skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vany motorů
prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 23.02.2004 do 26.02.2004, založil/a
10:32:13
26.02.2004
26.02.2004

Tomáš SK
R.M.Cedrych - Aby jezdili i po roce 2000, tam je to popisane. K.D.B. ma pravdu.
13:58:58
25.02.2004
25.02.2004

D.J.Vlasta
Ja mam ve svy emkovce,take motor z LS uzovkovej,ale pri generalce jsem ho nechal prestavet na klasickou 120 s rovnejma pistama.Auto mam na kyvce,ale vana je prave ta hluboka a obcas mam strach abych ji nekde nenechal,ale zatim jsem nastesti nikde nechyt.Duvod proc se delaly hluboke vany,take nevim,ale nejspis kvuli vetsi chladici plose.videl jsem ji jenom u LS.Ja mam jeste S110 a ta ma take melkou vanu.

07:14:09
25.02.2004
25.02.2004

Jirik - zrušená registrace
Tak tak, koukni se zezadu na užovku na 14" a na eMko na 13"kách, navíc díky většímu rozchodu se z eMka často stává motorovej člun. A když si dozadu sednou dva nebo tři pořádní chlapi... Tátovo kolegové, jeli před mnoho lety se služební škádlí, vzadu seděli tři a když přejížděli svižnějš tramvajový koleje, tak tam nechali tý hliníkový vany asi půlku i s výpustným šroubem. U jednoho známýho jsem viděl ještě vanu úplně mělkou a vyboulenou jenom vpředu směrem k převodovce (taky hliníková). Ještě nikdy jsem takovou neviděl, ale sehnat se dá asi ledacos.
23:45:03
24.02.2004
24.02.2004

K.D.B.
od začátku byly hluboké, s náběhem vlečky, dávaly tzv. mělké. Důvodem byla právě nižší světlost aut s vlečkou.
12:04:41
23.02.2004
23.02.2004

Saky
jo tak to nevim, to by se dalo jen spekulovat ale duvod presnej nevim..
11:03:18
23.02.2004
23.02.2004

Labros
dobře, to číslo jsem plácnul.
a jakej byl důvod různejch van? lepší chlazení?
a jakej byl důvod různejch van? lepší chlazení?
10:29:08
23.02.2004
23.02.2004

Saky
vanu muzes vymenit ale spolecne se sacim kosem..
ale 7 zeber je podle me melka..
ale 7 zeber je podle me melka..
10:27:05
23.02.2004
23.02.2004

Labros
Vím že se o tom nedávno tady někdo bavil (nebyl to Saky?), ale nemůžu to už najít.
Jde mi o záměnnost van. Konkrétně, na motoru 120LS z úžovky mám hlubokou vanu (myslím 7 žeber?) a prej bych měl dát mělkou, než vyměním kejvačku za vlečku (abych nedrbal o zem :) V Andrtovi se píše, že asi od 79 dostávaly motory 120LS/GLS vysokou vanu (snad správně chápu =hlubokou), ale nepíše se proč a jestli je tam nutná. Díky pouze za fundované odpovědi ;-)
Jde mi o záměnnost van. Konkrétně, na motoru 120LS z úžovky mám hlubokou vanu (myslím 7 žeber?) a prej bych měl dát mělkou, než vyměním kejvačku za vlečku (abych nedrbal o zem :) V Andrtovi se píše, že asi od 79 dostávaly motory 120LS/GLS vysokou vanu (snad správně chápu =hlubokou), ale nepíše se proč a jestli je tam nutná. Díky pouze za fundované odpovědi ;-)