Kliková hřídel, vložky

prohledat
47 příspěvků (zobrazeno 1 až 47) od 17.01.2004 do 20.01.2004, založil/a
řadit dle data
13:56:18
20.01.2004
martyCZ
130, ta hlava je upravovana, dela se to bezne, nejuniverzalnejsi je 105, z te jde udelat vsechno a vydrzi nejvic (rikal to ten typek co to delal)
13:23:30
20.01.2004
Jirik - zrušená registrace
A co máš teda za těsnění pod hlavou ?
13:21:57
20.01.2004
martyCZ
ja mam 130, motor ma najeto cca 130, porad to tahne jak drak ale uz v nem neco klepe i kdyz stojis vedle, sroubovakem jsem to radeji nezkousel, takze asi pujde brzo na GO

jinak hlavu mam 4 - kdyz jsem to koupil, tak mi po tydnu odesla jedna, tak jsem sehnal starsi a ta odesla po dvou tydnech, pak mi dali jeste jednu, upravenou ze 105, ale ta vydrzela tady tyden - byla blbe udelana, posledni tu co mam ted je ze 105 a ta uz drzi (hlavy menili v servise jako reklamaci - nastesti)

jinak pokud bych nechtel vylozene zkusit slozit novy motor tak bych 130 nemenil, docela se mi libi ten zvuk :o)
13:07:43
20.01.2004
Jirik - zrušená registrace
Já mám dokonce na bloku jednořadý číslo na ouzkym nálitku, ale má to plnoprůtok. 9
Novější motory už měly většinou v jednej řadě typ a pod tim číslo a nálitek širší. O tej choulostivosti 130tek vůbec, vím. Ale znáte to, dá se s tim najet 80 000 a je v prdeli, ale taky znám případy 150ti až (zatím) 225 000 km u 130ky !!! Ale to je možné s každým motorem. Známí dělali GO 105ky v 250 000 km a motor jezdí dodnes v kámošově nynější škodovce.
Soused má 130ku a ta odtahala fůru materiálu na chatu - motor je teď takovej divnej, prostě to nejede. Nepo se porozhlédnu po nějaké 120 LS.
12:44:32
20.01.2004
Baghira
-> Jirik: No pokud se brutus upraví 130ca tak budeš co půl roku měnit hlavu, protože jsou poněkud háklivý. Ale od 105ky ji nepozná skoro nikdo...jediný podle hnědýho znaku na hlavě (banalita) a podle šroubení na výfukovém potrubí průměru 10mm (banalita)...a číslo je dnes primitivní překlepnout.
11:57:33
20.01.2004
aDAm
-> Saky: mno ale myslím že ta Zazzova palice nešla nasadit na žáden motor;-)
11:51:16
20.01.2004
Jirik - zrušená registrace
No Luďku, já mám sice eMkovou, ale r. v. 83.
Tedy mischmasch úžovka / M.
- dlouhej tunel, kaslík baterky, nádrž 38l...atd... Něco to má, něco ne a to jsem si dodělal (holt co bylo skladem) 1
11:42:01
20.01.2004
Saky
dodej blok, a halvu ja mam upravenou kliku muzu to vyzkoumat v pripade ze si to pak vezmes.. jen tak abych vedel jak to vyjde me to za tu praci nestoji.. staci kdyz nejak presne zmeris objem spalovaku na ty 130kovy hlave..
pripadne Zazza mel 8mi kanalovou na 130ku a prodaval ji
11:39:01
20.01.2004
Saky
nad tim neni co uvazovat. teoreticky to jde akorad nevim jakou to bude mit kompresi ale to se upravi na hlave, a pak nevim co na to rekne petikanalova hlava..
11:37:47
20.01.2004
aDAm
-> Saky: to mě taky;-) nechceš nad tím pouvažovat? ;-)))))
11:35:04
20.01.2004
Saky
ale zajimala by me ta fabka-)
11:33:03
20.01.2004
aDAm
-> Saky: tak nic no to mě jen tak napadlo;-) vím že Master to tak chtěl dělat;-) 130ka a střeva z Fel
11:31:42
20.01.2004
Luděk
-> Jirik: proč rozkopání celé kastle? Šak máš eMkovou,tak nemusíš nikde nic řezat a vařit,je to všechno pouze šrouboidní záležitost
11:30:40
20.01.2004
Saky
no ale to je vicemene to samy co si tim pomuzes?
11:30:00
20.01.2004
aDAm
-> Saky: a co takhle předělat ty střeva v te 130ce? Třeba z Feldy? Má to cenu?
11:27:18
20.01.2004
Saky
no v tom ja ti neporadim, nicmene ta 130ka je reseni ne?
11:24:41
20.01.2004
Jirik - zrušená registrace
A jsme zase u toho. Šlo mi o co nejpůvodnější vzhled. Tak aby to nedráždilo. Jak říkám. Kontrolujou mě hodně často a pokaždé čumí na motor. Když vidí motor OK, tak odpustí ledacos. Tady jsou na to holt nějak vysazený.
Když najdou fáva, tak je zle. Aspoň motor chci mít v techničáku 1 A bez úhlovky a pětikvaltu (což u mě znamená rozkopání celé kastle) mi fáva/fel. nikdo nepovolí.
Tudíž jsem se snažil zjistit nějaké info o "převrtávce". Stejně jako Adam. Než dávat fáva, tak to rači necháme jak to je. 7
11:22:24
20.01.2004
Saky
no ale to je zaklad uspechu napsat do dotazniku treba kdyz te prijimaj ze umis vsechno-) stejne se tam ptaj jen tak a vzivote to potrebovat nebudes-) tak proste kdyz se ptaj na tohle o cemz uz jsem slysel tak napisu znam-) a je to-) stejne pak vstupni pohovor odhali co znas a ne-) nicmene je znat a znat..
kdyz nekdo kdo umi otevrit outlook napsat mejla a dopis ve wordu napise ze umi na pocitaci.. tak proc ja kdyz vim co je to procesor nemuzu napsat ze rozumim pocitacum detailne. nicmene procesor je detail.. a uz to ma hned vetsi vahu-) ..
11:15:54
20.01.2004
aDAm
-> Saky: Hmmm a já furt uvažuju o te me 130ce. Fa,Fel ani Fab se mi tam moc rvat nechce z duvodu zachovaní co nejvíce původního stavu a 135/6 je zase celkem předražené (jak kde že;-) ) takže by připadalo v úvahu upravit tu 130ku

Nepotřebuju žáden rutální výkon,abych za sebou rval asfalt, stačí mi jen něco málo přidat pro svižnější akceleraci atd...ale co s tím motorem udělat aby to vydržel? Klika z Fel? Snížit palici? Vačka? nebo tam narvat střeva z Fab? ;-)
No myslím že ale asi nejdřív udělám podvozek;-)
11:15:15
20.01.2004
Luděk
-> Saky: ono je to tím,že čím větší máš rozhled a vědomosti,tím víc si uvědomuješ,kolik toho nevíš a neumíš.Jednou u mého bývalého nejmenovaného zaměstnavatele (který má třípísmenný logo v modrým poli na každým zimním stadiónu) dospěli k názoru,že budou stanovovat platy podle vědomostí.A že vědomosti nejlépe zjistí tak,že se lidí zeptají v dotazníku,co všechno umí.Docela jsem se potom pobavil,protože ti největší debilové a kreténi napsali,že umí a rozumí takřka naprosto všemu,zatímco Ti inteligentní a kteří to tam táhli opravdu přiznali,že toho spoustu neznají a neumí 5
11:07:34
20.01.2004
Saky
ja vim jen to pisu pro neznalky ktery by to vzali vazne.. oni si totiz nekteri o me mysli me prijde-) jako kdybych dokazal vsechno, vsechno znal atd.. pricemz ja neumim skoro nic.. mam jakysi prehled, vim co je a co neni nesmysl a nektere zkusenosti nicmene nevim vsechno, a vzdycky se musim smat kdyz nekdo napise, "no on to Saky vysvetli-) tak si rikam ze uz bych mel asi skoncit v psani sem-) ja kolikrat nevim vubec nic a lidi se me ptaj, kamenujou me po icq a chtej slyset co a jak. .a pak sou zklamany ze sem jim nedal odpovidajici odpoved.. proste nejsem vseved... a nedej boze kdyz nekomu reknu svuj nazor ktery je opakem jeho.. -)
11:03:21
20.01.2004
aDAm
-> Saky: to byl jen joke;-)
10:59:12
20.01.2004
Saky
ne-) i kdyby to slo a ty diry byli kam vyvratt tak by to stejne nikdo nezaplatil..
10:52:25
20.01.2004
aDAm
Tak co Saky nevymislíš jak hodit hlavu z Fava na 130cítku? ;-))))))
10:51:01
20.01.2004
aDAm
-> Luděk: no 8mi kanál místo 5ti kanálu bych si na 130 nechal líbit;-)
10:48:33
20.01.2004
Luděk
-> Baghira: to by ale musel sehnat motor,co měl ještě malý nálitek na číslo,aby tam na férovku nebylo vyražený 130,pak to asi nebude nikdo řešit
-> Jirik: v každým připadku počítej s tím,že pokud natuníš motor 1289 ccm s litinovou hlavou,tak Tě:
1,čeká používání aditiv do benzínu a navíc je ten motor háklivej na každý oktan,takže nejlépe míchat natural 98 s natural 95 plus aditivum
2,nepočítej s extrémní trvanlivostí a výdrží,protože tyhle motory byly udělaný konstrukčně "nadoraz"
3,i tak se budeš bát,aby ho někdo nepoznal,takže pak je jedno,jestli tam je 8mikanál,nebo ne
apropó,když se o tom takhle bavíme,jakpak když má někdo 8mikanálovou hlavu na 120tce? Vím,že existuje,i když jsem jí nikdy v životě neviděl,takže nevím,jestli to má předehřev sání a tak,ale ten motor se pak musí hodně podobat 135,6sce?
09:48:03
20.01.2004
Saky
si taky myslim ze to nikdo nebude resit..
a kdyz chces porad zvetsovat objem tak tam dej tu kliku z fabky a jeto.. sice to bude stat taky naky penize ale kdyz uz nevis do ceho je rvat tak proc ne-) upravit hlavu na spravnej KP k tomu rozumnou vacku pretryskovat karbec a jedem-) takhle zadna 105ka nepojede-)
09:45:11
20.01.2004
Baghira
Když dáš do 105ky motor 130 a necháš si vymazat číslo motoru z techničáku, tak to nikdo ani na technický nepozná, to už by se musel sakra snažit.
09:30:46
20.01.2004
Saky
jako navrhni neco lepsiho nez prevrtat 120cu?-) kazdy jiny reseni je lepsi.. -) kdyz ti jde o to cislo tak ta 130ka je podle me lepsi varianta.. a nebo upravy a hlinikovej osmikanal nejakej ..
09:26:44
20.01.2004
Jirik - zrušená registrace
Tak navrhni něco lepšího.
09:10:17
20.01.2004
Saky
no 120kovy asi tezko podle me nejaky specialni.. nicmene prevrtavat 120ku je docela kravina podle me..
07:58:16
20.01.2004
Jirik - zrušená registrace
Ale pak bude sedět jenom na hlavu ne ?
Nebo tam nejni takovej rozdíl aby to vadilo ?
Musí se upravovat i hlava ?
07:55:01
20.01.2004
wekky
-> Jirik: to je přece jasný - 120
06:50:43
20.01.2004
Jirik - zrušená registrace
Mno, a když se převložkuje na 130ku 120ka, tak jaký těsnění pod hlavu, he ??? 9
20:01:18
19.01.2004
martyCZ
zajdete si do prvni mototechny a pujcte si na chvili tesneni pod hlavu ze 120 a 130 a budete mit jasno :o)
17:56:17
19.01.2004
Saky
Ludek> prave ze osova vzdalenost pistu je u 130ky stejna jako u fava feldy tim padem i fabky.. 1000ka az 120mli jinou.
co se tyka komprese tak pokud to bude vychazet v rozumnejch mezich tak se to asi upravit da.. nicmene ale porad mluvim o tvoji variante prerazit 130ku do 120ku nevim..
12:38:23
19.01.2004
Jirik - zrušená registrace
Je vidět že mě neznáš a tak se s tebou o tom nebudu vůbec bavit. 8 Buď napiš k tématu a nebo to běž rozchodit do parku. Nazdar.
12:08:22
19.01.2004
Luděk
-> Jirik: takže,co se vopíchání mojí osoby týče:
1,máš to kurewsky daleko na tu svoji leštěnku
2,jseš obtloustlej a prťavej,takže bys neuspěl
3,jěště navíc nemotornej a ošklivej
vždycky na to musejí být dva a zmojí strany o to rozhodně zájem není,tak dávej bacha5
11:16:29
19.01.2004
Jirik - zrušená registrace
2 Luďa : s to asi nepochopil. Tak přestaň zlobit Jižíka. Nebo pojedu vopíchat tebe. 1
10:57:04
19.01.2004
Luděk
-> Jirik: když není v garáži do čeho píchnout,tak píchej jinde1
-> Saky: bych polemizoval o osové vzdálenosti pístů,podle mě 105/120/130 má stejnou a 135/136/Felina/Fábka má stejnou
jinak ještě k těm zdvihům a klice,130tky má jednoznačně silnější klikovku a hlavně její uložení
10:43:05
19.01.2004
Jirik - zrušená registrace
A když bych dával vložky s pístama do bloku 105/120, tak co s hlavou ? Jde nějak upravit a co komprese ? Znám jednoho chlápka co má 120LS a v tomhle motoru vložky/písty ze 130ky. Ale už rok jsem ho neviděl, takže jsem neměl možnost se ho zaptat na bližší vjetsi. 1 Jinak klika u 130 je taky silnější, že. Takže s tou 120kovou to asi tak dlouho nevydrží.
Chtěl bych právě dělat na nějakém motoru ve volném čase na montážním stolku. Tak vymejšlím pikačoviny. 3
Máme už hotovej jeden motor po GO na dědovo starou Octavii. Tak bych se chtěl pustit do nějaké 120 LS a nebo 120ky převložkované na 130. Jsem spokojenej s motorem co mám, ale dyť to znáte jak to chodí, když nejni v garáži do čeho píchnout. 1
10:04:04
19.01.2004
Saky
no kdyz uz bys daval 130ku ak tam podle me pujde dat i klika z fabky, nemam to vyzkouseny jak tam vyjde komprese, ale byla by to zajimava prestavba.. v pripadne neciho zajmu jsem ochoten to vyzkoumat jestli to pujde...
10:01:03
19.01.2004
Jirik - zrušená registrace
V první řadě díky, že se mým dotazem zabýváte. Ptal jsem se kuli tomu. Že bych nejraději nechal dát do bloku 105/120 vnitřnosti ze 130ky (vložky, písty klika by se musela nechat). A nebo 130ku a přerazit na ní číslo. Nechci předělávat zadní nápravu kvůli legálnosti této zástavby. Favorita tam dávat nechci, protože mi kontrolujou motor při každé silniční prohlídce (a že jich už bylo 10). Tak jsem přemejšlel aspoň o 130ce tímhle postupem. Díky.
08:15:45
19.01.2004
Saky
co ja vim tak 1000-120ka ma jine osove vzdalenosti pistu nez 130ka az dal do fabie, proste pisty myslim prostredni dva sou v jinejch mistech, a nevim jestli to pujde prevrtat, nicmene do 130ky by to jit melo bez problemu, nicmene kdyz uz bys to delal proc nedas vsechno ze 130ky nebo vsechno z feldy?proc jeste kombinovat dva motory? pripadne i z fabky to pujde s podminkou ze tam pujde dat ta z feldy.. podle me jinak moje znalost motoru z litinovou hlavou neni dokonala..
23:41:38
18.01.2004
R@ZOR
Zdvih je přece stejnej! Je jinej jen průměr! Jinak myslím, že by to mohlo klapnout.
10:40:56
18.01.2004
Milošek
no ja to nikdy nedelal ale napred bych si zjistil zdvih a vrtani filcky vs. s120/105 a hned bych vedel jesli se budou delat vybrusy nejak brutalni:)(budou se delat urcite...)ale vetsi starosti by mi delal ten zdvih...
13:12:47
17.01.2004
Jirik - zrušená registrace
Nevíte někdo, zda pasuje kliková hřídel felicia do bloku 105 / 120 společně s vložkami a písty ze škody 130 ? Vím že se musí pro tyto vložky udělat v bloku místo a že prý na ubrání materiálu je vhodnější blok ze 105ky, protože je dole zesílenej. Ale nikde jsem k tomu nesehnal žádné bližší informace.
Než půjdu za mechanikama co dělají výbrusy a GO, nemůžete mi k tomu někdo napsat nějaké info ? Díky 1
Extreme Tyres