skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problém z dobíjením
prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 13.10.2002 do 22.10.2002, založil/a
08:22:23
22.10.2002
22.10.2002

wekky
Kup si taky jiné! Přece nebudeš jezdit bez blinkání :-)
08:15:53
22.10.2002
22.10.2002

Bob
Dost dobrý řešení :-))
Dneska mě praskla žárovička v kontrolce blinkrů že bych taky koupil nový auto? :-)))
Dneska mě praskla žárovička v kontrolce blinkrů že bych taky koupil nový auto? :-)))
22:19:47
21.10.2002
21.10.2002
Tom
Tak jsem problém vyřešil a to netradičním způsobem - koupil jsem nové auto - 120ls.No naskytl se mi celkem dobrý kup a auto je v dobrém stavu. Na té moji 105 byl špatný motor už to chtělo Go, a hlavně teď nemám problém z dobíjením :) Jiak diky všem za rady. Cau Tom
12:26:00
21.10.2002
21.10.2002
lukas
ja nemam zadnej ampermetr ale od brachy (elelktrikar) sem si pucoval jeden elektronickej kde se rozsahy daly prepinat.
Jinak do trabiho se skvele hodi i felina ale do myho sestaka by to byla asi smrt :-))) - ale zas 6-ka jede na dvojnasobnej proud - tusim nekde na 70 A.
Jinak do trabiho se skvele hodi i felina ale do myho sestaka by to byla asi smrt :-))) - ale zas 6-ka jede na dvojnasobnej proud - tusim nekde na 70 A.
21:06:43
18.10.2002
18.10.2002
Tom
Tak ten proud asi nezměřím páč nemám měřák s takovám rosahem.Ale až se
počasí umoudří tak zkusím přehodit ten altík a pak se ozvu jak jsem dopad.
Zatím moc diky.
počasí umoudří tak zkusím přehodit ten altík a pak se ozvu jak jsem dopad.
Zatím moc diky.
15:39:30
18.10.2002
18.10.2002
Tomas
Myslím, že to dobíjením nebude
11:32:37
18.10.2002
18.10.2002

Bob
Lukas prohlíd není jenom altík 44A ale taky 55A a ještě menší 32A (skvěle se hodí do trabiho :-))
Jenom bych se chtěl zeptat tyb vlastníš měřák s rozsahem 40A ?
Jenom bych se chtěl zeptat tyb vlastníš měřák s rozsahem 40A ?
08:37:51
18.10.2002
18.10.2002
lukas
ale fakt to vypada ze s dobijenim jako takovym by puvod problemu byt nemel
08:32:46
18.10.2002
18.10.2002
lukas
jo jo sakra tak je to 14V rovnejch!!!!!! to je divny kdyz to tam mas tak to vypada ze vse je tak jak ma bejt
jeste jsem se docet (coz sem vubec netusil) ze se delaly dva druhy altiku - jeden normalni kterej daval nejakejch 44 amper - a druhej asi 50 do skodovek s vybavou GLS (ale to jen tak pro zajmavost)
zkus to kdyztak jeste promerit ampermetrem jestli dava aspon nejakych tech 40 ale je to divny, divny - takovy blbosti jako napnutej klinak a spatnej kontakt nekde na svorce si doufam uz proveroval jako prvni vec.
Ach jo teda ..... no zkusil bych si pucit od nekoho ten altik
jeste jsem se docet (coz sem vubec netusil) ze se delaly dva druhy altiku - jeden normalni kterej daval nejakejch 44 amper - a druhej asi 50 do skodovek s vybavou GLS (ale to jen tak pro zajmavost)
zkus to kdyztak jeste promerit ampermetrem jestli dava aspon nejakych tech 40 ale je to divny, divny - takovy blbosti jako napnutej klinak a spatnej kontakt nekde na svorce si doufam uz proveroval jako prvni vec.
Ach jo teda ..... no zkusil bych si pucit od nekoho ten altik
22:50:06
17.10.2002
17.10.2002
Tomas
Zdar. Mi to delalo to samý, když jsem měl špatně ukostřený světlo v zadu. Když byly vypnutý, tak nic, protože prostě nebyly zapnutý, ale jak jsem je zapnul, tak jedna strana blinkru blikala pomalu a svitily ruzny kontrolky. Taky bych vám přál vidět to světlo, jaký to dělalo hašišárny. Jestli to nemuže bejt tím.
20:12:46
17.10.2002
17.10.2002
Tom
Luki diky za ochotu. Skrat za ventilátorem nebude, protože mi to dělá i když ho mám vypnutý.Když rožnu světla tak ta kontrolka nesvítí a slabě se rosvítí když k těm světlům zapnu ještě něco jinačího - prostě zvýším odběr proudu.
08:52:51
17.10.2002
17.10.2002
lukas
Tom - hele ja se ti na to zkusim dneska podivat - samotnyho me to zaclo zajimat ... myslim ale nevim jestli si pamatuju spravne ze relatko by melo vypinat nekde u 14 V - to zase vypada na to ze by to melo byt v pohode - jeste me napadla takova blbost - jestli nemas nekde za vypinacem svetel, vetraku ... zkrat .....
Tu baterku bych z podezreni zavrhnul - kdyz tam mas pres 12 Voltiku a startuje ti to v pohode (mozna jen tak z prdele zkusit promerit proud) ale na to bych se fakt vysral - baterka by mela jenom startovat.
Tu baterku bych z podezreni zavrhnul - kdyz tam mas pres 12 Voltiku a startuje ti to v pohode (mozna jen tak z prdele zkusit promerit proud) ale na to bych se fakt vysral - baterka by mela jenom startovat.
08:36:08
17.10.2002
17.10.2002
lukas
Tom - to napeti na altiku jsem myslel zmerit kolik dava - tj. zmerit to pred relatkem teda na "dratu" co vedou z altiku do relatka - kdyby daval dost mel by byt v pohode.
Jeste existuje test - zkusit pustit jako "motor" - tj. pripojit ho na baterku jestli se roztoci, ale to bych ti presne popsal u trabika - tady presne nevim jak by se to muselo zapojit.
Ale podle toho co pises tak to vypada celkem v poradku (altik urcite neco dava - je otazkou jestli dost)
Nemel bys moznost si od nekoho komu to facha v pohode si pucit altik a zkusit ho prohodit - kazdopadne je to divny protoze altik by mel davat po roztoceni motoru dost na to aby si nemel problemy se zapalovanim a svetlama i kdyz by byla baterka uplne v pr...
Jeste existuje test - zkusit pustit jako "motor" - tj. pripojit ho na baterku jestli se roztoci, ale to bych ti presne popsal u trabika - tady presne nevim jak by se to muselo zapojit.
Ale podle toho co pises tak to vypada celkem v poradku (altik urcite neco dava - je otazkou jestli dost)
Nemel bys moznost si od nekoho komu to facha v pohode si pucit altik a zkusit ho prohodit - kazdopadne je to divny protoze altik by mel davat po roztoceni motoru dost na to aby si nemel problemy se zapalovanim a svetlama i kdyz by byla baterka uplne v pr...
07:27:47
17.10.2002
17.10.2002

Bob
podle toho co píšeš je relé v pořádku a buide to nejspíš alternátorem který nedodá potřenej proud což je divný protože by si ho měl vzit z baterky
jak máš starou baterku nemůže bejt v prdeli ? sice je na ní 12 V ale když na ní připojíš nějakej spotřebyč pochvíli skolabuje, zkus změřit vokolik ti klesne napětí na baterce při vypnutým motoru když rozsvítíš hlavní světla
jak máš starou baterku nemůže bejt v prdeli ? sice je na ní 12 V ale když na ní připojíš nějakej spotřebyč pochvíli skolabuje, zkus změřit vokolik ti klesne napětí na baterce při vypnutým motoru když rozsvítíš hlavní světla
21:14:31
16.10.2002
16.10.2002
Tom
Tak jsem měril napětí /měřeno na baterce/ - z vyplým motorem 12,6V,
na volnoběh 14V, v otáčkách 14,25. Když jsem zapnul světla pustil ventilátor
a zapnul blinkry tak jsem na volnoběh naměřil 12V a když jsem to vyhnal do otaček
tak mi to ukázalo 13,2V.Jo Lukáši na které svorce mám měřit to napětí na altíku jak jsi
psal?
na volnoběh 14V, v otáčkách 14,25. Když jsem zapnul světla pustil ventilátor
a zapnul blinkry tak jsem na volnoběh naměřil 12V a když jsem to vyhnal do otaček
tak mi to ukázalo 13,2V.Jo Lukáši na které svorce mám měřit to napětí na altíku jak jsi
psal?
09:07:53
15.10.2002
15.10.2002
lukas
jo jinak to napeti zkus zmerit:
1) pri stojicim motoru
2) na altiku pri behu
3) v obvodu pri behu
zkontrolujes si tak jesi ti spina relatko a jestli altik dava dost pri spravny funkci by melo bejt 1 a 3 - tak nejak okolo 12-ti 3-ka trochu vyssi
1) pri stojicim motoru
2) na altiku pri behu
3) v obvodu pri behu
zkontrolujes si tak jesi ti spina relatko a jestli altik dava dost pri spravny funkci by melo bejt 1 a 3 - tak nejak okolo 12-ti 3-ka trochu vyssi
21:43:15
14.10.2002
14.10.2002
tom
Diky vsem za odpoved, zkusim se mrknout na tu kostru a zmerit napeti.
09:09:35
14.10.2002
14.10.2002
Luděk
Tak to jsem řešil u sousedovy 105tky loni,zkus hlavně na začátku ukostření motoru,alternátoru a relátka.Neškodí si taky změřit,kolik máš napětí,když všechny ty ksindly zapneš,ale když už to ani nechce blikat,tak to je málo.No a potom je nejjednodušší zkusit jiný relátko a alternátor,to je přehozený za chvíli.Jo a jště to někdy klidně může dělat i ta žárovka na dobíjení.
08:41:44
14.10.2002
14.10.2002
lukas
na rele bych se vysral je sice mozny ze by nespinalo, ale vada by byla kdyby daval altik dost a to by zas nepoblikavala kontrolka- spis bych se podival na uhliky na altiku, protoze zjevne dava malo (ted to samy resim na trabantikovi :-((((( ) - mam tam unaveny pruzinky, ktery tlacej uhliky takze se mi napr. stava ze pri nepravidelnejch otackach se mi uhliky "odtrhujou" a dava to min nez by melo.
07:17:52
14.10.2002
14.10.2002

Bob
2 Boss napětí tam bude malý jináč by ti kontrolka nepoblikávala
23:29:25
13.10.2002
13.10.2002

Boss - zrušená registrace
Jako první bych si změřil napětí co tam je...:o)
22:52:12
13.10.2002
13.10.2002

Bob
Jak oprvní bych skusil hodit tam jiný regulátor
17:35:04
13.10.2002
13.10.2002
Tom
Cau lidi, mohli by jste mi nekdo porosim poradit?
Mam takovy problem a sice kdyz v aute / skoda 105, r.v.86/ rosvitim
svetla a pustim vetrak nebo jinak zvysim odber proudu tak se mi
slabe rosviti kontrolka dobijeni
,interval blikani blinkru je strasne
velky,no a kdyz jeste k tomu vsemu treba zapnu sterace a stojim
na krizovatce tak ty blinkry nejdou skoro vubec.
Kdyz jezdim bez svetel tak je vsechno ok,kontrolka dobijeni je zhasla.
Jinak aku mam 44 ah, reg.relé mám to elektronické.Tak jsem se chtel optat
jestli nekdo z vas neresil podobny problem cim by to mohlo byt a na co bych
se mel kouknout.Dik Tom
Mam takovy problem a sice kdyz v aute / skoda 105, r.v.86/ rosvitim
svetla a pustim vetrak nebo jinak zvysim odber proudu tak se mi
slabe rosviti kontrolka dobijeni
,interval blikani blinkru je strasne
velky,no a kdyz jeste k tomu vsemu treba zapnu sterace a stojim
na krizovatce tak ty blinkry nejdou skoro vubec.
Kdyz jezdim bez svetel tak je vsechno ok,kontrolka dobijeni je zhasla.
Jinak aku mam 44 ah, reg.relé mám to elektronické.Tak jsem se chtel optat
jestli nekdo z vas neresil podobny problem cim by to mohlo byt a na co bych
se mel kouknout.Dik Tom