skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
chcípání
prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 13.03.2004 do 15.03.2004, založil/a
22:05:41
15.03.2004
15.03.2004

D.J.Vlasta
Podival bych se taky na klapky jestli nejak nevaznou.Kdyz treba das vetsi plyn a pak ho pustis klapka se vrati niz nez ma.Me to jednou takhle zlobilo i tim ze jsem mel blbe nastavenou svorku na lanovodu plynu u karbesu.Jednou zapadla nejak do te dirky a motor chcipal a kdyz se zrovna oprela mimo diru tak motor sel dobre.Muze to byt ale spoustu veci.zadelanej karbes.
11:51:50
15.03.2004
15.03.2004

Milošek
no jeste to muze byt tim ze zustane "viset"odstredi
vej regulator nebo podtlakovej v rozdelovaci-kamosova zavada ne a ne chitit -klep do rozdelovace a brrrm brrrrrm:)
10:44:30
15.03.2004
15.03.2004

martyCZ
-> skabrick: presne takhle se mi projevoval vadny odpojovac volnobehu
09:34:06
15.03.2004
15.03.2004

King
Jeste k tomu odpojovaci: teoreticky se to muze chovat, jak to popisuje skabrik, v pripade, ze je nekde spatnej kontakt a napr. pri vibracich dojde kratkodobe k preruseni proudu odpojovacem. Odpojovac v SEDRu ma tu neprijemnou vlastnost, ze diky velky plose sedla, se nedokaze pri chodu motoru po odpojeni napajeni zase otevrit kvuli podtlaku po klapkou, kam usti volnobeznej system. Je to malo pravdepodobna pricina, ale ......:)
09:09:42
15.03.2004
15.03.2004

Palic - zrušená registrace
-> Komár 1981: no me to jeste navic hazelo s otackomerem jako krava (na fojtikovi) bez fojtika se otackomer ani nehnul, mel jsem za to ze to dela fojtik ale nakonec byl volnej ten odpojovac.........
09:06:07
15.03.2004
15.03.2004

Komár 1981
ja mel spatny kontakt na odpojovaci, ten faston byl uz min pevnej a tak obcas odpojovac nemel stavu. a to se samozrejme projevovalo nepravidelne... jinak jsem mel obdobne problemy jako skabrick, ale nejak to preslo... cekam kdy se to vrati....

08:58:28
15.03.2004
15.03.2004

Palic - zrušená registrace
-> skabrick: no stim odpojovacem bych si nebyl tak jist, me to delaslo taky jen obcas a byl to pravje on, byl trochu volnej a pri padani otacek (jak se motor vrttel) se nezasunul a uzaviral volnobeh........ stacilo dotahnout odpojovac.....
jinak to muze byt i sajrajtem v karbecu jak uz zde psali kolegove..... :))
jinak to muze byt i sajrajtem v karbecu jak uz zde psali kolegove..... :))
14:39:16
14.03.2004
14.03.2004

skabrick
Díky
19:47:38
13.03.2004
13.03.2004

Tomáš SK
-> skabrick: Ja som to mal na starom karbeci tiež, problém bol v tom, že som mal zle nastavenú zmes a tak prechody boli veľmi nepravidelné. Takisto bol karbec zvnútra dosť špinavý, prisávalo to tiež vzduch. Skús dať dole karbec a poriadne to povymetať a vymeniť tesnenia.
Ak ti to nechcípa po vyradení vždy, odpojovačom voľnobehu to nebude.
Čus
Ak ti to nechcípa po vyradení vždy, odpojovačom voľnobehu to nebude.
Čus
19:36:48
13.03.2004
13.03.2004

Kočislav
Podobný problém jsem měl s karburátorem, ještě se to projevovalo horšími starty a celkově špatným držením volnoběhu. Myslím, že je by stálo za to karbec sundat, seřídit (podívat se na 2. fázi), vyčistit.
18:49:24
13.03.2004
13.03.2004

Honzul
...se ti to hádá, no... 

17:21:45
13.03.2004
13.03.2004

skabrick
mám problém vždycky když jedu delší dobu ve vyšších otáčkách a pak vyřadim, motor mi chcípne. Ze začátku jsem si řikal že to přejde, ale stává se mi to čím dal tím víckrát. Poradte mi co s tim mam dělat, Dík