jak na teplo

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 11.10.2002 do 04.11.2002, založil/a
řadit dle data
07:04:31
04.11.2002
roman
Ještě bych se rád dozvěděl,jak je tlustá ta přepadová hadička na 136.Sehnal jsem si nový trubky,a navařím na to ty většítrobičky pro připojení hadičky.120 má průměr 4mm,bude to stačit zvětšit na 6mm.??
05:36:54
26.10.2002
roman
Tak tedy OK
23:34:54
25.10.2002
Bob
2 Jiřík hruška taky ujde :-))
2 Roman oheň => teplo => takže se bavíme k tématu ne?
12:35:38
25.10.2002
Jirik
Ehm... :o)))
12:03:00
25.10.2002
roman
Co takhle zpátky k tématu???
11:50:33
25.10.2002
Jirka K.
Když, to by potom asi ty buřty nebyli moc dobrý a nedali se jíst? :o) na vohýnek je nejlepčí švestkový dřevo :o)....
08:33:50
25.10.2002
Bob
2 jiřik a proč neudělat vohínek přímo ze zadních sedaček? :-)
08:13:20
25.10.2002
Jirka K.
No jo, ale jak bys to udělal s komínem aby to mělo řádný tah? :o)) to by pak chtělo taky dozadu na tažné zařízení uhlák jako měli lokomotivy. :-))
19:38:18
24.10.2002
Jirik
Tak mě napadá, co třeba vyndat zadní sedačky a rozdělat tam oheň ? Při jízdě by pak šlo připravit i nějaké to občerstvení v podobě buřtíků. :o)))
10:56:09
24.10.2002
roman
Jo jinak dobrá prodejna na díly je v Jaroměři.Zatím se tam toho dá dost sehnat,ale taky ne všechno.
10:54:52
24.10.2002
roman
Díky za info,pomohli jste mi,nějak to už vykoumám.To čerpadlo bych nerad měnil,dával jsem ho nový asi před 2. měsícema.Díky.
09:03:54
24.10.2002
wekky
Když jsem je na jaře kupoval v Přerově, tak jich tam ještě několik měli. Čuměl jsem na to jak puk. Dokonce jsem koupili nové 136-kové parohy. Ovšem ta cena...
08:52:48
24.10.2002
Luděk
No hlavně,jestli se dá ještě koupit (ne,že bych chtěl mít pochybnosti,já jich mám dost 1ks na autě a 1 ks v záloze včetně sacího potrubí a skříně termostatu).Co vím od souseda (vedoucí samooslužné prodejny s náhradními díly Škoda Autoforum Pardubice),tak už se prý nedá sehnat vůbec nic.
08:28:52
24.10.2002
wekky
Tak než dělat tohle, je jednodušší si z vrakáče sehnat trubu (T) na fáčko, co vede od vodní pumpy a připojit stejně.
A nebo opravdu tu správnou skříň pumpy. Vždyť stojí asi 120 Kč.
08:23:22
24.10.2002
Luděk
To Roman: nevymejšlej nic složitýho, stačí úplně sehnat hrdlo sání na podtlak sacího postrubí k posilovači brzd a do stěny skříně čerpadla ho buď nechat zavařit,nebo závit a vlepit a máš pumpu s vývodem na předehřev jak víno.
07:32:31
24.10.2002
wekky
Samozřejmě, že by to šlo. Budeš ale asi mít problémy s rozdílným ptůměrem trubek. Chce to redukce.
Na jaře jsem podobný problém řešil. Nakonec jsem sestavil pumpu s pláštěm 136, ale nejjednodušeji funkčně by to šlo vyřešit tak, že propojovací hadičku ůplně zrušíš, k topení od termostatu to tedy propojíš napřímo. Druhou hadičku od topení nepovedeš do trubky kolem hlavy ale propojíš ji přímo na zadní vývod vyhřívaného sání. A přední vývod připojíš přímo na vodní pumpu. Pokud máš sání pro Lekr nezapomeň místo vývodu z něj pro sitič narazit mrazovou zátku průměru 22.
07:19:44
24.10.2002
roman
Ahoj,napadlo mně,že když nemám zapojený vyhřívaný sání na 136(přestavba),protože mám 130 čerpadlo,jestli by to šlo zapojit.Chci to jenom zkusit jak se to bude chovat,protože když chci přidat,tak se to zacuká a pak jede,tak by to mohlo trochu pomoct.Šlo by to zapojit místo tý propojovací hadičky co spojuje okruhy topení ,je to ta malá krátká hadička na pravé straně motoru?Mám nový 130 čerpadlo,a nechci ho znovu měnit.
07:33:48
22.10.2002
Jirka K.
Prasknout by neměla pokud je v pořádku. Maximálně ti bude kapat voda od ventilu topení když ho zavřeš.
07:26:05
22.10.2002
roman
Tak teda ta přepadová hadička je mi už jasná,nespraskne mi ?jinak se do toho pustím a uvidím .Díky moc.
17:25:10
21.10.2002
Jirka K.
Hele já teď nevím jestli má favoriťácká expanska tři vývody. Felda má horní vývod k termostatu a spodní vývod do systému, přetlak pokud nějaký vznikne (pára, voda aj.) jde případně okolo víčka ve kterým je tlakový ventil. Přepadová hadička spíš trubička. Je to propojka mezi dvěma větvemi topení viz.
skoda.panda.cz/obrazky/14 8_2.gif
v pravé spodní části máš zapojenou expansku a hned za termostatem v horní části máš tu krátkou propojku.
12:25:46
21.10.2002
roman
Tak tu nádobku teda vyměním,zapojit ji mám tak je to ve Fa?To znamená,že nezapojím tu hadičku,která vede pod auto,a odchází jí ta pára při otevření.A jak je to teda s tou hadičkou od termostatu(viz níže 3.komentář)A co myslíte tou přepadovou hadičkou?Trošku podrobněji. Díky moc.
09:02:21
21.10.2002
Luděk
Taksem se včera naschvál díval (při běžné kontrole vozu) jaké mám víčko na expanzce u svého původně Rapida 130 a zjistil jsem,že na víčku jsou podivné znaky připomínající azbuku.Tak jsem pouřil ocelový kartáč na opucování a ejhle azbuka to jest.Tak teď nevím,jaký má přetlak,ale má dvě těsnění,jedno okolo vnějšku a druhé okolo toho menšího vnitřku.Na topení si nestěžuju i když Žíga to není (ale já taky nejsem briketa).Tak jsem si vzpoměl,že brácha kdysi na hundrtce měl krásný chromovaný víčko z Matesa,uprostřed škodovácký znak.Soused (vedoucí to prodejny náhradních dílů Škoda v AutoForum Pardubice říkal,že v katalogu dílů už existuje pouze jedno víčko ve 113- (tzn. řada 105/120) jako plná náhrada,takže ve 114- (130/135/136) už bohužel nebude.Ale ty víčka jsou stejný i na Liazce (dokonce i Iveco),tak jde jen o to,zjistit si,jaký má přetlak.
12:35:33
17.10.2002
Jirka K.
Pokud máš chladič na tlak 0,1 tak by ti nic prasknout nemělo (mimo spuchřelích hadic) jinak ta přepadová hadička má u 136 a 135 větší průměr viz. Ivan.
07:15:31
17.10.2002
roman
Jak je to tedy s tím chladičem,já mám 105 ,85 rok se 136 favo ,a chladič mám na 0,1 .Co mi asi praskne když tam tam dám tu nádobku z fava.Díky.
15:27:40
16.10.2002
Jirka K.
Jo a ještě jsem si vzpomněl, že je důležitý aby ryska na nový expansce byla na stejné výškové úrovni jako originál exp. (nutno s tím počítat při výrobě držáku).
15:06:24
16.10.2002
roman
Jo tak díky,já to tak zkusím zapojit a uvidím.
14:47:11
16.10.2002
Jirka K.
Myslím tu hadičku samozřejmně. :o)
14:44:54
16.10.2002
Jirka K.
Jo ta felcková jí má taky nahoře, ale ve funkci není nijakej problém. Taky jsem nad tím uvažoval než jsem ji tam dal. Jen je problém v tom, že ta expanska má vývod na druhou stranu takže jsem ji otočil horním vývodem blíž k termostatu (tudíž na rysku je hůř vidět, ale to nevadí) od tý doby teplota přestala kolísat a topení topí dřív.
12:43:32
16.10.2002
roman
Díky za rady,ale to víčko na origo 136 se u nás špatně schání.Já mám taky přestavbu 105 na 136 favo,chladič jsem taky neměnil a doufám že ten větší přetlak snad vydrží.Jak je to s tou nádobkou?Potřeboval bych její zapojení.Díky.
10:08:45
16.10.2002
Ivan
Zdravim. Ja jsem prestavoval ze 105 na 136. Prvne co mi vsichni rekli, tak radne pretesnit vsechny spoje , vymenit chladic a sehnat vicko ze Skoda 136. No chladic jsem nemenil pansto jsem mel nejakej hybrid co mi ma drzet tlak jak prase (vyvozni kousek) no a pak nez jsem sehnal vicko tak mi to taky netopilo , ted tam mam origos pro Skoda 136 a vse je jak ma bejt, topi mi to cca po 2km jizdy. Takye pomuye vzmenit jen vicko na expanzce a mas po starostech. Ale pozor , Skoda 136 ma jinej prumer prepadu takze kdyz vypnes topeni tak to nemusi vydrzet kohout a muze ti zacit tect, stalo se mi taky.
08:32:49
16.10.2002
Jirka K.
Nevím jak favoriťácká expanska, ale já sem šoupnul (po dlouhém shánění orig. víčka na tlak 0,1MPa pro Š136) do 136 Rapída expansku z feldy a je to v pohodě. Nevím jestli nezáleží také na tom jakej chladič máš osazenej (starší chaldiče totiž nebyly stavěny na tlak 0,1 ale na 0,04 MPa) .
14:54:44
15.10.2002
roman
Díky,to jsem už četl,ale zajímá mně jak zapojit tu nádobku,když jsem to zkoumal,tak favo to má trošku jinak jestli se nemýlím.Nevím jak na tu hadičku která vede od termostatu do nádobky-favo jí má na nádobce nahoře a normál nádobka dole,kde je zatopená chladící kapalinou.Tak nevím,možná je to blbost,ale???
Jinak díky.
15:25:35
13.10.2002
Dan
Náš milý Bobík o tomto tématu spáchal jakési pojednání, mrkni tedy na sekci "Kde, co a jak"
23:07:14
11.10.2002
roman
Ahojky,zima je nejspíš tady a já se pokouším o to jak zvednout výkon topení.Koupil jsem novej radiátor,ale to moc nepomohlo,přitom přívodní hadice k topení mám rozpálený,ale stejně to moc netopí.Rád bych se dozvěděl,jestli mi pomůže použít vyrovnávací nádobku za typ z fava,mám totiž motor 136 felicii,ale nádobku i s víčkem jsem zatím ponechal původní tedy ze 105.Tu nádobku jsem si už sehnal,a mám ji zapojit tak jako to je u fava???nebo na to máte jiný postup??? (možná je to blbej dotaz ale radši se poradím,než abych něco zvoral)
Dík za odpovědi.
Extreme Tyres