Motor fabie

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 28.01.2004 do 28.01.2004, založil/a
řadit dle data
13:28:49
28.01.2004
Saky
no pokud to budes davat do jednobodovyho fava musis upravit setrvak tak aby mel stejny zuby na venci jako to favo.. na to jsou dve metody.. a jeste musis upravit kliku aby tam sla dat do toho fava.. to taky neco stoji precti si to na mych strankach..
a kdyz pak budes nekdy chtit MPi tak to ma myslim jinak snimaci zuby tak zase predelat..
kdyz uz bys to delal tak to chce asi najendou, kdyz das celou fabku i se vstrikama je toho co se tyka elektroinstalace asi nejvic..
jeste jedna moznost je koupit motor z feldy a prehodit bud celej motor nebo jen streva do toho fava, tim ale moc neziskas.. jen to ze bude mit min najeto.. mozna, pokud koupis dobre..
nicmene polomotor z fabky nestoji tak moc.. cca 4-4,5
13:18:35
28.01.2004
TG
diky za rady......
a koukam ze trpelivost ti nechybi, to je dobre...
vim,ptam se na vsechno,ale jen tak ziskam prehled....
takze kdyz se nebudu chtit hrabat v elektrice,tak sezenu jen tu fabiii bez vstriku a dam tam svoje,coz by bylo i finance vyhodnejsi,jeste delam skolu,takze az v lete zacnu vydelavat...
u fabie by se musel upravit jen ten setrvak nebo jeste neco jinyho?
casem muzu predelat vstriky na MPi z felicie,ty jsou zase lepsi nez na favu...
13:08:25
28.01.2004
Saky
no hokej -)
proste jeste jednou jinak-)
sou dve veci polomotor (proste blok s hlavou)a rizeni(karvbec vstriky rozdelovac Mpi atd..)
a kombinovat to muzes jak chces.. co se tyka polomotoru je asi lepsi zvednout objem, bud koupit motor z fabky a dat ho tam tak jak je. .nebo jde pouzit jen vnitrek a predelat ho do puvodniho bloku.. vyhoda ze to nikdo nepozna..
co se tyka rizeni je jedno co pouzijes, akorad musis k tomu upravit snimaci zuby na setrvaku.. aby sedeli s konkretnim resenim, na karbec je to jedno na vstrikovani uz ne..
13:05:25
28.01.2004
Saky
no fabie je lepsi ale vstrikovani z felicie je jednodussi..
nejlepsi je asi pouzit vstrikovani MPI z felicie.. musis sehnat vsechny potrebny dily i s ridici jednotkou.. klidne pouzit celej motor..
motor ale muzes klidne pouzit z fabie a predelat ho na vstrikovani z felicie ziskas tim objem a bude mit pravdepodobne min najeto..
muzes pouzit klidne i svuj motor co mas ted a do nej dat jen vnitrnosti z fabie a rizeni co mas ted na favu.. vyhody vetsi objem a nic dalsiho nemusis shanet, moznosti je spousta..
12:54:31
28.01.2004
TG
mam v tom ted dobrej hokej......tak nevim jestli teda tu felicii 1,3 nebo fabii 1,4 co je lepsi? dik....
12:53:12
28.01.2004
TG
takze 1,3 MPi z felicie by bylo uplne nejlepsi,spis nejjednodussi co?
vstrikovani muzu nechat svoje nebo prehodit a dat MPicko ze jo?
ale to bych asi musel vzit z ty feliny elektriku,jednotku a tak ne? nebo to muzu nechat?
12:42:29
28.01.2004
Saky
taky je moznost prehodit jen kliku ojnice a pisty z fabky do puvodniho bloku, zustane vsechno ostatni akorad se musi upravit setrvak z fabky na snimani zubu.. aby to bylo stejny jak origo..nebo pouzit karbec..
nejlepsi je asi pouzit cely MPi pripadne MPi z felicie je jednodusi..
12:36:49
28.01.2004
TG
ceska fabie je 1,4 50kw jestli se nepletu nebo jo? karbec,altik a tak muzu pouzit ze svyho fava?
ten 16V nebo 1,6 by byl lepsi, prevodovku bych koupil taky,ale co napravy,poloosy a tak,v tomhle se moc nevyznam....
ve skodovce se v tom vyznam,ale co jsem koupil favo,tak zkoumam...
mam 136 strikacku 50kw,BMM
rad bych tam dal neco silnejsiho,jelikoz musim stejne motor vymenit,ma nalitano 160tis,ale lita porad....
dik za rady...
11:01:20
28.01.2004
Saky
ceska fabka no problem..
nemeckej 16V a 1,6ka ma jinou prirubu musel bys pouzit i prevodovku k prislusnymu motoru
elektrika atd..
jde to dat jak karburatorova verze tak MPi jde cokoliv..
10:50:56
28.01.2004
TG
docela by me zajimalo,jestli se da bez slozitejsich uprav dat do favorita motor fabie 1,4 nebo felicie 1,6...nevite nekdo nejaky figle nebo jak na to??? dik Jirka
Extreme Tyres