
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
fotka Acek
prohledat
82 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 03.03.2004 do 05.04.2004, založil/a
16:42:04
05.04.2004
05.04.2004

Komár 1981
-> liguere: 

16:09:06
05.04.2004
05.04.2004

liguere
taketo acka sa vam nepacia?

22:52:43
04.04.2004
04.04.2004

Gryzly
Jo jo mám nejáčkovatější áčka v širým okolí. ;-)
09:18:24
29.03.2004
29.03.2004

Komár 1981
Hm, takze ja uz se snazit nebudu, pac prave tyhle acka jsem Sakymu sliboval...
To Gryzly: k tem acku, nejses sam, kdo je ma takhle vyvedeny! znam min. jedno auto s obdobnymi acky...
To Gryzly: k tem acku, nejses sam, kdo je ma takhle vyvedeny! znam min. jedno auto s obdobnymi acky...

20:24:12
28.03.2004
28.03.2004

Gryzly
Jo protože každýmu tvrdím že se ve škodovce spletly o desetinou čárku, když to počítaly. Maj to blbě spočítaný. Kyvadlo, má áčka akorát když je to LPGčko, nebo podobně přetěžovaný vzadu. viz moje zkušenosti.
20:43:18
27.03.2004
27.03.2004

Alan
-> Gryzly: No měl sem na mysli teda vlečku ne kyvku mě se to furt plete
.Koukam že vlečka má snad vždycky ačka u kyvky je to málo běžnej jev

19:25:36
27.03.2004
27.03.2004

Gryzly
jezdím stím od podzimu, měnil jsem nápravu i s převodovkou, z kyvadla 5q na vlečku 5q, akorát když jsem tu vlečku kupoval tak to auto stálo na špalkách a bez kol, tak jsem ani neviděl jaký to má Áčka, až pak jsem se doma zhrozil.
19:04:37
27.03.2004
27.03.2004

Alan
-> Gryzly: Stimhle jezdíš jo?
.To bude kyvka co

18:44:25
27.03.2004
27.03.2004

Gryzly
A ještě to druhý
18:42:48
27.03.2004
27.03.2004

Gryzly
Saky přišli ti tydle moje fotky? Zdá se ti to málo?
15:15:35
19.03.2004
19.03.2004

martyCZ
-> Michal LR: presne tak, nema, museli byste je proste polozit vedle sebe a pak by se videlo kdo ho ma vetsiho ...
14:50:32
19.03.2004
19.03.2004

Michal LR
No úplně náhodou jsem donedávna vlastnil Toyotu Celicu 2,0i turbo 4wd, 1460kg po úpravě téměř 280HP což je podle mě srovnatelné auto s Octavií aspoń váha/výkon tak to můžu trošku posoudit ale nechme už toho nemá to žádnou cenu se tady dohadovat.
12:58:03
19.03.2004
19.03.2004

Labros
-> Vojta: první kdo sem dal obrázek! my ostatní jen kecáme o ničem :-) Viděl jsem horší áčka.
11:05:32
19.03.2004
19.03.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Michal LR: Koukám, že to nemá cenu - tvrdil jsi, že jsi měnil poloosy každou chvíli a já tvrdím, že poloosy jsou jediný díl z převodovky co vydrží podstatně větší výkon a krouťák než můžeš mít ze Škodováckýho motoru. A to že tvrdíš, že to mrkev ani teoreticky nevydrží, tak je to prakticky odskoušeno už čtyři roky a vydrží - sice omezeně, ale vydrží - Klásek nejel na převodovku zhruba 12.000km a to každou chvíli jezdí sprinty a vůbec to nešetří - v Plešnicích si to rovnoceně rozdával s M3 bavorem E36. A to že Octavia 4 x 4 s 1,8 T 20V je těžká tojo, ale že je líná tos mě opravdu pobavil - je vidět, že jsi ještě nikdy nestál na sprintu vedle ní :o))
09:27:57
19.03.2004
19.03.2004

Michal LR
Já jsem neřekl že klouby jsou špatný ale že je problém v krátké poloose která je při své délce pomalu zalomená. To že uvádíš údaje výrobce je sice pěkný ale není ani teoreticky možné aby sériová mrkev a převodovka přenesla takovej výkon a krouťák a zanedbávám váhu motoru za nápravou a jízdní vlastnosti pak asi máš teoreticky 190HP ale nikdy ho naplno nevyužiješ. Třeba napíše poznatky Niky ten teda nemá takové "dělo" ale taky jezdil na vlečce a měnil klouby...
Jinak porazit na sprint těžkou a línou Octavku navíc 4x4 to je teda fakt bomba! to teda smekám!
Jinak porazit na sprint těžkou a línou Octavku navíc 4x4 to je teda fakt bomba! to teda smekám!
22:38:46
18.03.2004
18.03.2004

U-Geen
-> Vojta: ja to mam zhruba taky tak...
22:13:07
18.03.2004
18.03.2004

Vojta - zrušená registrace
Leve kolo
22:06:17
18.03.2004
18.03.2004

Vojta - zrušená registrace
Tak ja pridavamo fotku mych acek. Naprava na rapidu bez vyztuh. Naprava jeste v zivote nebyla venku z auta. Puvodni majitel tam mel TZ takze asi neco taky vozil. Nevypada to tak hrozne az na to ze na levem kole jsou vetsi Acka nez na pravem. Nevim proc
19:36:45
18.03.2004
18.03.2004

martyCZ
-> Tuner#2: hele, nemas contact na nekoho, kdo by mi to dokazal srovnat? a jaka by byla cena (orientacne)? diiiky
16:36:46
18.03.2004
18.03.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jindra: Já u toho taky byl a to bylo v době, kdy už tam měl 1,8T - takže poctivých 150 HP. Ještě větší divadlo, ale bylo předloni ve Štílci, kdy Vráťa s erkem udělal několikrát Octavii RS 4 x 4.
-> Baghira: OK, mám na to jiný názor, necháme toho
-> Michal LR: Pokud vím, tak to , že 1,8 T 20V má 150HP je všeobecně známo. Vráťa tam má motor z RS a to má 180 a je ještě přečipovaný na tuším 186 - nebo 196 - teď přesně nevím. A Klásek, ten tam má TTčko 225 HP, ale protože mu odešla řídící jednotka, tak tam dal obyč ze 150 koňovýho motoru a je přečipovaná taky na těch cca. 196 HP - to jsou strohé a jasné údaje a i kdyby to mělo "jen" těch 150, tak pořád to má podstatně větší krouťák než Ty. Proto nechápu, jak můžeš říc, že jsou 130 klouby na hovno a že nic nevydrží - to fakt nechápu. Jinak to mají všichni na sériové převodovce, která by si teda diplom zasloužila, ale jak jsem psal klouby drží... Mrkev série a někdo i série spojka, Luboš tam má třeba tu kovokeramickou - astronomicky drahou :o))
-> Baghira: OK, mám na to jiný názor, necháme toho

-> Michal LR: Pokud vím, tak to , že 1,8 T 20V má 150HP je všeobecně známo. Vráťa tam má motor z RS a to má 180 a je ještě přečipovaný na tuším 186 - nebo 196 - teď přesně nevím. A Klásek, ten tam má TTčko 225 HP, ale protože mu odešla řídící jednotka, tak tam dal obyč ze 150 koňovýho motoru a je přečipovaná taky na těch cca. 196 HP - to jsou strohé a jasné údaje a i kdyby to mělo "jen" těch 150, tak pořád to má podstatně větší krouťák než Ty. Proto nechápu, jak můžeš říc, že jsou 130 klouby na hovno a že nic nevydrží - to fakt nechápu. Jinak to mají všichni na sériové převodovce, která by si teda diplom zasloužila, ale jak jsem psal klouby drží... Mrkev série a někdo i série spojka, Luboš tam má třeba tu kovokeramickou - astronomicky drahou :o))
15:59:09
18.03.2004
18.03.2004

Jindra
Zajimavy pocteni, su zvedav kam az to povede.
Jinak toho rapida jsem pred asi 2 rokama videl v Brne na okruhu na sprintu. Prijel tam, zahlasil, ze ma trochu poladenou 130ku zaradil 1 rozjel, dal 2 a asi 10m pred cilem dal 3. Rychlejsi skodovku jsem nevidel. Bylo to super. Komentator, kterej si do ty doby delal z kazdyho pr... onemel a asi az po 10 sekundach zacal neco rikat. Neveris-never, ja jsem videl.
J.
Jinak toho rapida jsem pred asi 2 rokama videl v Brne na okruhu na sprintu. Prijel tam, zahlasil, ze ma trochu poladenou 130ku zaradil 1 rozjel, dal 2 a asi 10m pred cilem dal 3. Rychlejsi skodovku jsem nevidel. Bylo to super. Komentator, kterej si do ty doby delal z kazdyho pr... onemel a asi az po 10 sekundach zacal neco rikat. Neveris-never, ja jsem videl.
J.
15:14:55
18.03.2004
18.03.2004

Baghira
-> Tuner#2: Já taky neříkal, že to sériový Učko bylo nějaký super, to rozhodně ne. Ale jde o to, že tu byla tendence vyztužovat ramena podélná, nikoli šikmá.
Michal LR: Až s tou LR nápravou budeš jezdit denně, tak se nám podělíš o jízdní vlastnosti a o výdrž. Co já jsem slyšel od p.Doležala, co jezdil s LRkem závody a u Český Lípy má na dvoře dvě taková auta a jedno RSo, tak to zase takovej zázrak není...mimochodem on mi vyztužoval vlečku.
Michal LR: Až s tou LR nápravou budeš jezdit denně, tak se nám podělíš o jízdní vlastnosti a o výdrž. Co já jsem slyšel od p.Doležala, co jezdil s LRkem závody a u Český Lípy má na dvoře dvě taková auta a jedno RSo, tak to zase takovej zázrak není...mimochodem on mi vyztužoval vlečku.
14:50:50
18.03.2004
18.03.2004

Michal LR
No já bych chtěl vidět těch vašich "190" koní na papíře, to bych pak té sériové převodovce na kterou to určitě motnujete vypsal diplom. Mimochodem z čeho máte mrkev a lamelu spojky?
14:38:22
18.03.2004
18.03.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Baghira: No MATTESSOVO Rapid nikdy zatížený nejezdil a kolo blíž ke krajnici (chytá víc děr) už dělá mírně Áčko, takže ta origo výstuha je tam na nic a to má najeto něco přes 50tkm. Ale to Tě asi nepřesvědčí...
14:35:09
18.03.2004
18.03.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> K.D.B.: Teď jsi mě promluvil z duše a tohle by si měl přečíst Luděk....
14:33:57
18.03.2004
18.03.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Michal LR: Koukám, že Tě asi mé argumenty z příspěvku 13:25:41
17.03.2004 nepřesvědčily o tvém mylném pomlouvání vlečky. Já prostě tvrdím, že nová a nebo srovnaná a vystužená vlačka nemůže dělat Áčka a ani nezačne což mě potvrzuje spousta mých kamarádů praktickým užíváním srovnaných a vystužených ramen. Ale nemá cenu se přít, Ty máš svojí pravdu., která je ale pro 99% lidí nedostižná jak cenově, tak i možností LR nápravu někde sehnat a myslím si že to není úplně objektivní pohled. To je vše co jsem k tomu chtěl napsat.
P.S: S těma hřídelema si myslím nemáš pravdu vůbec, protože když nemáš Áčka, tak je ten hřídel zalomený jen málo a jak jsem psal vydrží to i 190 koní a pochybuju, že jsi měl víc
17.03.2004 nepřesvědčily o tvém mylném pomlouvání vlečky. Já prostě tvrdím, že nová a nebo srovnaná a vystužená vlačka nemůže dělat Áčka a ani nezačne což mě potvrzuje spousta mých kamarádů praktickým užíváním srovnaných a vystužených ramen. Ale nemá cenu se přít, Ty máš svojí pravdu., která je ale pro 99% lidí nedostižná jak cenově, tak i možností LR nápravu někde sehnat a myslím si že to není úplně objektivní pohled. To je vše co jsem k tomu chtěl napsat.
P.S: S těma hřídelema si myslím nemáš pravdu vůbec, protože když nemáš Áčka, tak je ten hřídel zalomený jen málo a jak jsem psal vydrží to i 190 koní a pochybuju, že jsi měl víc

10:02:12
18.03.2004
18.03.2004

Baghira
-> K.D.B.: No jo no, oni asi byli všichni ve škodovce uplný dementi, když dávali na vlečku u pozdějších typů to vyztužovací Učko na !podélný! ramena. Proč teda nevyztužili šikmý, když je to tak znát? Neříkám, že to Učko nějak významě pomohlo, když jezdilo auto v zatížení, ale asi to tak nedávali jen tak z prdele.
08:59:08
18.03.2004
18.03.2004

Michal LR
U-Geen: No pokud jezdíš po našich silnicích mám letos po zimě dojem že se to tomu brutálnímu terénu mnohdy vyrovná. Teda aspoň tady v Brně se na to zatím úplně vys . . . a pokud to zas jen tak zaplátují máš to skoro jako Rally a ušetříš na startovným


08:26:08
18.03.2004
18.03.2004

Michal LR
No uznejte není to krása? A má to úhel kyv. 10 stupnů a proti "zavařené" vlečce i nějakou hodnotu.
08:25:28
18.03.2004
18.03.2004

U-Geen
no ja teda s autem ani naskacu, ani nejezdim brutalnima smykama po vsech moznejch a nemoznejch terenech.
08:17:09
18.03.2004
18.03.2004

Michal LR
Když by ta vlečka jen trochu k něčemu byla určitě by nepředělávali ve škodovce celou nápravu u LR a nevařily obě ramena dohromady z jaklu u L/A
A to co s těma autama občas všichni předvádíme se minimálně soutěžnímu provozu rovná to mě snad ani Saky nebude vyvracet. Jinak čas a peníze vynaložené na úpravu vlečky = podle mě celá nová ramena (dělal jsem obojí tak doufám můžu posoudit) která Vám Saky určitě udelá za pětikorunu. Jsou to opět jen moje názory (a taky teda profíků v té době ve fabrice) ale nikomu je nevnucuju.
A to co s těma autama občas všichni předvádíme se minimálně soutěžnímu provozu rovná to mě snad ani Saky nebude vyvracet. Jinak čas a peníze vynaložené na úpravu vlečky = podle mě celá nová ramena (dělal jsem obojí tak doufám můžu posoudit) která Vám Saky určitě udelá za pětikorunu. Jsou to opět jen moje názory (a taky teda profíků v té době ve fabrice) ale nikomu je nevnucuju.
23:54:54
17.03.2004
17.03.2004

K.D.B.
Vlezte si pod auto, dobře si celou nápravu prohlédněte a uvažujte sellským rozumem... Fascinuje mne jak vyztužujete podélná ramena, která ustavují nápravu opravdu jen v podélném směru a maji vliv jen na sbíhavost a souosost náprav.Tudíž se zkrutným namáháním se u něj téměř nepočítá.. I to "vyztužené" zkroutíte v ruce v místě , kde je nýtované se silentblokem. O tom silentbloku nemluvě ... Šikmá,šikmá,šikmá, jiná za to nemohou.. A nakonec : Hlavní výhoda vlečky je , že snese větší Mk a horší zacházení , jízdní vlastnosti jsou prakticky stejné (mluvím o serii)
14:55:42
17.03.2004
17.03.2004

Labros
-> Tuner#2: no to je jasný že při zatížení musí být kola do áčka - to byl i záměr že se kývou do oblouku aby se pokud možno neměnil rozchod kol při propérování - ale ne do takovýho oblouku jako na kejvačce. A je asi pravda, že podélný rameno jakkoli vyztužený, ještě k tomu na silenbloku, nemůže zabránit šikmýmu, aby se nezkroutilo do vrtule.
14:18:45
17.03.2004
17.03.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Racyk: Jasně to je to co já tady furt tvrdím a to, že se úhlovka kýve - sice míň než kyvadlová, ale přece, takže to prostě v silembloku podélného ramena nemůže podržet kola rovně - proto nechápu řeči, že stačí vystužit podélné rameno - to je dle mě k ..... Další věc je jak dlouhé máš pružiny. pokud dáš nové origo, tak na 100% se srovnanou a nebo novou vlečkou budou kola kolmo a samozřejmě při zatížení třema lidma v zadu půjdou mírně do A, ale rozhodně né na autě bez zatížení...
13:47:53
17.03.2004
17.03.2004

Racyk
ono je sice pěkné mít kola rovně, ale když auto zatížíte dvěma osobami popřípadě třemi osobami na zadních sedačkách, tak máte rovné kola kde? V pr.... je to velmi jednoduché, protože kyv zadních kol je taky jako u kyvky do oblouku, ale menšího než kyvka, však si dejte auto na hever a uvidite svěšenou tatru a jak si to kolo pozvednete, tak ačka jako svině, vyztužení je určitě dobré, taky si to v létě vyztužím, ale jezdím furt ve čtyřech, takže se aček se zatíženým autem nezbavíte nikdy!!!!
13:25:41
17.03.2004
17.03.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Michal LR: Nechce se tomu věřit, že jsi měl vlečku z nových věcí a dělalo to taková Áčka - to jsi musel mít kratší pružiny. Vlečku z nových věcí má TUNER, má na tom 17" a nějakých 7 cm podložku a kola má rovně. To samý jako ten s Rapidem na 15" a podložky 3 cm - vlečka 2 roky srovnaná a vystužená a kola kolmo... tak nevím a těch lidí znám víc. BTW: Klouby ze 130 že nic nevydrží!!?? Vždyť Klásek z TTčkem (190HP), Vráťa s erkem (190HP), Rapid - bývalý Mari-design (150HP) a nikdy s koubama nic neměly, pouze ten krouťák odnáší převodovka, ale co vím tak klouby nikdy, tak bych je tak nepomlouval... Jasně, že LR náprava je jinde, ale hodnoť to objektivně....
12:01:42
17.03.2004
17.03.2004

Saky
opet porovnavas neporovnatelne..
ze mas klouby z alfy ktera najela 100tkm a jsou OK nic neznamena, to auto na to bylo spocitany leckdo ti muze rict ze ma seriove klouby k vlecce a najeto taky 100tkm a jsou taky OK.. stejne tak ja muzu rict ze mam klouby z audiny a maji najeto 150tkm a jsou jak nove a auto ma 200koni..
jina vec je kdyz ty klouby ktery sou pocitany na urcitej kroutak plus nejaka rezerva samozrejme a poladis mu motor.. tak potom nevydrzej klouby z rapida kdyz mu das treba 130konovej zavodni motor, stejne tak by asi nevydrzeli tvoje z Alfy dat je k tomu motoru z audi a stejne tak by nevydrzeli ty z audi kdybych k nim pripojil motor treba 900konovou mrchu od Buggati..
proste ty to vsechno beres ze zavodniho hlediska coz u 99pct lidi nelze..
ze mas klouby z alfy ktera najela 100tkm a jsou OK nic neznamena, to auto na to bylo spocitany leckdo ti muze rict ze ma seriove klouby k vlecce a najeto taky 100tkm a jsou taky OK.. stejne tak ja muzu rict ze mam klouby z audiny a maji najeto 150tkm a jsou jak nove a auto ma 200koni..
jina vec je kdyz ty klouby ktery sou pocitany na urcitej kroutak plus nejaka rezerva samozrejme a poladis mu motor.. tak potom nevydrzej klouby z rapida kdyz mu das treba 130konovej zavodni motor, stejne tak by asi nevydrzeli tvoje z Alfy dat je k tomu motoru z audi a stejne tak by nevydrzeli ty z audi kdybych k nim pripojil motor treba 900konovou mrchu od Buggati..
proste ty to vsechno beres ze zavodniho hlediska coz u 99pct lidi nelze..
11:49:50
17.03.2004
17.03.2004

Michal LR
Ve škodovce naznali že se vlečka pro soutěžní použití nehodí mám nějaké články na stránkách.Přečtěte si porádně co kdo píše! Neříkal jsem že je vyztužení na nic ale že se to nevyplatí - aspoň podle mě ale je to můj názor a vlečku jsem měl celou novou takže jsem nemusel nic rovnat a nikomu ten názor nenutím. U LR je poloosa o kus delší až k unašeči s ložiskem SKF 309 726 DA takže tam není tak zlomená. U poloos z garde i 130 jsem je měnil každou chvílu za nové protože výkon nezvládli a odešli. Teď mám klouby z Alfy Romeo 140HP najeto 100t.km a jsou jako nové
11:44:08
17.03.2004
17.03.2004

Saky
MichalLR: no tak kdyz to beres takhle tak to by potom kazdej technik musel vyhodit takovejch 80pct skodovek.. a aspon bud objektivni.. nevim jak je to s tim kdyz ma nekdo papiry na LRo ale myslim si ze 99,99pct lidi to ani nemusi zajimat a LRovy napravy, LRovy kotouce atd je pro ne stejne nelegalni jako upravy jine. . ono neco pomluvit a hodit na to spinu je jedna vec, ale nabidnout reseni ktere se mu vyrovna ve vsech parametrech je vec druha a to reseni Lrovych naprav neni.. samozrejme ze to co se davalo na zavodni LRa byla da se rict spicka v te dobe, ale stejne tak ja ti muzu rict ze je to smejd, a polovicka veci z dnesnich seriovejch vozu je uz lepsich proste tak jde cas.. ty sice nebudes souhlasit protoze ti jde opet o originalitu.. ale psal jsi tady ze budes davat sestipistkovy brzdice tak proc teda kdyz LRo je tak dokonale? A porad ti jde o originalitu tak proc davas brzdy jine? jestli tam byli nejake sestipistky original na LRu tak tuto poznamku vynechej, a plyne z me neznalosti.. Ano, ono by bylo pekne kdyby mel kazdej zavodaka,nebo aspon auto ve slusnem stavu, ale zeptej se techhle lidi co chtej? Jinak ja chapu tve jednani a je to jiste dobre ze se nekdo zabyva necim jako ty,a je to jen dobre, ale nejde rict to ze seriovka je sracka a zavodni LRo je nej.. za ty prachy co postavis LRo si kdokoliv koupi par let stary auto ktery na tom bude jizdnima vlastnostma,vykonem motoru a hlavne bezpecnosti o dost lip, ano ale da se rict ze bude mit normalni seriovku jako muze mit kazdej Jouda ale porovnavas proste nesrovantelne..
11:02:17
17.03.2004
17.03.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Baghira: Já jen tvrdím a reagoval jsem na to, že vystužení je podle Michala LR na ***** a to není pravda a to, že jemu to dělalo Áčka je právě ten problém šikmého ramena (jeho zkroucení "do vrtule" a nebo propadnutí toho lůžka spoje s podélným) to že to Tobě pomohlo nemůžu brát osobně jako bernou minci, protože znám kluka, který se tím dost dlouhou dobu zabýval a repasoval spoustu vleček na okrese a došel k závěru, že z 90% to chce srovnat i šikmý ramena, protože dát nový vystužený podélný nepomůže.... ale nikomu už ten názor nutit nebudu, každý má svou hlavu a bavit se na tohle téma tady už nebudu.
-> martyCZ: Dělal mě to jeden známý, který má kalibrační přípravek podle nových ramen co má Luboš na Zelence a podle něj to rovná - nahřeje a srovná a pak to chce pořádně vystužit a je klid.
P.S. jedny pacienti u nás to dělali tak, že vzaly šikmé rameno na kovadlinu a párktát do něj douchly a prohnuly na opačnou stranu, takže jim teď vlečka dělá mírně "Tatru" - neboli véčka, ale já bych s tím nejel....
-> martyCZ: Dělal mě to jeden známý, který má kalibrační přípravek podle nových ramen co má Luboš na Zelence a podle něj to rovná - nahřeje a srovná a pak to chce pořádně vystužit a je klid.
P.S. jedny pacienti u nás to dělali tak, že vzaly šikmé rameno na kovadlinu a párktát do něj douchly a prohnuly na opačnou stranu, takže jim teď vlečka dělá mírně "Tatru" - neboli véčka, ale já bych s tím nejel....
10:20:49
17.03.2004
17.03.2004

Labros
-> Michal LR: A co myslíš krátkou poloosou? Podle mě jsou všechny kloubový hřídele stejný.
10:12:41
17.03.2004
17.03.2004

Labros
-> Michal LR: proč v roce 84? To zrovna začali dávat vlečku na 130ky - jinak v tý době už dávali 3 roky vlečku na gardesa.
A proč říkáš že záleží na pružném spoji mezi rameny? Jako že se omačkaj ty gumový podložky? To může udělat náklon tak 3 stupně maximálně...
A jak a kde?¨se podle tebe kroutí šikmé rameno? vypadá tak solidně :-)
A proč říkáš že záleží na pružném spoji mezi rameny? Jako že se omačkaj ty gumový podložky? To může udělat náklon tak 3 stupně maximálně...
A jak a kde?¨se podle tebe kroutí šikmé rameno? vypadá tak solidně :-)
08:49:57
17.03.2004
17.03.2004

CHIP
-> Michal LR: No jo kdyz ma nekdo primo papiry na 130 LR tak to se mu to mluvi .... Kazdej takovy papiry nema ... z toho musis vyjit ...
08:27:28
17.03.2004
17.03.2004

Michal LR
No ono taky trošku záleží na pružném spoji mezi rameny že?A co krátké, téměř zlomené poloosy? Stačí vzít kameru nebo foťák a nafotit vlečku zezadu z druhého auta co to dělá za jízdy.Podle mě každej technik takové auto musí vyhodit už za doma vyztuženou vlečku a podložky a to zapomínám na kotouče. Jinak doufám že to časem dostanu na papíry a pak klidně půjdu na STK až na držáky mám vše z fabriky a málo kdo ví co bylo v r.84 a jakou přesně měla LR nápravu 

20:39:16
16.03.2004
16.03.2004

Baghira
-> martyCZ: sorry to nebylo na tebe ale na Tunera#2.
20:38:15
16.03.2004
16.03.2004

Baghira
-> martyCZ: No myslim, že nejsem první ani poslední, komu pomohlo jen vyztužení podélných ramen a nový pružiny... Je to dva roky a žádná změna...jo a mám tam 4 cm podložky na každý straně. Kdyžtak se podívej na fotky, jak je to podle tebe k ničemu :-).
16:42:15
16.03.2004
16.03.2004

martyCZ
-> Tuner#2: rovnat sikme ramena? jak? nebo kdo to dela? tusim ze to nebude jednoduche, ale rad bych mel kola rovne :o)
15:40:02
16.03.2004
16.03.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Michal LR: Myslím si, že to co říkáš je nesmyls. Už jsem o tom tady vedl jednou dost dlouhou debatu a to jsi tu ještě nebyl, ale rovnal jsi šikmý ramena?? Pokud ne, tak se ani nedivím, že ti to dělalo znova áčka, protože to podélný to neudrží - v principu se vyklání a nezabrání áčkům jak si tady spousta lidí myslí. Nejvíc pomůže srovnat škmý ramena a zkontrolovat jestli není propadlý ten domeček spojení šikmého s podélným a pořádně tohle místo vystužit a provařit. tak to áčka nedělá a zkušenost s tím má víc lidí od nás. jeden měl áčka jak blázen a teď to srovnání a vystužení 2 roky na 15" s podložkama a kola furt kolmo. jasně, že Tvá LR náprava je o něčem jiném, ale nemáš pravdu, že vystužená vlečka je na nic!!!
15:38:19
16.03.2004
16.03.2004

Saky
no dobre, ale uprimne rekni co jinyho? kejvacka? blbost, LR naprava? uznavam super reseni, ale 1, cena 2, co na to reknou na STK?
takze stejne zbyde jen ta vlecka a pokud neni uhnily uchyceni v kastli tak to rovne je..
me je to treba jedno ja bych taky sel dneska do jiny napravy ,ale na to holt vetsina lidi nema a porad lepsi vlecka nez kejvacka..
takze stejne zbyde jen ta vlecka a pokud neni uhnily uchyceni v kastli tak to rovne je..
me je to treba jedno ja bych taky sel dneska do jiny napravy ,ale na to holt vetsina lidi nema a porad lepsi vlecka nez kejvacka..
15:32:52
16.03.2004
16.03.2004

Michal LR
Neřekl jsem na nic ale že se to nevyplatí - podle mě je celá vlečka nesmysl a ve škodovce na to přišli už v roce 84. Chtěl jsem tím jen říct, že je to dost práce a stejně se to bude pořád kroutit