skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Téma k zamyšlení-motor 1,3MPi legálně do Š105
prohledat
3 příspěvků (zobrazeno 1 až 3) od 07.02.2004 do 09.02.2004, založil/a
19:37:07
09.02.2004
09.02.2004

Saky
zajimavy, mozna bych ti v necem mohl pomoct.. ale zajimalo kolik pak tahle individualni prestavba bude stat? bude to ta standartni cena 25000Kc? pokud jo nema to asi ani cenu, pokud to bude nakej kolek tak je to sranda a klidne ti pomuzu ve vsem co muzu..
18:49:22
09.02.2004
09.02.2004

Komár 1981
Skoda, ze nejsem trosku movitejsi a navic mechanik... preju ti mnoho zdaru! Dej nam vsem vedet, jak to dopadlo!
15:28:08
07.02.2004
07.02.2004

Ivan
Zdravím všechny. Dle všech informací co se mi podařilo sehnat od všech možných známých i neznámých, by tato zástavba šla zlegalizovat. Nikoli jako hromadná přestavba, ale jako přestavba s výjimkou. To platí i o motorech 781.136 , 781.135. Jde o to, že údajně nutno doložit úřadu obcí s rozšířenou působností přesnou dokumentaci k přestavbě. Což znamená podrobný popis přestavby, technický popis přestavby + výkresová dokumentace (toto v případě technické nezpůsobilosti - myšleno od výrobce, např zástavba 781.136 do vozů Š105-130). Po těchto peripetiích je osoba co vše předloží brána za konstruktéra dané části vozidla. Shrnu-li to, nemá někdo výkres CADu spojení převodovka motor (pro typ 781.136 a 742.136) a výkres uložení benzínové elektrické pumpy v prostoru vozidla a výkresy ke svodům 4/2/1 nebo 4/1 to kvůli lambdě? Tyto 3 záležitosti jsou stěžejní pro dané schválení. Samozřejmě tuto zástavbu musí provádět někdo s výučním listem automechanik (nebo alespoň od někoho takového sehnat papír že to zasatvoval on)! Jinak drobnosti jako uložení řídící jednotky a návaznost na další elektrointsalaci v autě směle lze obťápnout ze Škoda 135 Bendix, což bylo vozítko s ekotronikem. Kdo by měl zájem pomoci v řešení tohoto problému ať se prosím obrátí na email (viz ID karta).