Držák brzd.trubek/hadic u 4-pístů

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 31.12.2003 do 16.01.2004, založil/a
řadit dle data
07:35:11
16.01.2004
Jirka
Taky jsem daval 4 pisty, ale dnes uz bych nevedl 2 trubky, ale dal bych tam propojku tech 4 pistu. Jinak drzak horni hadice jsem pouzil z brzdice 120 a prisrouboval jsem ho, nepodarilo se me sehnat plech stejne tloustky jako ma drzak. A trubky jsem koupil uplne rovne a musel jsem je nejak ohnout, celkem se to povedlo dobre az na jeden pistek kteremu se nechce nejak pohybovat, asi neco zustalo v drazce pro tu gumu, musim se na to jeste podivat az bude cas.
19:47:31
14.01.2004
Doyle
co všechno teda musíte udělat pokud chcete dát čtyřpístky místo dvou?Je velký zásah do původní soustavy se dělá?Potřebuju zapsat motor(š130 místo 120)do TP.Potom musím ještě sehnat vlečku,ale to zas jindy.Jo a kolik jste dali za použité 4pístky?
13:30:04
14.01.2004
Marek
ted jsem se dival na ten odkaz a cena 384Kč bez DPH za celou sadu bych rek ze je dost dobra cena, ja jsem dal za to nejakych 700Kč i se spojkovou trubkou, nemeli to v sade ale na kusy a este na 120, takze mam mensi smycku pod kufrem :-)
13:25:17
14.01.2004
Marek
na zkracovani je nejaky pripravek a kamos to bude delat takze to asi tak velky problem neni.
21:58:34
02.01.2004
Jirik
Jak dobře jdou tovární brzdové trubky zkrátit a znovu upravit na sešroubování s hadicí ? Máte se zkracováním někdo zkušenosti ?
11:38:15
02.01.2004
David
-> Luděk: kompletní sada trubiček na 130tku není problém sehnat,teda možná jak kde,ale u nás v Praze je mají bezproblémů.
11:00:48
02.01.2004
Luděk
-> Max: trubky na 130tku asi neseženeš,dával jsem tam 120tkový,ale musíš móóc šetřit s místem,protože jsou kratší,ale pokud dáš o něco níž ten držák hadice vs. trubka,tak nebudeš mít problém
-> Jirik: v sedanu 742,135 jsem ho měl taky přišroubovaný (bylo mi líto nový kastla),ale dneska bych se uchýlil k odstranění původního a nabodování COčkem nového4
17:05:30
01.01.2004
Jirik
Přemejšlel jsem natáhnout ještě kousek plechu od toho původní držáku nahoru nebo dolu. Mno, ještě uvidím. Díky za rady kucí 1
16:09:00
01.01.2004
U-Geen
Taky to mam přišroubovaný. Podmázněte to silikonem ať to drží a nerezaví a je to.
15:29:21
01.01.2004
JUC
Osobne bych to tak prisrouboval pokud nechcete varit - delalo se to tak i orogonalne u prvnich 130tek. TRubky se daji sehnat pohodlne u : www.volny.cz/firma.karban /uvod.html
14:39:12
01.01.2004
Max
no...všechny věci už skoro mám...kromě trubiček. Ty jsou nedostatkový zboží...ale mám je v prondu obejdnaný...prej budou :o)
A já to navařim....seru na to.....ať to drží.
Nebo možnost č.2 - protáhnu to kufrem. Pod autem nic nebude. životnost rapidně stoupne a užitnost kufru rapidně klesne :o))))...pak jen provtáš 2 díry do podběhu,dáš průchodky a je to :o)))) Dost o tom přemýšlim.....
Nechci se pasovat na géniuse. Někde jsem to viděl.... myslim že tady z galerie u někoho na autě. Myslim že to byl rapid,ale víc nevim....
12:18:25
31.12.2003
Jirik
Hele klucí, vy kdož jste přestavovali 2-písty na 4-písty. Jak jste vyřešili držák brzdových hadic a trubek na podběhu ? Ten na dvoupístky je nízkej a dvě hadice nad sebe se tam nevejdou. Z jistého důvodu tam nemůžu nic navařovat a možná povedu hadice a trubky úplně jinudy, ale to nevadí. Máte to uchycení vyřešeno třeba jinak ? Díky 1
Extreme Tyres