skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Snížení hlavy motoru.
prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 27.01.2004 do 09.02.2004, založil/a
21:25:00
09.02.2004
09.02.2004

Dušan
mo inu takovej vzorecek by bodl na stranky. Nekdo by to mohl udelat. (nekdo sikovnej) Jen byste zadali typ motoru a ono by vam to poradilo. Anebo to sem nekam vytukat do clanku. Jednou za cas se vzdycky nekdo zepta.
20:20:47
09.02.2004
09.02.2004

ondrej
Da se to spocitat. Nemelo by to prekrocit kompresni pomer 10. Tusim ze 105-ka ma v serii 7,5 nebo 8,5. Ale ten vzorecek si nepamatuju, muzu ale sehnat. Jako jestli mas zájem.
22:14:19
05.02.2004
05.02.2004

Dušan
0,8 mm max ???
07:58:43
05.02.2004
05.02.2004

Bagrr
Hlava válcu a motor 105l chtěl bych z toho dosta pár kobylých prdelí navíc:o) Omluvte neslušnosti:o)
17:27:14
27.01.2004
27.01.2004
King
Ja nehodnotim ten clanek. Jenom, že jsou tam tabulky, byt opsany z literatury, z kterych si muze clovek udelat predstavu o zmene k.p. pri snizovani....
17:19:38
27.01.2004
27.01.2004

Saky
ten clanek psal nekdo bez zakladnich znalosti a neni na tom moc pravdy, tak jako vetsina clanku na techwebu.. sou to jen teoreticky kecy opsany z nakejch knizek a jeste vetsinou popameti a v praxi je to trochu jinak..
co se tyka hlavy pokud je vazne zkrivena a budes to resit ne vymenenim ale snizenim, tak musis snizovat do ty doby nez bude rovna, nektery staci desetina nektery 2 desetiny..
co se tyka hlavy pokud je vazne zkrivena a budes to resit ne vymenenim ale snizenim, tak musis snizovat do ty doby nez bude rovna, nektery staci desetina nektery 2 desetiny..
15:00:09
27.01.2004
27.01.2004
King
Napises typ motoru. JUkni na Techweb, v sekci motory je clanek o snizovani makovic.
12:50:31
27.01.2004
27.01.2004

Bagrr
Mám takový malý problém, nevím, zdali původní majitel zavařil motor, ale mám předtuchy, že je zkřivená hlava válců. A zároveň potřebuji vědět, maximální míru snížení, aby to ještě motor přežil ve zdraví alespoň 50000km. Předem díky Bagrr