Spojkový ložisko

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 29.02.2004 do 07.03.2004, založil/a
řadit dle data
18:50:55
07.03.2004
Alan
-> D.J.Vlasta: No už to konečně vim je to ještě trošičku jinak než řikaš.Jiny je na 5q je to takový v plastovym pouzdře.Na starou 180 je takový plochý a na novější 190 je takový ložisko s výčnělkem.
10:56:00
07.03.2004
D.J.Vlasta
Rozdil je v pouzdre loziska na spojku 180 a jiny je na 190.
22:46:29
01.03.2004
Saky
zaco dekujes me? ja nic nerekl..
19:22:41
01.03.2004
Tomáš SK
-> Saky: Ďakujem. Tak si tento web predstavujem.
19:21:34
01.03.2004
Tomáš SK
-> Alan: Myslím že nie, pretože som to nikde v múdrych knižkách nenašiel. Ja mám membránu a mám to isté ložisko čo dedko s vinutými pružinami.
08:32:22
01.03.2004
Alan
-> Tomáš: Dobrej popis hned sem o trochu chytřejší1 .A neni ještě rozdíl mezi ložiskem s¨pružinovou spojkou a membranovou?
23:22:45
29.02.2004
Saky
Mas muj obdiv tomu rikam informace a ne jako vetsina odpovedi tady..
23:18:11
29.02.2004
Tomáš SK
Medzi ložiskom na 5q a 4q rozdiel nie je, ide len o to, že v priebehu výroby sa ložiská inovovali. Do r. 1978 to bolo 511 Z30, potom PLC 23-4 (to predali mne, keď som chcel nové), od r. 1983 PLC 23-5 a od r. 1988 PLC 04-24, ktoré je zapuzdrené a nehrozí, že ti vytečie mazná hmota a teda dlhšie vydrží. O type kvaltu sa nikde nepíše.
Maj sa.
20:37:51
29.02.2004
Alan
Chci se zeptat jak je to se spojkovejma ložiskama.Vim že na 5q je jiný než na 4q.Ale ted sem měl rozebraný dva 4q a v každym jiný ložisko ,jedno bylo klasicky placatý a to druhý má takovej malej výstupek.
Extreme Tyres