Kloubový hřídel v pr***i??

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 26.01.2004 do 06.02.2004, založil/a
řadit dle data
11:26:07
06.02.2004
Luděk
-> Labros: v provozu je to všechno v tom kusu železa,takže to nemá kam utýct4
13:41:48
05.02.2004
Labros
-> Luděk: Díky za uklidnění, i když mi klidu nepřidává, že když jsem ten trojzubec vytáhnul, tak všechny ty válečky se svlíkly z čepů a válely se tam v tom sajrajtu. Ale snad se to v provozu nestává 6
14:12:22
04.02.2004
David
no já se na to informativně ptal a bylo mi řečeno,že to lze nahradit ze staršího typu favorita.Ale nepasuje to na drážky a prý se to musí nějak upravit,tak nevím.
12:59:37
04.02.2004
Luděk
-> Labros: nejseš šťastlivec,můj Rapid má taky to starší řešení,kde jsou ty kameny nasazený jen tak bez ničeho a nestěžuju si a nemám s nima problémy (140 tisíc km)
10:37:03
27.01.2004
Labros
Díky všichni za info.
Já už předtím v Andrtovi četl, že od 1985 se dával ten Tripod... Takže já a Gryzly jsme dva šťastlivci se starýma hřídelema, kterých se muselo vyrobit pár kusů(rapid se dělal až od 84 jestli se nepletu.)
Vy byste teda klidně dali na jednou stranu trojzubec z Fáva a na druhý nechali ten s kluznýma ložiskama? Ten novější trojzubec jde do starýho unášeče?
10:23:38
27.01.2004
Gryzly
Jo já to řešil před měsícem. ty novější hřídele se jmenujou TRIPOD. Ten trojzubec je výměnej za trojzubec z Favo do ´92.(stojí pětikilo) Že tam maš kluzný ložiska nevadí, dej tam klidně z Fava.
10:02:59
27.01.2004
wekky
No ten úplně nejstarší z gardovky je jinej, byl do roku 82 tuším, měl i jinou přírubu na nápravě..
Pak se přešlo z dovozových Lobro na jiné, které nebyly za valuty a má je většina vozů.
jen první varianta byla kluzná a tudíž neměla jehly a kulové výseče byly na trojzubci jen nasazeny bez segrovek. A pak ten, co je na obrázku.
Lze jím (jako komplet i s trojzubcem) nahradit kluzný.
Tento trojzubec s koulemi je taky shodný se starším provedením na favorita a ten je v mototechnách ještě běžně v prodeji.
09:52:39
27.01.2004
Saky
jo myslel sem tohle..
no pak je jeste starsi typ. ten meli gardovky ale historii nestuduju a kdy byl to nevim..
a o tom toho taky moc nevim, poradi nekdo jinej..
09:45:39
27.01.2004
Labros
ten obrázek:
zvětšit Kloubový hřídel v pr***i?? - obrázek od Labros vložen 27.01.2004 09:45:39
09:44:23
27.01.2004
Labros
Se obávám, žes myslel tohle (to je z JUCových stránek). Takhle to vypadá i v Andrtovi, ale ten můj vypadá nějak jinak (bojim se že je to nějakej starší hajzl třeba z gardovky).
09:32:52
27.01.2004
Labros
OK. budu to teda muset kompletně vyčistit od toho tuku a podívat se. Díky za dobrý zprávy (ségrovka se dá vždycky nasadit nová že.)
09:21:36
27.01.2004
Saky
to se hodne blbe vysvetluje-) rozdelas a pochopis-) nekdo nekde mel fotky.. je to zajisteny segrovkama ale podivej se na fotky nekam..
09:16:28
27.01.2004
Labros
A jak jsou tam přichycený? Já jenom na co se připravit, než to zase rozdělám...
22:41:17
26.01.2004
Saky
klouby sou vsechny vicemene stejny.. nicmene ty tri polokoule drzej na takovym trojcipym hajzlu a hejbat by se nemeli.. resp hejbou se vsechny tri najednou v ty druhy casti..
22:39:20
26.01.2004
Labros
Všimnul jsem si, že jeden vnitřní kloub hřídele (co byl na vlečce kterou jsem koupil) má vůli a divně klepe. Rozdělal jsem ho a v unašeči jsem našel 3 polokoule, z nichž 2 byly jakoby přichycené na dně unašeče ale třetí se volně vydala na cestu unašečem nahoru.
Dá se to nějak spravit? Moc jsem to nezkoumal, jak jsem viděl ten černý sajrajt co hrozil vypochodovat z kloubu do obýváku jsem to radši rychle zadělal.
Jsou takhle dělané všechny kloubové hřídele na 130?
díky

Extreme Tyres