Zpřažené komoři *1*

prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 19.01.2004 do 20.01.2004, založil/a
řadit dle data
09:51:35
20.01.2004
Milošek
-> King: jojo to sem taky vyzkousel sice jsem tam dal o pruzinku vic(rady ptaka plska)aby otvirala druhou komoru driv ale u benzinky jsem ji rval kombinackama ven-uzasna spotreba-na 613....
09:33:42
20.01.2004
King
2 Baghira: Ach zoooo :) Proste otocit tu packu, co blokuje 2.druhou klapku do urciteho otevreni klapky prvni. Ptam se stejne jako PPP kvuli lpg. Ale jestli si chce nekdo z benalistu zruinovat konto, kvuli nepatrne lepsi akceleraci, proc ne :)
21:35:56
19.01.2004
Baghira
-> King: Já to teď přesně nemám v hlavě, ale na tý osičce prvního stupně co je tam ta díra na přidělání plynovýho táhla... Je tam když se oddělá ta matička takový bezmek co když je vše v klidu tak dosedá na takovou matičku...a ten když se otočí, tak při sešlápnutí plynu téměř souběžně umožní podtlakem otevřít druhou komoru a zároveň ji taky při puštění pedálu zavře, takže se nestane, že by vám zůstavala klapka otevřená...
20:39:03
19.01.2004
PPP
Pytam sa kvoli lpg a nie benzinu. Pre lpg by to malo byt lepsie nez povodny system.
20:38:35
19.01.2004
PPP
Viem ze sa to tu uz 10na6 krat prejednavalo, ale ako co najjednoduchsie a co najtrvanlivejsie prepojit ovladanie oboch komor mechanicky tak aby sa otvarali subezne?
17:20:58
19.01.2004
King
2 Baghira: Jeste jednou pro uplny tupce, please :)
14:03:34
19.01.2004
Palic - zrušená registrace
A co pouzit karbec z wartase???? je to taky SEDR ale nema podtlak, ale mechanicky oteviranou druhoukomoru...... otevrena je podle seslapnuti pedalu.......
13:49:20
19.01.2004
Baghira
U LPG je to hodně znát, ale na benál ??? Jinak bez problémů jde udělat skoro souběžné otvírání, ale stále podtlakem...tím, že se jen obrátí ta druhá "pacička" na ose první klapky vedle tý co se k ní přidělává táhlo.
12:09:07
19.01.2004
martin
Nespřahovat,nespřahovat,ne spřahovat!!!!!to už říkal Vladimír Ilíč;o)).Spotřeba obrovská,-výkon sporný.Každý zarytý škodovkář nechť vzpomene Mladoboleslavského desatera a přikázání..“NESPŘÁHNEŠ“:o )))))!!!!!!
12:03:48
19.01.2004
Martin
Myslím, že se to tu už několikrát probíralo. Nakonec se došlo k závěru, ža nárůst výkonu neodpovídá navýšení spotřeby.
11:22:58
19.01.2004
Jirik - zrušená registrace
K čemu můžou být dobré zpřažené obě komory karburátoru ? Teda kromě spotřeby.
Sem tam jsem to někde četl, ale nemám představu, jak se to projeví na jízdních vlastnostech. Experimentoval jste s tím někdo ?
Nejsou lepší spíš dva karburútory ?
Třeba Webery nebo Delortouše ? 1
Extreme Tyres