5q - měnit převod??

prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 03.02.2004 do 06.02.2004, založil/a
řadit dle data
23:49:43
06.02.2004
Kabal
-> Petr P: jo ten rozdelovac je kurva znat, kamos v nem mel mrte velkou vuli, a tam kde driv do kopce jezdil 70 ted po oprave to jede 100. celkem slusnej rozdil, jo a motor se celkove ztisil
23:25:47
06.02.2004
Milošek
-> Martin: ale jakym stylem az bude zase nejakej srazik u moto techny nebo nekde pobliz muzem udelat zavody v hrabani se seriovkou motorem:)
nedavam vic jak dva metry smouhu:))))!!!!
21:44:45
06.02.2004
Petr P
-> Fantozzi: Spíš se koukni taky na rozdělovač. Časem se unavějí pružinky odstředivé regulace a zvětší se předstih při malých otáčkách. Pak to takhle klepe. Tak zkus seřídit odtrh a předstih, kdyby to nepřestalo, chce to něco udělat s rozdělovačem, nebo alespoň trochu zmenšit předstih.
09:34:18
06.02.2004
PPP
To je fakt. Chcel som len trosku zrychlit aby som neazstal, ked som hladal miesto na parkovanie a zrazu piskot ako jedno koleso chytlo cisty lad. Zaparkoval som, vystupim a kurnik, smradu ako keby niekto grilvola klobasy na pneumatikach :))). Nechapem, pol sekundove zahrabanie aj to na cistom lade a taky smrad z pneumatik :).
08:42:39
06.02.2004
David Vokurka - zrušená registrace
-> Fantozzi: NA tom, že tě 130 hrabe na sněhu na 2ku není nic divného :)) Ale sníh už pomalu "slezl" tak to zkus na suchém asfaltu :))
23:35:56
05.02.2004
Fantozzi
-> Martin: Jo, mě hrabe 130 i na dvojku. Ale moc to nedělám, páč ji mám rád :-)) Teď se budu muset mrknout na ventily. Dřív jsem se občas rozjížděl na benzínce na trojku a neklepalo to. Teď když na křižovatce dám v malých otáčkách za 2, tak je to jak kdyby mě klepal někdo na okno (zadní :-)))
23:17:08
05.02.2004
Martin
-> Milošek: Taky si myslím, že se silněším motorem není problém škodověnku rozhrabat...
23:08:42
05.02.2004
fioro
milosek: hmmm tak mam asi nieco zle....mne sa to chova inac....4,22+male LAHKE kola rulezzzzz!!!
22:05:11
05.02.2004
martyCZ
mam 130 a ja osobne jedine 3.9, je to hodne napohodu, i po meste
22:02:32
05.02.2004
wrc2003
Já co si vzpomínám tak Mari-design nabízel šestirychlostní převodovku.Nevím jak je to reálné,ale pokud by se dala takto poskládat převodovka tak by bylo ideální 4,22 + šestá rychlost pro dosažení maximální rychlosti.4
20:14:09
04.02.2004
Milošek
-> PPP: 4,22 jen na gumavani na jednicku tak to je dobrej vtip"skoda otor hrabne stylem za 1..plnej kotel 5000rpm vystrelis spojku kviiik a konec hrabani 3 a jezdim sakra dalky praha brno apod. a nemuzui si stezovat!!!
15:17:25
04.02.2004
PPP
-> wekky: Kurnik, nevymyslaj somariny :). 4,22 ma vyznam fakt len na gumovanie na jednicke. Inac ide uz len o vhodne radenie. Ak niekto chce super akceleraciu do mesta, tak si musi dat prerobit celu prevodovku :), lebo medzi 2 a 3 je uz dost vely rozdiel.
-> Petr P: Asi ti dost keca bud tacho alebo tockomer. Mne pri 4,5ttockach tvrdi tacho asi 140 az 150 a ked to z kopciska rozozeniem cez 160, tak uz rucicka lezie takmer do cerveneho a motor otvara kapotu, ze sa boji a radsej vystupi :))). Proste tie motory su stavane na tuto prevodovku. Pre silnejsi motor sa oplati davat bud vacsi staly prevod alebo celu prevodovku z ineho auta, inac by to tato neprezila nielen kvoli tocivemu moomentu, ale aj kvoli otackam na ktore nie je stavana.
14:27:21
04.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak zatím víc + má 3,9. Na cestování a rychlou jízdu po dálnici je to lepší a v budoucnu k silnějšímu motoru to bude také lepší varianta. Holt se zatím na srazy budu plazit. :o))
14:23:36
04.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> u-geen: O třech ne, ale dva jo :o))
09:57:19
04.02.2004
Saky
pak uz jedine sestka-)
07:54:26
04.02.2004
wekky
Ono taky záleží jaká na tom budeš mít kola. Počítal jsem to a třeba moje 185/60 R13 by s 3,9 vycházeli podobně jako 4,22 se standardním obutím. Takže až budu měnit převodovku, nechám 3,9 (ale nevím kdy to bude, už rok mi leží v garáži)
Pro volbu stálého převodu je taky důležité rozebrat si, kde s tím budeš jezdit. Jestli spíše meziměsto, pak jednoznačně 3,9, ale jestli jen po městě, tak 4,22 má mnohem lepší akceleraci.
Momentálně jezdím z 90% po městě a můžu říct, že někdy cestou do práce ani nezařadím 4, jak je hustý provoz, ale s lehčím převodem a menšími koly snáze a bezpečněji překonávám křižovatky. Ovšem na druhou stranu, pro meziměsto je maximální dlouhodobě použitelná rychlost tak 110, takže sbohem dálnice...
00:33:13
04.02.2004
Petr P
No já jsem kdysi o 4,22 na pětikvalt taky přemýšlel, ale teď jsem rád, že mám 3,9. Jestli s tim budeš někdy jezdit po dálnici, tak nech 3,9. Když jedu s 3,9 pořád 160, je tam 4600 otáček a to už neni málo. S 4,22 bys při 160ti měl už 5000 otáček.
20:32:53
03.02.2004
Honzik
Já si myslim, že ani tak nejde o maximální teoreticky dosažitelnou rychlost jako spíš o to, jak moc se tim autem bude cestovat někam dál, hlavně po dálnici, protože se stálym převodem 4,22 to na 4000ot. jede asi 130 zatimco s 3,9 140km/h
18:37:00
03.02.2004
PPP
Znizovat staly prevod a/alebo kvoli zrychleniu davat mensi priemer kolies je blbost vhodna este tak na gumovanie na krizovatkach. Ked je auto v pohybe tak si proste podradim a nevymyslam somariny :)
18:08:25
03.02.2004
Milošek
no ja mam 5q 4,22 a dnes sem udelal na rozjezd rapida s fa mortorem:)))
akorat jsem radil o trosicku driv dalsi kvaltik (4)asi tak o 100m driv4
18:02:28
03.02.2004
Alan
-> Martin: sakra tos měmoc nepotěšil já chcůů 3,9.Teda jestli je 3,9 do rychla8
17:59:55
03.02.2004
Martin
-> Alan: Jo ty máš klasickou 125tkovou převodovku a ta má stálej převod 4,22. Takže pokud se ti povede tu tvoji Fe rozběhat, tak by to mohlo mít slušnej zátah 1.
17:47:28
03.02.2004
Saky
s tim motorem se pak dohodneme, pokud chces do 100koni nechal bych asi seriovou fabku akorad upravit hlavu a vacku a upravit karbec pridat svod 4-1 a hotovo 90koni a kroutak kolem 130Nm urcite 100koni kdyz buh da mozna taky ale asi neda-)) ..
Samozrejme s prevrtanim na 15ku s vetsima ventilama a s podobnejma upravama tech 100koni bude lip dosazitelnejch jenze financne to bude nekde jinde.. ono da se rict ze do cca 90koni se da dostat celkem hrave ale pak uz to zdime penizky vic a vic a dostat se treba na 120 koni to uz neni jen tak.. leda vrtulky do sani a karbecu aspon po 4ech-)
17:46:58
03.02.2004
U-Geen
Jo muziku posledne si mi psal nejaky zvesti o trech lavorech :-)
17:45:52
03.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> u-geen: Jestli myslíš mou muziku, tak ta mě běhá v hlavě už pěkně dlouho a mám už asi třetí variantu a moc se těším na realizaci, ale přednější je teď zprovoznit auto. Jde to ale pomalu :o((
17:41:40
03.02.2004
U-Geen
-> Tuner#2: a už víš přesně jak to bude? :-) já asi jo... v březnu objednavam a de se na to.... hurááááá
17:41:36
03.02.2004
Saky
ta ma prave tech 4.22 aspon myslim,nevim co myslis tim jak je to s tou rychlosti, existuji takove prevodove tabulky je to primo nekde na techwebu a muzes si dopocitat jaky otacky jaka rychlost v zavislosti na velikosti kola, ale da se rict ze plati cim vetsi stalej prevod tim se maximalni rychlost (pri stejnejch otackach) zmensi a auto je zivejsi.. samozrejme ze to neplati obecne, zavisi to i na prevodech jednotlivejch rychlostnich kol ale pro skodovky to takhle plati.. proste slabsi motor by se s malym stalym prevodem trapil a nemel by motor takovej vykon to rozpochodovat, naopak silnej motor s velkym stalym prevodem muze roztocit tak rychle ze clovek nebude stacit radit.. proste i treba 100ka s prevodem 4.44 muze mit lepsi zatah na jednicku nez rapid z 3,9kou prevodovkou, nevim jestli sem odpovedel na to na cosi se ptal.. ale snaha se pocita-)
17:39:08
03.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: S tím bych si nebyl tak jistý - až vedle spustí XTC 1500, tak to můžu zabalit :o))
17:36:42
03.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Já si nemyslím, že jsi kr... a nikdy jsem to netvrdil. Myslím si, že motorům a dalsím mech. věcem na Škodovce tady rozumiš z nás nejlépe a upřímě dnes lituji těch kotoučů. Motor zatím budu dávat tu felinu a chci takhle odject tak jednu sezónu srazů a trochu se zmátořit z fin. situace. Potom bych chtěl právě něco kolem 1,4 - 1,5 a tak do těch 100 hřebců aby to zase i něco vydrželo a nemusel jsem ti ten motor po 5 tkm vést na GO :o))
17:35:28
03.02.2004
Alan
cus ldi když to tady tak čtu,chci se zeptat co má za převod 125 z 89r.A jak je to s tou rychlostí apod dík1 převodovka neni zrovna moje silná stránka
16:59:24
03.02.2004
Saky
ode me jo?-) hm a Tobe nevadi ze sem namyslenej kreten kterej nic neumi?-)
no problem to neni, pak se muzeme domluvit, jako vetsi objem nez 1.4? to uz leze docela do penez.. teda pokud se pouzijou kvalitni pisty zalezi co od toho motoru chces do nakejch 100koni je to pohoda pak uz se ty koniky sbiraj hur.. ale sou tady jini experti co vyrobej pres sto koni jendou vetou tady na webu-)
16:53:33
03.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: No časem bych chtěl od někoho (asi od Tebe) postavit nějakej slušnější motor - větší objem, protože ten ničím nenahradíš :o))
15:43:38
03.02.2004
M-Viper
Mám 5q se 4,22 převodem a myslím si že na obyčejnou 120 LS je to nejlepší volba... S tou akcelerací to má určitě cosi do sebe... Ale i na silnější motor bych asi dával 4,22 , kdybych měl na výběr...
15:35:08
03.02.2004
Martin
Já si taky myslím, že 4,22 má své kouzlo. Třeba po Praze je mi 5ka u 3,9tky skoro na nic. Přitom u 4,22jky mi to nepřišlo. To, že pak máš vyšší maximálku je sice hezký, ale nedostaneš se na ní. Kdyby ta výměna byla snadná, neváhal bych a měnil za 4,22.
Ale samozřejmě záleží jak moc silnej motor máš. Ten můj myslím mnohem lépe běhal na 4,22 , ale pokud bys měl pak nějakou silnější potvoru, asi by byla ta 4,22jka krátká.
Každopádně s 4,22 to bude mít výrazně lepší akceleraci, což si myslím, že u škodovky je podstatnější věc než maximální rychlost.
14:19:19
03.02.2004
Saky
prave ze kdyz nebude jezdit rychle mel by volit 4.22 ne? aspon zazije pocity pilotu F1 jak se zarazi do sedacky-)) i kdyz F1 je blbej pripad-) ta zrychluje i v 300 skoro stejne-) chtel jsem napsat takovy zatlaceni jako auto ktery slapne na plyn nekde pri 200, taky uz to moc nedela-)
13:59:43
03.02.2004
TUNER
Ja si myslim že stejně rychle jezdit nebueš tak bych tam nechal 3,9....A až si to rozmyslíš a dáš tam konečně nějakej větší objem tak se ti bude hodit1 Stejně to auto bude EXCELOVAT v ůplně něčem jinym.....199
13:47:18
03.02.2004
MT
Nechal bych delsi prevod. Motor z feldy na to ma, aby utahl 3,9.
13:46:37
03.02.2004
Saky
s jakym silnejsim?
ty myslis ze nekdy budes jezdit bezne 180 a tak abys pretacel motor na 5ku 4.22?
13:05:09
03.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: To je mě jasný, ale časem se silnějším motorem to bude moc točit a max. bude menší. Je to dilema.
12:49:07
03.02.2004
Baghira
-> u-geen: Nápodobně...
12:46:40
03.02.2004
U-Geen
ja nechal 3,9 a nelituju... je to takovy pohodlnejsi na delsi jizdy.
12:45:45
03.02.2004
Saky
zalezi jak moc rychle s tim chces jezdit-) ono se seriovou feldou to stejne vic jak realnejch nakejch 160 nepojede takze klidne muzes dat 4.22 a bude to aspon zivejsi.. a ani v tech 160 to jeste nebude tocit asi max..
12:35:47
03.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Jsem před GO 5q z Rapida a nevím jestli mám nechat stálý převod 3,9 a nebo ho vyměnit za 4,22. Je mě jasný, že to bude lépe zrychlovat, ale zas to tolik nepojede a když jsem jezdil třeba s TUNEREM ve Zlatce, tak mě to připadlo dobrý a měl tam 3,9. Mám v plánu zatím jen motor z Feliny MPI téměř bez úprav, ale časem něco lepšího. Na silnější motor bych tam rozhodně nechal 3,9, ale takhle nevím?? poraďte Vaše zkušenosti. Díky
Extreme Tyres