snizeni zadku u 105L/M

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 19.01.2004 do 19.01.2004, založil/a
řadit dle data
16:36:06
19.01.2004
Jirik - zrušená registrace
Ještě pro představivost :
měl jsem na autě utahané obyč. pružiny :
- délka 326 mm (nové), jak ty sedlý nevím.
ale kola s nima byla do "A"

namontoval jsem pružiny pro úhlovku :
značka B/G (-35 mm)
- to znamená 436 mm (originál úhlovková) - 35 mm = 401 mm.
Nahnal jsem tedy délku o 75 mm.
- výsledek ? - kola jsou víceméně rovně, ale někdy se klopí mírně do "V" (zejména při ostrém zabrždění a následném zastavení), ale i se 195kama gumama sedí pneu stále celou plochou... Jízdní vlastnosti a vedení zadní nápravy to má skvělé. Vpředu mám pružiny HP a auto je tak do pěkného klínku.
Takže to nepřeháněj ani s "A"čkama ani s "Vé"čkama, nejlepší jsou kola rovně.
Ta výška jde případně upravit i pryžovými podložkami pod pružiny.
16:20:44
19.01.2004
Jindra
diky
16:03:37
19.01.2004
Jirik - zrušená registrace
To jde udělat max u úhlovky. Když se koukneš pod auto na tu zadní kyvadlovou nápravu a chvilku zapřemejšlíš, tak zjistíš, že čím bude pružina kratší, tak tím bude rameno a trubka s poloosou blíž jejímu domečku. A čím bude vejš, tím bude větší Áčko. Konstrukce kyvadlovky snížení s rovnejma kolama neumožňuje. Nemá žádné křížové klouby jako úhlovka. Buď budou kola rovně do "A" nebo do "V". Nejlíp se snižuje asi tuhá náprava jako má třeba žigul, tam budou kola furt rovně. 4
15:32:54
19.01.2004
Jindra
kdyz mam obyc M zadni napravu, tak si skracenim pruzin nepomuzu ze jo? Kola by sly pak do A.
Jak to tedy udelat jinak?
Extreme Tyres