skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tesneni pod hlavou
prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 12.02.2004 do 22.02.2004, založil/a
14:38:42
22.02.2004
22.02.2004

martyCZ
-> Racyk: tak jak ty pises jsem jel uz nekolikkrat se 105 hlavou a pohoda
20:02:01
21.02.2004
21.02.2004

Racyk
-> Kočislav: ja vim že to je logické, ale mám na mysli hlava 130 vs. 105 120! to mám na mysli, jasně že ¨mi hlava prdla, když jsem jel z dalničnïho kopce, na tachači moc:)) (na konci stupnice) a pak je taková rovinka kde měří, tak jsem tam zvolnil na 90 a pak to muselo jebnout bo po 400m jsem stal, bo kde chceš na dalsnici stavět:))
08:51:46
21.02.2004
21.02.2004

Kočislav
To Saky: No, on píše, že má 130 hlavu, tak předpokládám, že má i 130 motor tzn. pokud ho neměnil, má tam mít normálně termostat 80°.
Jinak těch 75° beru podle svého teploměru, kterému zatím nemám důvod nevěřit, i když za jeho přesnost ruku do ohně dát nemůžu.
Jinak těch 75° beru podle svého teploměru, kterému zatím nemám důvod nevěřit, i když za jeho přesnost ruku do ohně dát nemůžu.
23:51:22
20.02.2004
20.02.2004

martyCZ
-> Alan: rozdil je v teplote, a teplota ma vliv na rozmery, a jelikoz se v kritickych mistech stretava nekolik materialu s jinou tepelnou roztaznosti, nejsou pri jine nez konstrukcni teplote rozmery idealni a z toho vyplyva spousta problemu (treba ne hned, ale casem urcite)
20:45:22
20.02.2004
20.02.2004

Alan
-> Saky: Hele co bys doporučil .Mám ve 120 feldu motor a daval sem termostat z fava 88 stupnů.Jakej je rozdíl když tam nechám za 120 nebo z fačka?
20:17:54
20.02.2004
20.02.2004

Saky
proc jako moc? zalezi kolik je termostat kdyz je termostat 88 je tam porad vicemene 88
75 je malo mimochodem jak vis ze je to 75?
75 je malo mimochodem jak vis ze je to 75?
20:02:30
20.02.2004
20.02.2004

Kočislav
Stejně ale teplota 85-90° při zatížení mi přijde moc. To já se obvykle držím s bídou na 75°. Ale zase si v zimě tolik nezatopím.
10:24:50
20.02.2004
20.02.2004

martyCZ
-> Kočislav: jo, blbe jsem to napsal, ja mel teploty 85-90 pod zatezi, pri odlehceni pres 130 a konec
20:03:12
19.02.2004
19.02.2004

Martin
-> Kočislav: Toje fakt, stává se to třeba na dálnici, kde to rozjedeš, jedeš naplno, pak zastavíš na odpočívadle a rázem vaříš...
19:59:32
19.02.2004
19.02.2004

Kočislav
To Racyk : Já myslím, že je v tom částečná logika. Pokud třeba jedeš do kopce, motor se víc hřeje, ale nápor vzduchu a pohyb chladicí kapaliny zajišťuje to, že se teplota drží. Když vyjedeš na vrchol, vyhodíš rychlost a na volnoběh voda nemůže kolovat tak rychle, takže to co nestačí od motoru odtéct k chladiči tak se od rozpáleného motoru může zahřát poněkud víc.
To je můj názor. Mě se třeba běžně stává, že když jedu do kopce mám tam 80° a když pak vyhodím rychlost, mám tam za pár vteřin 85°C.
To je můj názor. Mě se třeba běžně stává, že když jedu do kopce mám tam 80° a když pak vyhodím rychlost, mám tam za pár vteřin 85°C.
18:22:40
19.02.2004
19.02.2004

martyCZ
-> Racyk: zarizoval to typek teamservisu tady v brne, ale u nas mam kontakt na jednoho typka, co dela hlavy, dela fakt dobre a s predelanim na bezolovnaty vyjde 105->130 na 2500
jinak pokud bys mohl jednu 105 postradat rad bych jednu odkoupil (dluzim jeste jednu tomu typkovi za hlavu na brachovo auto :o()
jinak pokud bys mohl jednu 105 postradat rad bych jednu odkoupil (dluzim jeste jednu tomu typkovi za hlavu na brachovo auto :o()
17:34:01
19.02.2004
19.02.2004

Racyk
-> martyCZ (Martin Sliwka): myslíš že je to 130tkovou hlavou? Jo kde sis to nechaval předělavat, protože doma mám druhý 130tkový motor, ale s prasklou hlavou a hlavu na 130 jaksi sehnat moc nejde a 105kových mám doma několik:) (myslím cenu a misto u nás FM)
21:23:51
18.02.2004
18.02.2004

martyCZ
-> Racyk: ty mas 130, ze? no me se todle taky stalo, pokud ten motor byl pod zatezi tak v klidu, normalne to drzelo svych 85-90, ale jakmile jsem sundal treba na kopecku nohu z plynu v tu chvili jsem varil - praskla hlava (treti), ted tam mam predelanou 105 a pohoda
17:01:03
17.02.2004
17.02.2004

Racyk
-> Zero: mě se to stalo takhle, pořád jsem měl teplotu na svých 75-80, prostě vypadalo vše v poho, pak sjiždím takový malý dálniční kopeček, a dole teplota okamžitě na 130°C! prostě drželo až do poslední chvíle a pak to jeblo a bylo vymylovane:)
05:23:44
17.02.2004
17.02.2004

jb
presne tak trocha srajdy v zime na vicku oleje neni hned duvod k panice..pokud auto funguje jak ma
05:05:14
17.02.2004
17.02.2004

Janysek
Ta emulze na vičku není nic nového u škodovek pokud´ jezdíš jen krátké vzdálenosti do cca 15km.
No to nemusí těch závad co to může dělat je asi víc termostat, zarostlej chladič ....
No to nemusí těch závad co to může dělat je asi víc termostat, zarostlej chladič ....
22:01:32
16.02.2004
16.02.2004

Zero
Takze kdyz je to na 80 - 90 tak pohoda.
Ale kdyz se zacne auto varit a casto tak je asi tesneni v haji co?
Ale kdyz se zacne auto varit a casto tak je asi tesneni v haji co?
09:39:05
15.02.2004
15.02.2004

Kočislav
No ten sajrajt se ti tam může vytvořit např. i po krátkých cestách v zimě, kdy se motor pořádně nezahřeje kvůli vodě zkondenzované v motoru.
A můj názor na měnění těsnění pod hlavou je ten, že je nesmysl přemýšlet kolik tisíc km to těsnění vydrží, protože pokud je v s ním něco v nepořádku, je možné to vypozorovat podle různých příznasků dřív, než je auto kvůli tomu nepojízdné. Aspoň pokud se člověk občas pod tu kapotu podívá.
A můj názor na měnění těsnění pod hlavou je ten, že je nesmysl přemýšlet kolik tisíc km to těsnění vydrží, protože pokud je v s ním něco v nepořádku, je možné to vypozorovat podle různých příznasků dřív, než je auto kvůli tomu nepojízdné. Aspoň pokud se člověk občas pod tu kapotu podívá.
20:41:52
14.02.2004
14.02.2004

Milošek
-> Mira: a vubec jak to chces udelat aby se ti menilo prostredi teplo zima?ono kdyz je venku -10 a pak to zahrejes na 80 to je rozdil jak krava takze by sme to tam museli mit vsichni co jezdime v zime:)...
20:39:50
14.02.2004
14.02.2004

Milošek
-> Mira: neni to srazenina ale emulze vody s olejem a vetsinou kdyz se to uvari tak mas tesneni v riti a proto se to udela po "zahrati":)

18:52:52
14.02.2004
14.02.2004

Mira - zrušená registrace
Ta bila sračka to je sraženina ktera se tam udela kdyz auto často meni prostředi teplo a zima a nebo to tesneni jak řikate:))))) ale poznaš to že se ti to nadmerne hreje:)) zdar

14:42:41
14.02.2004
14.02.2004

Tom
Když se sundá hlava tak to chce dát nové těsnění ždycky né? Jinak se pak nedivte že vám to pak propouští.

13:56:53
14.02.2004
14.02.2004

Racyk
těsnění podle mě neni na věky! Když máš někdy hlavu dole, tak ho prstě preventivně musiš vyměnit. Jinak musí vydržet cca 20-30tis určitě i vic, je to jen odhad, pokud to jezdí furt tak hodně, pokud to stoji a pak jede a zas stoji, tak muže vyhnivat a životnosst se zkracuje
22:59:12
13.02.2004
13.02.2004

Kurvapes
Když máš ty sračky na ojejovým víčku tak to asi udělat chce neboť nic nevydrží věčně ani těsnění pod hlavou.
22:30:22
13.02.2004
13.02.2004

Tomáš SK
-> Martin: A čo keď hlava nie je dobre zarovnaná a zlícovaná, to ho predsa namáha, že ?
22:24:08
13.02.2004
13.02.2004

Martin
-> Zero: To těsnění snad vydrží po celou životnost motoru, pokud není vystaveno extrémním podmínkám.
21:33:16
13.02.2004
13.02.2004

Zero
Kolik km prumnerne vydrzi to tesneni ???
21:24:06
13.02.2004
13.02.2004

Zero
Voda tam drzi obcas to trochu doleju.
Na vicku od oleje je takova bila pasta parkrat jsem to setrel a zase se to tam udelalo.
Na vicku od oleje je takova bila pasta parkrat jsem to setrel a zase se to tam udelalo.
07:26:15
13.02.2004
13.02.2004

KamilX
-> Zero: Raději ho tedy voz sebou
Když se ti podělá tak ho vyměníš a když ne, tak si ušetříš spoustu práce....
Ztrácí se ti voda?? Máš obalený víčko od oleje (za studena) bíložlutou sračkou??
Jestli to není nic až tak strašného, tak to prostě neřeš, stejně to líp nepojede :))

Ztrácí se ti voda?? Máš obalený víčko od oleje (za studena) bíložlutou sračkou??
Jestli to není nic až tak strašného, tak to prostě neřeš, stejně to líp nepojede :))
23:14:49
12.02.2004
12.02.2004

Zero
Kamosovy se to podelalo na ceste asi 200 kila od domova tak jsem si rikal jesli to moje je v pohode.
23:06:10
12.02.2004
12.02.2004

Saky
tesneni se standartne nemeni.. neni duvod.. a kdyz uz ten duvod bude tak to poznas...-)
22:37:40
12.02.2004
12.02.2004

Zero
Jak poznat kdy ho vymnenit ???