Tlumiče s miskou na zadní nápravě.

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 09.02.2004 do 10.02.2004, založil/a
řadit dle data
17:50:05
10.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: Teď mě tak napadá, proč to chceš řešit, když máš kejvadlo - nebo, že by jsi přece jenom začal uvažovat o úhlovce :o))
16:55:16
10.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: Zvěrstvo to je, ale takhle to má teprve smysl - jinak nevidím důvod kromě možnosti stavitelné výšky podvozku předělávat klasickou pružinu na pružinu na tlumiči.
16:51:21
10.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tom: To podélný je tam víceméně jen pro to, aby kolo nejezdilo dopředu a dozadu. jinak i když ho vyndá, tak s tím šlo popojíždět. Jak jinak by jsi to vyřešil Ty, když se potřebuješ dostat o 8 cm vedle - převařením nostíků v kasli?? To asi ne. Výhodu tohle řešení má oproti jiným i v tom, že je tlumič s pružinou je co nejblíže ke kolu, což se projeví příznivě na jízdních vlastnostech. Další výhodou je, že šikmé rameno není namáhané na krut, tak jako v klasickém případě, kde je namáháno přes větší "páku" a navíc odpadá nutnost podložek vzadu, protože je větší rozchod.
06:57:00
10.02.2004
Jirik - zrušená registrace
To jo, ale já jsem spíš myslel možnost uchycení do původních úchytů. Takhle mimo původní a k tomu uzpůsobený vyztužený "domeček" je to docela zvěrstvo.
- I když říká že to má vyztužené...
18:42:57
09.02.2004
Tom
Teda já nevim, ale takhle převařený podélný rameno je spíš pěkná PRASÁRNA, než to dávat za vzor.
15:45:08
09.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Baghira: To já vím a proto ten systém uchycení nechce ani moc publikovat a ani se mu nedivím. Jak jsem psal Jiříkovi je to alchymie a on tam má už třetí alternativu co vymyslel... S tím chovám při ujetí většího počtu km je to problém - to ukáže praxe, ale říkal že zatím v poho.
15:09:56
09.02.2004
Baghira
-> Tuner#2: Jo toho znám, má garáž asi 5 km ode mě, ale u tohodle auta je většina věcí domorobo, takže univerzální plánek k tomu není...navíc to auto vyjíždí 5x do roka, takže jak by to fungovalo při každodenním ježdění je otázka.
14:26:51
09.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Zkus mrknout - tady je pár fotek:
miloslav-cerny.webzdarma. cz/
14:22:24
09.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Něco takového měla 130 LR už z fabriky. Dnes máš pár možností.
1. Sehnat LRkovou nápravu, ale to bude oříšek a dost drahý.
2. Koupit od PM autosportu ty dvě sikmá ramena vydávající se za LR nápravu, ale mám na to svůj názor.
3. Udělat si to sám, ale je to tak velký zásah, že bych Tě ho nedoporučil. Uvažoval jsem o tom kdysi taky a nakonec jsem od toho upustil. Je pár aut co to mají. Rapid (ala 130RS pomalování) a jeden kamarád s kterým jsem to i konzultoval ve Štílci (modrá 130 s 1,8 20V - byla dokonce i na prodej) Ten to má vyřešené asi nejlépe ze všech konstrukcí co jsem kdy viděl a jízdní vlastnosti super!! Až si dámě někdy spicha, tak Tě to ukážu.
12:02:38
09.02.2004
Jirik - zrušená registrace
Viděl jsem několik obrázků stavitelných tlumičů na zadní nápravě škody 120 a 130.
Byla tam normálně pružina stejného nebo hodně podobného průměru jako je škodovácká a seděla normálně na tlumiči s miskou jako mají vepředu předohraby.
Neuvažovali jste někdo o něčem takovém ? Muselo by se ale nějak vyřešit pružné uložení tlumiče v rameni a kasli aby se to netrhalo z kastle. Protože předohrab má přeci jen jiné dráhy pružení a odklon ramen funguje taky jinak. Vzádu pak mají většinou nápravy taky jiné koncepce než je úhlovka a kyvka. (vlečená ramena, kliková s torzním příčným členem, nezávislá ramena atd.). Nezkoušeli jste někdo něco takového na škodovku ? 4
Extreme Tyres