
No konečně Jiží čtu slovo chlapa kurňa,ale nějak takhle v pátek odpoledne oplýváš humorem hehe ...
15:22:11
22.11.2002
Jirik
Seru na to, dávám 190ku. Prej už se na 180ku nic nevyrábí. Tak nechci šlápnout do howna a za 2 roky zase vyndavat motor. Dám si práci a seženu nějakou tvrdčí. Sehnal jsem teď kontakt na jednoho chlapíka kterej kšeftuje se športovníma komponentimi. Hehe.
08:06:00
21.11.2002
Luděk
Sériová 190 zase tak měkká není,jsou přítlačáky s několikati tuhostma, 180 ofšem ano.
To Dušan: pro lehčí šešlapávání pedálu při použití spojky z Multikrávy je zapotřebí zamontovat podtlakový posilovač spojky.
07:49:35
21.11.2002
Komár
To Zaky: Nevíš, kde by se taková spojka atd od Sachse dala sehnat?
Ta sériová 190 je fakt taková moc vyměklá.
00:06:01
21.11.2002
Dušan
Jak tak vidím tak ta 180ka je fakt na h..... Já ju mám v LSu z r84 - první kousky Mka.
Když se z ostra rozjedu tak, cítím jak motor má daleko větší sílu a odtrhne se od přítlačaku a 2 vteřiny si sviští v otáčkach. Je to slabota, protože utáhlá je až až. Už se těším na tu 190ku. DOufám, že budu moct měnït zadní kola každej měsíc. A nebo nechám nápravu na křižovatce. Fakticky tam jde i 210, tak to abych si na nohu přidělal cihlu, abych to šlapání měl lehčí ne.?????
16:46:39
20.11.2002
zaky
Moje nedavna zkusenost je ze pri komlet GO vytun.motoru 136 mi motorar co stavi motory mj. na rallyekros namontoval setrvak+pritlacak+lozisko +lamElu SACHS a fakt to pri trochu pr.rozjezdu hrabne na dvojaka.Ne ze by to bylo to nejdulezitejsi ale je videt ze to ma neco do sebe.A to jsem nezkousel prasarny,mam na motoru malo najeto.Jo a je samozr.tuzsi pedal.
23:19:48
16.11.2002
Jirik
No nevim. Setrvák je sice vyváženej samostatně. Ale ještě se vyvažuje dynamicky s klikou řemenicí a všema šroubama. Dělá to i hodně lidí co montujou motory z favoritů.
Ještě uvidím. Zjistil jsem že Sachs opravdu dělal nebo ještě dělá tvrdý talířový 180ky a tak vyměním jenom spojku a setrvák nechám. Vím co dělá ta nevyváženost u dědy, tak proto jsem se ptal. Když to neklapne, tak tam tu 190ku nacpu a nebudu si s tim dělat hlavu.
Slyšeli jste o tom že dávali i spojky z multikáry ? Do muselo bejt maso, při tej nosnosti multošky to muselo mít záběr jako kráva. Nebo z poslední 1203, talířová 210. Hehe.
13:26:09
15.11.2002
Luděk
No ale neblázni,to si myslíš,že v MB při montáži motorů spasovávali do sebe každou kliku se setrvačníkem sólo,to snad ne,to by vyrobili 5 ks denně.Samozřejmě by jsi neměl při demontáži setrvačník otočit (tak to píšou v chytrých knihách),,ale jakpak,když Ti na GO přebrousí v brusírně kliku a setrvačník vůbec ani nevidí,tam nedochází ke změnám? Setrvák je vyvážený sám o sobě jako kus a klika taky,pokud to někdo vyvažuje ještě dohromady,tak je to nadstandard.I na použitém setrvačníku je zezadu vidět,jak byl namontován na klice,takže když to dáš taky tak,můžeš klidně spát (i za volantem).
13:22:45
15.11.2002
Jirik
Tak vidíš. Třeba to nemusíš poznat, ale hnací ústrojí bude při nevyváženosti každopádně rychlejš odcházet. A než abych rozjebával motor, to tam raděj nacpu znova tu 180ku.
Zkusil bych třeba tu s tou talířovkou. Dam si třeba práci a zkusím sehnat nějakou tvrdší.
Sachs tuším dělal tvrdý 180ky. Tak uvidím.
11:31:36
15.11.2002
wekky
Luděk: Pokud dáš jiný setrvačník, je každopádně potřeba motor vyvážit, jinak je velká pravděpodobnost, že to bude dělat psí kusy. Ono totiž právě na něj se při vyvažování soustředí veškeré nevyváženosti klikového ústrojí.
Proč myslíš, že je důležité, při sundání setrvačníku si označit jeho polohu vůči klice a namontovat stejně. Schválně si ho zkus namontovat otočený o 180° a uvidíš jak se bude motor chovat a kdy odejde.
10:19:46
15.11.2002
Luděk
Ale houby,jakpak když vyměňuješ setrvačník z důvodu jeho poškození (resp. třeba když máš na 180tce omletý zuby a jiný neseženeš),vždyť to by musela klika ven a pak už děláš SO motoru (alespoň spodku).
15:52:28
14.11.2002
Jirik
A nemusí se pak po výměně 180ky za 190ku vyvažovat půl poháněcího ústrojí vozidla ?
08:23:47
12.11.2002
Luděk
To Sep,Dan: k jízdním schopnostem tchýně se nebudu vyjadřovat,určitý podíl má na tom i převodovka LE,ale i tatovi u klasiky 120 r.v.79 nevydržela ani 30 tis. (pokud si vzpomínám).Pravdou ovšem je,že to byly ještě obožení ze starého materiálu,ty dnešní jsou podstatně lepší,ale co se tvrdosti týče,tak 180na 190 nemá,je to zkrátka na Jiříkovi,aby se rozhodnul,jestli jo,nebo ne,záleží,co má za motor,kolik dříví z lesa tahá,jak bude vypadat věnec na setrváku atd.Když jsem předělával v r.91,92, klasickou 120 na 5q (2 ks),tak jsem nechával 180 a jezdí to doteď (bez výměny).
08:11:35
12.11.2002
sep
2 Wekky:přesně tak ,180 talířovou maj ji i starý Ls,třeba já:-),a zatím si nemůžu stěžovat ,je tam třetí lamela,což není na 180 tis.km zas tak moc(a to se tam ta třetí dávala čistě preventivně,když už sem dával převodovku)a v pohodě.
2Luděk:no ,ono zobecňovat výdrž spojky u auta,který řídí ženská,nevím nevím.Neříkám že ´všechny ,ale hodně ženskejch používá spojku jako místo ,kde se dá za jízdy opřít noha.....
21:04:52
11.11.2002
Dan
Tchýně moc hrabe, co ?!
A ráda pálí gumy, že jo ?!
To tchýně dělávaj.....
:o)
08:32:49
11.11.2002
Luděk
Kdysivá dávno tomu jsem četl,že u 190tkový spojky bylo opravdu několik druhů přítlačáků (resp. několik tuhostí),ale teď už existuje jenom jeden model,předělěj to na 190,zapoměň na moje řeči o Off.... a budeš mít pokoj,páč ta 180tka nemá výdrž (výměna u tchyniny 120LE 1x za rok).
07:02:25
11.11.2002
wekky
180 talířovou jsem měl v gardovce, jinde se snad ani nedělaly, možná do starých LS. Když jsem však dával novou, tak v mototechně měli i tuto, ovšem nevím mají-li je eště.
18:43:47
10.11.2002
Dan
Ježiš vyséř se na to a dej tu 190 a nejni što řešit !
21:19:59
08.11.2002
jirik
Hele kluci a děvčata, tak dělá se nějaká tvrdší i ta 180ka ? Hlavně aby měla talířovku.
Jde mi o to, aby to nějakou dobu vydrželo. A ne aby to šlo zase po 20ti tisících do kytek.
Původní vydrží celkem dost, jiná 180ka jde za chvíli do prdele. On mi to říkal i tatík, ten jezdíval se 105 / 120kama s vinutejma 180kama. Prej tak 20 - 25 tis. a hotovo - neodlepil jsi se od chodníku. Prej se dávaly i z multikáry, ale bylo umění se s tim rozjet, nerad bych někde nechal kola. Jinak zachovat setrvák by se mi líbilo. Tak prosím poraďte. Díky
16:49:23
08.11.2002
Eva
2 vici: u te uzovky to bylo zatracene znat, pedal sel po vymene pritlacaku hrozne tezce seslapnout...to jestli je 1,3 a 1,6-ka stejna, to vazne nevim, nam to doporucil automechanik, tak snad vedel, co rika :-))) nebo mozna ne...co ja vim :-)
15:13:57
08.11.2002
Jirik
Jo a taky mi nestíhá a občas klouzne. To dědovi ne, ten má taky pružinovou, ale prům. 210, hehe.
15:12:35
08.11.2002
Jirik
A dělá se s talířem ta 180ka ? Prosím nějakou tvrdší. A víte proč mám 180ku ?
Protože je to rok 83 / 84 a první M-ková. Tak proto. A ty Luďo dávej si pozor co řikáš. :o(
11:21:44
08.11.2002
vici
pokud me pamet neklame tak pritlacak je stejny pro fledu 1,3 i 1,6. a skodarna ma hydraulicky ovladanou spojku, tak by prece sila slapani na pedal mela zustat stejna. u fava sem rozdil nepoznal - pedal jde porad stejne...
11:06:04
08.11.2002
Tuner#2 - zrušená registrace
VOJTA: ale to má něco s předkem ne?? se zadním náhonem to by musel mít sakra koní...
07:34:10
08.11.2002
Jirka K.
Mě to bez problému hrabe i když nesedim v autě. Hlavně v pátek. :o) []łłł][[{}ł&Đ€|]}˙ł}
22:28:51
07.11.2002
VOJTA ATC 175
Kámošovi to bezproblému hrabe i na trojku ve stopadesáti na suchym asfaltu!!!
21:53:45
07.11.2002
Fén
Lamela mě stála 750,- a přítlačák 680,-. Kupoval jsem to asi tak před měsícem.
21:35:29
07.11.2002
Dan
Na kolko ten přítlačník z Félicié příde dukátů ? A dyžtak i cenu lamely pro 1.6
Esli to něgdo ví........
(tak se ukažte, he he, gdo to neřekne, je srab :o))
20:03:34
07.11.2002
U-Geen
Nic. Ja ho mam taky a ani mi nepripada o moc tvrdsi
17:42:36
07.11.2002
V.
Pritlacnak Felda 1.6? Jak moc se lisi, resp. je potreba neco dalsiho upravovat?
17:25:39
07.11.2002
Eva
Na upraveným motoru jsme měli přítlačák z 1.6-ky felicie (původní jaksi nestíhal...:-)))
sice si musis pocvičit levé lýtko, ale po týdnu ježdění ti to bude připadat naprosto normální a auto bude hrabat i na dvojku :-)))))
15:17:39
07.11.2002
wekky
Kupoval jsem nedávno nový přítlačák (700) i lamelu (300).
Není jednodušší koupit zase 180? Cena je dokonce trošku menší a nemusíš měnit setrvačník a hlavně vyvažovat.
15:00:51
07.11.2002
Luděk
Šmarjá to se špháš už nad hodnotu Jiříkova Off-roadu,přítlačák,setrv ák (včetně fšech zubů na věnci s nápisem vzpomínáme-dyť sou ty dušičky) koupit na vrakáči a spojku normálně original teile Škoda,to se musí fšecko do 1l vejít.
14:50:16
07.11.2002
Vlada
Doporucuju SACHS, ja ji davam taky a prej jsou nejlepsi cena asi 850 plus lamela
14:43:25
07.11.2002
Luděk
Lamelu kup novou v každém případě a zbytek určitě seženeš na vrakáči za pár kaček,ale co to máš za vykopáfku,když máš ještě spojku 180.
12:50:56
07.11.2002
Jirik
Ahoj kucí. Na kolik penízů asi vyjde následující záměna. Odchází mi totiž zařízení spojkové o průměru 180. Takže nová kompletní spojka 190 (lamela, přítl. atd.) + jetej setrvák neošmrdlanej ?
Jakou značku doporučujete ?
Extreme Tyres