Ja mam miesto struny lanko 2mm v priemere, mozno by sa voslo aj 2,5mm, to mam prichystane v zasobe :). menil som ho za strunu kvoli tomu, ze s novym bowdenom a strunou to priserne sekalo a nedalo sa s tym jazdit. Tera zje to super, ale postupne som si zvykol a uz mi zacina vadit aj to lanko :) (mozno sa uz zacalo drat :) ). To by ma zaujimalo ci sa to derie vo vnutri alebo na koncoch. Inac pri vymienani bowdenu je potrebne odohnut packu pod vahadlom rucky, ktora drzi bowden a potom opatrne pri zdrotovanom chumli bowdenov a drotov pri kosti na tiahle radenia.
U-geen to myslel dobre, proste kopu izolepy (ja som pouzil nakcelarsku lepiacu pasku, lebo je tenka a drzi dobre, az tak dobre, ze ten bowden ostane od lepidla :) ) nalep na stary aj novy bowden a tym ich vlastne spojis. Stary potom vytiahnes a novy automaticky zasunies do povodnej drahy stareho. Prax je vsak trosku zlozitejsia :).
Bowdeny v cyklo su len teflonove ale uzke a bez vhodnych koncoviek.
Ti permonici boli asi zahnusene sviecky (rosou ? ) a slo ti to na X valcov (X < 4 :) ).
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Plynový lanko
prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 29.02.2004 do 23.03.2004, založil/a
19:34:29
23.03.2004
23.03.2004

PeterP136
15:29:14
08.03.2004
08.03.2004

Ivour
Dnes už se snad prodávají jen bowdeny s teflonem...nebo ne?
15:28:27
08.03.2004
08.03.2004

Ivour
-> D.J.Vlasta: Díky Ti za důležitou informaci!

11:11:51
08.03.2004
08.03.2004

U-Geen
-> Vojta: Cyklo
11:10:15
08.03.2004
08.03.2004

Vojta - zrušená registrace
-> U-Geen: Ten bowden s teflonem se da normalka koupit, nebo to kupovat v cyklo potrebach??
08:49:28
08.03.2004
08.03.2004

Komár 1981
Panove, co byste mi rekli na kombinaci struny protazeny bowdenem s teflonem? Je to k necemu?? (Abych neinvestoval zbytecne
)

14:23:32
06.03.2004
06.03.2004

D.J.Vlasta
Plynovej bowden vede v tunelu.Mozna je tam nekde prychycenej.Budes muset otevrit vicko vzadu u rucky a mozna i za radickou,po odhrnuti koberce.Z tunelu vylejza v takovy gumovy pruchodce vedle radiciho tahla.Potom je uchycenej v prychytkach pod nadrzi(musis sundat kryci plech nadrze),je tam chycenej s hadicema topeni a se syticem.Potom od nadrze vede podel trubky od chladice a do motoru.Me prdlo lanko den predtim nez jsem jel do Chorvatska,docela klika,protoze nahradni bych sebou nemel.dal jsem taky to pleteny,poradne jsem ho namazal a zatim to dela dobrotu,ale radej bych tam mel taky tu strunu je lepsi a spolehlivejsi.
13:37:46
05.03.2004
05.03.2004

wekky
-> U-Geen: Ale po pivu se třese celý motor, jak uvnitř narážejí do stěn :-)
12:59:41
05.03.2004
05.03.2004

U-Geen
ja teda nevim, ale ja jim davam čokoládu a pivo. a oni sou po tom pivu unaveny, a neklepou :-)
12:52:59
05.03.2004
05.03.2004

Zdany
-> Ivour: a nebo rovnou celej pytlík cukru no nádrže.. :-))))))))
12:13:36
05.03.2004
05.03.2004

wekky
-> Ivour: To je musíš občas nakrmit, ale nejsou moc nároční, stačí pár kostek cukru...

11:58:56
05.03.2004
05.03.2004

Ivour
Tak sebou vozím permoníky,no. 

11:56:55
05.03.2004
05.03.2004

Saky
permonici meli hlad-) co si myslis ze ti tady asi nekdo na to rekne? klepat muze vsechno od ventilu pres kliku az po ty hladovy permoniky-)
11:51:43
05.03.2004
05.03.2004

Ivour
-> U-Geen: Hele,Ty seš takovej chytrej a rozumíš tomu...včera jsem startoval svou 105 a něco mi klepalo od motoru jak to bylo studený a než se to dostalo se sytičem do otáček.To se mi ještě nestalo.Jak kdyby tam něco klepalo do plastové láhve.
Pak dobrý,při jízdě nic,jelo to jak drak.

11:49:02
05.03.2004
05.03.2004

Ivour
-> U-Geen: V tom případě nechápu a sedím si na vedení.

11:46:42
05.03.2004
05.03.2004

U-Geen
-> Ivour: no noment, ja to myslim zcela vazne
11:43:41
05.03.2004
05.03.2004

Ivour
-> U-Geen: Kurňa,geene,něrob srandu.Jak to tam prochází tím tunelem,sakra?

11:37:41
05.03.2004
05.03.2004

U-Geen
-> Ivour: mno, kdyz na ten starej pridelas izolepou novej a taháš... :-)
11:29:22
05.03.2004
05.03.2004

Ivour
Taky bych rád vyměnil bowden.Mám strunu,ale většinou nejde plynule.Už roky.A pedál samotný chodí dobře.Co je potřeba udělat při výměně bowdenu?Vyndat bude asi celkem snadný,ale dát nový?Nemám s tím zkušenost.
09:34:19
01.03.2004
01.03.2004

Baghira
A pořádně prohlídni cestu, jestli to není někde trochu vyhnutý, tam to nejvíc praská.
08:43:31
01.03.2004
01.03.2004

U-Geen
dej strunu a novej bowden :-)
07:07:44
01.03.2004
01.03.2004

David.
já tam měl taky lanko a rozedřelo se mi a tím pádem zasekávalo,známej co mi to měnil tak mi říkal že je lepší když rupne struna než když se tam sekne lanko.
02:06:52
01.03.2004
01.03.2004

Mysirda - zrušená registrace
takze mam tam dat lanko nebo strunu? ted jsem tam mel lanko a rozedrelo se mi
21:15:29
29.02.2004
29.02.2004

U-Geen
Akorat se lanko rado rozdira, ja sem nakonec dal novej bowden s teflonem a strunu a je to parada
21:09:29
29.02.2004
29.02.2004

Gryzly
Místo struny si tam dej lanko jako je v brzdě na kole. Dá se to v domácích potřebách koupit na metry za pár kaček. Potřebuješ tak +- 3,5 metrů. je lépe ohebné, nezadrhává tolik.
17:05:55
29.02.2004
29.02.2004

Mysirda - zrušená registrace
Tak mi dneska prdlo plynovy lanko, nevite kolik asi odhadem stoji novy? Diky