II. komora

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 17.01.2004 do 19.01.2004, založil/a
řadit dle data
09:44:27
19.01.2004
King
Ten pozdni nastup 2. klapky je na stojicim aute v poradku. Snad jenom kdyz se prudce pridava plyn na miste a motor je zatizenej momentem setrvaku, otevre se i o neco driv. Pro otestovani UFA staci povolit dva srouby, co ho drzej na karbu, zatlacit tu tycku dovnitr a prstem ucpat ten mosaznej natrubek. Musi to 100pct. tesnit i pri naklaneni ty tycky do stran. Kdyz pri testovani nekde vzduch utece, je nekde strihnuta membrana. Zavada je zakerna v tom, ze se desetkrat nic nedeje, ale kdyz to clovek zrovna porebuje, tak 2. klapku neotevre :)
14:21:01
18.01.2004
D.J.Vlasta
MT:Co nastaveni klapek,kontroloval si ?Pokud je vse v poradku bude nejspis zanesenej kanalek.Docela dobrej recept na procisteni karbesu je vyvarit ho v octovem roztoku s vodou a nechat ho probublavat tak 3 hodky.Karbes musi byt,ale kompletne odstrojen a po vyndani z lazne se musi dobre opachnout a vysusit a zakonzervovat treba WDckem,aby nedoslo k oxidaci.Kysela lazen pomuze rozpustit vsechny vapenate usazeniny z paliva.Nebo muzes koupit na procisteni nekakou tu sracku cop se prodava u benzinek,ale stoji to spoustu penez a vysledek si mysli neni nejakej prekvapivej,navic je to urceny spis pro prevenci zaneseni palivoveho systemu.6
13:00:20
18.01.2004
MT
No futra na klapkach jsem maznul vazelinou, snad to nebude delat neplechu... Membrána chodí velmi dobře. I na nastartovaným motoru, když jsem sundal to podtlakový "ufo", to ale z kanálku skoro nesálo. Přitom je všechno průchozí (nebo by pomohlo koupit kofolu a nechat v ní karbec přes noc?).
23:28:56
17.01.2004
Radůz
-> MT: tak tak mrkni na membranu většinou je chyba tam.
22:10:43
17.01.2004
Tomáš SK
-> MT: A pozeral si, v akom stave je tá podtlaková membrána ?
16:00:36
17.01.2004
D.J.Vlasta
S tim mazanim karbesu pozor,hlavne nemazat normalnim olejem,vetšinou to zpusobi jeste vetsi problemy.Na mazani karbesu je specialni mazivo na silikonove bazi nebo tak neco.Klapka 2.stupne vetsinou zaoxiduje na futrech,hlavne kdyz jezdis setrne tak se skoro neotvira a potom zatuhne uplne snadno.Jinak s tim oteviranim me se to nezda zase az tak pozde.Klapka reaguje na podtlak a kdyz to zkousis na motoru bez zatizeni tak ti snadno vyleti do takovejch otacek a klapka se otevre pozdeji.V zatezi to ma uplne jinou charakteristiku.Pokud se ti to nezda zkontroluj podtlakovou membranu na ovladani 2 stupne,pripadne kanalky.
10:24:31
17.01.2004
MT
Jak vám chodí druhá komora, když to zkoušíte na motoru? Já musím dát táhlo plynu až na max a pak se otvírá tak v 4-5 tis ot/min, což mi přijde jako velmi pozdě. Celej karbec jsem měl rozdělanej a všechno jsem promazal, rukou ji otevřu lehce.
Extreme Tyres